Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tyresö

Fastighetsbyrån Tyresö

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Tyresö kommun? Vill du veta vad din bostad kan vara värd? Undrar du hur bussarna går eller var idrottshallar och skolor ligger? Vi kan Tyresö bostadsmarknad och boendeförhållanden utan och innan och håller oss ständigt uppdaterade, just för att vi vet att en flytt ofta är ett stort beslut.

För att du ska få en så smidig och heltäckande tjänst som möjligt från oss har vi starka samarbeten med Juristbyrån och Swedbank. Där ger de dig råd och stöd i de ekonomiska och juridiska frågor, som vanligtvis kommer upp i en bostadsaffär.

Vi drivs av och brinner för att kunna vara ett stöd och en hjälp när du står inför ett av livets största och viktigaste beslut. Kontakta oss vilken fas du än är i! Välkommen!

Läs vad 245 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tyresö

• Gunilla S
    Gunilla S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi fick ett mycket gott bemötande från Charlotte Gode. Vi kände oss väl omhändertagna och fick utmärkt service.
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hon var så duktig och engagerad i försäljningen, det kunde inte gå bättre helt enkelt.
  • Eva F
    Eva F skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte gav ett mycket seriöst intryck från första sekund. Hon levde mycket väl upp till mina förväntningar.
    Hela resan med Charlotte har känts trygg då hon är kunnig, noggrann och mycket tillmötesgående. Av de mäklare som jag har haft kontakt med under mina år som köpare/säljare så har Charlotte på alla sätt slagit dessa med hästlängder. Hon är bäst.
  • Maria P
    Maria P skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Oerhört duktig och engagerad, det bästa bemötande jag har fått! Har tålamod och förklarar gärna allt man undrar över, även det minsta. Mycket kunnig med ett stort leende! Rekommenderar gärna Charlotte Goode!
  • Monica C
    Monica C skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Kan varmt rekommondera Charlotta Goode för ett bra jobb.
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Försäljningen av fastigheten gick i stort smidigt och resultatet prismässigt var mycket gott. Jag beundrar Tommys fattning när kunden i ett slutskede snubblade till och ville ändra i avtalet. Där fanns en fasthet som var välgörande.

Något dras det ned av att uppdraget inte avslutades med utlovad redovisning av budgivningen och att mailförfrågan om beräkning av reavinst inte besvarats. En dialog om kundval på slutet hade varit önskvärt.
    Med vänliga hälsningar Bengt
  • Lina O
    Lina O skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi fick ett mycket bra bemötande från start, han ger ett mycket seriöst och kompetent intryck och han har varit väldigt tillgänglig och behjälplig genom hela affären. Rekommenderas starkt.
  • Lars T
    Lars T skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Drangel är en mycket bra och lättsam mäklare med snabba återkoplinga.
    Vi hade Anna till köp och försäljning av bostad. Använder gärna henne till nästa försäljning.

// Lars Tegelblom
  • Elsie G
    Elsie G skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket trevlig mäklare, lätt att prata med.
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag fick ett bra bemötande av Anna Drangel. Köpet av huset var inte en enkel affär och Anna såg till att allt gick att lösa kontraktmässigt
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    En proffsig toppenmäklare. Honom kommer vi att anlita igen.
  • Lena E
    Lena E skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sven gjorde ett proffsigt intryck på oss och var lätt att samarbeta med. Vi fick ett bra avslut på vår affär. Sven levde upp till de krav som vi ställde på en mäklare.
  • Malin L
    Malin L skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi är mkt nöjda med Anna som mäklare. Anna bemötte oss alltid väl och med snabb återkoppling. Vi är mkt nöjda med allt från första mötet till försäljningen av våran lägenhet. Kan varmt rekommendera Anna som mäklare !
  • Pär J
    Pär J skrev om Tommy Englund en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket bra bemötande och i mitt tycke väldigt engagerad, däremot helt fel ute med prisförväntan som Tommy adresserade alldeles för högt, priset övesteg det begärda men inte den förväntan som gavs.
    I övrigt mycket bra hantering
  •  Ankie B
    Ankie B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Det är fantastiskt roligt att som kund och själv fastighetsmäklare till yrket, få samarbeta med en mäklare som Charlotte Goode som är full av dynamiska lösningar, envis, noggrann, proffsig, tillgänglig och vrider och vänder på varenda lösning. Hon fokuserar verkligen på din affär och ger sig inte förrän alla parter är nöjda. Högsta betyg till Charlotte Goode som har alla kvaliteter en riktigt duktig fastighetsmäklare ska besitta. Vi har anlitat Charlotte två gånger och lika nöjda även denna gång. Bästa rekommendationer!
  • David T
    David T skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag hade anmält intresse för att köpa studiohus i Tyresö. Två dagar senare hörde Sven av sig för att säga att alla hus var sålda. Utan att höra med någon annan intressent så valdes köpare ut rent godtyckligt i mina ögon, detta med förklaringen "japp, det gick blixtsnabbt". Jag tycker att det var orättvist och slugt gjort.
    2017-07-06 Sven E svarar David T
    Hej David!
    Jättetråkigt att du uppfattade det så. Det var ett oerhört stort intresse för Studiohuset och då det var ett fast pris är det först som gäller. Jag har efter bästa förmåga kontaktat alla intressenter i den ordning som intresseanmälan har kommit in till mig.
  • Pia Carina S
    Pia Carina S skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag blev bemött på bästa sätt , mycket kunnig mäklare som gjorde mej lugn och trygg .
  • Jan F
    Jan F skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Lyssnande, bra kunskap om den lokala marknaden.
  • Vincent S
    Vincent S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Klar och tydlig. Väldigt positiv.
    Jag är mer än nöjd.
  • EVA ANNIKA J
    EVA ANNIKA J skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare när jag sålde min bostad.
    Charlotte är jätteduktig på det hon gör, proffsig och engagerad med personlig touch som jag gillade, så tummen upp! Kan absolut rekommendera att använda sig av Charlotte Goode, det märks att hon älskar sitt jobb, hon har den rätta känslan :-) Tack!
  • Beata S
    Beata S skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket trevlig och proffsig mäklare. Anträffbar på kort tid på både telefon och mail. Återkopplande i alla lägen. Hjälpsam. Som kund kände jag mig trygg och kunde lita på Anna.
  • Gia C
    Gia C skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hjälpsam och flexibel. Litet minus för många "jag vet inte" svar. Hänvisade till att det var ett dödsbo. Borde sagt att jag ska försöka ta reda på det.
    I övrigt kan jag absolut rekommendera Anna. Om jag säljer kontaktar jag henne.
  • Malin B
    Malin B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte är väldigt kunnig och lyhörd, hon är enkel att ha att göra med och har under hela processen återkopplat och hållit oss underrättade. Resultatet överskred våra förväntningar. Vi kan mycket starkt rekommendera ett samarbete med Charlotte!
  • Monica L
    Monica L skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hon har varit helt fantastisk hjälpt mig på ett mycket proffesionellt sätt.
    Förklarat och hjälpt mig att förstå allt i handlingarna, vilket fick mig att känna mig trygg med allt. Jag är supernöjd med Charlotte! ❤
  • Mona A
    Mona A skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Charlotta, och hon skötte vår försäljning mycket bra.
  • Peder F
    Peder F skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Väldigt bra rakt igenom hela processen :-)
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte har varit toppen och hjälpt till med allt från första samtalet till att
    lägenheten blev såld.
    Jag menar verkligen att Charlotte hjälpte mig med allt från början till slut.
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    riktigt bra mäklare personligt bemötande.
    Gör grundläggande jobb
  • Therese E
    Therese E skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna är mycket proffisionell och utgör ett lugn som är skönt när man ska sälja sin fastighet. Anna kommer med bra inputt från sin samtal med eventuella köpare och
    motiverara mycket bra för och nackdelar med deras förfrågningar samt lämnade bud och funderingar.
    Jag är mycket nöjd och fick en kanon kontakt med Anna.
    Kommer att rekomendera henna till andra.
    2017-03-25 Anna W svarar Therese E
    Tack Therese! Alltid ett nöje att jobba med dig//Anna
  • Johanna V
    Johanna V skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hon kom dagen efter vårt första samtal i telefon. Hon jobbade snabbt och effektivt och sålde vårt radhus inom den tidsram som vi önskade
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande, mycket hjälpsam! Rekommenderar henne varmt.
    2017-03-21 Anna D svarar Elisabeth N
    Tack Elisabeth för din rekommendation!😀🌺
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket bra och sak kunnig, duktig.
    2017-03-25 Anna W svarar Kjell H
    Tack Kjell! Var jättekul att få jobba med dig igen//Anna
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag tycker Charlotte anpassade sig efter mig och informerade på ett sätt som gjorde att jag förstod. jag tycker även att hon gjorde ett seriöst intryck under hela processen.
    2017-03-21 Charlotte G svarar Marcus B
    Tack Marcus, Vad roligt att höra. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • Kicki F
    Kicki F skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket trevligt bemötande och hög servicenivå! Mer avspänd än mäklare generellt.
    2017-03-25 Anna W svarar Kicki F
    Tack Kicki! Har varit jättekul att jobba med Er. //Anna
  • Maud Elisabet �
    Maud Elisabet � skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Bra och personlig kommunikation.
  • Sirpa H
    Sirpa H skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Ett mycket proffsigt och trevligt bemötande! Idel lovord. Tusen tack!
  • Tuula B
    Tuula B skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sven Ek är en mycket duktig och professionell mäklare som vet vad han gör. Jag kan varmt rekommendera Sven Ek.

Mitt betyg är en femma= Utmärkt !!!

Med vänlig hälsning
    Tuula Brachmann
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Trevligt bemötande,hon hade goda kunskaper inom yrket och om objektet. Tillgänglig.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag tycker bra om Charlote Goode som mäklare, däremot ogillar jag starkt att det inte finns något sätt att tacka nej till att skriva ett Reco-omdöme, oavsett barncancer-insamlingen så vill jag kunna avböja att skriva recensioner och inte tjatas sönder av påminnelsemail in absurdum.

Så jag ger Charlotte en femma i betyg och reco en sur gurkai betyg.
  • Leila H
    Leila H skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag/Vi var mycket nöjda med Sven Ek. Trevligt bemötande och ett proffsigt agerande.
    Vi var mycket nöjda med affären och kan varmt rekommendera Sven Ek.
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte Goode gjorde ett mycket gott intryck som mäklare, väl insatt i objektet och proffsig och informativ. Tillgänglig vid frågor och funderingar.
  • Lisbeth G
    Lisbeth G skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Allt gick jättebra så jag är nöjd
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Drangel var mycket professionell och ändå förstående och personlig i sitt bemötande. Detta gjorde att jag kunde känna mig lugn att han gör arbetet på det allra bästa sättet. Resultatet blev ju bra.
  • Åke B
    Åke B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    FANTASTISKT BRA.STORT FÖRTROENDE FRÅN FÖRSTASTUND
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Drangel har sålt en BR för vår räkning.
    Det var inte något lätt uppdrag eftersom vi var flera uppdragsgivare men Anna hanterade detta mycket professionellt. Hon har också ett trevligt sätt som jag uppskattade mycket. Jag upplevde att Anna var mycket mån om både oss som säljare och om vår köpare, på ett bra sätt. Hon var snabb i återkoppling och gav oss goda råd. Jag vill ge Anna mina allra bästa rekommendationer.
  • Elisabet N
    Elisabet N skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har vid två olika tillfällen med ca två års mellanrum fått hjälp av min mäklare Charlotte Goode på Fastighetsbyrån i Tyresö. Charlotte är oerhört kunnig, inkännande, inlyssnande och klok. Det har vid båda dessa tillfällen varit ett mycket gott samarbete mellan oss - med för min del mycket goda resultat både vid köp och försäljning. Jag kommer att ta kontakt med Charlotte igen om jag behöver mäklarhjälp. Och jag kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta som står i begrepp att sälja eller köpa bostad.
  • Anghelina H
    Anghelina H skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Om det är någon mäklare ni ska ha, då är det Charlotte jag rekomanderar!
    2016-02-19 Charlotte G svarar Anghelina H
    Tack! Det har varit så trevligt att jobba med er.
  • Gurli A
    Gurli A skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    mycket bra, trevlig, driven, bra slutpris.
  • Felix F
    Felix F skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har bara gott att säga om Charlotte Goode, allt gick väldigt smidigt och var det några oklarheter reddes de ut snabbt och enkelt.
  • Sven Brodin B
    Sven Brodin B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Det började med en trevligt mottagande vid visningen där man upplevde att alla blev bra behandlade.
    Bra hjälp med hur man ordnar ett lånelöfte.
    Fick även bra förklarat hur budgivning går till och jag tyckte budgivningen gick bra fast det blev dyrt. Möte där vi gick igenom affären med säljaren var bra och mer omfattande än jag räknat med. Jag tycker allt varit fackmannamässigt utfört.

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö