Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tyresö
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Tyresö
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Tyresö

Fastighetsbyrån Tyresö

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Tyresö och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 211 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tyresö

• Maud Elisabet �
    Maud Elisabet � skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Bra och personlig kommunikation.
  • Sirpa H
    Sirpa H skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Ett mycket proffsigt och trevligt bemötande! Idel lovord. Tusen tack!
  • Tuula B
    Tuula B skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sven Ek är en mycket duktig och professionell mäklare som vet vad han gör. Jag kan varmt rekommendera Sven Ek.

Mitt betyg är en femma= Utmärkt !!!

Med vänlig hälsning
    Tuula Brachmann
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Trevligt bemötande,hon hade goda kunskaper inom yrket och om objektet. Tillgänglig.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag tycker bra om Charlote Goode som mäklare, däremot ogillar jag starkt att det inte finns något sätt att tacka nej till att skriva ett Reco-omdöme, oavsett barncancer-insamlingen så vill jag kunna avböja att skriva recensioner och inte tjatas sönder av påminnelsemail in absurdum.

Så jag ger Charlotte en femma i betyg och reco en sur gurkai betyg.
  • Leila H
    Leila H skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag/Vi var mycket nöjda med Sven Ek. Trevligt bemötande och ett proffsigt agerande.
    Vi var mycket nöjda med affären och kan varmt rekommendera Sven Ek.
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte Goode gjorde ett mycket gott intryck som mäklare, väl insatt i objektet och proffsig och informativ. Tillgänglig vid frågor och funderingar.
  • Lisbeth G
    Lisbeth G skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Allt gick jättebra så jag är nöjd
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Drangel var mycket professionell och ändå förstående och personlig i sitt bemötande. Detta gjorde att jag kunde känna mig lugn att han gör arbetet på det allra bästa sättet. Resultatet blev ju bra.
  • Åke B
    Åke B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    FANTASTISKT BRA.STORT FÖRTROENDE FRÅN FÖRSTASTUND
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Drangel har sålt en BR för vår räkning.
    Det var inte något lätt uppdrag eftersom vi var flera uppdragsgivare men Anna hanterade detta mycket professionellt. Hon har också ett trevligt sätt som jag uppskattade mycket. Jag upplevde att Anna var mycket mån om både oss som säljare och om vår köpare, på ett bra sätt. Hon var snabb i återkoppling och gav oss goda råd. Jag vill ge Anna mina allra bästa rekommendationer.
  • Elisabet N
    Elisabet N skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har vid två olika tillfällen med ca två års mellanrum fått hjälp av min mäklare Charlotte Goode på Fastighetsbyrån i Tyresö. Charlotte är oerhört kunnig, inkännande, inlyssnande och klok. Det har vid båda dessa tillfällen varit ett mycket gott samarbete mellan oss - med för min del mycket goda resultat både vid köp och försäljning. Jag kommer att ta kontakt med Charlotte igen om jag behöver mäklarhjälp. Och jag kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta som står i begrepp att sälja eller köpa bostad.
  • Anghelina H
    Anghelina H skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Om det är någon mäklare ni ska ha, då är det Charlotte jag rekomanderar!
    2016-02-19 Charlotte G svarar Anghelina H
    Tack! Det har varit så trevligt att jobba med er.
  • Gurli A
    Gurli A skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    mycket bra, trevlig, driven, bra slutpris.
  • Felix F
    Felix F skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har bara gott att säga om Charlotte Goode, allt gick väldigt smidigt och var det några oklarheter reddes de ut snabbt och enkelt.
  • Sven Brodin B
    Sven Brodin B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Det började med en trevligt mottagande vid visningen där man upplevde att alla blev bra behandlade.
    Bra hjälp med hur man ordnar ett lånelöfte.
    Fick även bra förklarat hur budgivning går till och jag tyckte budgivningen gick bra fast det blev dyrt. Möte där vi gick igenom affären med säljaren var bra och mer omfattande än jag räknat med. Jag tycker allt varit fackmannamässigt utfört.
  • Peter B
    Peter B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag träffade med Charlotte 2 gånger på visningen, sedan avtal skrivningen. Vi har varit i kontakt via telefon många gånger. Jag upplevde en mycket trevlig, hjälpsam bemötande, jag är verkligen nöjd!
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Det började med att Charlotte värderade min lägenhet och slutade med 2 st skrivuppdrag. Sonen köpte lägenhet och jag blir sambo.

Tack Charlotte, jag har upplevt hela processen som enkelt och lätt tack vare dig.
    Du tänker verkligen på allt och ställer de rätta frågorna på ett mycket bra sätt, och förklarar tydligt och rakt när vi har haft frågor.
    Allt har gått så smidigt och vi är 3 stycken som är helnöjda med slutresultatet.
    Dessutom har du ett väldigt bra bemötande under hela tiden.

Jag vet att personkemin betyder mycket, men det är inget problem för dig Charlotte. Självklart kommer jag att rekommendera dig till alla som behöver en mäklare.
    2015-12-18 Charlotte G svarar Lotta E
    Tack snälla Lotta. Hjälper er gärna igen om/när det blir aktuellt i framtiden.
  • Jens L
    Jens L skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sven hanterade fsg av vårt hus mycket proffesionellt. Fler mäklare som Sven behövs.
  • Gunilla  L
    Gunilla L skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte är mycket professionell och jag har känt mig väldigt trygg med henne som mäklare under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Charlotte till andra som ska sälja!
  • Lars Börjesson  B
    Lars Börjesson B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket kunnigt och proffsigt mottagande. Charlotte har hjälp mig/oss med både försäljning och nytt köp av bostadsrättslägenhet. Allt har gått hur smidigt som helst. Fastighetsbyrån i Tyresö är något som jag varmt rekommenderar.
    Med vänlig hälsning
    Lars Börjesson
  • Annika A
    Annika A skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Betyg Hon var väldigt tillgänglig och fanns där under hela processen. Mycket nöjd!
    Helene M gillar detta
  • Love K
    Love K skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Drangel var mycket trevlig och professionell under hela säljprocessen. Det kändes tryggt att låta henne sköta försäljningen.
  • Mikael I
    Mikael I skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sven upplevs som mycket professionell från start till mål. Affärsmässighet är viktigt för mig men även förmåga att gå på avslut vilket Sven bevisat sig behärska på bästa vis. Jag ser fram emot ett fortsatt gott samarbete.
  • Simona H
    Simona H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna är väldigt proffsig, service minded och trevlig. Nästa affär anlitar vi henne igen. Rekommenderas starkt!
  • Anita E
    Anita E skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Första kontakten på telefon gav Charlotte ett säkert och proffsigt intryck.
    Som säljare känner man sig ganska osäker.
    Vid första mötet presenterade Charlotte ert arbetssätt vid en försäljning. Jag kände att hon lyssnade och stöttade mig under hela försäljnings processen vilket gör att jag varmt kan rekommendera henne och Fastighetsbyrån i Tyresö.
  • Anna A
    Anna A skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hej.Anna Wård är en mycket bra mäklare, som verkar älska sitt jobb! Har hjälpt till väldigt mycket och jag fick till ett bra köp// TACK ANNA
  • Simon P
    Simon P skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Som person en av den ödmjukaste människan jag träffat och som mäklare väldigt professionell och kolla på sitt jobb, inga konstigheter och kommer varmt rekommendera henne till min bekantskapskrets
  • Jonas
    Jonas skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har haft väldigt bra kontakt med Anna, Lätt att ha att göra med, stor förståelse för kundens behov. Alltid på gott humör. Klar och tydlig runt regler, avtal, ekonomi mm.
  • Fariba T
    Fariba T skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Öppen och bra mäklare. Gott intryck genom hela försäljningsptocessen.
  • Saha S
    Saha S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag köpte min första lägenhet via Anna Wård,mycket bra bemötande. Gav inte, på något sätt, mig som köpare anledning att känna oro eller misstro någon gång under affärens gång. Skulle inte tveka att återigen göra någon typ av affär med Anna jag som kund beskriver henne som en jätte trevlig ,korrekt, kunnig, lättsam och engagerad mäklare!
    I framtidens affärer så blir det bara henne jag vänder mig till och har rekommenderat min familj och vänner för hon är grym i sin roll! Tack Anna Wård för all hjälp// Sahar Shariati
  • Sahar S
    Sahar S skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Personligt och professionellt bemötande från början till slut. Alltid vänlig och tillgänglig för frågor.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Rak och professionell. Charlotte är noggrann och arbetar hårt. Man märker att hon är säljare från grunden och att hon verkligen gillar sitt jobb. Hon är även glad men samtidigt lugn och kunnig på det hon gör.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Bra bemötande, proffsig. Bra service, tillgänglig. Kunnig.
  • Angelica J
    Angelica J skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte bemötte oss väldigt professionellt. En bra mäklare vi kunde diskutera med och som kom med bra input och tips. Förtroendeingivande och seriös.
  • Johan L
    Johan L skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket proffsig mäklare och utmärkt bemötande! Kan inte annat än varmt rekommendera Charlotte.
    2015-12-11 Charlotte G svarar Johan L
    Stort Tack Johan, det har varit ett nöje
  • Monica E
    Monica E skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålde min bostadsrätt med Anna Wård!
    Fick bra betalt och annonsen hann bara ligga ute på Hemnet i 3 dagar när vi fick in ett bud som jag valde att ta.

Jag har säkert ringt Anna 20 ggr för att fråga om massor av olika saker, då jag inte är så insatt i hur sådant här går till.
    Men Anna har alltid svarat glatt och tålmodigt på alla mina frågor och hjälpt mig med precis allt!

Tålmodig, vänlig och oerhört proffsig är bara några av dom egenskaperna som jag uppskattar hos Anna.

Rekommenderar Er verkligen att välja Anna om ni ska sälja Ert hus eller Er lägenhet.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Har haft kontakt med flera mäklare nu när vi går i säljtankar och valet går absolut till Anna Wård med sitt proffsiga bemötande, bra tips och idéer inför den kommande säljprocessen.
  • Johan H
    Johan H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt en del bostäder men aldrig så proffsigt som med Anna.
  • Elisabet  S
    Elisabet S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi sålde vårt hus med Anna Wård som mäklare! Vi fick ett bud innan visning som var långt över vår förväntan!

Anna var extremt flexibel och hade t.o.m en förhandsvisning på en lördag eftermiddag och vi skrev sedan kontrakt på lördagkvällen för att ro affären i hamn, trots att vi vet att det är mäklarnas enda lediga dag i veckan!

Vi fick hela tiden fortlöpande information om vad som hände i processen!
    Ringde vi, så återkopplade hon direkt, och vi kände att vi var helt trygga då det märktes att Anna jobbat som mäklare i många år och brinner för sitt yrke!

Kan starkt rekomendera
    Anna Wård, om ni vill ha en snabb och smidig affär, med en lyhörd mäklare som kommer göra sitt yttersta för att ni ska få högsta möjliga pris och samtidigt känna er väl omhändertagna!
  • Cia B
    Cia B skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Wård var väldigt proffesionell när jag köpte lägenhet, samtidigt personlig och peppande!
  • Anita E
    Anita E skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    min erfarenhet av fastighetsbyrån är att jag och min lägenhet blev proffsigt omhändertagna i försäljnings processen.
  • Nina N
    Nina N skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    När jag kontaktade Anna Wård för värdering i april 2015, var hon proffsig och snabb med värdering och tips.
    När det blev aktuellt med försäljning gick allt snabbt och mycket professionellt till. I från fotografering till kontrakt skrivning, och det som jag uppskattade mest var att jag löpande blev informerad om allt.
    Efter en spännande budgivning så vart vi alla nöjda och jag vill ge Anna bästa rekommendationer.
  • Nina N
    Nina N skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
  • Yasmine S
    Yasmine S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna sålde vår villa i juli.
    Det gick supersmidigt, trots
    Att det var mitt i semester tider.
    Ett otrolig engagemang.Anna lånade till och med ut rekvisita till fotograferingen från sitt eget hem
    Priset blev lång över förväntan.
    Vi köpte en bostad via en kollega
    Till Anna, det märktes inte då alla
    Tips och påminnelser kom från
    Anna, trots att det inte var hennes
    Objekt. Mycket lojal ,ärlig,snabb
    Och idé rik.
    Jag vill absolut rekommendera
    Dig att anlita rekord kvinnan.
    De vänner som jag har lämnat
    Annas rekommendationer till,
    har snabbt sålt/ köpt sin bostad.
    till rätt pris och är mycket nöjda.

// yasmine sjöbeck
    145:2
  • �sa L
    �sa L skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Professionella, personliga och engagerade.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Wård slog rekord i området där jag bodde när hon sålde mitt radhus så vad mer kan man kräva av en mäklare enkelt, smidigt, snabbt och proffsigt.
    Hon är en mycket kunnig och pålitlig mäklare
  • Kapten M
    Kapten M skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    En mycket trevlig och professionell mäklare som lyckades sälja vår fastighet mycket snabbt och smidigt till ett tillfredsställande pris. Alla tummar upp för Anna
    Anna W, Kapten M gillar detta
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Väldigt tillmötesgångende, hjälpsam och engagerad. Hade god erfaranhet tack vare tidigare försäljning av lägenheter i samma område, kändes tryggt.
    Helene M gillar detta

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö