Alla kategorier Mäklare Stockholms län Tyresö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tyresö

Fastighetsbyrån Tyresö

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Tyresö kommun? Vill du veta vad din bostad kan vara värd? Undrar du hur bussarna går eller var idrottshallar och skolor ligger? Vi kan Tyresö bostadsmarknad och boendeförhållanden utan och innan och håller oss ständigt uppdaterade, just för att vi vet att en flytt ofta är ett stort beslut.

För att du ska få en så smidig och heltäckande tjänst som möjligt från oss har vi starka samarbeten med Juristbyrån och Swedbank. Där ger de dig råd och stöd i de ekonomiska och juridiska frågor, som vanligtvis kommer upp i en bostadsaffär.

Vi drivs av och brinner för att kunna vara ett stöd och en hjälp när du står inför ett av livets största och viktigaste beslut. Kontakta oss vilken fas du än är i! Välkommen!

Läs vad 228 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tyresö

• Jan F
    Jan F skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Lyssnande, bra kunskap om den lokala marknaden.
  • Vincent S
    Vincent S skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Klar och tydlig. Väldigt positiv.
    Jag är mer än nöjd.
  • EVA ANNIKA J
    EVA ANNIKA J skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare när jag sålde min bostad.
    Charlotte är jätteduktig på det hon gör, proffsig och engagerad med personlig touch som jag gillade, så tummen upp! Kan absolut rekommendera att använda sig av Charlotte Goode, det märks att hon älskar sitt jobb, hon har den rätta känslan :-) Tack!
  • Beata S
    Beata S skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket trevlig och proffsig mäklare. Anträffbar på kort tid på både telefon och mail. Återkopplande i alla lägen. Hjälpsam. Som kund kände jag mig trygg och kunde lita på Anna.
  • Gia C
    Gia C skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hjälpsam och flexibel. Litet minus för många "jag vet inte" svar. Hänvisade till att det var ett dödsbo. Borde sagt att jag ska försöka ta reda på det.
    I övrigt kan jag absolut rekommendera Anna. Om jag säljer kontaktar jag henne.
  • Malin B
    Malin B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte är väldigt kunnig och lyhörd, hon är enkel att ha att göra med och har under hela processen återkopplat och hållit oss underrättade. Resultatet överskred våra förväntningar. Vi kan mycket starkt rekommendera ett samarbete med Charlotte!
  • Monica L
    Monica L skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hon har varit helt fantastisk hjälpt mig på ett mycket proffesionellt sätt.
    Förklarat och hjälpt mig att förstå allt i handlingarna, vilket fick mig att känna mig trygg med allt. Jag är supernöjd med Charlotte! ❤
  • Mona A
    Mona A skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Charlotta, och hon skötte vår försäljning mycket bra.
  • Peder F
    Peder F skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Väldigt bra rakt igenom hela processen :-)
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte har varit toppen och hjälpt till med allt från första samtalet till att
    lägenheten blev såld.
    Jag menar verkligen att Charlotte hjälpte mig med allt från början till slut.
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    riktigt bra mäklare personligt bemötande.
    Gör grundläggande jobb
  • Therese E
    Therese E skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna är mycket proffisionell och utgör ett lugn som är skönt när man ska sälja sin fastighet. Anna kommer med bra inputt från sin samtal med eventuella köpare och
    motiverara mycket bra för och nackdelar med deras förfrågningar samt lämnade bud och funderingar.
    Jag är mycket nöjd och fick en kanon kontakt med Anna.
    Kommer att rekomendera henna till andra.
    2017-03-25 Anna W svarar Therese E
    Tack Therese! Alltid ett nöje att jobba med dig//Anna
  • Johanna V
    Johanna V skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hon kom dagen efter vårt första samtal i telefon. Hon jobbade snabbt och effektivt och sålde vårt radhus inom den tidsram som vi önskade
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande, mycket hjälpsam! Rekommenderar henne varmt.
    2017-03-21 Anna D svarar Elisabeth N
    Tack Elisabeth för din rekommendation!😀🌺
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket bra och sak kunnig, duktig.
    2017-03-25 Anna W svarar Kjell H
    Tack Kjell! Var jättekul att få jobba med dig igen//Anna
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag tycker Charlotte anpassade sig efter mig och informerade på ett sätt som gjorde att jag förstod. jag tycker även att hon gjorde ett seriöst intryck under hela processen.
    2017-03-21 Charlotte G svarar Marcus B
    Tack Marcus, Vad roligt att höra. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • Kicki F
    Kicki F skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket trevligt bemötande och hög servicenivå! Mer avspänd än mäklare generellt.
    2017-03-25 Anna W svarar Kicki F
    Tack Kicki! Har varit jättekul att jobba med Er. //Anna
  • Maud Elisabet �
    Maud Elisabet � skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Bra och personlig kommunikation.
  • Sirpa H
    Sirpa H skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Ett mycket proffsigt och trevligt bemötande! Idel lovord. Tusen tack!
  • Tuula B
    Tuula B skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sven Ek är en mycket duktig och professionell mäklare som vet vad han gör. Jag kan varmt rekommendera Sven Ek.

Mitt betyg är en femma= Utmärkt !!!

Med vänlig hälsning
    Tuula Brachmann
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Trevligt bemötande,hon hade goda kunskaper inom yrket och om objektet. Tillgänglig.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag tycker bra om Charlote Goode som mäklare, däremot ogillar jag starkt att det inte finns något sätt att tacka nej till att skriva ett Reco-omdöme, oavsett barncancer-insamlingen så vill jag kunna avböja att skriva recensioner och inte tjatas sönder av påminnelsemail in absurdum.

Så jag ger Charlotte en femma i betyg och reco en sur gurkai betyg.
  • Leila H
    Leila H skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag/Vi var mycket nöjda med Sven Ek. Trevligt bemötande och ett proffsigt agerande.
    Vi var mycket nöjda med affären och kan varmt rekommendera Sven Ek.
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte Goode gjorde ett mycket gott intryck som mäklare, väl insatt i objektet och proffsig och informativ. Tillgänglig vid frågor och funderingar.
  • Lisbeth G
    Lisbeth G skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Allt gick jättebra så jag är nöjd
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Drangel var mycket professionell och ändå förstående och personlig i sitt bemötande. Detta gjorde att jag kunde känna mig lugn att han gör arbetet på det allra bästa sättet. Resultatet blev ju bra.
  • Åke B
    Åke B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    FANTASTISKT BRA.STORT FÖRTROENDE FRÅN FÖRSTASTUND
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Drangel har sålt en BR för vår räkning.
    Det var inte något lätt uppdrag eftersom vi var flera uppdragsgivare men Anna hanterade detta mycket professionellt. Hon har också ett trevligt sätt som jag uppskattade mycket. Jag upplevde att Anna var mycket mån om både oss som säljare och om vår köpare, på ett bra sätt. Hon var snabb i återkoppling och gav oss goda råd. Jag vill ge Anna mina allra bästa rekommendationer.
  • Elisabet N
    Elisabet N skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har vid två olika tillfällen med ca två års mellanrum fått hjälp av min mäklare Charlotte Goode på Fastighetsbyrån i Tyresö. Charlotte är oerhört kunnig, inkännande, inlyssnande och klok. Det har vid båda dessa tillfällen varit ett mycket gott samarbete mellan oss - med för min del mycket goda resultat både vid köp och försäljning. Jag kommer att ta kontakt med Charlotte igen om jag behöver mäklarhjälp. Och jag kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta som står i begrepp att sälja eller köpa bostad.
  • Anghelina H
    Anghelina H skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Om det är någon mäklare ni ska ha, då är det Charlotte jag rekomanderar!
    2016-02-19 Charlotte G svarar Anghelina H
    Tack! Det har varit så trevligt att jobba med er.
  • Gurli A
    Gurli A skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    mycket bra, trevlig, driven, bra slutpris.
  • Felix F
    Felix F skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har bara gott att säga om Charlotte Goode, allt gick väldigt smidigt och var det några oklarheter reddes de ut snabbt och enkelt.
  • Sven Brodin B
    Sven Brodin B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Det började med en trevligt mottagande vid visningen där man upplevde att alla blev bra behandlade.
    Bra hjälp med hur man ordnar ett lånelöfte.
    Fick även bra förklarat hur budgivning går till och jag tyckte budgivningen gick bra fast det blev dyrt. Möte där vi gick igenom affären med säljaren var bra och mer omfattande än jag räknat med. Jag tycker allt varit fackmannamässigt utfört.
  • Peter B
    Peter B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag träffade med Charlotte 2 gånger på visningen, sedan avtal skrivningen. Vi har varit i kontakt via telefon många gånger. Jag upplevde en mycket trevlig, hjälpsam bemötande, jag är verkligen nöjd!
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Det började med att Charlotte värderade min lägenhet och slutade med 2 st skrivuppdrag. Sonen köpte lägenhet och jag blir sambo.

Tack Charlotte, jag har upplevt hela processen som enkelt och lätt tack vare dig.
    Du tänker verkligen på allt och ställer de rätta frågorna på ett mycket bra sätt, och förklarar tydligt och rakt när vi har haft frågor.
    Allt har gått så smidigt och vi är 3 stycken som är helnöjda med slutresultatet.
    Dessutom har du ett väldigt bra bemötande under hela tiden.

Jag vet att personkemin betyder mycket, men det är inget problem för dig Charlotte. Självklart kommer jag att rekommendera dig till alla som behöver en mäklare.
    2015-12-18 Charlotte G svarar Lotta E
    Tack snälla Lotta. Hjälper er gärna igen om/när det blir aktuellt i framtiden.
  • Jens L
    Jens L skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sven hanterade fsg av vårt hus mycket proffesionellt. Fler mäklare som Sven behövs.
  • Gunilla  L
    Gunilla L skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Charlotte är mycket professionell och jag har känt mig väldigt trygg med henne som mäklare under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Charlotte till andra som ska sälja!
  • Lars Börjesson  B
    Lars Börjesson B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket kunnigt och proffsigt mottagande. Charlotte har hjälp mig/oss med både försäljning och nytt köp av bostadsrättslägenhet. Allt har gått hur smidigt som helst. Fastighetsbyrån i Tyresö är något som jag varmt rekommenderar.
    Med vänlig hälsning
    Lars Börjesson
  • Annika A
    Annika A skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
    Betyg Hon var väldigt tillgänglig och fanns där under hela processen. Mycket nöjd!
    Helene M gillar detta
  • Love K
    Love K skrev om Anna Drangel en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Drangel var mycket trevlig och professionell under hela säljprocessen. Det kändes tryggt att låta henne sköta försäljningen.
  • Mikael I
    Mikael I skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sven upplevs som mycket professionell från start till mål. Affärsmässighet är viktigt för mig men även förmåga att gå på avslut vilket Sven bevisat sig behärska på bästa vis. Jag ser fram emot ett fortsatt gott samarbete.
  • Simona H
    Simona H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna är väldigt proffsig, service minded och trevlig. Nästa affär anlitar vi henne igen. Rekommenderas starkt!
  • Anita E
    Anita E skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Första kontakten på telefon gav Charlotte ett säkert och proffsigt intryck.
    Som säljare känner man sig ganska osäker.
    Vid första mötet presenterade Charlotte ert arbetssätt vid en försäljning. Jag kände att hon lyssnade och stöttade mig under hela försäljnings processen vilket gör att jag varmt kan rekommendera henne och Fastighetsbyrån i Tyresö.
  • Anna A
    Anna A skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hej.Anna Wård är en mycket bra mäklare, som verkar älska sitt jobb! Har hjälpt till väldigt mycket och jag fick till ett bra köp// TACK ANNA
  • Simon P
    Simon P skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Som person en av den ödmjukaste människan jag träffat och som mäklare väldigt professionell och kolla på sitt jobb, inga konstigheter och kommer varmt rekommendera henne till min bekantskapskrets
  • Jonas
    Jonas skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har haft väldigt bra kontakt med Anna, Lätt att ha att göra med, stor förståelse för kundens behov. Alltid på gott humör. Klar och tydlig runt regler, avtal, ekonomi mm.
  • Fariba T
    Fariba T skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Öppen och bra mäklare. Gott intryck genom hela försäljningsptocessen.
  • Saha S
    Saha S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag köpte min första lägenhet via Anna Wård,mycket bra bemötande. Gav inte, på något sätt, mig som köpare anledning att känna oro eller misstro någon gång under affärens gång. Skulle inte tveka att återigen göra någon typ av affär med Anna jag som kund beskriver henne som en jätte trevlig ,korrekt, kunnig, lättsam och engagerad mäklare!
    I framtidens affärer så blir det bara henne jag vänder mig till och har rekommenderat min familj och vänner för hon är grym i sin roll! Tack Anna Wård för all hjälp// Sahar Shariati
  • Sahar S
    Sahar S skrev om Fastighetsbyrån Tyresö
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Personligt och professionellt bemötande från början till slut. Alltid vänlig och tillgänglig för frågor.

Bollmora Allé 9, 1 tr, 135 39 Tyresö