Mäklare Stockholms län Tyresö Fastighetsbyrån Tyresö Charlotte Goode
Charlotte Goode
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04
Tyresö är verkligen kommunen som ligger mig närmast om hjärtat. Här är jag uppvuxen och här bor jag fortfarande kvar med min familj och har därför mycket god lokalkännedom. Som fastighetsmäklare är det viktigaste för mig nöjda kunder och jag jobbar hårt för att både köpare och säljare ska känna sig trygga och belåtna med den tjänst jag förmedlar. Jag är noggrann och brinner verkligen för mitt arbete. Att varje dag få träffa nya intressanta människor och att få vara en viktig person i någon annans kanske största affär är verkligen stimulerande. Och att sen få göra det på hemmaplan, i Tyresö, är bara som pricken över i! Läs mer

Läs vad 92 Läs vad Charlotte Goode

• Inger Maria J sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-05-17

Centrala Tyresö
    Charlotte professionell vänlig och engagerad. Är mycket nöjd. Inger J Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Adam W köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-04-02

Hanviken
    Tyvärr var det inte Charlotte som höll i hela vår process, men den del hon hade var vi nöjda med. Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Madeleine W sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-02-21

Centrala Tyresö
    Vi sålde vår bostad och hade sedan tidigare haft kontakt med Charlotte i samband med att sonen köpte sin första lägenhet via Fastighetsbyrån med Charlotte som mäklare då allt gick mycket smidigt och proffsigt Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Cecilia F köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-02-07

Fårdala
    Jag har köpt ett radhus i Tyresö där Charlotte var mäklare. Hennes bemötande har varit mycket proffesionellt rakt igenom. Hon förmedlar både kunnighet, engagemang och värme. Snabb återkoppling och tillgänglig genom hela processen.
    Ja skulle rekommendera Charlotte Goode alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-02-07 Charlotte G svarar Cecilia F
    Tack Cecilia för ditt fina omdöme. Det glädjer mig mycket!
    Charlotte G gillar detta
  • Helena M sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2018-11-19

Allt funkade jättebra med Charlotte, kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Ingrid Pia B sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2018-10-07

Em mkt driven, säker och klok mäklare! Vi sålde vårt fritidshus och har enbart positiva saker att säga om Charlotte! Tillmötesgående men hela tiden professionell i sitt agerande. Vi kan varmt rekommendera Charlotte, då hon motsvarade våra förväntningar. Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Kirsi Maarit S sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2018-10-05

Brevik
    Köpte bostad av Charlotte Goode och hon sålde även våran bostad .väldigt bra och trevlig Mäklare är Charlotte tar hand om köpare säljare på ett mycket trevlig sätt . Toppen trevlig och bra Mäklare och väldigt lyhörd och hör av sig till kunde väldigt fort ! Mvh nöjd kund 😀 Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Bernth B sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2018-09-12

Kanontjej
    Sålde min bostadsrätt snabbt &smärtfritt.
    Jag rekomenderar Charlotte till alla
    som behöver ett proffs.
    Med vänlig hälsning Bernth Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Mats S sålde sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2018-09-11

Sälja Villa på sviktande marknad.

Utifrån vår situation så gick vår försäljning mycket bra och snabbt, Charlotte motsvarade vår förväntan.

Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    Charlotte G gillar detta
  • Anders E köpte sin bostad med hjälp av Charlotte Goode en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2018-09-11

Köp av villa, väldigt bra bemötande, snabb dialog och upplevelse över förväntningarna. Vi är mycket nöjda och skullle gärna anlita samma mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tyresö

Charlotte Goode