Melissa Segmen

Melissa Segmen

Melissa Segmen är mäklare på Fastighetsbyrån Tyresö

Melissa Segmen har varit registrerad mäklare sedan 2015-11. Melissa Segmen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.8. Melissa Segmen har haft 6 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-11

Läs vad 42 Läs vad Melissa Segmen

• sålde sitt hus med hjälp av Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Fornudden
    2021-11-08
    Melissa har varit engagerad och professionell i sin roll. Tack vare hennes kompetens blev affären bättre än vi väntade oss och allt gick mycket smidigt.
    Vi kan Varmt rekommendera Melissa och fastighetsbyrån Tyresö
  • köpte sitt hus med hjälp av Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Fornudden
    2021-11-01
    Vi har fått snabb och professionell hjälp av Melissa. Vi är väldigt nöjda med allt vad gäller vår kontakt med Fastighetsbyrån i Tyresö.
  • köpte sitt hus med hjälp av Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    • Krusboda
    2021-10-29
    Väldigt tillmötesgående, skulle verkligen rekommendera Melissa till nära och kära!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-10-20
    Trevligt bemötande och rart bemötande, mamma som var med älskade Melissa.
    Bostaden var orenoverad och
    mäklaren bekräftade det på ett respektfullt sätt och påvisade de saker som var bra bla. balkong, ljuset i lägenheten och föreningen.
    Jag tycker Melissa gjorde ett mycket bra jobb.
    2021-10-18
    Melissa är en mycket trevlig,tydlig,nåbar,noggrann ,duktig och snabb mäklare.Jag kommer verkligen rekommendera henne till andra bostadsköpare i min krets.Hon får högsta poängen av mig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    2021-10-18
    Hon har ringt och hade trevligt bemötande. Jag tycker att hon är mycket trevligt person och sköter sitt jobb jätte bra.
    • Segeltorp
    2020-10-28
    Melissa skötte hela affären professionellt och snabbt.
    Hon hade kunder på lager som varit intresserade av liknande projekt och det var mycket tacksamt.
    Jag är supernöjd och Melissa levde upp till alla mina förväntningar.
    //Anders
    2020-02-03
    Melissa sålde min lägenhet. Det gick super snabbt och smidigt. Seriös och jätte trevlig! Rekommenderar verkligen Melissa!
    • Segeltorp
    2020-01-20
    Jag var orolig för slutpriset pga ostabiliteten i marknaden, men Melissa skötte det jättebra och fick upp priset till det jag åtminstone behövde för nästa lägenhet!
  • Torborg W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Huddinge
    • Vårsta
    2019-12-05
    Hon är mycket kompetent. Hon är lyhörd och arbetar hårt för att nå målen