Läs vad 51 Läs vad Sebastian Tyynelä

• 2020-12-17
    Köpt bostad av Sebastian Tyynelä. Mycket bra bemötande. Driven, behjälplig och tillgänglig mäklare genom hela processen.
    Marie S
    • 68.0 m²
    • Gamla Tyresö
    köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
  • 2020-12-10
    Köpte ett hus och bemötandet var trevligt. Vi fick svar på de frågor vi hade i rimlig tid. Bra upplevelse av affären.
    Frida M
    • 130.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
  • 2020-12-09
    Sebastian har på ett hjälpte mig att sälja mitt hus med ett stort engagemang! Från första mötet fram till försäljning har kommunikationen varit felfri och uppskattad av mig som säljare! Sebastian har agerat med driv men med ett lugn och en god kunskap om både område och försäljning. Jag kan varmt rekommendera sebastian till andra!
    Stig Peter J
    • 67.0 m²
    • Raksta
  • 2020-12-09
    Vår mäklare Sebastian fick oss att känna oss i trygga händer vid vår försäljning. Otroligt proffsig och driven. Vi gjorde vinst på 1,7 mlj tack vare Sebbe!
    Jennifer Marit S
    Jennifer Marit S
    • 85.0 m²
    • Dyvik
  • 2020-11-30
    Sebastian sålde ett hus åt oss. Det gick smidigt och bra.
    En mäklare som är engagerad och lättillgänglig.
    Rekommenderas starkt!
    Christian José R
    • 85.0 m²
    • Dyvik
  • 2020-11-04
    Vi sålde ett radhus och hela processen blev en bra upplevelse!
    Sebastian hade ett öppet och trevligt sätt och alltid tillgänglig.
    Han var bra på att analysera läget i försäljningen och kunde ta nya beslut när nya förutsättningar uppstod.
    Märktes att han var engagerad och inte bara lät förloppet ”sköta sig själv”.
    Sist men inte minst så lyckades han få det pris som han siktade på, och som säljare är ju det alltid vad som i slutändan gör att man är nöjd :)
    Sofie N
    • 78.0 m²
  • 2020-08-27
    bra mäklare med stort engagemang , bryr sig om sina kunder
    även efter att affären är klar
    Joacim W
    • 4:a
    • 61.0 m²
    • Persudde
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö
  • 2020-08-21
    Vi sålde en villa i Tyresö. Sebastian har varit synnerligen trevlig och lyhörd från första kontakt. Under den process som följde fram till försäljningen har Sebastian hanterat alla steg på vägen på ett mycket kompetent och förtroendeingivande sätt. En husförsäljning är ju en stor sak och det har varit mycket värt för oss att vi kunnat slappna av och känt oss vara i trygga händer.
    Niklas K
    • 130.0 m²
  • 2020-08-20
    Vi köpte en lägenhet och vi tyckte att allting gick smidigt och problem fritt.
    Mäklaren var en otroligt bra på ta hand om hella affären och bra bemötande,super trevligt var han och duktig.
    Jimmy F
    • 5:a
    • 94.0 m²
    • Öringe
  • 2020-05-17
    Mäklaren har tryggt tagit mig igenom min försäljning av bostadsrätt. Han har varit mycket kunnig. Han har kommunicerat bra genom hela processen och tagit affären i mål på ett tillfredsställande sätt.
    Julia N
    • 4:a
    • 61.0 m²
    • Persudde
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte