Sebastian Tyynelä

Sebastian Tyynelä

Sebastian Tyynelä är mäklare på Fastighetsbyrån Tyresö

Sebastian Tyynelä har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Sebastian Tyynelä har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-04 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.7. Sebastian Tyynelä har haft 35 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Att ha möjligheten att bo och jobba i samma kommun känns verkligen som en lyxig förmån. Lugnet och närheten till havet gör Brevik till den perfekta boendemiljön för mig, här trivs jag som fisken i vattnet. Det som lockade mig med fastighetsmäklaryrket är kundkontakten, jag är väldigt social och känner mig väldigt glad varje gång jag får möjligheten att hjälpa människor att hitta deras drömboende. Som fastighetsmäklare har jag en stor passion till det jag gör och jag lägger ner ett stort engagemang i varje affär. Tack vare min bakgrund som snickare har jag väldigt god byggnadsteknisk kunskap vilket hjälper mig i många situationer i mitt yrke. Jag är fokuserad på den lokala bostadsmarknaden i Tyresö och säljer småhus, fritidshus och bostadsrätter.

Tveka inte att kontakta mig om du har några funderingar på bostadsmarknaden eller om du har bestämt dig för att sälja eller köpa bostad. Jag hjälper dig med att förberedelser inför försäljning, räkna ut vinstskatten, tyda besiktningsprotokoll, söka bostad och mycket annat.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 71 Läs vad Sebastian Tyynelä