Sebastian Tyynelä
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03
Att ha möjligheten att bo och jobba i samma kommun känns verkligen som en lyxig förmån. Lugnet och närheten till havet gör Brevik till den perfekta boendemiljön för mig, här trivs jag som fisken i vattnet. Det som lockade mig med fastighetsmäklaryrket är kundkontakten, jag är väldigt social och känner mig väldigt glad varje gång jag får möjligheten att hjälpa människor att hitta deras drömboende. Som fastighetsmäklare har jag en stor passion till det jag gör och jag lägger ner ett stort engagemang i varje affär. Tack vare min bakgrund som snickare har jag väldigt god byggnadsteknisk kunskap vilket hjälper mig i många situationer i mitt yrke. Jag är fokuserad på den lokala bostadsmarknaden i Tyresö och säljer småhus, fritidshus och bostadsrätter.

Tveka inte att kontakta mig om du har några funderingar på bostadsmarknaden eller om du har bestämt dig för att sälja eller köpa bostad. Jag hjälper dig med att förberedelser inför försäljning, räkna ut vinstskatten, tyda besiktningsprotokoll, söka bostad och mycket annat. Läs mer

Läs vad 38 Läs vad Sebastian Tyynelä

• Jessica R sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-04-01

Fornudden
    Sebastian har sålt vårt bostadsrättsparhus. Han gjorde försäljningen enkel och allt gick snabbt och smidigt. Tydlig förklaring av avtal och personlig genomgång av allt så man fick svar på sina frågor direkt. Man vill att en mäklare ska vara engagerad och driven och det har Sebastian varit. Läs mer
  • Johan Patrik G sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-03-22

Öringe
    Jättebra! Snabb, lyhörd och förstående!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Paula Susanne S sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-03-20

Öringe
    Mycket professionell mäklare! Tillgänglig, även obekväm arbetstid med en förståelse för att det är en av de största affärerna en privatperson gör i livet. Kan verkligen rekommendera Sebastian! Läs mer
  • Håkan G köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-03-09

Fågelbrolandet
    Snabb respons vid frågor och närvarande genom hela köp processen Läs mer
  • Margaretha L sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-02-21

Öringe
    Sålt en lägenhet, det perfekta bemötandet och om tanke till min okundskap.
    Jag trodde inte att jag skulle få något bra bud.
    Lätt att ha att göra med lyhörd
    Snabbt och smidig handläggning toppen. Läs mer
  • Jenny B sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-02-07

Tyresö Strand
    Vi har sålt vårt radhus och fick fantastiskt hjälp och bemötande av Sebastian.
    Han har inte bara hjälp oss med våran försäljning men också varit ett otroligt stöd och hjälp med vårt husköp som pågick i samma period, där han varit tillgänglig tidiga mornar som sena kvällar.

Sebastian är ung, trevlig, framåt, väldigt professionell men ändå personlig i sitt bemötande.
    Lyhörd och ansvarstagande vilket har gett oss ett otroligt varmt förtroende för honom genom hela processen, som tack vare honom blev en kort och snabb och effektiv sådan, då vi sålde innan visning.
    Vi rekommenderar honom varmt och har redan spridit ordet till grannar som också planerar att sälja.

Hälsningar
    Jenny och Jacopo Bufacchi Läs mer
    2020-02-20 Sebastian T svarar Jenny B
    Va roligt att ni är nöja med mitt arbete! Lycka till med ert nya boende!
  • Anna-lena B köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2020-01-29

Ingarö Brunn
    Köpt en villa. Blev väldigt bra bemött och fick bra information. Hade inga större förväntningar. Fått väldigt bra svar på frågor. Läs mer
  • Carl Erik Vilhelm F sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-10-14

Stavsnäs - Hölö
    Sålt en villa. Alla kontakter med Sebastian har varit jättebra. Han är tydlig och förklarar på ett enkelt sätt. All information som han givit har stämt. Han har varit mycket snabb på information och återkoppling. Vi är mer än nöjda med att ha haft Sebastian som mäklare. Läs mer
  • Ulf M sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-09-11

Ingarö Brunn
    😊👍🎉🍻 vi hade en hel del otur med vårt hus rör som gick sönder och besikningsanmärkningar som måste åtgärdas men Sebastian kämpade på och höll modet uppe bra jobbat säger vi 👍😊 Läs mer
  • Marianne Majlöf L köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Tyynelä en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-08-31

Södra Kopparmora
    Köpt villa.
    Mycket bra bemötande. Trevlig och kunnig. Uppfyllde absolut mina förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Sebastian och
    Fastighetsbyrån i Gustavsberg. Läs mer