Sven Ek
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är oerhört stimulerande att hjälpa människor i alla tänkbara lägen i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är väldigt flexibel och bra på att skapa förtroende.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden tillbringar jag helst med familjen. Gärna på landstället eller på någon resa. Jag brinner för fotboll och då speciellt Hanvikens SK, där jag är med och tränar deras P-06 lag.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor redan på världens bästa plats: Trollbäcken!

Vad vet vi inte om dig?
Jag är även utbildad lärare i hundtjänst. Läs mer

Läs vad 69 Läs vad Sven Ek

• Maria Claudia Sun Han C köpte sitt hus med hjälp av Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-07-15

Trollbäcken
    Klart och tydligt information under hela processen, snabb svar och bra kännedom om området. Läs mer
  • Emil S köpte sitt hus med hjälp av Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-07-13

Trollbäcken
    Vi köpte vår villa via Sven.
    Fick snabb och tydlig info i hela processen. Klarheten i informationen om huset var mest uppskattad. Bra lokalkännedom. Läs mer
    Sven E gillar detta
  • Maj-Britt J sålde sitt hus med hjälp av Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-05-31

sålt villa Trollbäcken Tyresö
    Mycket väl bemött
    Hade inga förväntningar
    Kommer att rekommendera Sven Ek om någon frågar Läs mer
    2019-05-31 Sven E svarar Maj-Britt J
    Tack för det. Det var trevligt att jobba ihop.
  • Daniel E köpte sitt hus med hjälp av Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-05-21

Skälsätra
    Köpte en villafastighet genom Sven. Affären genomfördes väldigt smidigt med tydlig kommunikation och mycket trevligt bemötande. Det motsvarade alla våra förväntningar och helhetsupplevelsen var toppen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-21 Sven E svarar Daniel E
    Tack för det. Det har varit en trevlig affär.
    Svenne
  • Anders Rickard Arne G sålde sitt hus med hjälp av Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-05-10

Trollbäcken
    Vi sålde en villa. Vi fick jättebra hjälp,support och bra återkoppling. Han har verkligen gjort sitt bästa för att få huset sålt.
    Värdering och hastighet på försäljning var väl inte inte i riktigt som vi trodde. Det kan ju dock hänga ihop med marknaden som går lite upp och ner. Läs mer
    2019-05-10 Sven E svarar Anders Rickard Arne G
    Tack för det Anders. Det var trevligt att jobba med Er.
  • Marie C sålde sitt hus med hjälp av Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2019-01-30

Skälsätra
    Vi har sålt vår villa. Vi blev mycket bra bemötta, hjälpta och stöttade av Sven i vår försäljningsprocess. Vi har aldrig vare sig köpt eller sålt via mäklare tidigare, så jag hade inte några egentliga förväntningar. Det gör ju att det är svårt att säga något om han levde upp till den eller inte. Vi uppskattade att Sven lät oss ta den tid vi behövde för att komma vidare, samtidigt som han också stötte på ibland (så att vi inte fastnade helt). Höll kontakten med oss och köpare, höll oss löpande informerade osv. Vi gillade det han hjälpte oss med helt enkelt. Tack! Läs mer
    2019-01-30 Sven E svarar Marie C
    Tack Marie, Det har varit väldigt trevligt att jobba i hop. Svenne
  • Juha L skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2018-09-19

Köpt en bostad genom Sven och är mycket nöjd med hur han hanterade affären.
    Upplever att han var opartisk och professionell samt lätt att samarbeta med. Läs mer
    2018-09-20 Sven E svarar Juha L
    Tack för det. Har varit trevligt.
  • Glenn J skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2018-05-11

Vi sålde ett radhus under en tid då fastigheter var svårsålda. Sven var lugn och fick oss att känna oss lugna. Han var aldrig svår att få tag på och hade alltid tid att prata. Vi fick huset sålt till slut efter flera visningar. Vi är nöjda med Sven. Läs mer
  • Jennie F skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2018-05-03

Bra mäklarbyrå där de samarbetar mellan kollegor. Läs mer
  • Lina O skrev om Sven Ek en del av Fastighetsbyrån Tyresö

2017-10-30

Vi fick ett mycket bra bemötande från start, han ger ett mycket seriöst och kompetent intryck och han har varit väldigt tillgänglig och behjälplig genom hela affären. Rekommenderas starkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tyresö

Charlotte Goode