en del av Fastighetsbyrån Tyresö

4.7 / 5 i betyg — 30 rekommendationer

Läs vad 30 användare tycker om Anna Wård

• Simona H
    Simona H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna är väldigt proffsig, service minded och trevlig. Nästa affär anlitar vi henne igen. Rekommenderas starkt!
  • Anna A
    Anna A skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hej.Anna Wård är en mycket bra mäklare, som verkar älska sitt jobb! Har hjälpt till väldigt mycket och jag fick till ett bra köp// TACK ANNA
  • Simon P
    Simon P skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Som person en av den ödmjukaste människan jag träffat och som mäklare väldigt professionell och kolla på sitt jobb, inga konstigheter och kommer varmt rekommendera henne till min bekantskapskrets
  • Jonas
    Jonas skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag har haft väldigt bra kontakt med Anna, Lätt att ha att göra med, stor förståelse för kundens behov. Alltid på gott humör. Klar och tydlig runt regler, avtal, ekonomi mm.
  • Fariba T
    Fariba T skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Öppen och bra mäklare. Gott intryck genom hela försäljningsptocessen.
  • Saha S
    Saha S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag köpte min första lägenhet via Anna Wård,mycket bra bemötande. Gav inte, på något sätt, mig som köpare anledning att känna oro eller misstro någon gång under affärens gång. Skulle inte tveka att återigen göra någon typ av affär med Anna jag som kund beskriver henne som en jätte trevlig ,korrekt, kunnig, lättsam och engagerad mäklare!
    I framtidens affärer så blir det bara henne jag vänder mig till och har rekommenderat min familj och vänner för hon är grym i sin roll! Tack Anna Wård för all hjälp// Sahar Shariati
  • Monica E
    Monica E skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålde min bostadsrätt med Anna Wård!
    Fick bra betalt och annonsen hann bara ligga ute på Hemnet i 3 dagar när vi fick in ett bud som jag valde att ta.

Jag har säkert ringt Anna 20 ggr för att fråga om massor av olika saker, då jag inte är så insatt i hur sådant här går till.
    Men Anna har alltid svarat glatt och tålmodigt på alla mina frågor och hjälpt mig med precis allt!

Tålmodig, vänlig och oerhört proffsig är bara några av dom egenskaperna som jag uppskattar hos Anna.

Rekommenderar Er verkligen att välja Anna om ni ska sälja Ert hus eller Er lägenhet.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Har haft kontakt med flera mäklare nu när vi går i säljtankar och valet går absolut till Anna Wård med sitt proffsiga bemötande, bra tips och idéer inför den kommande säljprocessen.
  • Johan H
    Johan H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålt en del bostäder men aldrig så proffsigt som med Anna.
  • Elisabet  S
    Elisabet S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi sålde vårt hus med Anna Wård som mäklare! Vi fick ett bud innan visning som var långt över vår förväntan!

Anna var extremt flexibel och hade t.o.m en förhandsvisning på en lördag eftermiddag och vi skrev sedan kontrakt på lördagkvällen för att ro affären i hamn, trots att vi vet att det är mäklarnas enda lediga dag i veckan!

Vi fick hela tiden fortlöpande information om vad som hände i processen!
    Ringde vi, så återkopplade hon direkt, och vi kände att vi var helt trygga då det märktes att Anna jobbat som mäklare i många år och brinner för sitt yrke!

Kan starkt rekomendera
    Anna Wård, om ni vill ha en snabb och smidig affär, med en lyhörd mäklare som kommer göra sitt yttersta för att ni ska få högsta möjliga pris och samtidigt känna er väl omhändertagna!
  • Cia B
    Cia B skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Wård var väldigt proffesionell när jag köpte lägenhet, samtidigt personlig och peppande!
  • Nina N
    Nina N skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    När jag kontaktade Anna Wård för värdering i april 2015, var hon proffsig och snabb med värdering och tips.
    När det blev aktuellt med försäljning gick allt snabbt och mycket professionellt till. I från fotografering till kontrakt skrivning, och det som jag uppskattade mest var att jag löpande blev informerad om allt.
    Efter en spännande budgivning så vart vi alla nöjda och jag vill ge Anna bästa rekommendationer.
  • Yasmine S
    Yasmine S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna sålde vår villa i juli.
    Det gick supersmidigt, trots
    Att det var mitt i semester tider.
    Ett otrolig engagemang.Anna lånade till och med ut rekvisita till fotograferingen från sitt eget hem
    Priset blev lång över förväntan.
    Vi köpte en bostad via en kollega
    Till Anna, det märktes inte då alla
    Tips och påminnelser kom från
    Anna, trots att det inte var hennes
    Objekt. Mycket lojal ,ärlig,snabb
    Och idé rik.
    Jag vill absolut rekommendera
    Dig att anlita rekord kvinnan.
    De vänner som jag har lämnat
    Annas rekommendationer till,
    har snabbt sålt/ köpt sin bostad.
    till rätt pris och är mycket nöjda.

// yasmine sjöbeck
    145:2
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Anna Wård slog rekord i området där jag bodde när hon sålde mitt radhus så vad mer kan man kräva av en mäklare enkelt, smidigt, snabbt och proffsigt.
    Hon är en mycket kunnig och pålitlig mäklare
  • Kapten M
    Kapten M skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    En mycket trevlig och professionell mäklare som lyckades sälja vår fastighet mycket snabbt och smidigt till ett tillfredsställande pris. Alla tummar upp för Anna
    Anna W, Kapten M gillar detta
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Bra snabb enkel affär utan krussiduller
  • Berit J
    Berit J skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Personligt, proffsigt bemötande .
  • Bernt F
    Bernt F skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Hej.
    Under 2014 anlitade vi Anna Wård vid försäljning av vårt radhus i Krusboda.
    Hon ingav ett otryggt och ointresserat bemötande vilket gjorde att vi begärde en hy mäklare,Sven Ek,som fick avsluta försäljningen och affären avslutades på ett bra sätt.
    MVH Bernt o Maj Frennessen
  • Göran G
    Göran G skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Snabbt, enkelt och smidigt att sälja med Anna och Fastighetsbyrån.
  • Jan B
    Jan B skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Sålde mitt hus med hjälp av Anna Wård. Är väldigt nöjd med hela förfarandet, professionellt och personligt på samma gång. Rekommenderar henne varmt.
  • Symphany S
    Symphany S skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Definitivt bästa mäklaren i Tyresö!
  • Ann-Katrin T
    Ann-Katrin T skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Anna Wård på Fastighetsbyrån i Tyresö. Hon ger ett väldigt proffsigt och kunnigt intryck. Vi fick ett utmärkt bemötande och är mycket nöjda med hennes insats. Kan varmt rekommendera Anna och Fastighetsbyrån.
  • Pia A
    Pia A skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi kan och ger de varmaste rekommendationerna till Fastighetsbyrån. Efter mindre lyckade kontakter med andra mäklarbyråer kom vi i kontakt med Fastighetsbyrån och det slutade med en lyckad affär. Försäljningen av vår bostadsrätt gick mycket snabbt och enkelt. Ett alltigenom professionellt och trevligt bemötande under hela processen och vi hade en helt fantastiskt duktig mäklare, Anna Wård i Tyresö. Mäklare Anna Wård ingav ett stort förtroende från första stund och vi var trygga under hela processen.
  • Jannica L
    Jannica L skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Vi köpte vårat radhus under sommaren 2013 troligen också under semesterperioder hos mäklarna.
    visning och budning gick väldigt bra.
    det jag vart lite missnöjd med vara att en del av informationen ang fastigheten var lite oklar.
    dom tidigare ägarna hade ingen direkt koll på vad dom betalade i drift.
    detta tyckte jag skulle vart lite tydligare.
    men med helheten så är jag nöjd med bemötande av båda mäklarna samt köpet.
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Mycket bra bemötande och stor professionalism både för oss som köpare och säljare. Rekommenderas varmt!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Tycker hon gjort ett okej jobb även om att passa tider inte var det bästa.
  • Johnny H
    Johnny H skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Ett genuint och väldigt bra företag.Är helnöjd
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Köpte och sålde lägenhet!
    Trevligt,professionellt bemötande och agerande. Serviceminded.
    Upplever att de sätter kunden i focus. Bra dokumentering av affären.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Bra hjälp och råd. Inger förtroende. Proffsigt!
  • Emma B
    Emma B skrev om Anna Wård en del av Fastighetsbyrån Tyresö
    Jag är jättenöjd med Annas insats. Hon har varit väldigt hjälpsam och sett till så att allt har gått snabbt och smidigt. Jag fick bra betalt för lägenheten och kontraktsskrivningen avklarades omgående efter avslutad budgivning. Skulle absolut kunna rekommendera Fastigetsbyrån och Anna till någon jag känner.
Charlotte Goode
Sven Ek