Arne Westman

Arne Westman

Arne Westman är mäklare på Fastighetsbyrån Ulricehamn

Arne Westman har varit registrerad mäklare sedan 1989-06. Arne Westman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.6. Arne Westman har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det sociala! Att få hjälpa gamla som unga i deras process att sälja eller köpa. Vissa dagar känns det som jag arbetat som socialarbetare, men det skänker mening till det vanliga försäljningsarbetet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet efter 30 år i yrket och ett stort socialt engagemang samt ett enormt kontaktnät. Jag har även förmågan att snabbt sy ihop en affär.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är medlem i Fastighetsbyråns guld klubb där dom mäklare ingår som sålt flest hus och omsatt mest i pengar. Dessutom är jag en klippa på att baka bullar - till barnbarnens förtjusning.

93 omdömen om Arne Westman

Sedan starten hos Reco 2015
Åke F
Tvärred

Vi är nöjda med försäljningen av vårt fritidshus.

Svar från Arne Westman

Tack! Det har varit otroligt trevligt att få hjälpa Er att sälja Ert underbara fritidshus

Joachim L
Trädet

* Köpt ett hus på landet * Fick ett trevligt bemötande redan vid visning *Arne lever upp till våra förväntningar

Svar från Arne Westman

Tack Joakim👍 Hoppas Ni kommer trivas i Ert paradis!

Hans-eric G
Ulricehamn

Köpt. 2 familjsvilla,allt perfekt.vänligt bemötande.

Svar från Arne Westman

Tack så mycket för en trevlig affär!!!

Lena L
Vegby

Sålt hus. Blivit bra bemött . Mäklaren kunde dock hört av sig lite mer, även när det inte hänt något är det bra att få veta . För övrigt bra jobbat.

Hans J
Ulricehamn

Vi sålde ett tvåfamiljshus. OK bemötande.

Henry E
Köpte sitt hus med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn

köpt en fastighet han är väl okej . han fixade så huset blev mitt före visningen

Leslie M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Arne Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Såld bostadsrätt Enklaste i världen med 100% ömsesidig förtroende mellan mäklare, säljare och köpare Det blir inte lättare och bättre än så och med en väldigt erfaren och professionell mäklare

Svar från Arne Westman

Tack för dom fina orden! Det är alltid trevligt att hjälpa Er. Fint samarbete!

Lena G
Ulricehamn

Sålt vår villa. Mycket professionellt hela vägen.

Monika B
Marbäck

Köpte Näsboholm 1:15. Mycket hjälpsam på alla sätt. Och trevlig.

Svar från Arne Westman

Tack Monika!!! Har verkligen varit trevligt att hjälpa Dig Välkommen till Ulricehamn👍😃

Sofie J
Ulricehamn

Vi har inte haft någon kontakt med Arne Westman utan det var Tobias Westman som sålde bostaden till oss, har därför inget omdöme att ge Arne.