Fastighetsbyrån Ulricehamn

Fastighetsbyrån Ulricehamn

• BadgeTenYears
Ring 0321-279 90 Dela

Vackert belägen vid Åsunden hittar du orten Ulricehamn. Sjönära läge, gågata med kullersten och ett rikt utbud på aktiviteter. Vi på Fastighetsbyrån känner till allt om området och vet precis var du har dina bästa boendemöjligheter. Vi har koll på alla former av bostäder och hjälper dig genom hela affären. Allt från värdering...

953 omdömen om Fastighetsbyrån Ulricehamn

Sedan starten hos Reco 2013

Mikael S
Ulricehamn

Upplever Marcus Nyberg som mycket trevlig, kunnig och kompetent. Har på ett tydligt sätt informerat oss om processens olika steg och har hela tiden hållit oss uppdaterade. Han är lätt att få tag på och snabb i sin återkoppling på de frågor vi haft.

Mikael V
Ulricehamn

Tydligt & bra, gjorde det enkelt för oss nu när vi valde att köpa hus!

Amanda F
Ulricehamn

Bra bemötande och smidig affär! Nöjda köpare.

Hanna S
Ulricehamn

Hittade drömhuset med Tobias hjälp. Pålitlig, trevlig, påläst och tillgänglig utan att vara påstridig. Han fick oss att känna oss trygga genom hela affären och ha en positiv upplevelse i vårt husletande!

Martta J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Han var jättetrevlig och bra. Högsta betyg hälsar Martta.

Mona L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Centrum

Vi är mycket nöjda med den snabba förmedlingen och servicen vi fick av Markus Nyberg i samband med köp av bostadsrätt.

Robert A
Söder

Marcus hade ett korrekt och professionellt uppträdande och vi kände oss trygga genom hela processen.

Hilda-Mirka E
Gällstad

Vi upplevde Marcus som en förtroende ingivande person med stort fokus på det han jobbar med! Trevlig i sitt bemötande och alltid lätt att nå! Med bra tajming och drivkraft har han nu hjälpt oss att både sälja huset och köpa en lägenhet och magkänslan säger att det här kommer bli bra! Kort o gott, en duktig mäklare som vi skulle rekommendera! Claes och Mirka

Ellen H
Gullered

Tobias var väldigt trevlig och kompetent. Kunde svara på alla våra frågor och var mycket hjälpsam. Toppenbetyg!

Pål N
Gullered

Positiv och fint bemötande och engagerad i uppgiften. Rutinerad och känner väl till området.

Claes P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Centrum

Marcus inger ett mycket seriöst och proffsigt intryck.Han har underrättat oss under hela försäljningsprocessen.Mycket bra.

Elisabeth W
Ulricehamn

En mycket trevlig och duktig mäklare, det vad jag förväntade mej vid försäljningen kunde Marcus uppnå.

Ulrika H
Köpte en tomt med hjälp av Marcus Nyberg en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Marcus hjälpte mig med tomtköp och senare även värdering på ett mycket bra och proffesionellt sätt. Jag skulle absolut vända mig till honom igen, då jag upplevde honom som en mycket kompetent mäklare. Tydlighet, noggrannhet och god kommunikationsförmåga genomsyrade alla våra kontakter.

Birgitta R
Ulricehamn

Med god kompetens och tålamod, har jag upplevt Markus som trygg med min försäljning. Han har hela tiden ställt upp för mina funderingar, och är bra att ha att göra med.

Maria Å
Ulricehamn

Vänlig, förtroendeingivande och tydlig.

Inger P
Centrum

Marcus är mycket positiv att bolla med. Han är ödmjuk, inkännande för mina behov som köpare. Någonting som är positivt är att han inte är ”pushig”. Har redan tipsat andra om Marcus som mäklare.

Hilda-Mirka E
Centrum

Trevlig, informativ, lättillgänglig, fokuserad , driven, känns trygg i det han håller på med

Marita R
Sålde sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Vegby

Vi har fått ett väldigt fint och bra bemötande av Robin. Han har hjälpt oss på absolut bästa sätt med försäljningen av huset, kommit med råd,varit tillmötesgående och varit lätt att bestämma tider med. Vi är väldigt nöjda med Robin och kan verkligen rekommendera honom som mäklare. Rätt man på rätt plats!

Inger P
Ulricehamn

Jag har känt mig bekväm med att ha Marcus som mäklare. Han är proffsig. Han är inte ”pushig”. Det har varit positivt att ha Marcus som mäklare både vid försäljning av bostad och även vid köp av ny bostad.

Sandra R
Köpte sitt hus med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Gällstad

Allt har gått väldigt bra. Robin har gett regelbunden information och guidat oss på ett tryggt sätt genom hela processen.

Ann A
Trädet

Lättillgänglig, öppen och lätt att kommunicera med. Kan verkligen rekommenderas. Har även tidigare positiv erfarenhet av kontoret där Tobias jobbar, bra på allt sätt!

Csilla B
Vegby

Lika nöjd som förra gången med Tobias !

Stefan Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Ljungviken en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Vi är nöjda hittills. Ser fram mot att träffas igen. Stefan

Iraj A
Blidsberg

Han är trevlig och hjälpsam. Tar hand om kunderna på ett korrekt sätt tycker jag 🙏♥️

Mattias G
Gällstad

Professionell och påläst Bra att ha att göra med

Linda P
Ulricehamn

Vi köpte bostadsrätt via Robin. Tydlig, rak och transparent kommunikation genomsyrade affären och han var påläst om såväl bostaden som föreningen. Han är extremt duktig på att hålla mig som kund uppdaterad och han hör av sig när han säger att han ska göra det, vilket uppskattas mycket. Jag rekommenderar Robin och Fastighetsbyrån Ulricehamn starkt.

Peter W
Marbäck

Han är jättebra, toppen helt enkelt!! Har alltid förklarat för mig om man inte förstår!

Ulf S
Fredriksberg

Vi är mycket nöjda med Marcus som mäklare. Lättillgänglig, trevlig och ärlig, som gav oss goda råd.

Ingrid I
Villastaden

Marcus var en ur vår synvinkel mycket engagerad mäklare som vet hur man kopplar rätt kund till rätt objekt. Med proffsig förhandlar teknik.

Lukas A
Ulricehamn

Bra bemötande, väldigt trevlig, bra på att förklara saker som man inte riktigt förstod. Överlag en väldigt bra upplevelse 😊

Sol R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Westman en del av Fastighetsbyrån Ulricehamn
Ulricehamn

Jag tyckte att Tobias var en väldigt bra & trevlig mäklare, han fick oss att känna trygghet inför affären. Tobias var påläst och förklarade tydligt för oss köpare & för säljarna var det var som gällde angående många olika saker. Allt man hade frågor kring var redan besvarade utan att man behövde fråga. Riktigt proffsig.

Sven-Åke W
Marbäck

Snabb och effektiv mäklare som återkopplar bra.

Matti P
Villastaden

Marcus har varit mycket professionell och aktiv i att få fram en affär som verkligen var anpassad till våra behov.. Duktig och tålmodig.

Elin L
Villastaden

Det tog inte lång tid från beslutet att sälja tills huset var sålt. Jag upplevde Marcus som engagerad och angelägen om att det skulle bli så bra som möjligt. Han fanns tillgänglig för frågor och återkopplade snabbt.

Thea L
Ulricehamn

Väldigt engagerad och aktiv. Återkopplar och håller en uppdaterad under hela processen. Professionell i sitt utövande och trevlig i kontakten. Han är lätt att ha att göra med. Jag kände mig trygg och hade full tillit till Marcus.

Thomas S
Markuslyckan

Jag upplevde honom som social och mycket kompetent, lätt att samarbeta med. Det kändes tryggt med en mäklare som är så väl insatt i den lokala marknaden och tjänsteutbudet. Han var lätt att få tag på om jag hade några frågor, och hade stor förståelse för min situation.

Cecilia M
Trädet

Trevligt bemötande, kunnig, hjälpsam. Man kände sig bra behandlad och värdefull

Everdientje B
Ulricehamn

Tobias är trevligt och vänligt, lätt att prata med. Fastighetsbyrån har ett professionellt och modernt sätt att jobba. Tobias vill gärna ha ett hus såld och han vill få det såld snabbt. Min känsla är att han därför försöker övertyga säljaren att ha ett lågt utgångspris. Tobias kör för det mesta sin egen race och glömmer.bort säljaren i det hela. Så har vi t.ex aldrig pratat om datumet där vi vill lämna över vårt hus. Jag fick bara ett telefonsamtal med meddelandet att huset var såld och att överlämningen är den 1 april....

Luísa D
Limmared

Bra, vi fick hjälp och stöd så Hela processen var ganska smidigt

Margaret J
Grimsås

Mycket trevlig person, som ställde upp när man fick problem

Berny Otto Gustav K

Mycket duktig mäklare.vi har bara gott och säga om Johan Karlsson Super trevlig

Matilda Z
Ulricehamn

Tillit, trygghet o enkelhet är tre ord som stämmer bra in på Markus! Otroligt bra mäklare som är lättsam o gör sig förståd. Trotts att man inte förstår allt i processen så känner man sig aldrig dum med denna otroliga mäklare! Rekommenderar starkt!

Anita Von S
Limmared

Har gjort ett flertal affärer med Johan Karlsson. Alltid lika trevlig, proffsigt och kunnig bemöter han mig som kund. Rekommenderar alltid Johan Karlsson till vänner som vill köpa eller sälja hus eller lägenhet.

Gullan Maj-Britt V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
Tranemo

Mycket positivt och entusiastiskt bemötande. Mycket medveten om situationen I dessa försämrade tider. Han sålde mitt hus till det pris som var satt trots de svårigheter som fanns. Jag stortrivs i min lägenhet som jag köpte efter att Johan inspirerat mig att köpa den.

Anna Karin K
Dalum

Bra bemötande. Fick svar på alla frågor och funderingar.

Lennart A
Tranemo

Johan är en mycket bra och seriös mäklare som bryr sig om sina kunder. Både innan köpet och även efteråt.

Rikard K
Länghem

Snabbt och smidigt köp. Inga konstigheter.

Åsa Rose-Marie O
Limmared

Proffsigt och bra bemötande. En mäklare med stor kunskap vilket gjorde affären mycket smidig.

Glenn P
Ambjörnarp

Snabb, trevlig & effektiv mäklare, som lägger ett stort engagemang i sitt arbete.

Oddleif A
Vegby

Jeg er veldig fornøyd. Takk for god hjelp.