Anna Sundkvist

Anna Sundkvist

Anna Sundkvist är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Anna Sundkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Sundkvist har haft 70 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 84 Läs vad Anna Sundkvist

2021-09-01
    En glad ,trevlig och hjälpsam/kunnig mäklare som levde upp till alla förväntningar som jag hade 5+
    • Flurkmark
    2021-09-01
    Anna är en trevlig och erfaren mäklare. Vi fick väldigt gott bemötande av henne och allt har gått snabbt och smidigt.
    2021-09-01
    Glad och trevlig, väldigt lättsam och hjälpsam. Väldigt lätt att nå om man hade några funderingar eller frågor.
    2021-09-01
    bra bemötande , trevlig glad och förtroendeingivande
    2021-08-30
    Vi har bara positivt att säga om vår kontakt med Anna.
    Med Annas positiva inställning till försäljningen kändes det lätt och smidigt.
    Allt var toppen, mycket bra Anna 👍
    2021-08-30
    Otroligt duktig och lyhörd mäklare, väldigt personlig vid visning. Fick utrymme till att kolla på huset i lugn och ro samtidigt som Anna var väldigt noga med att följa upp. Fick snabb respons vid kontakt.
    Beskrivning och värdering stämde väldigt bra överens med verkligheten, inga tråkiga överraskningar vid visning. Transparens med möjlighet att kolla torpargrund och vind redan vid visning, kändes väldigt seriöst. Bara gott att säga, rekommenderas!
    • Sävar
    2021-08-26
    Mycket trevlig och kunnig på området vi sålde på. Förklarade på ett bra sätt hur en försäljning går till och vad man ska tänka på.
    • Sävar
    2021-08-24
    Trevlig, ärlig och lätt och bra kontakt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Umedalen
    2021-08-18
    Anna Sundkvist på Fastighetsbyrån Umeå är en ärlig, pålitlig och trevlig mäklare som ställt upp från början till slut av vår lägenhets försäljning.
    Vi är väldigt nöjd med hennes engagemang och sitt proffsiga arbete och de förväntningar vi hade på en mäklare har hon verkligen levt upp till.
    Hennes förmåga att lyssna och komma med egna förslag har uppskattats på vägen.
    Hon är en mäklare som man kan lita på hela vägen.
    Vi har varit supernöjda och rekommenderar henne varm.
    Carina och Torbjörn