Anna Sundkvist

Anna Sundkvist

Anna Sundkvist är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Anna Sundkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Sundkvist har haft 45 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 120 Läs vad Anna Sundkvist

2022-09-10 Verifierad kund
    Jätte nöjd med hela processen! Tack Anna!
    2022-09-08 Verifierad kund
    Anna uppfyller alla krav man kan ställa på en mäklare 👌
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Mariehem
    2022-09-07 Verifierad kund
    Anna är en fantastisk mäklare som gav det lilla extra som gjort vårt köp av bostaden väldigt enkelt och smidigt Hennes vänlighet, tillgänglighet och sätt gör att man känner stort förtroende för henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Haga
    2022-08-09 Verifierad kund
    Supernöjd! Snabbt och smidigt, mycket bra återkoppling
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Haga
    2022-08-08 Verifierad kund
    Riktigt trevlig person som uppfyller den roll jag som lekman gissar mäklare har, att skräddarsy köpet och försäljningen av bostäder för båda parter.

Bortom alla förväntningar då hon gjorde den svåra processen, av att införskaffa boende, verka lätt.

Den ideala mäklaren.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Proffsigt rakt igenom, från start till mål!
    Anna är alltid glad, trevlig och lätt att få kontakt med.
    Motsvarade helt mina förväntningar.
    Jag är jättenöjd och kan verkligen rekommendera Anna som mäklare!
    2022-07-02 Verifierad kund
    Trevlig, lätt att prata med. Svarade alltid snabbt på frågor.
    Rekommenderar henne varmt.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Med stort engagemang och beundransvärd flexibilitet styrde Anna visningar och till slut affären till ett lyckligt slut för oss. :)
    2022-06-19 Verifierad kund
    Anna har gjort ett mycket bra arbete i sitt sätt att bemöta oss, att skapa förutsättningar till visningar som inte var planerade. Anna har varit mkt inlyssnande gett tydlig och klar information. Anna är engagerad, har också gett oss utrymme att i lugn o ro fått titta på objektet.

Vi kommer att spara hennes visitkort för framtiden..
    😀
    • Sävar
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi har genom hela köpesresan blivit bemött av Anna på ett proffsigt men varmt/positivt sätt som visar att hon verkligen är mån om att det ska bli en bra upplevelse för både köpare och säljare.

Ultimata betyget är väl att vi själva valde att sälja med Anna efter avslutat köp. Anna är grym!