Läs vad 57 Läs vad Anna Sundkvist

• 2021-01-18
    Köpt bostad, bra information och enkel att nå under hela processen.
    Ivan L
    • 3:a
    • 85.0 m²
    • Väst På Stan
  • 2021-01-17
    Anna hjälpte mig att sälja mitt radhus.

Anna ger ett professionellt, engagerat och positivt intryck. Hon är förtroendeingivande och trygg samt toppen att bolla små och stora saker med under processens gång. Jag uppskattade hennes tillgänglighet, och hennes erfarenhet gjorde mig som säljare trygg. När jag kom på något jag ville ändra under processens gång så var Anna flexibel och lösningsfokuserad.

Är för övrigt nöjd med Fastighetsbyrån som helhet, fina bilder från fotografen Jonas och coronasäkrade visningar, kontraktskrivning mm. Mycket bra med funktionen säljcoachen via telefonen där man kan följa alla steg i processen.
    Linda Karolina B
    • 97.0 m²
    • Umedalen
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Tack Linda, vad glad jag blir att läsa det du skrivit. Det har varit en rolig affär med en rak och enkel dialog genom hela köpprossesen. Tackar för gott samarbete... Hälsningar Anna

• 2021-01-10
    Glad och personlig, vi köpte villa.
    Linda J
    Linda J
    • 114.0 m²
    • Hörnefors
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Tack, vad kul att höra. Hoppas ni trivs bra! Lycka till med era fina planer med renovering av ert nya hem... Hälsningar Anna

• 2021-01-04
    Köpt lägenhet.

Gott bemötande. Lätt att ha kontakt med och hjälpsam genom hela processen.

Anna är precis så som man önskar att en mäklare ska vara.
    Johan A
    • 2:a
    • 68.0 m²
    • Tomtebo
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Tack, kul att ni känner så. Hoppas ni kommit i ordning i ert nya gemensamma hem. :-) Hälsningar Anna

• 2020-12-18
    Vi köpte vårt hus via Anna Sundkvist. Jag måste säga att vi var både imponerade och chockade över Annas tillgänglighet, hon svarade på våra sms och telefonsamtal exakt närsomhelst vi kontaktade henne- även utanför arbetstider. Anna behöver inte göra så, men det gick oss som första gång husköpare att känna oss mycket trygga!
    Det blev lite missförstång med att huset var bara grundmålat. men till och med det fixade Anna på en mycket tillmötesgående sätt!
    Hade vi inte lovat en annan mäklare att sälja vår lägenhet då hade Anna med allt säkerhet fått uppdraget!
    Edel P
    Edel P
    • 175.7 m²
    • Stöcksjö
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Vad glad jag blir, det har varit en rolig affär med en rak och enkel dialog genom hela köpprossesen. Sånt gillar jag! Hoppas ni får mysa med några lediga dagar under jul och nyår i ert nya fina hus, hälsa Malin från mig! God Jul & Gott Nytt År! Hälsningar Anna

• 2020-11-16
    Vi anlitade henne när vi skulle sälja vår lägenhet.
    Väldigt trevlig mäklare som verkar ta sitt jobb seriöst. Vi har haft många samtal med varandra och det har hela tiden känts tryggt.
    Jannika L
    • 3:a
    • 78.5 m²
    • Mariedal
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Vad glad jag blir att ni känner så. Det har varit en rolig affär - tack för gott samarbete. Hälsningar Anna

• 2020-11-11
    Ett trevligt och engagerat bemötande.
    Patrik L
    • 4:a
    • 93.0 m²
    • Teg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Tack Patrik, hälsar detsamma till dig :-) Hälsningar Anna

• 2020-11-10
    Vi har snart sålt vårt hus med hjälp av Anna! Hon har varit serviceminded från start fram tills där vi är nu, mitt i processen kan man säga. Vi fick referenser om Anna av andra och ångrar oss inte alls.

Däremot själva processen med pappersskrivningen tog betydligt längre tid än vad vi trodde, så det blev en liten förvåning från vår sida att det skulle ta så lång tid. Ca 1,5h.
    Niklas N
    • 169.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Tack för förtroendet! Jo, det var en del som skulle avhandlas och tog lite tid men trevligt var det. Hälsningar Anna

• 2020-11-06
    Lägenhet. Utmärkt samarbete med Fastighetsbyrån och säljare.
    Finfint bemötande.
    Jerry C
    • 2:a
    • 63.0 m²
    • Mariestrand
    Tack för gott samarbete! Hälsningar Anna

• 2020-11-06
    Köpt en villa, fick bra bemötande. Hade inte några förväntningar.
    Det blev en smidig affär.
    Alvar H
    • 138.0 m²
    • Sävar
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Hoppas vi ses vid nästa bostadsaffär, än om det nu kanske dröjer ett tag ;-) Lycka till med nya huset! Hälsningar Anna