Emelie Vidmark
Registrerad mäklare sedan 2019-09-24
Aktiv på Reco.se sedan 2020-05-27
2019-07 - 2020-06

Läs vad 4 Läs vad Emelie Vidmark

• Jennyann L köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Vidmark en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-07-09

Berghem
    Emelie var vänlig och trevlig och man blev som köpare bemött på ett väldigt respektfullt och fint sätt som vi uppskattade mycket (vi har många erfarenheter av påflugna, högljudda och överdrivna säljare som ”verkar vilja sälja till varje pris”). Emelie lät oss själva ta den tid vi behövde för att kolla in objektet och få en egen känsla istället för att tvinga på oss hennes.

Sen blev vi intresserade och all kommunikation som efter följde var tydlig, snabb och trevlig.

Vi är supernöjda hela vägen hur vi blivit bemötta från visning av objekt till avklarad affär. Jag skulle rekommendera Emelie i alla lägen.

Med vänlig hälsning, JennyAnn Lindberg Läs mer
    2020-07-10 Emelie V svarar Jennyann L
    Tusen tack JennyAnn för ditt vänliga omdöme. Jag blir så glad av att höra att ni känner er nöjda med min arbetsinsats. Önskar er en superhärlig sommar på Berghem, och hoppas att vi ses vid kommande affärer!
  • Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Vidmark en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-06-15

Berghem
    Vi sålde en etta på Berghem i Umeå. Ett attraktivt område för många. Träffade bara Emelie över telefon men kontakten med henne och uppdatering av ärendet fungerade bra. Hon skrev ihop en alldeles utmärkt presentation som lades ut på Hemnet. Affären avslutades snabbt vilket vi också önskade.

/Karin i Sundsvall Läs mer
    2020-06-18 Emelie V svarar Karin S
    Hej Karin, tack för ditt fina omdöme och ett gott samarbete. Har varit ett nöje ett få sälja er fina lägenhet.
    Önskar er en härlig sommar!
  • Julia L sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Vidmark en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-28

2:a
    Teg
    Trevlig och lätt att ha att göra med. Skötte allt smidigt när jag sålde min lägenhet på distans. 😊 Läs mer
    2020-05-28 Emelie V svarar Julia L
    Tack snälla för ditt omdöme Julia. Jag hoppas du ska trivas i huvudstaden.😊
  • Irene Ö
    Irene Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Vidmark en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-27

3:a
    vi sålde vår trea på Sandåkern genom Emelie och upplevde henne som en mycket behaglig person som tog tillvara både köpare och säljares intressen på ett utmärkt sätt.Vi är mycket nöjda och vi tycker att mäklaren levde upp till våra förväntningar.Alla på Fastighetsbyrån var mycket trevliga Våra bästa rekomendationer Läs mer
    2020-05-28 Emelie V svarar Irene Ö
    Tack för ditt fina omdöme Irene. Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er.
    Vänliga hälsningar Emelie

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Umeå