Emelie Vidmark är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Emelie Vidmark har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Emelie Vidmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.7. Emelie Vidmark har haft 18 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 6 Läs vad Emelie Vidmark

• 2020-10-02
    Bra och säker mäklare som inger förtroende. Rekommenderas.
    Peter I
    • 2:a
    • 40.0 m²
    • Tomtebo
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Vidmark en del av Fastighetsbyrån Umeå
  • 2020-07-27
    Emelie hade ett trevligt och lugnt bemötande från första träffen med oss. Hon gjorde ett väldigt bra jobb och hade bra kommunikation. Rekommenderar henne starkt!
    Carl-fredrik V
    • 28.6 m²
  • 2020-07-09
    Emelie var vänlig och trevlig och man blev som köpare bemött på ett väldigt respektfullt och fint sätt som vi uppskattade mycket (vi har många erfarenheter av påflugna, högljudda och överdrivna säljare som ”verkar vilja sälja till varje pris”). Emelie lät oss själva ta den tid vi behövde för att kolla in objektet och få en egen känsla istället för att tvinga på oss hennes. Sen blev vi intresserade och all kommunikation som efter följde var tydlig, snabb och trevlig. Vi är supernöjda hela vägen hur vi blivit bemötta från visning av objekt till avklarad affär. Jag skulle rekommendera Emelie i alla lägen. Med vänlig hälsning, JennyAnn Lindberg
    Jennyann L
    • 41.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Vidmark en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Tusen tack JennyAnn för ditt vänliga omdöme. Jag blir så glad av att höra att ni känner er nöjda med min arbetsinsats. Önskar er en superhärlig sommar på Berghem, och hoppas att vi ses vid kommande affärer!

• 2020-06-15
    Vi sålde en etta på Berghem i Umeå. Ett attraktivt område för många. Träffade bara Emelie över telefon men kontakten med henne och uppdatering av ärendet fungerade bra. Hon skrev ihop en alldeles utmärkt presentation som lades ut på Hemnet. Affären avslutades snabbt vilket vi också önskade. /Karin i Sundsvall
    Karin S
    • 41.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Vidmark en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Hej Karin, tack för ditt fina omdöme och ett gott samarbete. Har varit ett nöje ett få sälja er fina lägenhet. Önskar er en härlig sommar!

• 2020-05-28
    Trevlig och lätt att ha att göra med. Skötte allt smidigt när jag sålde min lägenhet på distans. 😊
    Julia L
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Teg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Vidmark en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Tack snälla för ditt omdöme Julia. Jag hoppas du ska trivas i huvudstaden.😊

• 2020-05-27
    vi sålde vår trea på Sandåkern genom Emelie och upplevde henne som en mycket behaglig person som tog tillvara både köpare och säljares intressen på ett utmärkt sätt.Vi är mycket nöjda och vi tycker att mäklaren levde upp till våra förväntningar.Alla på Fastighetsbyrån var mycket trevliga Våra bästa rekomendationer
    Irene Ö
    Irene Ö
    • 3:a
    • 79.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Vidmark en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Tack för ditt fina omdöme Irene. Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er. Vänliga hälsningar Emelie

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte