Jan Forsberg är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Jan Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2015-03. Jan Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.8. Jan Forsberg har haft 7 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 20 Läs vad Jan Forsberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Vännäs
    2022-04-24 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Berghem
    2022-04-18 Verifierad kund
    Väldigt bra och professionellt bemötande! Han svarade på alla frågor och tog reda på det han inte visste och meddelade oss om detta i efterhand. Han har skött hela processen väldigt bra och vi är bägge nöjda att ha haft han som mäklare i vårt köp av bostad!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Kittelfjäll
    2022-02-10 Verifierad kund
    Har varit mig och köpare behjälplig på ett alldeles utmärkt sätt Driftig, förtroendeskapande och kunnig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jan Forsberg en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Kittelfjäll
    2022-01-27 Verifierad kund
    Mäklaren har hela vägen varit tillmötesgående och varit till stor hjälp.
    Tack!
    Håller kontakt med dig inför tillträdet i februari.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • KROKSTA
    2018-11-19 Verifierad kund
    Köpt ett hus genom mäklarbyrån , hade Jan Forsberg som mäklare där .
    2018-11-08 Verifierad kund
    Jag har sålt mitt bostadshus och fick från start ett gott bemötande. Jag förväntade mig och fick tydlig och korrekt
    information om de olika faserna i försäljningen. Jan Forsberg är snabb, effektiv och korrekt samt glad och trevlig.
    2018-09-08 Verifierad kund
    Jag hade kontakt med Jan Forsberg i samband med försäljningen av mitt hus. Jag önskade snabb hantering av försäljningen och Jan Forsberg uppfyllde absolut alla mina önskemål på snabb och smidig hantering. Jan var även kontaktbar i princip dygnet runt, vilket underlättade enormt för mig.
    • Kramfors
    2018-09-05 Verifierad kund
    Sålde mitt sommarställe,blev mycket bra bemött av min mäklare Jan. När vi kom till beslut gick det verkligen smidigt och snabbt vilket var min önskan.
    mina förväntningar infriades på ett mycket tillfredsställande sätt och jag är nöjd och belåten
  • Bernt S
    skrev om Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2018-05-02 Insamlad av företaget
    Jag har sålt en villa och fick jättebra hjälp av Jan. Hade inte förväntat mig att det skulle gå så snabbt och smidigt. Jan var alert och snabb och väldigt positiv. Skötte sitt uppdrag väldigt bra enligt mig. Att han dessutom var enkel, trevlig och lätt att ha att göra med ger ett extra plus.
    Tack Bernt !
    Mycket roligt att höra att du är nöjd och hoppas du trivs bra med dit nya boende.
    Janne
    Fastighetsbyrån Höga Kusten
  • skrev om Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2017-09-03 Insamlad av företaget
    Mycket snabb och bra service.
    Fick hjälp med allt vi behövde och lite till.
    Jan lyckades få affären att gå snabbt och smidigt trots
    att förutsättningarna inte var de allra bästa.
    En mäklare som varmt rekommenderas!