Lennart Odsander

Lennart Odsander

Lennart Odsander är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Lennart Odsander har varit registrerad mäklare sedan 1997-03. Lennart Odsander har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.5. Lennart Odsander har haft 39 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 79 Läs vad Lennart Odsander

• Obbola
    2021-07-04
    Proffsigt bemötande
    Kommunikativ och kunnig!
    • Robertsfors
    2021-07-01
    Bara positiva upplevelser. Lätt att nå vid frågor etc.
    • Sörmjöle
    2021-06-08
    Vi kunde inte ha haft en bättre mäklare som Lennart: jättesnäll, uppmärksam, omhändertagande, lugn, hövlig, kunnig, kompetent, intresserad, kundorienterad. Högt rekommenderad!
    • Sörmjöle
    2021-06-01
    Sålt villa i Sörmjöle, 20 km fr Umeå.
    Förväntningarna att få stöd och hjälp att genomföra processens alla delar uppfylldes med råge.
    Lennart är kompetent och förtroendeingivande,
    och vi kände oss trygga med honom hela vägen. Han var tillgänglig och flexibel, viket vi uppskattade mycket.
    Vi rekommenderar honom å det varmaste.
    • Carlshöjd
    2021-05-26
    Väl påläst om bostaden, trevligt och snabbt bemötande, kunnig och hjälpsam.
    • Carlshöjd
    2021-05-21
    Vi har sålt ett kedjehus. Lennart har haft ett trevligt bemötande och varit bra och tydlig då han förklarat hur försäljningen skulle gå till. Hade dock önskat han kunde ge mer råd och tips om hur vi skulle tänka kring förhandsbud mm.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Mariedal
    2021-03-30
    Jag har både köpt och sålt bostad genom Fastighetsbyråns mäklare Lennart Odsander. Han har hjälpt mig på ett kvalificerat och lyhört sätt med dessa köp och försäljningar. Jag kan därför bara ge honom det högsta betyget!
    • Mariedal
    2021-02-24
    Hjälp vid både köp och försäljning av lägenhet och kedjehus där problem och frågor tagit tags i och blivit löst.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    • Gimonäs
    2021-02-07
    Jag köpte en 2:a med hjälp av Lennart Odsander. Överlag var det professionell service genom hela processen. Han var lugn och hjälpsam och svarade på alla eventuella frågor som fanns. Rekommenderas!
    2021-01-08
    Mycket ärligt lugnt, trevligt och bra mäklare. Kan mycket om Västerbotten och lägenheter eller hus 🏡. Tack Lennart fick vi bästa huset i Agnäs!