en del av Fastighetsbyrån Umeå

Skolgatan 57 G
903 29 Umeå — Visa karta

Vad tror Lennart att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 41 kunder tycker om Lennart Odsander

• Lars V skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    ett mycket seriöst bemötande och bra jobb, han levde upp till våra förväntningar och rår inte för att marknaden blev lite svajig Läs mer
    2018-10-05 Lennart O svarar Lars V
    Tack Lars för ditt fina omdöme!!
  • Hussein K skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Vi sålde bostadsrätt radhus.
    Lennart upplevde som professionell och kunnig.
    Vi har flyttat till en annan stad och letar hus här och har varit på visning på över 30 hus och jag kan lätt säga att ingen mäklare vi har träffat här är i närheten av att vara så bra som Lennart!
    Vi önskar att han var här och hjälpte oss med att hitta hus! Läs mer
    2018-09-21 Lennart O svarar Hussein K
    Tack Hussein för ditt mycket fina omdöme om mig i min yrkesroll!!
  • Anna L
    Anna L skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Vi köpte en bostadsrätt. Bemötandet från Lennart har alltid varit bra, lätt att få tag i och alltid ärlig i processen. Vi är väldigt nöjda hittills. Läs mer
    2018-09-21 Lennart O svarar Anna L
    Tack Anna för ditt fina omdöme om mig i min yrkesroll!
  • Linda S
    Linda S skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Lennart var påläst och engagerad på visningen och var det någonting han inte visste tog han reda på det och återkopplade snabbt. Läs mer
    2018-09-15 Lennart O svarar Linda S
    Tack Linda för ditt fina omdöme om mig i min yrkesroll.
  • Morgan R skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Jag och min sambo köpte ett hus där Lennart Odsander var mäklare. Vi är väldigt nöjda med Lennart. Redan vid visningen var han påläst och intresserad och gav ett seriöst och trevligt intryck. Även under resten av processen har han varit hjälpsam och allting har fungerat smidigt. Vi hade innan detta hus tittat på flera andra och det är slående att det hus vi gillade bäst också mäklades av den mäklare som gett bäst helhetsintryck. Något andra mäklare kan lära sig av Lennart är att lyssna på vad potentiell kund frågar efter och besvara det istället för att rabbla en standardbeskrivning. Läs mer
  • Fanny J skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett bra sätt, kändes tryggt. Professionellt bemötande samt anpassningsbar. Tyckte hela processen var smidig och trygg tack vare bra bemötande. Läs mer
  • Leif N skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Det gick smärtfritt o bra kontakt Läs mer
    2018-06-11 Lennart O svarar Leif N
    Tack Leif för ditt fina omdöme om mig i min yrkesroll!!
  • André B skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Vi köpte ett radhus där vi fick lite funderingar kring vissa renoveringsdetaljer. Han var en stor hjälp med att reda ut detaljerna kring det hela.

Professionell, hjälpsam och effektiv. Läs mer
    2018-06-12 Lennart O svarar André B
    Tack för ditt fina omdöme! Lennart
  • Carolina J skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Upplevde att han var rätt oengagerad och lät säljare och köpare ta hand om saker som vi i efterhand förstått egentligen var hans jobb Läs mer
  • Wahmiya Helles S skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Bostadsrätt såldes av lernart , vi är nöjda med det bemötande , samt det priset vi fick för vår bostad. Det som jag tyckte om Lennart var att han var mycket flexibel. Det gick att får tag på han när man undrade över något i princip dygnet runt . Jag har rekommenderat Lennart till andra som vill sälja sin bostad mvh helles Salih ibrahim Läs mer
    2018-05-13 Lennart O svarar Wahmiya Helles S
    Tack Helles för din bedömning av mig i min yrkesroll och lycka till med ert nya boende/Lennart
  • G�rdis Viola G skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Sålt bostadsrätt. Jag blev bemött på ett trevligt och bra sätt. Naturligtvis ville jag ha så mycket som möjligt, och det fick jag, trots nedgång. Så jag är nöjd. Läs mer
    2018-06-12 Lennart O svarar G�rdis Viola G
    Tack för ditt fina omdöme/Lennart
  • Anna S skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Lennart hjälpte oss att sälja vår släktgård. Han var bra på att återkoppla vid stora som små frågor under hela resan, från första mötet till dess att vi överlämnade nycklarna till de nya ägarna. Jag kan verkligen rekommendera Lennart som fastighetsmäklare! Läs mer
    2018-06-12 Lennart O svarar Anna S
    Tack Anna för ditt fina omdöme av mig i min yrkesroll! Lennart
  • Cecilia E skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Vi har blivit mkt väl bemötta av Lennart. Läs mer
    2018-05-11 Lennart O svarar Cecilia E
    Tack för ditt fina omdöme av mig. Lennart
  • Ulrika H skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Bra. Kompetent. Effektiv. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Susanne K skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Lennart Odsander är en mycket proffesionell mäklare.Han har stort fokus på sitt uppdrag och man känner sej trygg som kund.Man känner sej väldigt välkommen redan är man kommer in i Fastighetsbyråns kontor i Umeå. Läs mer
  • Alexander J skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Väldigt trevligt bemötande och han var engagerad i sitt arbete Läs mer
  • Hans N skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Väldigt bra och hjälpsam. Rekommenderas verkligen Läs mer
  • Karin J skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Mycket trevlig kunnig man känner stort förtroende för Lennart Läs mer
  • Jenny S skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Väldigt nöjd med Lennart som mäklare! Enbart positiva erfarenheter av kontakt med han. Läs mer
  • Birgitta S skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Bra bemötande. Visade kunskap om pågående försäljning. Läs mer
  • Janne K skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Professionell, tillgänglighet och trevlig. Läs mer
    2017-09-09 Lennart O svarar Janne K
    Tack Janne! För din fina bedömning av mig i min yrkesroll . Lennart
  • Niklas L skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Förtroendeingivande mäklare som vi som köpare gärna använt vid egen försäljning Läs mer
  • Karina U skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Lennart Odsander har ett bra kundbemötande och jag fick stort förtroende för honom. Han tig sig tid för mina funderingar och tankar. Jag rekommenderar honom gärna till andra som tänker sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2017-09-07 Lennart O svarar Karina U
    Tack Karina för ditt fina omdöme om mig i min yrkesroll !
  • Monica H skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Fick ett bra bemötande och vi fick det vi förväntade oss av honom. Läs mer
    2017-05-06 Lennart O svarar Monica H
    Tack Monica för ditt fina omdöme/Lennart
  • Sonja G skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Bra bemötande. Kunnig och ger "stabilt" intryck. Tog reda på och återkom på alla frågeställningar som togs upp från köpare och säljare. Tydlig i information. Läs mer
  • Barbro U skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Snabb, kunnig, lyhörd och trevlig. Bra mäklare. Läs mer
  • Stefan H skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Han var trevlig och tillmötesgåeende. Läs mer
    2017-05-03 Lennart O svarar Stefan H
    Tack Stefan för ditt omdöme om mig i yrkesrollen
  • Annalisa S
    Annalisa S skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Det har fungerat utmärkt- Det har varit ett ärende som dragit ut på tiden , men jag har inte känt mej pressad av Lennart att agera mer än jag kunnat. Det har i allafall inte varit hans fel- Mera mitt-
    Om det lilla vi har kvar funderar lika bra så är jag helnöjd- Läs mer
    2017-03-11 Lennart O svarar Annalisa S
    Tack Annalisa för ditt omdöme. Ska göra allt jag kan för att det som kvarstår ska bli så bra som möjligt.
  • Anton D
    Anton D skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Kan väl säga att jag inte var riktigt nöjd med budgivningen som gjordes förra sommaren. Ett antal dagar före FÖRSTA visning så ringer jag utav en slump och säger att jag är intresserad utav ett hus och då är första budet gjort redan utav någon som varit och kikat på fastigheten FÖRE visning. Det blir budgivning (jag utan att ha sett fastigheten budar åt en släkting som bor utomlands, jag förklarar att det kan ta tid mellan buden osv). Det är jag och en till som lägger buden och huset startar 2 195 000 - jag följer med upp till 3 050 000 en +39% ökning.

Jag ber om att få återkomma eftersom jag måste fråga budgivaren om dom vill gå längre ( får svaret av Odsander att inom 10 minuter annars är den såld). Försökte förklara hur situationen såg ut att budgivaren satt på möte och var klar inom 1 timme, det var ej ok för mäklaren - det skulle vara klart innan dagens slut och nu var det "nära".

Jag avslutade samtalet med att lägga på telefonen. *ARG*

Efter en timme ringer hon som jag buda åt och säger att jag kunde ha varit med till 3 500 000 men då är affären redan över.

Hade jag inte ringt den där dagen så hade denna fastighet sålts för 2 195 000 (eftersom det bara var bara jag och en till som buda)Ingen annan hade en chans att komma på en visning, detta må va säljarens vilja men en bra mäklare väntar tills folk ha haft chansen att se fastigheten iaf. Jag har inga problem att ge ett bud före visning men budgivningen skulle ha haft en stopptid.

En allmänt dåligt skött försäljning i min mening.

Jag har gjort affärer med Sara på Boporten, Jörgen på Mäklarringen, Scott på Bomäklarna, Hermansson på Svenskfast, Ronald på Svenskfast, Monica på Bomäklarna och har aldrig varit besviken. Läs mer
    2017-03-19 Lennart O svarar Anton D
    Hej Anton!
    Tråkigt att läsa hur du uppfattat saken. Under hela förmedlingsproceduren hade jag en tät kontakt med säljaren. Det är alltid säljaren som avgör om ett bud ska godtas och likaså vem som ska bli köpare. I detta fallet var det således säljaren som bestämde sig för att budgivningen skulle avslutas av olika skäl. Säljarens önskemål förmedlades alltså till dig genom mig.

• Jerker K skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Lennart var saklig och lätt att ha att göra med. Det var lätt att få tag på honom och det blev inga misstag i kommunikationen. Läs mer
    2017-03-10 Lennart O svarar Jerker K
    Hej Jerker! Tack för ditt fina omdöme om mig i min yrkesroll..och lycka till!!!
  • Anna-stina N skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Trevlig & kunnig mäklare men sista gången vi sågs upplevde jag en viss stress och kanske något ointresserad. Läs mer
  • Eli H skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Lännart Odsander ingav förtroende. Han var lugn og mycket kunnig. En utmärkt duktig mäklare! Läs mer
    2017-03-09 Lennart O svarar Eli H
    Tack Eli för ditt fina omdöme!!
  • Lars S skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    En seriös mäklare som såg till båda
    parters intressen!
    Med stort beröm godkänd! Läs mer
    2017-03-09 Lennart O svarar Lars S
    Tack för din fina bedömning i min yrkesroll !! /Lennart
  • Anton L skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Kunnig och med mycket bra service! Läs mer
    2016-12-27 Lennart O svarar Anton L
    Tack Anton för ditt fina omdöme av mig i min yrkesroll!! /Lennart
  • Jan T skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Absolut fullständig jätteformidabel. Läs mer
    2016-12-22 Lennart O svarar Jan T
    Tack Janne för ditt fina omdöme om mig i min yrkesroll.
  • Robert A skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Smidig mäklare,skötte jobbet med bravur Läs mer
    2016-12-21 Lennart O svarar Robert A
    Tack Robert för dem fina bedömningen!!
  • Soren A skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Otroligt hjälpsam, samt som att tillgängligheten är mycket hög. Om något ät oklart så är det bara att smsa eller ringa för att få en förklaring. Läs mer
    2016-10-19 Lennart O svarar Soren A
    Tack för fint omdöme i min yrkesroll ! Lennart Odsander
  • Cornelia W skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Mäklare Lennart Odsander gav mer än en utmärkt service. Han var mycket trevlig och tillmötesgående,kunnig, hjälpsam och verkligen service minded. Detta till trots att han verkligen hade mycket att göra förutom vårt ärende.
    Hälsningar Cornelia Westberg och Siw Åsberg Läs mer
    2016-09-27 Lennart O svarar Cornelia W
    Tack för ditt fina omdöme om mig i min yrkesroll !!

/Lennart Odsander
    Lennart O gillar detta
  • Agnetha N skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Bra bemötande av en duktig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Carina P skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    Mycket bra bemötande. Kändes seriös. Läs mer
  • Lennart O skrev om Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
    En bra mäklare. Inget krångel, svarade snabbt i telefon och fixade det han skulle fixa. Läs mer
Ulf Stenberg
Walter Mannberg