Lennart Odsander
Registrerad mäklare sedan 1997-03-13
Aktiv på Reco.se sedan 2016-05-31
2019-09 - 2020-08

Läs vad 58 Läs vad Lennart Odsander

• Emma M köpte sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-08-16

Vännäs
    Rak, trevlig, går att lita på. Håller det han lovat! Läs mer
  • Johan N
    Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-08-14

2:a
    Mariehem
    Otroligt hjälpsam, lyssnar & sätter rimliga förväntningar.

Både köpte och sålde via Lennart. Läs mer
  • Pär Gustav F sålde sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-08-10

Sillviken
    Tillgänglig, kunnig mäklare som jag gärna använder fler gånger Läs mer
  • Karl Emil F sålde sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-08-08

Vännäs
    Har sålt en villa på landet, fick ett bra bemötande av mäklaren, och han levde upp till alla våra förväntningar. Läs mer
  • Niklas K köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-07-24

2:a
    Mariedal
    Jag har köpt en lägenhet och är nöjd med både bemötande och hanteringen under affären. Läs mer
  • Carl A köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-07-24

5:a
    Mariehem
    Köpte lägenhet - bostadsrätten. Han var hjälpsam med information angående lägenhet och lönen. Han var snabb att svara på telefon och mail.
    Han är duktig på sitt jobb Läs mer
  • Carl P köpte sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-07-08

Holmsund
    Hetsande, och lite missnöjd övar att han forwardade mail riktade till honom vidare till säljaren. Läs mer
  • Staffer N sålde sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-06-11

Berghem
    En mycket kompetent mäklare som lyssnar på kundens önskemål och omsätter dom på ett positivt sätt för alla parter. Läs mer
  • Bengt W sålde sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-29

Berghem
    Mycket god erfarenhet. Han var mycket hjälpsam met allt jag bad om. Han uppfyllde mer än väl de förväntningar jag hade. Läs mer
  • Mats R köpte sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå

2020-05-27

Hörnefors
    Tycker att han hade kunnat stå på sig lite ang några saker för oss och det muntliga som vi och Britt kom överens om. Annars en bra mäklare. Jag hade mest hjälp av en kompis som också är mäklare under husköpet om jag ska vara ärlig.. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Umeå

Ulf Stenberg