Läs vad 70 Läs vad Lennart Odsander

• 2021-01-08
    Mycket ärligt lugnt, trevligt och bra mäklare. Kan mycket om Västerbotten och lägenheter eller hus 🏡. Tack Lennart fick vi bästa huset i Agnäs!
    Luis G
    • 120.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
  • 2020-12-24
    Smidigt och personligt! Förtroendeskapande.
    Magnus P
    • 54.0 m²
    • Gimonäs
  • 2020-12-23
    Alltid kontaktbar och serviceinställd!
    Oskar P
    • 54.0 m²
    • Gimonäs
  • 2020-11-09
    Vi var köpare, bemötande har varit god och kommunikation bra, snabba återkoppling.
    Jari R
    • 48.6 m²
    • Tomtebo
  • 2020-11-03
    Jag har köpt en lägenhet av Lennart Odsander på Fastighetsbyrån och är mycket nöjd med Lennarts proffsiga och snabba hantering från start till mål. Kan varmt rekommendera honom.
    LARS-TURE S
    LARS-TURE S
    • 3:a
    • 71.0 m²
    • Teg
  • 2020-10-18
    Bostadsrätt såld
    Trevligt, lugnt och tryggt bemötande
    Enkelt att vara säljare med så bra stöd
    Anna-lisa P
    • 4:a
    • 108.0 m²
    • Ersboda
  • 2020-10-15
    Köpte en 4:a av Lennart. Han var kunnig, påläst, proffsig. Han ska få sälja min nuvarande bostadsrätt när jag säljer nästa år.
    Louise S
    • 4:a
    • 74.5 m²
    • Haga
  • 2020-10-12
    jag har köpt en villa.. jag tyckte att det mesta flöt på bra men vad det gäller budgivningen tyckte jag att det var märkligt att börja på en fredag kväll och köra på hela helgen och måndagen därpå. det skulle underlätta om det skedde under en dag istället... nu blev det en långrandig process på 4 dagar... jag tror att det skulle kunna ge en helt annan slutresultat för köparen om det var förutbestämda tider så detta ogillade jag starkt och tyckte var olustigt...
    Ahmet G
    • 131.0 m²
    • Berghem
    köpte sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
  • 2020-10-09
    Villafastighet sterbhus efter svärmor.
    Tycker att mäklaren borde memorerat info som meddelats, och enkla frågor till mig undvikits. Köpare ska ha raka och korrekta snabba svar.
    Övrigt ett korrekt och artigt uppträdande
    Elly Irene Albertina N
    • 115.0 m²
    • Robertsfors
    sålde sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå
  • 2020-10-02
    Jag har sålt en enplans fastighet strax utanför Umeå.
    Jag blev både vänligt och seriöst bemött. Han hjälpte mig med alla de uppgifter som jag förväntade mig av en mäklare. Från första besöket med värdering, annonsering, visning och försäljning.
    Jag är mycket nöjd med den service jag fått av Fastighetsbyrån.
    Marianne H
    • 92.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Lennart Odsander en del av Fastighetsbyrån Umeå

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte