Peter Lärka

Peter Lärka

Peter Lärka är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Peter Lärka har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Peter Lärka har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.6. Peter Lärka har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

76 omdömen om Peter Lärka

Sedan starten hos Reco 2015
Sebastian R
Väst På Stan

Proffsigt och avslappnat bemötande. Till skillnad från dom flesta mäklare jag mött så är Peter inte tillgjord. Väldigt tydlig kommunikation och ställer upp oavsett tid för att lösa saker som dyker upp

Britt S
Vännäsby

Bra information om försäljningen av vår bostad motsvarande våra förväntningar till fullo.

Håkan S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå
Vännäsby

Ordning reda. Kunde svara bra på alla frågor. Lätt att få kontakt med i telefon.

Louise H
Tomtebo

Blev kontaktad av Peter och bad honom ta på sig uppdraget. Bemötandet var bra och vi kom överens om strategi. Tyvärr dök marknaden precis i den vevan med räntehöjningar och det märktes direkt med antalet besökare på visningarna. Peter försökte det bästa han kunde och försäljningen genomfördes efter ca fem veckor. Det blev en del jobb för honom under semestern. Jag är nöjd med resultatet av försäljningen och med Peters insats.

Cathrine S
Yttersjö

En bra och smidig kommunikation med mäklararen. Han planerade och genomförde försäljningen på ett utmärkt sätt. Mycket bra bemötande. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med mäklaren.

Jan-Eric S
Yttersjö

Det var en snabb, enkel och smidig kommunikation med mäklararen. Han planerade (med besktningar m.m.) och genomförde försäljningen (med visningar, budgivning och kontraktskrivning) på ett utmärkt sätt. Enkelt och mycket bra bemötande. Lätt att samarbeta med. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med mäklararen.

Olof G
Mariedal

Blev bemött på ett mycket bra sätt. Hörde alltid av sig då och då, hörde alltid av sig något tag efter att man sätt honom. Har levt upp till förväntningarna. Med råge.

Karin Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå
Mariedal

Trevligt och artigt bemött. Vi väntade oss tydliga besked och svar på våra frågor. Mäklaren gav svar på våra frågor eller återkom med besked när han kollat upp. Vi är nöjda och trygga med köpet och den hjälp vi fick av mäklaren.

Kenneth B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Lärka en del av Fastighetsbyrån Umeå
Öst På Stan

Trevligt, korrekt och effektivt.

Ingela A
Övre Haga/sandbacka

Bra kontakt, mycket bra bemötande, bra återkoppling vid budgivning, snabb process som utlovats. Kommer att rekommendera honom till vänner.smudig affär.