Ulf Stenberg

Ulf Stenberg

Ulf Stenberg är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Ulf Stenberg har varit registrerad mäklare sedan 1990-05. Ulf Stenberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.5. Ulf Stenberg har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stor erfarenhet, 30 år som mäklare och en civilingenjörsexamen som lantmätare som grund.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är ambitiös, erfaren, trygg och tycker att det bästa med att vara mäklare är att få träffa människor av alla skilda slag i varierande situationer.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tillbringar tiden i vårt fritidshus med ett metspö i handen, eller spelar lite golf på riktig amatörnivå.

Hur ser din drömbostad ut?
En rymlig villa med öppen planlösning.

134 omdömen om Ulf Stenberg

Sedan starten hos Reco 2015
Elin Isa Teresia H
Vindeln

Mäklaren var missaktande i sitt bemötande. Verkade ha förutfattade meningar och poängterade flera gånger att jag "ju gick på folkhögskolan". Förutsatte att jag inte visste saker om att ha eget boende och förklarade ingående om att en måste ha både elnätsleverantör och och med detta

Ebon U
Vindeln

Proffsigt. Har hållit i allt med full kontroll.

Nils Tore Christer K
Sålde sitt hus med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå

Enormt kunnig, erfaren och pedagogisk. Mycket sympatisk och trevlig. Får saker fort ur händerna, både sådant som åligger honom samt förslag och eventuella ändringar från oss som kunder. Ett riktigt proffs.

Maria S
Vindeln

Proffsig mäklare med lång erfarenhet. Bred kunskap, och ett mycket trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!

Jon A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå
Vindeln

Nra men Lite för optimistisk gällande pris

Annika B
Vindeln

Valde denna mäklare med förhoppning om en erfaren mäklare med ett effektivt arbetssätt och professionellt bemötande. Samtliga förväntningar infriades.

Per-Ole L
Vindeln

Grymt bra lätt att ha att göra med

Christina Louise H
Vindeln

Bemötandet mycket bra. Svarar alltid i telefonen första gången jag sålt så många frågor som han svarade på. Allt flöt på snabbt och effektivt. Man ser att han kan sin sak. Mycket nöjd.

Mats Johansson D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Stenberg en del av Fastighetsbyrån Umeå
Umedalen

Proffsig mäklare med lång erfarenhet

Erik P
Vindeln

Erfaren, kunnig, engagerad och lyhörd. Bästa rekommendationer!