Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands-Bro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Upplands-Bro
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Upplands-Bro

Fastighetsbyrån Upplands-Bro

Torget 1A, 196 30 Kungsängen — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kungsängen och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 73 kunder tycker om Fastighetsbyrån Upplands-Bro

• Sofia M
    Sofia M skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Cecilia uppflyllde alla våra förväntningar och krav. Vi rekomenderar Cecilia starkt. Cecilia kommer att vara vårt förstahands val om det blir aktuellt med att anlita mäklare i framtiden.
    Cecilia A gillar detta
  • Dila B
    Dila B skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Bästa service, mån om mig som kund, lyssnar på mina behov och tankar, vi är super nöjda!!!
    2016-09-07 Cecilia A svarar Dila B
    Smidig affär, till en bra köpeskilling ☺️. Tveka inte att höra av er om ni har några frågor framöver eller önskar hjälp med deklarationen!
  • Linda H
    Linda H skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Cecilia är en otroligt professionell men väldigt trevlig mäklare som vi har haft tur att ha och göra med vid både köp och försäljning. Hon har alltid sett till vårt bästa och det har aldrig varit några problem för henne att svara även om man kontaktat henne på obekväma tider. Kan varm rekommendera Cecilia om du skall sälja din bostad, du får en kompetent och kunnig mäklare som dessutom är väldigt trevlig.
    2016-09-07 Cecilia A svarar Linda H
    Stort tack för dem fina orden. Hoppas innerligt att ni kommer att trivas i nya huset. Önskar er all lycka till!
  • Linda H
    Linda H skrev om Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Cecilia på Fastighetsbyrån är otroligt professionell och vi har upplevt både köp och försäljning som klockrent. Kan gott rekommendera henne.
  • Michael A
    Michael A skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Har både köpt och säljt lägenhet med hjälp av Marie! Rekommenderar henne varmt till vänner och alla som står inför ett förvärv eller försäljning av boende. Hon inger ett geniunt och professionellt intryck. Har inte stött på en trevligare mäklare ännu och detta leder till full pott i betyg från min sidan. Tack Marie!
  • Gun J
    Gun J skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fick Hon talade om vad jag ville ha svar på
    2016-03-16 Cecilia A svarar Gun J
    Hej Gun, Kul att ni är nöjda. Jag finns alltid bara ett telefonsamtal bort om det är något ni funderar över. Du får ha en fortsatt bra dag! Glad påsk på er!
  • Rikard K
    Rikard K skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Hon är kunnig och lyhörd. Hjälpsam och proffsig. Finns ingenting att klaga på, tvärtom, bara ros
    2016-03-11 Cecilia A svarar Rikard K
    Roligt att höra, det värmer. Med gemensam insats fick vi lägenheten att se så bra ut som den bara kunde, vilket är en av anledningarna till det lyckade resultatet. Kul att se att hårt jobb lönar sig!! Du är välkommen att höra av dig för hjälp med kapitalvinstberäkningen.
  • Anna Maria E
    Anna Maria E skrev om Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Mycket bra, från början till slut. Som förstagångssäljare kändes det tryggt med en mäklare som tog sig tid, inte stressade men ändå var på hugget och kunde anpassa sig till mina behov. Såväl visning och försäljning som kontraktsskrivning skedde när jag var på jobb i Centralamerika och det fungerade alldeles utmärkt trots avståndet!
  • Lena N
    Lena N skrev om Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Fick bra kontakt med mäklaren och försäljningen gick snabbt efter visningstillfällena.
  • Ali A
    Ali A skrev om Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Inte alltid allting är väl genomtänkt.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    En bra,lyhörd och kompetent mäklare.
    2015-11-26 Helga W svarar Stefan J
    Tack för din respons och att du är nöjd med mitt arbete. Ses snart vid tillträdet!
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Ett mycket bra bemötande från Helga och alla på fastighetsbyrån i Kungsängen. Min förväntan på en mäklare är att dom ser mina behov både som säljare och som köpare och det har Helga och hela mäklarbyrån verkligen uppfyllt.
    2015-11-26 Helga W svarar Fredrik F
    Tack så mycket för din respons Fredrik och kul att höra att vi på Fastighetsbyrån har uppfyllt dina förväntningar! Ha det bra så ses vi strax efter jul och nyår!
  • Lena L
    Lena L skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Hon gav ett seriöst intryck och om hon inte hade svar på allt så tog hon reda på och återkom!
    2015-11-26 Helga W svarar Lena L
    Vad kul att höra att du är nöjd med mitt arbete, Lycka till med nya boendet vi hörs av framöver!
  • Catarina Andersson F
    Catarina Andersson F skrev om Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    lYSSNANDE, BRA TIPS. iNGET VET BÄST ATTITYD UTAN ALLTID VAD VILL DU VAD TYCKER DU? aNDRA HAR TYCKT SÅHÄR. KAN JAG STÖDJA DIG MER? JAG DELTAR DÅ OCKSÅ...sVARAR SNABTT PÅ SMS OCH TELEFONSAMTAL. kÄNT STÖD.
  • Robert W
    Robert W skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Jättebra service och trevlig. Skulle rekommendera till vänner
    2015-11-19 Helga W svarar Robert W
    Tack så mycket Robert för din respons, jag blir superglad om du rekommenderar mig till nära och kära. Ha det bra så ses vi in nästa år!
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Helga är proffesionell och inkännande. Ligger på utan att vara på. Håller tider och återkopplingar. Gör det hon sagt hon ska göra, när hon sagt att hon ska göra det. Helga kommer att gå långt i branschen och jag önskar att hon var mäklare i min nästa försäljning oxå, men det går så klart inte pga hon inte jobbar o verkar i det området och saknar lokalkännedom om området! Var rädd om henne på ert kontor!
    2015-11-19 Helga W svarar Camilla M
    Tusen tack för dessa fina ord, det värmer enormt mycket. Det är kunder som dig som får en mäklare att älska sitt jobb! Vi ses i början på nästa år, må gott sålänge!
  • Jan S
    Jan S skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Köpte ett hus i Uppland Bro.
    Jag tycker Helga var påläst, kunnig och trevlig. Vi fick den information jag tycker man kan begära och det kändes som att hon representerade både säljare och köpare på ett bra sätt.
    2015-11-19 Helga W svarar Jan S
    Tack för din fina respons, hoppas allt gick bra med flytten och lycka till i nya bostaden, vi hörs av framöver!
  • Peder K
    Peder K skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Försök till att ordna med fasta tider för budgivning, vilket fungerade ganska bra. Trevligt bemötande. Proffsigt.
    2015-11-16 Helga W svarar Peder K
    Tusen tack för din respons och din upplevelse av mitt arbetssätt. Ses i början på nästa år, må gott sålänge!
  • Ronnie R
    Ronnie R skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Mycket bra service och snabba svar på frågor
    Och skickar alla underlag i tid.

Hls
    Ronnie Rosén
    2015-12-17 Helga W svarar Ronnie R
    Vad kul att höra att du är nöjd med servicen! Tack för ett gott samarbete! Mvh Helga
  • Mimmi V
    Mimmi V skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Mycket nöjda med Helga, på alla sätt!
    2015-11-16 Helga W svarar Mimmi V
    Vad kul att höra, tack! Må gott så ses vi snart igen!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Bra bemötande, snabba svar och en väl genomförd försäljning!
    2015-11-16 Helga W svarar Hanna H
    Tack så mycket för den fina responsen, det värmer! Må gott så ses vi snart!
  • Andrea D
    Andrea D skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Bra, hon gjorde sitt jobb, allt fungerade.
  • Stéphanie B
    Stéphanie B skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Kunnig, professionell och trevlig. Översteg mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Marie.
  • Benny N
    Benny N skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Jag upplever Marie som mycket trevlig med ett bra och avslappnat kundbemötande och ändå proffsigt. Marie ger alltid kvick respons.
    Som helhet fick jag ett mycket gott intryck.
  • Kamal O
    Kamal O skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Hon är bäst :) .........................................:::/
  • Roger J
    Roger J skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Ett mycket proffsigt och trevligt bemötande genom hela affären.
  • Sara C
    Sara C skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Högklassig service och hjälp. Personlig och professionell
  • Sakari M
    Sakari M skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Jätte duktig och trevlig. Hon är tydlig och gör vad hon lovar.
  • Herbjörn W
    Herbjörn W skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Marie är en proffsig mäklare som har bra koll på den lokala marknaden. Hon är dessutom vänlig och har en bra serviceinställning
  • Belal N
    Belal N skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Köpet av bostadsrätten gick bra och utan konstigheter .
  • Yann E
    Yann E skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Mycket professionell, trevlig, duktig, engagerad, hjälpsam, ser till att göra avslut så snabbt som möjligt, försöker alltid göra det lilla extra för att lösa saker.
    Kan varmt rekommendera Marie Eriksson till framtida säljare.
  • Rahim H
    Rahim H skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Cecilia Andersson är bäst, Hon är dyktig på sitt yrke.
    Representant för Fastighetsbyrån, Cecilia A, Cecilia A, Cecilia A gillar detta
  • Hawzhen F
    Hawzhen F skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Bästa mäklare hela Stockholms län
  • Roger M
    Roger M skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Vi kontaktade mäklaren då en granne sålde sin lägenhet.
    Affären gick snabbt då mäklaren hade en intresserad köpare.
    Bra engagemang av mäklaren och en snabb affär gjordes upp.
    Roger och Birgitta
    Blåviolstigen 14 A
    197 34 Bro
  • Amir S
    Amir S skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Cecilia är en drivande mäklare vilket i slutendan var det som gjorde att vi valde henne. Hennes intryck efter hembesöket kändes bra både för mig och min fru och vi trodde på henne gällande kundkretsen. I det stora hela är vi mycket nöjda med samarbetet.
  • Jannika E
    Jannika E skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Jag upplevede Cecilia som väldigt professionell i sitt bemötande och omhändertagande, hon var dessutom väldigt bra på att återkoppla vid frågor.
  • Kjersti S
    Kjersti S skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Camilla Lekerud har ett professionellt bemötande och är alltid vänlig och tillmötesgående.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Mycket professionellt bemötande
  • Vira B
    Vira B skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Proffesionellt med goda kunskaper lyhörd och välorganiserad
  • Juan L
    Juan L skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Trevligt, snällt och har mycket kompetens
  • Eva M
    Eva M skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Jag fick bra och snabb hjälp vid köp av lägenhet. Direkt återkoppling om hur de andra spekulanterna ställde sig till mitt bud osv. Mäklaren var tydlig, saklig och trevlig. Jag är nöjd.
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Lite distanserad, men mycket noggrann vid kontraktsskrivning
  • Lars-Göran B
    Lars-Göran B skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Hon är en mäklare man definitivt uppskattar, kunnig proffsig mänsklig. Bäst helt enkelt !!!

Larsa
  • Carina Jakobsson N
    Carina Jakobsson N skrev om Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Professionellt och personligt, smidigt
  • Carl H
    Carl H skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Marie är kunnig, trovärdig och kommunikativ. vi köpte av henne.
  • Antoine H
    Antoine H skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Utmärkt jag kan rekommenderas till all Mvh Antoine
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Jättebra och kompetent service. Jag är jättenöjd
  • Christer M
    Christer M skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Utmärkt uppträdande och var väldigt proffsig. Jobbade väldigt intensivt och mycket för att få Mammas bostadsrätt såld.
  • Rita H
    Rita H skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Marie Eriksson fastighetsbyrån Upplands -bro
    :)??tack bästa
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Camilla är jättetrevlig och har ett bra bemötande. Är tillgänglig på telefon/ mail.
    I stort sett har jag inget att klaga på. Bra med tidsplaneringen.

Torget 1A, 196 30 Kungsängen