Fastighetsbyrån Kungsängen

Fastighetsbyrån Kungsängen

• BadgeTenYears

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Upplands Bro? Vi har två kontor i området, ett i Kungsängen, och vi är den enda mäklarfirman med kontor i Bro. Hos oss möter du ett gäng engagerade fastighetsmäklare och assistenter, som var och en gör det de är bäst på. Tack vare vårt nära samarbete med Sparbanken Enköping,...

516 omdömen om Fastighetsbyrån Kungsängen

Sedan starten hos Reco 2013

Lena H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Bro

Malin har varit glad å trevlig genom hela processen, inlyssnande och delat med sej av erfarenheter. Vi hade flera trevliga samtal. Mina förväntningar i dessa tider var att det kunde ta tid, men jag tycker själv att det gick över förväntan och löste sej på ett bra sätt i slutändan. Malin är kunnig trevlig och har ett bra bemötande.

Esko Armas V
Kungsängen Centrum

Mycket trevlig och kunnig mäklare

sanna V
Kungsängen Centrum

Smidigt och professionellt bemötande.

Zeray O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Bro

Hon är en väldigt snäll och uppriktig person. Han svarade och förklarade alla våra frågor.

Bartlomiej W
Bro

Fantastik mäklare och jättesnäll som person.

Weronika W
Bro

Redan vid första samtalet kändes det bra att välja Malin . Hon är proffesionell och vet vad hon gör . Vi är super nöjda med valet och kommer att fortsätta välja henne i framtiden !

Naseer U
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Bro - Centrum

Jättetrevligt person alltid med fullt energi förväntningar var att få ett bra pris och det gjorde han! I helhet Jag är nöjd och glad!

Maryam Z
Kungsängen - Sylta

Vala höll oss ständigt uppdaterade och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Det gav oss en känsla av trygghet och förtroende. Han hade en djup förståelse för den lokala fastighetsmarknaden och kunde ge oss värdefulla insikter om prissättning och strategi. Han är en duktig och engagerade mäklare. Alla dokument och kontrakt hanterades smidigt och korrekt. Vi kände oss trygga i att allt var I goda händer. Jag och min familj är mycket nöjda med Vala och skulle definitivt anlita honom igen. Tack för allt!

Soheil Esmaeil Z
Kungsängen - Sylta

I en tid där fastighetsmarknaden har haft en uppförsbacke, försäljning av ett stort hus som vårt i en högre prisklass i ett område som Kungsängen var inte en match för vilken mäklare som helst. Den tidigare anlitade mäklaren var ett tydligt bevis på detta. Här krävdes någon som kunde skapa förtroende hos oss, skapa ro, visa empati och sympati för vår situation, sprida glädje och hopp hos oss vid varje kontakt, jobba systematiskt och metodiskt, känna marknaden väl, vara genuint engagerad i hela processen, vara en riktig...

Marianne J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Kungsängen - Tibble

Ett proffs! Hjälpsam, serviceminded och alltid med fokus på en bra affär och positiv upplevelse för såväl köpare som säljare. Att köpa bostad med Vala som mäklare har känns väldigt tryggt!

Feroz A
Kungsängen - Tibble

Vala är exceptionellt kompetent och duktig, samt väldigt informativ så man känner sig delaktigt genom försäljningens gång :)

Simon M
Bro - Mälarstad

Jag vet inte vart jag ska börja men Vala har varit helt underbar. En otroligt duktig mäklare som kan sin bransch. Han höll mig uppdaterad konstant och kämpade under hela processen tills han lyckades hitta rätt köpare till mitt hus. En mäklare som bryr sig om kunden och gör allt i sin makt för att lyckas och göra så bra som möjligt ifrån sig. Trots svårigheter som kan uppstå på grund av marknaden så gav han aldrig upp och kämpade in till det sista. Jag rekommenderar honom till alla som går i säljtankar då jag kan garantera...

Paz G
Bro - Gamla Bro

jag har bara gott att säga om Malin Larsson Jag har haft många mäklare under mitt livs gång men Malin är enastående skicklig mäklare hon är pålitlig trevlig mycket mån om sina kunder Vi gav henne uppdrag att sälja våran stora villa o vi blev bägge min man o jag super nöjda . När jag insåg hur skicklig hon är som mäklare köpte sv henne min nya bostad o allt blev perfekt jag behövde aldrig bli otryggt eller ängsligt att det skulle bli något problem Har fått hjälp av henne från början tills slut o därför gav henne uppdrag...

Cedric F
Kungsängen - Norrboda

Bra mäklare och jobbar hårt för smidig affär både för köpare och säljare!

Sara H
Bro - Finnsta

Vi gjorde vårt första köp nånsin med Malin och det är vi tacksamma för. Malin är proffsig, entusiastisk och riktigt trygg att göra husköp med. Hon var alltid tillgänglig för alla frågor och det kändes som att hon hade båda parters bästa i fokus alltid. Fanns det fler stjärnor skulle hon få dem! ⭐️

Daniel S
Skrev om Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

Otroligt tryggt och professionellt att ha Malin med sig under en svår tid när vi skulle sälja min mammas lägenhet efter att hon gick bort. Malin har koll på allt och löser allt som dyker upp längs vägen från början till slut. Tack Malin för allt!

Malin L gillar detta
Essi A
Kungsängen - Brunna

Effektiv, lätt att ha att göra med och väldigt bra!

Nadzeya P
Kungsängen - Brunna

Köp av rådhus kändes tryggt med Malin. Hennes erfarenhet som mäklare och förmågan att svara på alla frågor gjorde processen smidig. Hon förstår köparens behov väl.

Zahra R
Köpte sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Bro - Mälarstad

Han är väldigt trevligt person samt väldigt duktig på sitt arbete.

Hans Göran R
Kungsängen - Brunna

Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

Kenneth T
Kungsängen - Brunna

Malin är pålitlig och professionell.

Mehri Rasool Z
Kungsängen - Tibble

Malin var väldigt hjälpsam och tillgänglig, bra attityd.

Christoffer A
Skrev om Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

Trevlig, snabb, hjälpsam och vi fick ett bra förtroende för honom. Vi tyckte att han var väldigt lättsam att ha att göra med, på en nivå som inte alla mäklare når upp till. Detta gjorde vårt husköp lättare för oss. Han har den attityden, samarbetsviljan och vänligheten som man vill se i en mäklare samtidigt som man också känner en tillit till honom som person. Vi rekommenderar Vala starkt!

Vala T gillar detta
Paz G
Kungsängen - Tibble

Malin Larsson är super trevlig kunnig pålitlig mångsidig mäklare hon levererar snabbt uppgifter. Jag har stor förtroende för att hon gjorde försäljning av våran villa o jag köpte en lägenhet från encennan mäklare i somras o då har nu förstått vilken juvel är Malin som mäklare o givit uppdrag att sälja mitt nuvarande boende o vet det blir Kanon bra försäljning för att jag har världens bästa mäklare 😉😍

Liza B
Kungsängen - Tibble

Till Malin Larsson: Tack för hjälpte 😊 God jul & Gott nytt år 🎄❄🍾 . Önskar Ebbe och Liza.

Lina L
Gamla Kungsängen

Flexibel och tydlig kontakt från dag 1! Vi är supernöjda med vårat val av mäklare

Anne-Catherine L
Bro - Centrum

Han är vänlig engagerad saklig och lätt att bli bekant med. Förklarar bra och påläst. Hjälpsam.

Åsa L
Bro - Råby

En engagerad mäklare som hade bra koll på området. Kändes tryggt.

Samuel T
Köpte sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Bro - Finnsta

Han har bra erfarenhet och han hjälpte alla söker och han förklara allt grejer.Han jätte duktiga.

Frida K
Bro

Kan verkligen rekommendera Malin!! Har träffat många mäklare och hon är en av de mest förtroende ingivande, engagerade och seriösa av dem alla. Kommer absolut anlita Malin nästa Hongkong jag själv behöver en mäklare, nu var jag köpare. Tack Malin!!

Helena F

Trevligt bemötande, inlyssnad

Kerstin K
Bro

Har bara haft telefonkontakt med Malin Larsson och där har jag fått svar och vi har löst situationen.

Galina H
Bro - Finnsta

Malin upplevdes som mycket professionell och kunnig utan att vara påträngande. Vi är väldigt nöjda med hennes insats. En trygg och erfaren mäklare. Skulle varmt rekommendera henne vidare!!

Anni-maj B
Kungsängen - Tibble

En proffsig mäklare som verkligen gjorde allt hon kunde för att få vår lägenhet såld.. Hon har jobbat hårt, hört av sig till oss för att informera hur allt fortskridit. Vi är så nöjda, Malin är en mycket fin tjej med ett stort hjärta.

Per Nils Daniel L
Bro - Rättarboda

En mäklare som inger förtroende och leverar detsamma men även hjälper till med de övriga sakerna, även efter det att affärent är avklarad.

Hannah L
Kungsängen - Lillsjön

Det kändes tryggt och säkert att anlita Malin då hon framstod som mkt professionell och kunnig. Vi blev bra bemötta och i dessa svåra tider så hade vi inte jätte stora förväntningar på försäljningen. Vi är tacksamma över att huset såldes för utgångspriset.

Adam Martin Erik F
Kungsängen - Strandvägsområdet

Trevlig och oerhört hjälpsam. Allt har fungerat väldigt bra!

Yasaman M
Kungsängen - Tibble

Jag blev verkligen positivt överraskad av hur jag blev bemött av min mäklare under hela försäljningsprocessen. Från första mötet visade mäklaren sig vara professionell och engagerad. Han var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor och bekymmer, och jag kände mig verkligen som om jag hade en partner i hela processen. Mäklaren var vänlig, tålmodig och lyhörd för mina önskemål.

Wendela A
Kungsängen - Tibble

Trevlig och tillmötesgående! Snabb och enkel affär

Mats O
Kungsängen - Tibble

Malin är trevlig att prata med. Verkar kunna sina saker och är effektiv.

Anni-maj B
Kungsängen - Tibble

En mycket trevlig proffsig tjej som Inger förtroende därför anlitar vi henne för att sälja vår nuvarande bostad.

Kirsten O
Kungsängen - Tibble

Trevlig , kompetent och professionellt bemötande

Barbro S
Kungsängen - Gröna Dalen

Malin var lätt att tala med . Hon var lugn och tillmötesgående verkade påläst vi är helt nöjda

Karol P
Bro - Rosenängarna

Professionell, snäll, alltid hjälpsam, rekommenderar 100% !!!!

Jan A
Kungsängen - Tibble

Jag är nöjd med Malin som mäklare

Apostolos G

Exceptionellt Exceptionellt Exceptionellt

Hilde R
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsängen

Trevligt bemötande Kunnig Bra råd Jättenöjda

Senait A
Kungsängen - Tibble

Jättetrevligt mäklare och jätte duktig

Amar Samir K

Tillgänglig hela tiden Super bra

Yakob W
Kungsängen - Tibble

Stort rekommendation! Bästa mäklare .trevlig och lyhörd.