en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro

4.8 / 5 i betyg — 23 rekommendationer

Läs vad 23 användare tycker om Cecilia Andersson

• Sofia M
    Sofia M skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Cecilia uppflyllde alla våra förväntningar och krav. Vi rekomenderar Cecilia starkt. Cecilia kommer att vara vårt förstahands val om det blir aktuellt med att anlita mäklare i framtiden.
  • Dila B
    Dila B skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Bästa service, mån om mig som kund, lyssnar på mina behov och tankar, vi är super nöjda!!!
    2016-09-07 Cecilia A svarar Dila B
    Smidig affär, till en bra köpeskilling ☺️. Tveka inte att höra av er om ni har några frågor framöver eller önskar hjälp med deklarationen!
  • Linda H
    Linda H skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Cecilia är en otroligt professionell men väldigt trevlig mäklare som vi har haft tur att ha och göra med vid både köp och försäljning. Hon har alltid sett till vårt bästa och det har aldrig varit några problem för henne att svara även om man kontaktat henne på obekväma tider. Kan varm rekommendera Cecilia om du skall sälja din bostad, du får en kompetent och kunnig mäklare som dessutom är väldigt trevlig.
    2016-09-07 Cecilia A svarar Linda H
    Stort tack för dem fina orden. Hoppas innerligt att ni kommer att trivas i nya huset. Önskar er all lycka till!
  • Gun J
    Gun J skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fick Hon talade om vad jag ville ha svar på
    2016-03-16 Cecilia A svarar Gun J
    Hej Gun, Kul att ni är nöjda. Jag finns alltid bara ett telefonsamtal bort om det är något ni funderar över. Du får ha en fortsatt bra dag! Glad påsk på er!
  • Rikard K
    Rikard K skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Hon är kunnig och lyhörd. Hjälpsam och proffsig. Finns ingenting att klaga på, tvärtom, bara ros
    2016-03-11 Cecilia A svarar Rikard K
    Roligt att höra, det värmer. Med gemensam insats fick vi lägenheten att se så bra ut som den bara kunde, vilket är en av anledningarna till det lyckade resultatet. Kul att se att hårt jobb lönar sig!! Du är välkommen att höra av dig för hjälp med kapitalvinstberäkningen.
  • Rahim H
    Rahim H skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Cecilia Andersson är bäst, Hon är dyktig på sitt yrke.
    Representant för Fastighetsbyrån, Cecilia A, Cecilia A, Cecilia A gillar detta
  • Roger M
    Roger M skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Vi kontaktade mäklaren då en granne sålde sin lägenhet.
    Affären gick snabbt då mäklaren hade en intresserad köpare.
    Bra engagemang av mäklaren och en snabb affär gjordes upp.
    Roger och Birgitta
    Blåviolstigen 14 A
    197 34 Bro
  • Amir S
    Amir S skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Cecilia är en drivande mäklare vilket i slutendan var det som gjorde att vi valde henne. Hennes intryck efter hembesöket kändes bra både för mig och min fru och vi trodde på henne gällande kundkretsen. I det stora hela är vi mycket nöjda med samarbetet.
  • Jannika E
    Jannika E skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Jag upplevede Cecilia som väldigt professionell i sitt bemötande och omhändertagande, hon var dessutom väldigt bra på att återkoppla vid frågor.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Mycket professionellt bemötande
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Lite distanserad, men mycket noggrann vid kontraktsskrivning
  • Yvonne P
    Yvonne P skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Fastighetsbyrån har jag anlitat förut och varit mycket nöjd. Denna gång fick jag hjälp av Cecilia i ärendet att värdera och hjälpa mig med administrativa tjänster. Jag är mycket nöjd, Cecilia kan jag rekommendera varmt.
  • Kevin H
    Kevin H skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Allt funkade jättebra!
    Hjälpsam och kunnig.
  • Sadat A
    Sadat A skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Cecilia är en väldigt skicklig å sakkunnig mäklare som jag skulle rekommendera till min närmaste vän.
    2014-12-18 Cecilia A svarar Sadat A
    Tack så mycket! Va glad jag blir!
  • Alma A
    Alma A skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Kan varmt rekommendera Cecilia Andersson, duktig mäklare och underbar människa..
    2014-12-18 Cecilia A svarar Alma A
    Tusen tack Alma! Hoppas verkligen att ni kommer trivas och bo länge i nya huset!
  • Christina K
    Christina K skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Vi valde fastighetsbyrån Kungsängen och kan varmt rekommendera Cecilia Andersson och byrån som mäklare. Kontakten har varit alltigenom positiv. Proffsigt skött. Tillgänglig mäklare för råd, vänligt bemötande. Vi har även fått extra värdefull hjälp vid fotografering och visning.
    2014-11-18 Cecilia A svarar Christina K
    Jag vet att ni kände er lite uppgivna inför fotograferingen och för mig känns det extra roligt att veta att vi tillsammans kunde uppnå ett så fantastiskt resultat! Man kan komma långt med lite kuddar, ljus och omplacering av möbler. Lycka till nu med allt!
  • Lars-åke Ingemar H
    Lars-åke Ingemar H skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Vi har haft hjälp av Cecilia Andersson vid Fastighetsbyrån som mäklare vid försäljning av vår villadastighet. Hon har visat stort engagemang och intresse och medverkat till en i alla avseende framgångsrik försäljning. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån.
    2014-11-18 Cecilia A svarar Lars-åke Ingemar H
    Tack så mycket. Kul att kunna vara er behjälplig! Passa på och njut nu innan ni påbörjar sökandet efter lägenhet i Frankrike.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Vi kan varmt rekommendera Cecilia Andersson på Fastighetsbyrån
    2014-07-02 Cecilia A svarar Pernilla S
    Tack för detta! Det värmer! Ni får ha en riktigt trevlig sommar!
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Hej!

Jag är nöjd med Cecilia Andersson som min mäklare och vad hon har åstakommit med min försäljning. Jag har fått känslan av att allt har gott rätt till och hon har alltid haft kundens bästa som mål. Jag är nöjd med vad Cecilia Andersson och Fastighetsbyrån har gjort för mig som kund.
    2014-07-02 Cecilia A svarar Thomas E
    Tack så mycket Thomas! Jag hoppas innerligt att ni kommer att trivas i nya bostaden. Du är välkommen att höra av dig i början på nästa år så ska jag hjälpa dig med kapitalvinstberäkningen.
  • Maria M
    Maria M skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling på alla frågor både via sms och telefon. Utmärkt fastighetsmäklare!
    2014-07-02 Cecilia A svarar Maria M
    Tack Maria för de fina orden! Det är alltid kul med kunder som både köper och säljer via mig!
  • Frida S
    Frida S skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Tydlig och rakt på sak, de gillar jag!
    2014-07-02 Cecilia A svarar Frida S
    Tack Frida! Härligt att allt flöt på utan bekymmer och med bra slutresultat dessutom! Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad!
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Fastighetsbyrån i Kungsängen skötte sig exemplariskt. Snabbt proffesionellt och effektivt.
    2014-07-02 Cecilia A svarar Ulf B
    Tusen tack! För mig är mina kunders nöjdhet av stor vikt och jag uppskattade verkligen att ni även rekommenderade mig till er granne.
  • Gunnar T
    Gunnar T skrev om Cecilia Andersson en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Snabba och korrekta, arvodet är konkuranskraftigt
Marie Eriksson
Camilla Lekerud