en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro

4.7 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Helga Winkler

• Stefan J
    Stefan J skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    En bra,lyhörd och kompetent mäklare.
    2015-11-26 Helga W svarar Stefan J
    Tack för din respons och att du är nöjd med mitt arbete. Ses snart vid tillträdet!
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Ett mycket bra bemötande från Helga och alla på fastighetsbyrån i Kungsängen. Min förväntan på en mäklare är att dom ser mina behov både som säljare och som köpare och det har Helga och hela mäklarbyrån verkligen uppfyllt.
    2015-11-26 Helga W svarar Fredrik F
    Tack så mycket för din respons Fredrik och kul att höra att vi på Fastighetsbyrån har uppfyllt dina förväntningar! Ha det bra så ses vi strax efter jul och nyår!
  • Lena L
    Lena L skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Hon gav ett seriöst intryck och om hon inte hade svar på allt så tog hon reda på och återkom!
    2015-11-26 Helga W svarar Lena L
    Vad kul att höra att du är nöjd med mitt arbete, Lycka till med nya boendet vi hörs av framöver!
  • Robert W
    Robert W skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Jättebra service och trevlig. Skulle rekommendera till vänner
    2015-11-19 Helga W svarar Robert W
    Tack så mycket Robert för din respons, jag blir superglad om du rekommenderar mig till nära och kära. Ha det bra så ses vi in nästa år!
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Helga är proffesionell och inkännande. Ligger på utan att vara på. Håller tider och återkopplingar. Gör det hon sagt hon ska göra, när hon sagt att hon ska göra det. Helga kommer att gå långt i branschen och jag önskar att hon var mäklare i min nästa försäljning oxå, men det går så klart inte pga hon inte jobbar o verkar i det området och saknar lokalkännedom om området! Var rädd om henne på ert kontor!
    2015-11-19 Helga W svarar Camilla M
    Tusen tack för dessa fina ord, det värmer enormt mycket. Det är kunder som dig som får en mäklare att älska sitt jobb! Vi ses i början på nästa år, må gott sålänge!
  • Jan S
    Jan S skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Köpte ett hus i Uppland Bro.
    Jag tycker Helga var påläst, kunnig och trevlig. Vi fick den information jag tycker man kan begära och det kändes som att hon representerade både säljare och köpare på ett bra sätt.
    2015-11-19 Helga W svarar Jan S
    Tack för din fina respons, hoppas allt gick bra med flytten och lycka till i nya bostaden, vi hörs av framöver!
  • Peder K
    Peder K skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Försök till att ordna med fasta tider för budgivning, vilket fungerade ganska bra. Trevligt bemötande. Proffsigt.
    2015-11-16 Helga W svarar Peder K
    Tusen tack för din respons och din upplevelse av mitt arbetssätt. Ses i början på nästa år, må gott sålänge!
  • Ronnie R
    Ronnie R skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Mycket bra service och snabba svar på frågor
    Och skickar alla underlag i tid.

Hls
    Ronnie Rosén
    2015-12-17 Helga W svarar Ronnie R
    Vad kul att höra att du är nöjd med servicen! Tack för ett gott samarbete! Mvh Helga
  • Mimmi V
    Mimmi V skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Mycket nöjda med Helga, på alla sätt!
    2015-11-16 Helga W svarar Mimmi V
    Vad kul att höra, tack! Må gott så ses vi snart igen!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Upplands-Bro
    Bra bemötande, snabba svar och en väl genomförd försäljning!
    2015-11-16 Helga W svarar Hanna H
    Tack så mycket för den fina responsen, det värmer! Må gott så ses vi snart!
Cecilia Andersson
Marie Eriksson