Emre Aydin
Registrerad mäklare sedan 2018-11-07
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 7 Läs vad Emre Aydin

• Rahil S köpte sin lägenhet med hjälp av Emre Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-07-06

3:a
    Emre Aydin är mycket duktigt på jöbbet. Hjälpde oss i hela cykel i köpa vara dröm lagenhet. Läs mer
    Emre A gillar detta
  • Alaa A köpte sitt hus med hjälp av Emre Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-06-25

Köpt hus
    Mäklare var lyhörd, enkel och smidig! Läs mer
    Orhan A, Emre A gillar detta
  • Matin J sålde sin lägenhet med hjälp av Emre Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-10

Centrala Väsby
    Emre är en superproffsig mäklare som vi är väldigt nöjda med hela vägen från första möte till avslut. Alltid tillgänglig, snabb, vänlig, lyhörd pedagogisk och drar sig inte för extra insatser. Vi kan verkligen varmt rekommendera Emre! Läs mer
    Orhan A, Emre A gillar detta
  • Sasgar S sålde sin lägenhet med hjälp av Emre Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-01-22

3:a
    Emre är professionell, målinriktad samt mycket engagerad i sitt arbete. Jag trodde aldrig att det skulle gå så snabbt och smidigt som det gjorde med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    Orhan A, Emre A gillar detta
  • Ibrahim I köpte sitt hus med hjälp av Emre Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-12-08

jag köpte ett hus.
    han var alltid nåbar, proffesionell.

en mycket bra mäklare. Läs mer
    Emre A, Orhan A gillar detta
  • Hamid S sålde sin lägenhet med hjälp av Emre Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-10-30

3:a
    Emre hjälpte mig att sälja min lägenhet.
    Jag tycker att Emre är en bra mäklare och han kan förbättra sin uppdatering av säljaren med situationen. I mitt fall kändes det många gånger som om jag var tvungen att fråga allt från honom istället för att han berättade. Annars gjorde han ett bra jobb. Läs mer
    Orhan A, Emre A gillar detta
  • Maryam A sålde sitt hus med hjälp av Emre Aydin en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-09-26

Bollstanäs
    Sålt hus, vi blev mycket bra bemötta av mäklare och han levde upp till våra förväntningar! En bra, snabb och effektiv upplevelse. Läs mer
    Emre A, Orhan A gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby