Harun Erdal
Registrerad mäklare sedan 2018-03-20
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 45 Läs vad Harun Erdal

• Ugur I sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-07-03

Centrala Väsby
    Harun har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt. Han gjorde allting rätt och tog mig igenom hela affären på ett tryggt sätt. Försäljningen gick snabbt och jag sålde för ett pris jag var nöjd med. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Alaa A sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-06-12

Centrala Väsby
    Jag sålt min lägenhet, mäklaren var hjälpsam och smidig! Läs mer
  • Andrea G
    Andrea G köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-04-04

Centrala Väsby
    Mäklaren Harun Erdal hade en professionell bemötande, var seriös och lyhörd. Någon som man kan utan tvek rekommendera vidare.
    Harund hjälpte oss att hitta precis den bostaden som vi önskade oss och med försäljningen av vår bostad. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Abdo R sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-22

Smedby
    Sen dagen jag kontaktade Harun så har allt går snabbt och smidigt framåt.
    Han visste vad jag var ute efter och var alltid tillräcklig på telefon oavsett dag eller tid för svara på min frågor samt hjälp mig.

Han lyckades med en privat visning Sälja min lägenheten på några timmar något som var mer än imponerade. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Rami I köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-19

3:a
    Centrala Väsby
    I bought an apartment and Harun was very helpful and caring during this deal and even after closing it which is very gentle from him. He also took the extra mile and gave me tips before I move in to my new apartment. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Nasir A köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-07

Tydliga, noggrana Och seriösa Läs mer
    Orhan A, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Emma S sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-06

Centrala Väsby
    Sålde en bostadrätt, blev bemött på ett genuint, trevligt sätt
    Tycker att Harun är tydlig med sättet han jobbar på, samtidigt som han har en lyhördhet, som gör att samarbetet slutar i ett bra avslut Läs mer
    Orhan A, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Emin I köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-02

Smedby
    Jag har köpt ett bostad! :)

Då jag kom på en visning för att köpa ett lägenhet, det var första gång jag går på något visning faktisk, och Harun va redan där på plats stiligt och elegant :) som välkomnat mig att titta på lägenheten. Det kändes direkt bra när Harun presenterade sig. Jag kände mig som hemma :D Fick svar på mina frågor av honom, sen lyckas jag att köpa bostaden. De gick snabbt och smidig, han har gjort ett bra jobb helt enkelt.
    Jag absolut rekomenderar honom till alla som vill köpa eller sälja sitt bostad. Då han vet vad han gör.

Jag tackar honom för att han hjälpe mig, jag är nöjd och om jag säljer lägenheten, såklart kommer jag att kontakta honom på en gång för att få hjälp <3

Med Vänliga Hälsningar
    Emin Läs mer
    Orhan A, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Hakim H sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-28

Centrala Väsby
    Harun har varit fantastisk från början till slut. Förtroendeingivande och bra koll på läget. Snabb på att återkoppla samt överträffade mina förväntningar när det kom till priset. Läs mer
    Orhan A, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Alexander G köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-24

Bollstanäs
    Vid visning var huset bombat med doftsprayer och när vi fick tillträde var hela huset nerpissat av katter. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Kristina Guven