Harun Erdal
en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5
194 76 Upplands väsby — Visa karta

Vad tror Harun att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 3 kunder tycker om Harun Erdal

• Adam B skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Har sålt en 3:a i Upplands Väsby via Harun på fastighetsbyrån. Harun var från dag 1 väldigt målmedveten och hjälpsam med allt som rörde försäljningen. Vi är nöjda då vi nådde vår värdering vid försäljningen samt att Harun hjälpte oss få till en liten försenad inflytt. Läs mer
  • Charlie L skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpt en lägenhet. Han hade ett väldigt bra bemöttande och var alltid glad och positiv. vart lite struligt med oss men han ringde alltid upp och hjälpte oss på vägen om det var nåt som saknades eller behövdes fixas. Jag känner mig nöjd Läs mer
  • Maud W skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi valde Harun som mäklare då han redan vid första mötet var extremt förtroendegivande, självsäker och målmedveten. Han hjälpte oss med att sälja vår bostad men också att hitta rätt bostad som han lovade. Vi är idag mycket nöjda med både försäljningen av vår bostad men även vår nya bostad som passar oss perfekt utefter våra behov. Han har hjälpt oss igenom hela processen och allt funkade utmärkt! Rekommenderar Harun till alla då han vet vad han håller på med! Läs mer
Lars Steneryd
Kristina Guven