Harun Erdal
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 10 kunder tycker om Harun Erdal

• Ali H köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-02-20

3:a
    79m²
    Centrala Väsby
    En riktigt bra person och riktigt bra mäklare och den bästa jag har sett Läs mer
  • Roul Ö sålde sin bostad med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-01-23

Var på promenad och såg att det var visning. Jag gick upp o kollade. Det visade sig att lägenheten passade mig mycket bra. Jag hade inga planer på att flytta, men nu blev det av. Men först måste min nuvarande bostad säljas. Allt gick mycket smidigt tack vare Harun. Läs mer
  • Matilda Kristina T köpte sin bostad med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-01-16

Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt tillmötesgående, alltid glad och trevlig och ville hela tiden göra båda parter nöjda.
    Det var extremt viktigt för honom att alla gick därifrån med en positiv upplevelse.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Emelie Hahne H köpte sin bostad med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-12-28

generella intrycket från min sida var bra men kan tycka att han inte var enastående Läs mer
  • Karin J sålde sin bostad med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-12-25

test !!! skrev ett långt brev som inte verkar ha gått iväg ??? Läs mer
  • Eva-Stina Margareta Å sålde sin bostad med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-12-07

2 rum och kök
    Av mäklaren blev jag bemött med vänlighet och förståelse för min okunskap när det gäller försäljning av fastigheter.
    Min mäklare förklarade hur allt skulle gå till på ett mycket lugnt och trevligt sätt.
    Mäklaren och jag kom överens om hur försäljningen skulle gå till ,
    eftersom jag ville ha en snabb försäljning så uppfylldes den önskan.
    Det blev en positiv upplevelse, försäljningen gick snabbt och bra .
    mycket nöjd över detta Läs mer
  • Torsten A
    Torsten A sålde sin bostad med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-11-08

Vi sålde en villa och Harun jobbade hårt trots att marknaden var sisådär och hittade en köpare. Läs mer
  • Adam B skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-10-12

Har sålt en 3:a i Upplands Väsby via Harun på fastighetsbyrån. Harun var från dag 1 väldigt målmedveten och hjälpsam med allt som rörde försäljningen. Vi är nöjda då vi nådde vår värdering vid försäljningen samt att Harun hjälpte oss få till en liten försenad inflytt. Läs mer
  • Charlie L skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-10-10

Köpt en lägenhet. Han hade ett väldigt bra bemöttande och var alltid glad och positiv. vart lite struligt med oss men han ringde alltid upp och hjälpte oss på vägen om det var nåt som saknades eller behövdes fixas. Jag känner mig nöjd Läs mer
  • Maud W skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-09-20

Vi valde Harun som mäklare då han redan vid första mötet var extremt förtroendegivande, självsäker och målmedveten. Han hjälpte oss med att sälja vår bostad men också att hitta rätt bostad som han lovade. Vi är idag mycket nöjda med både försäljningen av vår bostad men även vår nya bostad som passar oss perfekt utefter våra behov. Han har hjälpt oss igenom hela processen och allt funkade utmärkt! Rekommenderar Harun till alla då han vet vad han håller på med! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Lars Steneryd