Harun Erdal
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 37 Läs vad Harun Erdal

• Hakim H sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-28

Centrala Väsby
    Harun har varit fantastisk från början till slut. Förtroendeingivande och bra koll på läget. Snabb på att återkoppla samt överträffade mina förväntningar när det kom till priset. Läs mer
  • Alexander G köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-24

Bollstanäs
    Vid visning var huset bombat med doftsprayer och när vi fick tillträde var hela huset nerpissat av katter. Läs mer
  • Luna A köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-09

Centrala Väsby
    En person som håller sitt ord och tar sitt jobb på allvar. Tack vare honom har jag köpt en lägenhet som jag har drömt om🤩 Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Elin Y köpte sitt hus med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-01-26

Runby
    Harun är mycket trevlig och ger väldigt bra service. Vi köpte ett radhus där Harun var mäklare och vi är supernöjda med allt! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-01-24

Sålt en bostadsrätt.
    Utmärkt hanterat av mäklaren trots en något bökig och långdragen process. Läs mer
  • LEYLA N skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-01-17

Kan verkligen rekommendera Harun! Han har visat ett stort engagemang genom hela försäljningsprocessen och lätt att nå hela tiden. Proffsigt bemötande och så otrolig fin känsla för mig som säljare. 10+ stjärnor! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Jens O sålde sitt hus med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-12-13

Trevlig. Duktig och driven. Vi är jättenöjda. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Jan Kristoffer P köpte sitt hus med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-12-12

Odenslunda
    Fantastiskt hängiven och påläst mäklare! Rekommenderas varmt! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Jevgenijs K sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-12-11

Runby
    Harun hjälpte att sälja min bostadsrätt i Runby.
    Mycket bra, proffsigt och vänligt bemötande mäklare. Jag var väl informerad om allt som hände under försäljningen av lägenheten.
    Harun är en väldig duktig mäklare som jag starkt rekommenderar! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • MUHAMMAD ZEESHAN H skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-12-05

Jag skulle köpa ett hus genom honom i upplands väsby och allting var klart inför kontrakt skrivning tid. en timme innan kontrakt skrivning tid när jag var redan på väg på hans kontor ringde han mig och sa att ni behöver inte komma på kontraktsskrivning för han hade fått ett högre bud.
    Visst jag förstår att det är i Mäklarens intresse att få så höga bud så möjligt men det måste vara nån gräns hur långt innan en dag innan man förstår men när man är redan på väg avbryta det det är löjligt.
    Jag tycket det är orättvist oetisk och fel att hantera kunder såhär.
    Jag vill varna alla köpare att inte köpa bostad som han säljer. Läs mer
    2019-12-05 Harun E svarar MUHAMMAD ZEESHAN H
    Hej Zeeshan, till att börja med vill jag tacka för din feedback och förstår verkligen din frustration.
    Verkligen jätte tråkigt att du denna gång inte fick köpa bostaden.
    Jag måste enligt min tjänst som fastighetsmäklare följa god fastighetsmäklarsed vilket innebär att jag måste framföra alla bud jag får till säljaren. Säljaren tar sedan ställning till vem de vill sälja till. Det stämmer att vi bokade kontrakt men eftersom att jag fick en höjning som jag framförde till säljarna enligt vad min tjänst kräver valde de att fortsätta budgivningen.
    Kan jag hjälpa er med något i framtiden är ni alltid välkomna att höra av er till mig, för jag är väldigt mån om att ha nöjda köpare och säljare. Det kan du även se i mina övriga Recos.
    2019-12-05 MUHAMMAD ZEESHAN H svarar Harun E
    Hej Harun,
    Du förstår inte min frustration det handlar inte om jag fick inte köpa bostaden, det handlar om att en timme innan kontrakt skrivning när vi var på väg du väljande avbryta affären när jag hade skickad signerade fullmakt till dig och du skickade officiellt inbjudan att skriva kontrakt.. Jag förstår att för dig det handlar om provision ju mer över utgångspris du säljer mer procentsats av pengar du får. Det handlar om etiken att göra affär självklar säljare vill alltid ha mer pengar men som du gjorde är fel på alla nivåer. du kanske är bra mäklare för säljare men för köpare du är värst. Tack för ingenting.
    2019-12-05 Harun E svarar MUHAMMAD ZEESHAN H
    Hej Zeeshan,
    Återigen jätte tråkigt att du inte fick köpa bostaden men jag utför mitt jobb enligt god fastighetsmäklarsed.
    Vid vidare diskussion är du varmt välkommen att kontakta mig på 0709-880720 eller Harun.erdal@fastighetsbyran.se.
    2019-12-05 MUHAMMAD ZEESHAN H svarar Harun E
    Det kan du tycka men det stämmer absolute inte. Mäklarens jobb är att vara mellanparti mellan säljare och köpare och du har fullständigt misslyckades att göra det på grund av din girighet. Grattis att du fick de extra 5 - 10,000 sek hoppas att du kan få nytt av de.
    och Nej tack jag vill inte göra nån diskussion med dig privat.
    Läs mer genom att expandera tråden +

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Kristina Guven