Harun Erdal
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 5 kunder tycker om Harun Erdal

• Eva-Stina Margareta Å sålde sin bostad med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2 rum och kök
    Av mäklaren blev jag bemött med vänlighet och förståelse för min okunskap när det gäller försäljning av fastigheter.
    Min mäklare förklarade hur allt skulle gå till på ett mycket lugnt och trevligt sätt.
    Mäklaren och jag kom överens om hur försäljningen skulle gå till ,
    eftersom jag ville ha en snabb försäljning så uppfylldes den önskan.
    Det blev en positiv upplevelse, försäljningen gick snabbt och bra .
    mycket nöjd över detta Läs mer
  • Torsten A
    Torsten A sålde sin bostad med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi sålde en villa och Harun jobbade hårt trots att marknaden var sisådär och hittade en köpare. Läs mer
  • Adam B skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Har sålt en 3:a i Upplands Väsby via Harun på fastighetsbyrån. Harun var från dag 1 väldigt målmedveten och hjälpsam med allt som rörde försäljningen. Vi är nöjda då vi nådde vår värdering vid försäljningen samt att Harun hjälpte oss få till en liten försenad inflytt. Läs mer
  • Charlie L skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Köpt en lägenhet. Han hade ett väldigt bra bemöttande och var alltid glad och positiv. vart lite struligt med oss men han ringde alltid upp och hjälpte oss på vägen om det var nåt som saknades eller behövdes fixas. Jag känner mig nöjd Läs mer
  • Maud W skrev om Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi valde Harun som mäklare då han redan vid första mötet var extremt förtroendegivande, självsäker och målmedveten. Han hjälpte oss med att sälja vår bostad men också att hitta rätt bostad som han lovade. Vi är idag mycket nöjda med både försäljningen av vår bostad men även vår nya bostad som passar oss perfekt utefter våra behov. Han har hjälpt oss igenom hela processen och allt funkade utmärkt! Rekommenderar Harun till alla då han vet vad han håller på med! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Lars Steneryd