Harun Erdal
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 19 Läs vad Harun Erdal

• Mehdi M köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-07-02

Jag köpte en lägenhet. Hans bemötande av kund hantering var mycket trevligt.
    Han levde upp nästan alla mina förväntningar genom att han är en tålamod person och jobbar på ett professionellt sätt.
    Jag skulle gärna tipsa honom som en bra mäklare till mina bekanta och så klart Fastighetsbyrå Uppländsväsby. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Parsurama R sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-06-10

Centrala Väsby
    Was very helpful!! Excellent service !!

Thank you!! Läs mer
  • Walid A
    Walid A köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-05-29

Centrala Väsby
    Harun Erdal trevlig lättillgängligt mycket respekt ja gärna Rekommendera till andra att behandla Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Gerd J sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-05-25

Bollstanäs
    Jag har sålt en bostadsrätt 129.5 kvm
    Blev bemött på ett trevligt och förtroendegivande sätt, tät kontakt från mäklaren vad som hände, han gjorde vad han kunde för att jag och min sambo skulle bli nöjda.
    Försäljningen upplevdes bra, så jag kan rekommendera Harun Erdal på det varmaste.

Gerd Johansson Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Kristina L sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-04-08

Centrala Väsby
    Mäklaren var förhandlingsbar gällande arvodet.
    Han skötte försäljningen av min bostadsrätt på ett fullt godkänt sätt.
    En del praktiska saker återstår innan affären är helt avslutad. Men så här långt är jag nöjd.
    Men Harun behöver läsa på vad "Insatsbelopp" betyder i HSB:s ekonomiska information. Jag fick vända mig till en fastighetsförvaltare för att få förklaringen. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Josephine A sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-03-05

Runby
    Supertrevlig kille med gott självförtroende! Rekommenderar Harun som mäklare :) Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Gabriel I sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-03-02

Bollstanäs
    Väldigt bra och trevlig mäklare! Rekomenderar Harun starkt! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Börje L sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-03-02

Centrala Väsby
    Försäljning av bostadsrätt .Mycket engagerad Mäklare som överträffade mina förväntningar. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Maria B sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-02-25

Runby
    Blev bra bemött. Jag sålde en etagelägenhet. Är svårt för en mäklare att göra något åt en sjunkande marknad. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Ali H köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Erdal en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-02-20

Centrala Väsby
    En riktigt bra person och riktigt bra mäklare och den bästa jag har sett Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Lars Steneryd