Kristina Guven

Kristina Guven

4.6 i betyg av 241 omdömen

Kristina Guven är mäklare på Fastighetsbyrån Upplands Väsby

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Kristina Guven har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 241 omdömen sedan 2014-04-10. Kristina Guven har haft 45 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 241 Läs vad Kristina Guven

• Inledningsvis proffsig och billigast i området. Dock upplevdes oengagerad och ville inte göra mer än det minsta
    Kristian F sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-10-19
    • 54.0 m²
    2020-10-19
  • Jag har sålt ett hus och har upplevt Kristina som väldigt professionell och som jag har haft ett väldigt stort förtroende för under hela säljprocessen. Vid första mötet med Kristina så fick jag intrycket att hon skulle göra ett fantastiskt jobb med försäljningen av huset. Det har känts bra hela tiden och jag har aldrig tvivlat på att jag inte skulle bli nöjd. Mina förväntningar överträffades. Jag ger Kristina mitt absolut högsta betyg.
    Kaj N sålde sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-10-12
    • 130.0 m²
    2020-10-12
    Tusen tack, det var kul att få samarbeta med er också. Och fort gick det! :-)

Visa svar
  • Jag tycker att jag blev mycket bra bemött och Kristina känns trygg och pålitlig. Dessutom var hon väldigt engagerad i sin uppgift att sälja huset.
    Eva N sålde sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    • 130.0 m²
    2020-10-07
    Tack detsamma och fort gick det!

• Hon är så bra mäklare Jag rekommenderar henne
    Rimon A sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    • 4:a
    • 92.0 m²
    2020-10-07
    Tack för förtroendet Rimon, så kul!

Visa svar
  • Jag har köpt ett rådhus Hon är jätte trevlig mycket bra på hennes jobb
    Rudolf N köpte sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-10-04
    • 90.0 m²
    • Odenslunda
    2020-10-04
  • KrIstina är seriös, kunnig och effektiv. Hon är hjälpsam, vänlig och mycket trevlig
    Tom A sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-10-03
    • 62.0 m²
    • Centrala Väsby
    2020-10-03
  • Jag och min sambo köpte en lgh i radhuslänga. Kristina har ett mycket bra bemötande och jag kände tillit till henne och köpet genom hela köpprocessen. Det är min första bostadsrätt och jag är otroligt nöjd med allt från visningen till tillträdet!
    Johanna K köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-09-04
    • 3:a
    • 80.0 m²
    2020-09-04
  • Det har varit överraskande enkelt att både köpa lägenhet och sälja radhus. Detta tack vare mäklaren Kristina som visade stor kunskap inom yrket. Hon kunde på ett tydligt och enkelt sätt visa vägen till både köp och sälj. Vi kunde känna oss helt trygga i båda situationerna. Vi kan verkligen rekommendera henne och en granne har redan frågat efter adress till fastighetsbyrån och Kristina Guven.
    Ella B sålde sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-09-03
    • 132.0 m²
    2020-09-03
    Tack för det fina omdömet. Det har varit kul att få jobba med er! :-)

Visa svar
  • Svarar snabbt, uppmärksam på kundens behov, trevlig!
    Oskar W köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-07-10
    • 60.0 m²
    2020-07-10
  • Jag har såld min bostadsrätt och är jättenöjd med Kristinas proffsiga bemötande. Hon mötte väl mina förväntningar med stöd och återkoppling under försäljningsprocessen. Vill ni ha en engagerad mäklare med lokalkännedom så välj Kristina!
    Lina I sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-05-18
    • 56.0 m²