Kristina Guven
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 222 Läs vad Kristina Guven

• Anders S sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-21

Bollstanäs
    Sålde en bostadsrätt genom Kristina, den var inte helt lättsåld men hon kämpade på och fick jobbet gjort.
    Personligen tycker jag Kristina är engagerad, tillgänglig och har bra driv. Hon är lätt att ha att göra med och en trevlig person.
    Jag är nöjd med hennes arbete och kan rekommendera henne! Läs mer
    Kristina G gillar detta
  • Helena D köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-18

Bollstanäs
    Proffsigt bemötande av Kristina med köp av min lägenhet. Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • Eva B sålde sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-17

Skälby
    Omdömet avser försäljning av kedjehus.
    Vi fick ett gott intryck och ett trevligt bemötande av Kristina.
    Vi förväntade oss en längre process men försäljningen gick väldigt fort och bra. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Har jobbat som mäklare i 11 år.
    Vi rekommenderar Kristina. Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • Madelene N sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-01-28

Bollstanäs
    Jag sålde en tvåa i Bollstanäs, min förväntning på priset var relativt låg. Men fick det motbevisat genom Kristinas arbete. Jag är jättenöjd med affären och med mäklaren. Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • Günther L sålde sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-01-28

Bollstanäs
    Kristina har ett mycket bra bemötande och positiv attityd.
    Tyvärr blev huset felvärderat från början men vi lyckades till slut sälja det till det rätta marknadsvärdet. Kristina anpassade sig snabbt och proffessionellt efter situationen och kom med kreativa förslag under tidens gång.

Kan klart rekommendera henne för framtiden. Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • Andreas F sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-01-27

Centrala Väsby
    Väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Svarar alltid snabbt och när som helst på dygnet. Levererade enligt förväntningar Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • Ines K sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-01-21

Runby
    Försäljning av lägenhet. I ett komplicerat och svårbedömt försäljningslyft hade jag låga förväntningar på att få ut önskat pris för lägenheten.

Trots detta såldes lägenheten till ett pris över förväntan. Bemötandet var professionellt och effektivt dom gav ett gott resultat. Läs mer
    Orhan A, Kristina G gillar detta
  • Tomas Florentin H köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-12-18

Runby
    Smidig affär. Bra snabb info under processen inget överdrivet säljsnack. Läs mer
    Orhan A, Kristina G gillar detta
  • Rezgar M sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-12-09

Fresta
    Hon är jätte trevlig och hjälpsam. Jag kommer att rekommendera som jätte duktig mäklare. Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • Linda L sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-12-02

Smedby
    Vi är mycket nöjda med Kristina. Det går snabbt och enkelt att kommunicera, och jag kände att vi genast hamnade på en bra nivå. Om vi behöver flytta igen kan vi absolut tänka oss att återkomma. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Kristina Guven