Kristina Guven
Registrerad mäklare sedan 2009-03-02
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 232 Läs vad Kristina Guven

• Lina I sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-05-18

2:a
    Runby
    Jag har såld min bostadsrätt och är jättenöjd med Kristinas proffsiga bemötande. Hon mötte väl mina förväntningar med stöd och återkoppling under försäljningsprocessen. Vill ni ha en engagerad mäklare med lokalkännedom så välj Kristina! Läs mer
    Orhan A, Kristina G gillar detta
  • Per L sålde sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-05-05

Odenslunda
    Bra kunnig lyssnar glad trevlig tillgänglig helt ok pris Läs mer
    Kristina G gillar detta
  • Ola A sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-05-04

3:a
    Hasselbacken
    Kristina har funkat väl efter de kriterier jag hade.Lägenheten blev såld men ej till det pris jag önskade men corona ställde till det.
    Inforationen från Kristina är ok Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • Tobias V köpte sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-04-08

Bollstanäs
    Köpte ett hus som Kristina sålde .
    Affären gick snabbt och smärtfritt Läs mer
    Orhan A, Kristina G gillar detta
  • Eva K sålde sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-04-02

Odenslunda
    När vi sålde vår villa gjorde Kristina ett alldeles utmärkt jobb.
    Hon uppträder på ett vänligt och korrekt sätt. Alltid lätt att komma i kontakt med på telefon, Mail eller SMS.
    Jag är jättenöjd hur Kristina hjälpte oss med försäljningen. Läs mer

2020-04-01

Odenslunda
    Vi har sålt vår villa genom Kristina Guven, som är en väldigt bra mäklare.
    Hon är trevlig, engagerad och finns hela tiden tillgänglig.
    På ett bra sätt driver hon processen framåt.
    Vi kan varmt rekommendera Kristina. Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • Sofia F sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-30

4:a
    Prästgårdsmarken/Njursta
    Kristina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Kände mig trygg med henne. Lätt att samarbeta med och vi kunde komma fram till en lyckad försäljning tillsammans. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-23

Runby
    Genomgående tillgänglig och tillmötesgående. Möjligtvis hade det varit bra med lite mer stöd och rådgivning i egenskap av förstagångsköpare, i övrigt övervägande positivt genom hela processen. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Clara S köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-09

2:a
    Runby
    Köpte en 2:a av Kristina. Fick så bra bemötande redan från start. Kändes proffsigt, personligt och pålitligt hela processen igenom! Jag har inget dåligt att säga utan Kristina levde absolut upp till alla förväntningar. Jag är mycket nöjd! ☺️ Läs mer
  • Saranik S
    Saranik S köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-04

Its was a very good and smooth experience. I got all the details I need and she took great effort and time to explain me all the thing that i needed to know. I would definately opt for fastihets byrån to friends and families staying in sweden Läs mer
    Orhan A, Kristina G, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby