Kristina Guven
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 205 Läs vad Kristina Guven

• Björn D sålde sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-06-18

Bollstanäs
    Sålt en Villa. Allt har gått lätt och smidigt.
    Allt till belåtenhet. Läs mer
    Orhan A, Kristina G gillar detta
  • Muhammad Rashid K köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-05-29

Odenslunda
    Köpte hem i upplands Väsby genom Kristina Guven på Fastighetsbyrån. Mötte med Kristina som mäklare under visningen dag till hus. Övergripande bra erfarenhet och satified med affären via Fastighetsbyrån. Allt var mycket smidigt från första kontraktet för att få nycklar. Jag rekommenderar Kristina eftersom hon är bra i kommunikation och snabbt att svara på meddelanden och e-postmeddelanden. Läs mer
    Orhan A, Kristina G gillar detta
  • Jenny M sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-05-27

Bollstanäs
    Jag tycker mäklaren var jätte duktig, informativ och väldigt tillgänglig. Bara positivt från början till slut. Läs mer
    Orhan A, Kristina G gillar detta
  • Helen L sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-05-18

Smedby
    Köpt en mindre lgh.
    Bra bemötande.
    Bra, lyhörd och engagerad mäklaren Kristina Guven.
    Hade inga förväntningar, och var väldigt nöjd med Kristina Guven.
    Kristina Guven är engagerad, lyhörd, lätt att få tag på samtlättattprata med. Toppen mäklare. Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • Louise J sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-05-12

Centrala Väsby
    Sålde min lilla 1:a i Upplands Väsby genom Kristina. En varm och trevlig tjej som bemött mig mycket väl. Det enda jag känner mig missnöjd med är bedömningen av utgångspriset. Ett för högt utgångspris som vi tillslut behövde sänka vilket resulterade i att mitt framtida boende hamnar i en lägre prisklass än vad jag tänkt från början. Men annars är jag nöjd! Läs mer
    Orhan A, Kristina G gillar detta
  • Stefan E sålde sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-03-26

Odenslunda
    Kristina är jättebra och duktig som mäklare!
    Ordnar o fixar allt som hon lovar. Läs mer
  • Fabian Å
    Fabian Å sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-03-20

Bollstanäs
    Trevlig, lyhörd och med ett stort lokalt nätverk! Läs mer
    Kristina G, Orhan A gillar detta
  • Ali Akbar Y köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-02-18

Hasselbacken
    Jag har köpt en lägenhet. Hon var trevligt och gav oss bra information. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Johan B köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-02-15

Karlslund
    Bra bemötande, alltid snabba svar och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Alen O
    Alen O köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-02-15

Centrala Väsby
    °åJag köpte ett bostadsrätt :) .

Allt gick bra , jag är jätte nöjd med henne som mäklare .

Jag skulle gärna har hene igen som mäklare när jag ska säljer min lägenhet Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Lars Steneryd