Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 196 kunder tycker om Lars Steneryd

• Kenji T köpte sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag och min fru köpte vår första bostadsrätt via Fastighetsbyrån Upplands Väsby. Vi kollade upp termer, regler och tillvägagångssätt så gott vi kunde, men det fanns fortfarande frågetecken.

Lars var ovärderlig för att fylla in gapen.
    Han tog oss steg för steg igenom köpprocessen med ett trevlig leende. Han var tillgänglig för kontakt när det behövdes under hela förloppet och erbjöds sig att bli kontaktat vid andra frågor strax efter inflyttningen.

VI skulle varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån Upplands Väsby! Läs mer
  • Bengt Erik O sålde sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars sålde vårt radhus i Upplands Väsby. Han motsvarade våra förväntningar med råge och skötte allt på ett engagerat och professionellt sätt. Läs mer
  • Jörgen S sålde sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Allt funkade snabbt och bra. Lars är kunnig, tydlig, snabb och tillgänglig. Högsta betyg. Läs mer
  • Björn R sålde sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Proffsigt utfört, väldigt nöjda med Lars som mäklare! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Ann-Charlott N sålde sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    En dedikerad mäklare och trevlig person. Bra kontakt från start till slut (Såld). Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Boel Sofie Elisabet C sålde sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lars’ professionella och förtroendeskapande sätt att arbeta bidrog till att vi kunde sälja vårt hus snabbt och smidigt, trots en lite mer avvaktande marknad. Vi ger honom de varmaste rekommendationer! Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Nicole R sålde sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    proffesionell, trevlig och snabb med återkoppling.

Mycket nöjd med mitt val av mäklare.

Även varit på hans visningar innan köpet av vår bostad. Lars var den mäklaren som hade koll på allt, var i tid och hade alltid ett glatt humör.

Därav var vårt val av mäklare enkelt. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Mustazar I köpte sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    I bought an apartment in Upplands väsby. Lars Steneryd, who was my broker, is very nice person and very professional. Everything went well and fast.I am 100% satisfied.

I recommend Fastighetsbyrån Upplands Väsby real estate agency, whether you intend to sell or buy. Läs mer
    Orhan A gillar detta
  • Abed A köpte sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Flexibel
    Lätt att komma i kontakt med
    Trevlig Läs mer
    Orhan A, Lars S gillar detta
  • Agneta P skrev om Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi köpte hus via Lars i våras. Rak och tydlig kommunikation genom hela processen precis vad vi önskat, en affär utan krångel. Vi upplevde Lars som en lyhörd, lättsam, kompetent mäklare som besitter kunskap om bostadsmarknaden i Upplands Väsby kommun. Läs mer
    2018-09-28 Lars S svarar Agneta P
    Hej Agneta!

Tack för din rekommendation. Jag delar helt din mening om hur en bostadsaffär ska gå till, och det var ett nöje att ha med er att göra i denna bostadsaffär.

Med vänliga hälsningar
    Fastighetsmäklare