Lars Steneryd
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 200 kunder tycker om Lars Steneryd

• Annette S köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-02-06

2:a
    54m²
    Karlslund
    Köpte lägenhet på Blommelundsvägen. Bra bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • Saman A sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-02-04

3:a
    74m²
    Centrala Väsby
    Lars hjälpte oss sälja vår bostad.

Kan varmt rekommendera Lars då han men sin erfarenhet, profesionella bemötande och engagemang lyckades sälja vår bostad till ett bra pris. Läs mer
    Lars S gillar detta
  • Rani S sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-01-29

4:a
    81m²
    Lars är en mycket kompetent och professionell mäklare.
    Vi kände oss trygga med honom genom hela försäljningsprocessen.
    Alltid tillgänglig! Rekommenderar varmt! Läs mer
    Lars S gillar detta
  • Johanna M köpte sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-01-07

Jag köpte en 4:a på herrgårdsvägen 13 I Upplands Väsby.
    Lars har skött affären på ett utomordentligt sätt och jag har blivit mycket väl bemött.
    Vid nytt köp av bostad kommer jag gladeligen anlita Lars. Läs mer
    Lars S gillar detta
  • Kenji T köpte sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-12-04

Jag och min fru köpte vår första bostadsrätt via Fastighetsbyrån Upplands Väsby. Vi kollade upp termer, regler och tillvägagångssätt så gott vi kunde, men det fanns fortfarande frågetecken.

Lars var ovärderlig för att fylla in gapen.
    Han tog oss steg för steg igenom köpprocessen med ett trevlig leende. Han var tillgänglig för kontakt när det behövdes under hela förloppet och erbjöds sig att bli kontaktat vid andra frågor strax efter inflyttningen.

VI skulle varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån Upplands Väsby! Läs mer
    Lars S gillar detta
  • Bengt Erik O sålde sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-12-01

Lars sålde vårt radhus i Upplands Väsby. Han motsvarade våra förväntningar med råge och skötte allt på ett engagerat och professionellt sätt. Läs mer
    Lars S gillar detta
  • Jörgen S sålde sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-11-26

Allt funkade snabbt och bra. Lars är kunnig, tydlig, snabb och tillgänglig. Högsta betyg. Läs mer
    Lars S gillar detta
  • Björn R sålde sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-11-22

Proffsigt utfört, väldigt nöjda med Lars som mäklare! Läs mer
    Lars S, Orhan A gillar detta
  • Ann-Charlott N sålde sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-11-22

En dedikerad mäklare och trevlig person. Bra kontakt från start till slut (Såld). Läs mer
    Lars S, Orhan A gillar detta
  • Boel Sofie Elisabet C sålde sin bostad med hjälp av Lars Steneryd en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2018-11-21

Lars’ professionella och förtroendeskapande sätt att arbeta bidrog till att vi kunde sälja vårt hus snabbt och smidigt, trots en lite mer avvaktande marknad. Vi ger honom de varmaste rekommendationer! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Lars Steneryd