Marcus Berglund
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 12 Läs vad Marcus Berglund

• Mahtab A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-14

Karlslund
    Väldigt nöjd med honom , det har gått smidigt, Läs mer
    Marcus B gillar detta
  • Madi E
    Madi E sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-13

Centrala Väsby
    Marcus var engagerad och informativ, och vår kontakt via telefon och sms var mycket smidig. Duktig mäklare! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Marcus B gillar detta
  • Tandis B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-11

Centrala Väsby
    Marcus var trevlig, tillmötesgående och flexibel, och vi är nöjda med hur han skötte försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Marcus B gillar detta
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-18

Vi kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med vårt bostadsköp och mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt ! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Orhan A, Marcus B gillar detta
  • Thanawat R köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-17

Jag och min sambo är jätte nöjda med Marcus Berglunds insats av lägenhetsköpet. Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Orhan A, Marcus B gillar detta
  • Agnes O sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-16

Karlslund
    Superbra bemötande, förtroendeingivande och proffsig! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Orhan A, Marcus B gillar detta
  • Peter Lövetofte K köpte sitt hus med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-01-24

Bollstanäs
    Bra bemötande av engagerad mäklare. Läs mer
    Orhan A, Marcus B gillar detta
  • Carl Jonas S köpte sitt hus med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-12-11

Runby
    Köpt en villa och mitt intryck av transaktionen är att Berglund ger ett mycket seriöst och kunnigt intryck med stort engagemang. Jag upplevde att både mina önskemål och frågor blev besvarade och att hela affären var utan problem.

Mycket nöjd! Läs mer
  • Sam J
    Sam J sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-11-16

Marcus gjorde ett strålande jobb med att sälja min lägenhet. Det var en trevlig upplevelse, med fint bemötande och god kommunikation. Med hans engagemang och fantastiska driv blev försäljningen en rolig resa med resultat över förväntan. Läs mer
    Orhan A, Marcus B gillar detta
  • Chitra C köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2019-11-07

Centrala Väsby
    Bought an apartment, treatment was good.
    Although we feel we bought in a lil higher price.
    Marcus could have told us that what is the worth of apartment.
    Overall experience was good. Läs mer
    Marcus B, Orhan A gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby