Marcus Berglund
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 16 Läs vad Marcus Berglund

• BUZI T
    BUZI T köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-06-30

Centrala Väsby
    Hej, jag har köpt ett lägenheten i Upplands Väsby.
    Marcus Berglund var mäklare, han var mycket informativ och flexibel.
    Han från början visade stort intresse för att hjälpa oss.
    Marcus är en utmärkt person och som mäklare gör han ett utmärkt och professionellt jobb, det är ett nöje att samarbeta med honom.

Tack, Marcus Berglund. Läs mer
    2020-06-30 Marcus B svarar BUZI T
    Tack för dem fina orden Taulant! Stort lycka till med nya bostaden!
    BUZI T, Marcus B gillar detta
  • Staffan Johan A köpte sitt hus med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-06-17

Bollstanäs
    Allt var smidigt & enkelt, inga konstigheter. Läs mer
  • Alicia E
    Alicia E köpte sitt hus med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-05-24

Fresta
    We purchased our first house (and also our first property in Sweden) with Marcus' help. Marcus treated us with great courtesy and kindness. He helpfully arranged an extra viewing when we were unable to attend the general viewing. He communicated regularly and promptly throughout the whole bidding and buying process, and guided us through the process. He represented us to the seller very well which helped us to win the bid. Läs mer
    Orhan A, Marcus B gillar detta
  • Geraldine L köpte sitt hus med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-04-05

Bollstanäs
    Marcus var tillgänglig under hela affären och gjorde oss köpare trygga och säkra inför vårt köp.
    Markus visade även intresse av att hjälpa både köpare och säljare. Hans service var mycket proffsigt ! Läs mer
    2020-04-05 Marcus B svarar Geraldine L
    Tack för dem fina orden Geraldine! Lycka till med erat nya hem! :)
    Orhan A, Marcus B gillar detta
  • Mahtab A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-14

2:a
    Karlslund
    Väldigt nöjd med honom , det har gått smidigt, Läs mer
  • Madi E
    Madi E sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-13

Centrala Väsby
    Marcus var engagerad och informativ, och vår kontakt via telefon och sms var mycket smidig. Duktig mäklare! Läs mer
    Orhan A, Representant för Fastighetsbyrån, Marcus B gillar detta
  • Tandis B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-03-11

Centrala Väsby
    Marcus var trevlig, tillmötesgående och flexibel, och vi är nöjda med hur han skötte försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    Orhan A, Representant för Fastighetsbyrån, Marcus B gillar detta
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-18

3:a
    Vi kan ärligt och uppriktigt säga att vi är otroligt nöjda med vårt bostadsköp och mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt ! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Orhan A, Marcus B gillar detta
  • Thanawat R köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-17

3:a
    Jag och min sambo är jätte nöjda med Marcus Berglunds insats av lägenhetsköpet. Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån, Orhan A, Marcus B gillar detta
  • Agnes O sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

2020-02-16

2:a
    Karlslund
    Superbra bemötande, förtroendeingivande och proffsig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Kristina Guven