Marcus Berglund är mäklare på Fastighetsbyrån Upplands Väsby

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Marcus Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 19 omdömen sedan 2019-08-07. Marcus Berglund har haft 24 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 19 Läs vad Marcus Berglund

• En otrolig trevlig mäklare som utför sitt jobb med bravur. Processen fram till försäljning har känts väldigt trygg. Rekommenderar verkligen Marcus!
    Lise-Marie P
    Lise-Marie P sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-10-14
    • 2:a
    • 62.5 m²
    2020-10-14
  • Sålt en etta. Superbra bemötande på alla vis. Hade förväntat mig ett högre slutpris men mycket kan möjligtvis förklaras med den pågående pandemin. Sammanfattningsvis är jag något missnöjd med slutpriset men trots detta väldigt nöjd med mäklaren!
    Sebastian H sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-09-28
    • 1:a
    • 31.0 m²
    2020-09-28
    Tack för det fina omdömet och tack för ett grymt samarbete! Rekordpris i föreningen. :)

Visa svar
  • Hej, jag har köpt en lägenhet. Marcus är en bra och flexibel mäklare. Han har hjälpt oss mycket.
    Valbona B köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-07-12
    2020-07-12
  • Hej, jag har köpt ett lägenheten i Upplands Väsby. Marcus Berglund var mäklare, han var mycket informativ och flexibel. Han från början visade stort intresse för att hjälpa oss. Marcus är en utmärkt person och som mäklare gör han ett utmärkt och professionellt jobb, det är ett nöje att samarbeta med honom. Tack, Marcus Berglund.
    BUZI T
    BUZI T köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-06-30
    2020-06-30
    Tack för dem fina orden Taulant! Stort lycka till med nya bostaden!

Visa svar
  • Allt var smidigt & enkelt, inga konstigheter.
    Staffan Johan A köpte sitt hus med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-06-17
    • 116.0 m²
    • Bollstanäs
    2020-06-17
  • We purchased our first house (and also our first property in Sweden) with Marcus' help. Marcus treated us with great courtesy and kindness. He helpfully arranged an extra viewing when we were unable to attend the general viewing. He communicated regularly and promptly throughout the whole bidding and buying process, and guided us through the process. He represented us to the seller very well which helped us to win the bid.
    Alicia E
    Alicia E köpte sitt hus med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-05-24
    • 54.0 m²
    • Fresta
    2020-05-24
  • Marcus var tillgänglig under hela affären och gjorde oss köpare trygga och säkra inför vårt köp. Markus visade även intresse av att hjälpa både köpare och säljare. Hans service var mycket proffsigt !
    Geraldine L köpte sitt hus med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-04-05
    • 145.0 m²
    • Bollstanäs
    2020-04-05
    Tack för dem fina orden Geraldine! Lycka till med erat nya hem! :)

• Väldigt nöjd med honom , det har gått smidigt,
    Mahtab A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-03-14
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Karlslund
    2020-03-14
  • Marcus var engagerad och informativ, och vår kontakt via telefon och sms var mycket smidig. Duktig mäklare!
    Madi E
    Madi E sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-03-13
    2020-03-13
  • Marcus var trevlig, tillmötesgående och flexibel, och vi är nöjda med hur han skötte försäljningen av vår lägenhet.
    Tandis B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Berglund en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2020-03-11
    2020-03-11