26 rekommendationer

Mikael Thylander
en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5
194 77 Upplands väsby — Visa karta

Vad tror Mikael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 26 kunder tycker om Mikael Thylander

• Therese Elisabeth A
    Therese Elisabeth A skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi är mycket nöjda med Mikael. Han var väldigt engagerad och vi fick det pris vi ville ha för huset. Läs mer
  • Nicholas U
    Nicholas U skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Han skötte jobbet på ett fantastiskt sätt. Alltid hjälpandes å bra på att förmedla info och förberedelser. Kan varmt rekommendera Mikael till andra säljare. Läs mer
    2017-10-18 Mikael T svarar Nicholas U
    Tack Nicholas! Trevligt att träffa dig och samarbeta med dig! Lycka till med allt! Vi hörs snart igen!
  • Christian B
    Christian B skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mikael var väldigt god till bemötande både mot mig och min sambo.
    Jag skulle säga att han mer än väl gjorde ett utmärkt mäklar jobb och var väldigt framåt och lätt att prata med!
    Full pott! Underbar mäklare! Läs mer
    2017-10-04 Mikael T svarar Christian B
    Tack Christian! Härligt med glada kunder som också är framåt och taggade! Trevligt att träffa er! Ser fram emot att träffa er igen och se lägenheten igen när ni renoverat den och bott in er! Hoppas att ni ska trivas!
  • Sridhar K
    Sridhar K skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Open and honest and help nicely during our transaction in two languages swedish and english. I would recommended him. Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Sridhar K
    Thank you Sridhar! I hope you will enjoy your new house and if you don´t you know were to find me!;)
  • Klas H
    Klas H skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Undrar man något får man svar direkt. Man känner förtroende. Kan starkt rekommendera honom till andra som behöver mäklare. Topp nosch! Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Klas H
    Tack Klas! Kul att träffa dig, hoppas att du ska trivas! Vi hörs framåt!
  • Richard D
    Richard D skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    han är mycket professionell i sin roll som mäklare stort förtroende Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Richard D
    Tack Richard! Kul att träffa er, hoppas at ni ska trivas! Vi hörs framöver!
  • Inga-Britt T
    Inga-Britt T skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag tycker mycket bra om Mikael, vi kom bra överens, han var alltid glad och visade stor empati och förståelse för vår situation. Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Inga-Britt T
    Tack detsamma Inga-Britt! Det gjorde vi, tack för att jag fick hjälpa er sälja huset. Hoppas att ni ska trivas i nya boendet! Ta hand om er!
  • Joacim Bengt Erik L
    Joacim Bengt Erik L skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mycket trevlig och inkännande. Mikael vill att både säljare och köpare ska känna sig bekväma och nöjda i denna tid av stressade husköp och försäljningar. Ett mycket svårbalanserat arbete som Mikael klarar med bravur.
    Mikaels och Fastighetsbyråns goda förberedelser borgar för trygga säljare såväl som köpare. Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Joacim Bengt Erik L
    Tack Joacim! Kul att träffa er och få hjälpa er att sälja huset - hoppas att ni är lika nöjda med försäljningen som jag är! Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende! Ha det så bra!
  • Tom S
    Tom S skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mikael var lättsam glad och väldigt proffsig. Han gav 100% och höll mig hela tiden uppdaterad. Jag skulle absolut välja honom igen vid försäljning. Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Tom S
    Tack Tom! Trevligt att träffa dig! Hoppas att ni ska trivas i nya huset, i annat fall vet ni vart jag finns!;) Ta hand om er!
  • Therese K
    Therese K skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt och engagerat bemötande. Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Therese K
    Tack Therese! Kul att träffa dig och hjälpa dig sälja din lägenhet, utan marknadsföring på rekordtid och sätta rekord i föreningen med näst högsta kvadratmeterpriset någonsin i Upplands Väsby (vid försäljningen enligt hemnet.se)! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet som du köpte av oss! Ta hand om dig!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    2017-09-12 Mikael T svarar Fredrik E
    Tack Fredrik! Trevligt att träffa er! Hoppas att ni ska trivas!
  • Joachim A
    Joachim A skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kunnig, trevlig och påläst. Inger förtroende för såväl köpare som för säljare. Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Joachim A
    Tack Joachim! Hoppas att ni ska trivas! Ta hand om er!
  • Gustav Marcus W
    Gustav Marcus W skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt bemötande. Fick känslan att vi var alltid i centrum och jobbade aktivt för att vi skulle bli nöjda. Var väldigt snabb på att ringa tillbaka ifall han var upptagen. Gick alltid att nå. Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Gustav Marcus W
    Tack Marcus! Kul att träffa er och att få samarbeta med er! Hoppas att ni är nöjda med huset ni köpte av mig och att ni är nöjda med husförsäljningen som vi gjorde tillsammans! Vi hörs framåt! Ta hand om er!
  • Basem T
    Basem T skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Det har gott så bra och lätt med mig. Jag rekomenderar de Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Basem T
    Tack Basem! Hoppas att ni trivs i huset! Vi hörs framåt!
  • Irma Eugenia F
    Irma Eugenia F skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag kan ge de bästa rekommendationer för Mikael Thylander.
    Jag hade tre mäklarfirmor på besök som fick prensentera hur de lägger upp en hus försäljning.
    Bästa informationen gav Mikael T. Han informerar tydligt hela upplägget. Han lyssnar på frågor, är lugn. Kunnig, har hela tiden visat stort intresse för försäljningen av huset.
    Jag har redan rekommenderat Mikael till bekanta som planerar nu husförsäljning.
    Hoppas ni visar detta till Mikael Thylander.
    Bästa hälsningar
    Irma Farausto Lopes Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Irma Eugenia F
    Tack snälla Irma! Det var roligt att träffa er och att få samarbeta med er! Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende! Vi hörs framöver! Ta hand om er!
  • Monique A
    Monique A skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Vi är i slutändan väldigt nöjda med vårt köp men vägen dit var vi inte helt nöjda med. Det borde aldrig ifrågasättas om man vill göra en egen besiktning på ett hus exempelvis. Men annars gick affären snabbt och vi fick vår besiktning och alla nöjda och glada :) Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Monique A
    Härligt att ni är nöjda Monique! Tråkigt att ni upplever det som att det ifrågasattes, det var aldrig meningen. Har full förståelse för att man vill göra en egen besiktning. Med tre andra budgivare som godtog steg 2 besiktningen som var gjord av Anticimex, utan att kräva en egen ytterligare besiktning hoppades jag på lite förståelse för säljarnas räkning - att de inte föredrog att ha köpet hängande i luften i två veckor efter kontraktsskrivning som en besiktningsklausul innebär. Men vi löste det, ni gav högsta budet och fick därmed köpa huset - precis som det ska vara! Nästa gång är vi på samma sida och då kommer ni förstå var vi kom ifrån! Hoppas att ni ska trivas! Ta hand om er! Hjärtligt välkomna!
  • Therese W
    Therese W skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Ambitiös, pålitlig och kunnig. Läs mer
    2017-03-31 Mikael T svarar Therese W
    Tack Therese! Kul att träffa er! Hoppas att ni ska trivas i nya huset! Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning /Mikael
  • Anders S
    Anders S skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Ett bra, korrekt och personligt bemötande, kryddat med humor och värme. Läs mer
    2017-03-13 Mikael T svarar Anders S
    Tack Anders! Kul att träffa er!
  • Joel S
    Joel S skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Jag tycker att jag fick ett trevligt och proffsigt bemötande av Mikael. Läs mer
    2017-03-13 Mikael T svarar Joel S
    Tack Joel! Kul att träffa er! Hoppas att du ska trivas! Hjärtligt välkommen framöver!
  • Aliev Y
    Aliev Y skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Trevligt bemötande. Kan lätt rekommendera honom. Läs mer
    2017-03-13 Mikael T svarar Aliev Y
    Tack Aliev! Kul att träffa er! Hoppas att ni ska trivas! Hjärtligt välkomna framöver!
  • Gun-britt E
    Gun-britt E skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Har inte träffat honom, min son har gjort det. Jag har bara pratat med honom via telefonen, han verkar helt ok. Läs mer
    2017-03-13 Mikael T svarar Gun-britt E
    Hej Gun-Britt! Nej, vi har ju inte setts ännu, mer än lite kort på Facetime. Hoppas att du tyckte att det var bra att jag ordnade så att du kunde köpa en lägenhet utan att vara här, snabbt och smidigt och känner att jag finns här för dig på telefon och per mail tills vi ses! Hoppas att du ska trivas! Hjärtligt välkommen till kontoret på en kaffe sen efter inflytt!
  • Suzanne H
    Suzanne H skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mikael Thylander är engagerad, kunnig och driven. Han är långt från mäklarstereotypen och vi är mycket nöjda med allt från start till slut. Läs mer
    2017-03-13 Mikael T svarar Suzanne H
    Tack Suzanne! Kul att samarbeta med er och att träffa er! Hjärtligt välkomna!
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Lyhörd och trevlig!
    Mikael inger ett lugn och är tryggt i sin roll som mäklare samt förmedlar detta till såväl säljare som köpare. Från första kontakt med Mikael har han varit enkel och smidig att samarbeta med vilket uppskattas och värderas högt! Läs mer
    2017-03-13 Mikael T svarar Sofie A
    Tack Sofie! Kul att samarbeta med dig och att träffa dig! Hjärtligt välkommen!
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Kunnig och bra vägledning genom köpprocessen Läs mer
    2017-03-13 Mikael T svarar Christoffer E
    Tack Christoffer! Kul att träffas! Hoppas att du ska trivas! Hjärtligt välkommen framöver!
  • Milinka N
    Milinka N skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Rekomenderas till det bästa. Läs mer
    2017-03-13 Mikael T svarar Milinka N
    Tack Milinka! Kul att samarbeta med dig och att träffas! Tack för förtroendet! Hjärtligt välkommen!
  • Marie J
    Marie J skrev om Mikael Thylander en del av Fastighetsbyrån Upplands Väsby
    Mikael är vänlig trevlig lugn och informativt. Bra på alla sätt. Läs mer
    2017-09-12 Mikael T svarar Marie J
    Tack Marie! Trevligt att träffa dig! Hoppas att du trivs i lägenheten! Vi hörs framöver! Ta hand om dig!
Kristina Guven
Lars Steneryd