Adrian Javaher
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 170 Läs vad Adrian Javaher

• Warsame O sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-10-03

Industristaden/Centrum
    Väldigt duktig mäklare som är lyhörd. Håller oss uppdaterade kring affären hela tiden och vill hitta en lösning. Vi är väldigt nöjda / Warsame Läs mer
  • Linda B köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-20

Centrum
    Otroligt snabb och väldigt förstående för mina småkrångliga behov. Läs mer
  • Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-18

Salabacke
    Sålde en 52kvm lägenhet och fick bra stöd och tillgänglighet av Adrian. Läs mer
  • Christopher P köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-15

Stenhagen
    Vi köpte en bostadsrätt som förmedlades av Adrian. Efter lite strul med bank och en inbetalning hörde en annan mäklare (Nelly) av sig till oss. Vi vet inte varför det inte var Adrian som hörde av sig. Senare försökte vi vid flertalet tillfällen nå Adrian för att ändra tillträdesdatum. Då han aldrig hörde av sig eller svarade hjälpte Nelly oss istället. Läs mer
    2019-09-16 Adrian J svarar Christopher P
    Hej Christopher, hoppas allt är bra.

Tänkte bara klargöra detta på nytt då tyvärr informationen inte nått dig men jag kan börja att be om ursäkt för det.
    Eftersom du eller Camilla var på semester på annan ort då kontraktet skrevs gavs denna information till personen som skrev under åt er, dvs er fullmaktshavare.

Nellie är Inte en mäklare utan vår underbara assistent. Det är våra assistenter som sköter tillträdet samt samtlig kontakt med bank därav så är det Nellie du haft kontakt med. Denna information gav jag till er ombudsman men tyvärr verkar inte denna info nått er och då ber jag som sagt om ursäkt för det.
    Jag misstänker även då att ni försökt kontakta Nellie vår assistent och därav har ni fått sämre svar, deras arbetstider är kontorstider dvs 8-17:00.

Ber om ursäkt om du känner att det varit osmidigt samt att du fått dålig återkoppling.
    Det har aldrig varit vår tanke men ska absolut ta med oss det du skrivit.

Jag hoppas iallafall att ni kommer stortrivas i er nya bostad!
  • Kristina D köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-02

trevlig
    proffsig Läs mer
    2019-09-16 Adrian J svarar Kristina D
    Hej Kristina!

Hoppas allt är bra och tacksam för er reco!
    Önskar er en fortsatt trevlig dag. :)
  • Gaetan P sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-01

Rosendal
    Sålt bostad på 71 kvm (3a) rosendal. Mäklare vad väldigt proffsig och tillmötesgående samt alltid tillgänglig. Läs mer
    2019-09-16 Adrian J svarar Gaetan P
    Tjennam Gaetan!
    Hoppas allt är bra och tack för att du tagit dig tiden att skriva.

Vi har haft en trevlig försäljningsresa ihop.
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er och jag tackar återigen för ert förtroende.

Vi ses inom kort skulle det vara något innan dess så är jag ett samtal bort.

Trevlig vecka!
  • Sonja K sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-28

Årsta
    Sålt en lägenhet i Årsta i Uppsala. Mäklaren Adrian mycket trevlig, effektiv och tillmötesgående.. Läs mer
    2019-09-16 Adrian J svarar Sonja K
    Hej bästa Sonja!

Jag tackar så mycket för dessa fina ord.
    Det har varit väldigt roligt att få möjligheten att samarbeta med er.

Önskar er all lycka till med ert nya boende också.
    Vi ses snart igen, tills dess får ni hade så bra och hälsa Dick!
  • Anders B köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-27

Luthagen
    BRF i Uppsala, positivt bemötande genom hela processen som var väldigt smidig och helt utan problem. Enkel fastighetsaffär :-) Läs mer
    2019-09-16 Adrian J svarar Anders B
    Hej Anders,
    Hoppas allt står väl till.

Tusen tack för din fina reco!

Önskar er en fortsatt trevlig dag och finns det något jag kan hjälpa med så är jag ett samtal bort!
  • Ida R sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-26

Centrum/Kapellgärdet
    Trevlig, något framfusig men levererar bra resultat. Läs mer
    2019-09-16 Adrian J svarar Ida R
    Hej Ida!
    Hoppas allt är bra och tacksam för din reco! :)

Något jag ska ta med mig absolut.

Önskar dig en trevlig vecka så ses vi snart igen!
  • Tomas A köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-22

Fålhagen
    BRF 18 kvm i Uppsala åt vår son.
    Adrian är den trevligaste och mest tillmötesgående Mäklaren vi haft och göra med, det här var våran 4 brf affär under 20 år vi har köpt och sålt, + ett fritidshus som vi köpt och har kvar.
    Dessutom har Adrian varit grymt kompetent under hela processen.
    Så det är fem solida stjärnor.
    Tänk om alla mäklare vore som Adrian det skulle höja tröskeln för Mäklaryrket märkbart.
    Tack Läs mer
    2019-09-16 Adrian J svarar Tomas A
    Hej Thomas!

Jag tackar allra ödmjukast för din fina reco.
    Det har varit ett sant nöje att få hjälp er och er son med sin första bostad.
    Ni har varit minst lika trevliga och tillmötesgående vilket har gjort jobbet desto smidigare för mig.
    Tackar återigen för din fantastiska reco och är det något jag kan hjälpa till med så är jag ett kort samtal bort.

Önskar er all lycka till nu så ses och hörs vi med all säkerhet framöver!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher