Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Adrian Javaher
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 111 kunder tycker om Adrian Javaher

• Felice W sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-21

56m²
    Salabacke
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Vache M
    Vache M sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-21

56m²
    Salabacke
    Jag själv har jobbat som säljare i snart 10 år och kan helt klart säga att bemötandet och servicen vi fick utav Adrian är nog ett av de bästa jag varit med om. Från allra första början så gick han tydligt igenom allt vi behövde veta och vi kände oss väldigt trygga! Jag rekommenderar Adrian till alla mina vänner och kommer definitivt göra fler affärer med honom. Tack så mycket! Läs mer
  • Britt Inger G
    Britt Inger G sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-16

4:a
    91m²
    Årsta
    Sålt bostad Körvelgatan 30 C. Ett trevligt personligt bemötande. Lätt att få kontakt med Adrian och ett bra driv i försäljningen för att få ett snabbt resultat. Jag är nöjd med min kontakt med Adrian. Läs mer
  • Ebrahim D sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-15

1:a
    27m²
    Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt.

På ett väldigt bra sätt.

Efter omständigheten tycker vi att mäklaren levde upp till dem förväntningar vi hade på bostaden.

Vi har bemöts på ett väldigt bra sätt och vi är nöjda med försäljningen trots allt Läs mer
  • Agneta G sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-12

4:a
    96m²
    Salabacke
    Tar över min mammas BRF på Storgatan. Han var trevlig och lätt att ha kontakt med. Allt gick smidigt och lätt. Läs mer
  • Samuel P sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-11

1:a
    24.2m²
    Årsta
    Jag har sålt min lägenhet och tagit hjälp av Adrian på Fastighetsbyrån. Mycket nöjd med bemötande och den hjälp jag fått. Adrian är en positiv och trevlig person som varit mycket bra att ha att göra med. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Lisa K köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-08

46m²
    Fålhagen
    I samband med att jag köpte en bostad så anser jag att Adrian under hela processen vart väldigt tillmötesgående med diverse olika frågor och moment. Han har alltid svarat snabbt och hjälpt mig med olika problem! Han har överträffat mina förväntningar och jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Carl-Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-06

3:a
    58.5m²
    Centrum
    Vi valde Adrian på grund av hans goda rekommendationer, och vi blev inte besvikna. Adrian visade stort engagemang, kunskap och arbetsglädje i sitt uppdrag med oss. Vi kommer garanterar välja Adrian i nästa försäljning. Läs mer
  • Hend M sålde sin bostad med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-01-22

Han är jätte snäll , glad och hjälpsam människa ,jag är tacksam allt var tupp 👍👍👍🌹 Läs mer
    2019-01-23 Adrian J svarar Hend M
    Hej bästa Hend!

Tusen tack för att du tagit dig tiden att skriva dessa vänliga och värmande ord!
    Du är bäst!

Vi ses snart igen! :)
  • Marjan A sålde sin bostad med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-01-20

Sålde min lägenhet via Fastighetsbyrån, Adrian j.
    Adrian har varit helt fantastisk och öppen! Med professionell förhållningssätt och bemötande! Han har funnits till hands jämt för rådgivning. Adrian har varit ärlig och tydlig med förväntningarna vi har haft gällande priset.
    Vi kände oss helt trygga i hans händer. Rekommenderar honom starkt! Kommer absolut välja honom och Fastighetsbyrån vid nästa försäljning! Läs mer
    2019-01-23 Adrian J svarar Marjan A
    Hej bästa Marjan!

Kul att få möjligheten att hjälpa dig för andra gången och desto roligare att du är nöjd även denna gång.
    Nöjet var helt och hållet på min sida.
    Tack så hemskt mycket för förtroendet samt din fina rekommendation.

Sköt om dig så ses vi snart igen! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher