Adrian Javaher

Adrian Javaher

Adrian Javaher är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Adrian Javaher har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 297 omdömen med ett betyg på 4.8. Adrian Javaher har haft 77 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 297 Läs vad Adrian Javaher

• sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Centrum
    2021-07-25
    En svårsåld lägenhet, jag bytte mäklare 4 gånger efter de tomma orden mäklare utlovar.
    Adrian anlitades. Och lägenheten såldes. Punkt slut.
    2021-07-21
    Hade bra koll på marknaden och bra upplägg och planering av försäljningen.

Sen snabbt och smidigt avslut.

Utmärkt!
  • Terese E
    2021-07-21
    Adrian är extremt enkel att att ha att göra med, han är tydlig och håller oss som säljare uppdaterade under hela processen. Han är ett proffs!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Löten
    2021-07-05
    Som första köpare av lägenhet blev detta inte en positiv upplevelse. Adrian va till en början positiv och delvis hjälpsam men jag upplevde efter att bud lagts att han var väldigt frånvarande och hänvisade mina frågor till säljaren. Vid ett tillfälle var jag till och med tvungen att tala om att hans approach inte var ok.
    Efterfrågade föreningens papper där jag var tvungen att gå via mäklarassistenten på firman som såg till att jag fick rätt BRF papper. I min mapp låg helt andra papper.
    Ledsenheten efter försäljningen där jag innan påpekade en del saker som inte var korrekt blev hänvisad till att vända mig att gå via kundombudsmannen, det var totalt ostädat i utrymmen som vi kommit överens om samt vitvaror som inte fungerade, mkt samtal fram och tillbaka där jag fick till svar av både Adrian och säljaren att jag varit på visning vid två tillfällen så det är som det är. Blev ett tråkigt första köp av lägenhet tyvärr.
    2021-06-28
    Superbra bemötande, glad, trevlig och snabb återkoppling hela tiden.
    Väldigt påläst och kunde svara på alla frågor om lägenheten på visningen.
    Skulle absolut rekommendera Adrian!
    • Salabacke
    2021-06-27
    Adrian Javaher var mycket tydlig, positiv och målmedveten på vårt första möte.
    Jag ville sälja lägenheten snabbt och det lovade han och levererade också!
    Adrian har varit målmedveten , tillmötesgående och mycket trevlig genom hela processen.
    2021-06-23
    Mycket trevlig, professionell och tillmötesgående.
    Vi kände oss väldigt trygga att ha honom som mäklare.
    Skulle rekommendera honom till alla vi känner.
    • Rosendal
    2021-06-19
    Adrian is very helpful from the first time I contacted him about the apartment! This is our first time of buying an apartment and had little experience how it works and we had a lot of questions. He was always very patient in answering our question and explaining! He knows the details of the apartment very well by heart. With a lot of tips and help from him, we are very happy with our first own home and had a great experience through the whole process!
    2021-06-15
    En fantastisk mäklare och person. Han fick mig att känna mig trygg i mitt bostadsköp. Proffsigt bemötande hela vägen fram till en lyckad affär. Var rädd om denna mäklare för jag kommer gärna att rekommendera Adrian till andra som vill sälja sitt hem.
    2021-06-14
    Adrian Javaher är jätte duktig. Han bömötte oss på ett bra sätt och han är kunnig.