Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Adrian Javaher
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 131 Läs vad Adrian Javaher

• Westman Elisabet W köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-24

Rickomberga
    Alltid ett vänligt och trevligt bemötande. Fick tyvärr felaktig uppgift om förråd som hörde till lgh jag köpt som inte stämde, det fanns inget ytterligare förråd. Det tog tid vid kontraktsskrivning och jag tror inte att mäklaren hade hunnit förbereda alla papper i tid.

Jag anlitade en annan mäklarfirma för min försäljning av vårt hus då jag tror att styling är viktigt inför foto o visning plus att Fastighetsbyrån var mycket dyrare. Läs mer
  • Mojgan K sålde sitt hus med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-21

Herrhagen
    Adrian sålde vårt radhus. Han var från vårt första möte till avslutning av försäljningen väldigt engagerad, noggrann, professionellt och mycket trevligt i sitt bemötande. Hela säljprocessen gick väldigt smidig och bra. Adrian var alltid tillgänglig och gav lilla extra i många sammanhang.
    Vi är väldigt nöjda med Adrian, han överträffade våra förväntningar och vi varmt rekommenderar Adrian som mäklare. Läs mer
  • Moa B sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-13

Luthagen
    Adrian har på ett väldigt proffsigt sätt lotsat oss genom hela försäljningsprocessen av vår tvåa i Luthagen. Han har varit pedagogisk, positiv och helt igenom trevlig. Det har känns väldigt tryggt och roligt att ha en mäklare som mött oss på våra premisser. Att lägenheten sen såldes snabbt och för ett pris vi inte riktigt vågade fantisera om gör det hela ännu bättre. Säljrekord för motsvarande lägenhet i bostadsrättsföreningen! Vi kommer absolut att anlita Adrian för eventuella bostadsaffärer i framtiden och har redan börjat rekommendera honom till vänner som funderar på att flytta. Läs mer
  • Anna Britt Buss S sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-12

Nyby
    Sålt Lgh 98 kvm 5 rum omgjord till 3 rum
    Trevlig och glad mäklare. Meddelade genast resultat efter visningarna..
    Mäklaren förespeglade budgivning men fick inga napp efter första visning. Han lyckades förmå en kund att köpa min lgh till utgångspris. Han gav dock mig alternativet att gå ut med ytterligare annons men jag valde att sälja direkt när kunden verkade positiv.
    Mäklaren var nog lite överoptimistisk tyvärr.. Läs mer
  • David I sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-06

Årsta
    Sålde en 3:a. Adrian var mycket tillmötesgående och allting gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Åsa H sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-04-11

Salabacke
    Adrian har hjälpt oss sälja vår lägenhet och det gick över förväntan bra i dessa svåra tider! :) Läs mer
  • Moharam A köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-04-10

Salabacke
    Adrian Javaher har varit guld under hela processen, dessutom var pålitlig, kunnig och trevligt både som säljare och köpare. Skulle anlita igen. Mycket nöjd! Läs mer
  • Yvonne W
    Yvonne W köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-04-06

Nyby
    Köpt en toppen lägenhet i uppsala.
    Vi vsr där en gång och kände direkt att vi ville bo där.
    Adrian var mkt tillmötesgående även när vi ville komma en xtra ggr.
    Alltid glad Läs mer
    2019-04-10 Adrian J svarar Yvonne W
    Hej Yvonne!!
    Tusen tack för dessa fina ord, har varit super kul att få hjälpa er med ert fina köp!
    Vet att ni kommer stortrivas!

Bara att höra av er ifall ni undrar över något! :)
  • Peter C
    Peter C köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-04-03

Luthagen
    Vi har köpt en bostadsrätt och har under hela processen blivit inte bara proffesionellt bemött utan även väldigt trevligt bemötta. Affären har gått väldigt smidigt och problemfritt tillväga där vi fått snabb och korrekt respons på de frågorvi haft. Jag kan varmt rekommendera Adrian som mäklare Läs mer
    2019-04-10 Adrian J svarar Peter C
    Hej Peter!

Tack så mycket för dessa fina ord och för dina fina Reco!
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa till med denna fina bostad som jag med all säkerhet vet att ni kommer stortrivas i!
    Dyker det upp något jag kan hjälpa till med framöver så slår du mig en signal genast!

Sköt om er nu!
  • Ruth F sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-03-30

Årsta
    2rum lägenhet i Årsta. Adrian har varit engagerad, älskvärd och härlig. Sålde vår lägenhet för mycket bra pris. Läs mer
    2019-04-10 Adrian J svarar Ruth F
    Tjennaaa bästa Ruth och
    hoppas allt står väl till!

Tusen tack för dessa fina ord och för att du tagit dig tiden att skriva, det värmer verkligen!
    Waow va kul jag haft det mer er och tusen tack för den fina middag nu bjöd på, uppskattas verkligen till max!
    Hoppas vårt samarbete fortsätter framöver också!

Är det något så är jag ett samtal bort!
    Måååå bäst nu så hörs vi snart igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher