Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Adrian Javaher
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07

Läs vad 161 Läs vad Adrian Javaher

• Tomas A köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-22

Fålhagen
    BRF 18 kvm i Uppsala åt vår son.
    Adrian är den trevligaste och mest tillmötesgående Mäklaren vi haft och göra med, det här var våran 4 brf affär under 20 år vi har köpt och sålt, + ett fritidshus som vi köpt och har kvar.
    Dessutom har Adrian varit grymt kompetent under hela processen.
    Så det är fem solida stjärnor.
    Tänk om alla mäklare vore som Adrian det skulle höja tröskeln för Mäklaryrket märkbart.
    Tack Läs mer
  • Ida A köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-21

Främre Luthagen
    Jag köpte en etta i Luthagen. Adrian är en riktigt bra professionell mäklare som alltid är glad och positiv. Tydlig och rak kommunikation. Inga negativa synpunkter! Läs mer
  • Helin M köpte sitt hus med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-20

Herrhagen
    Adrian var väldig hjälpsam och bemötte oss med respekt och ett glatt humör . Vi var lite osäkra på vad vi var ute efter radhus eller lägenhet . Men Adrian var till stor hjälp när han förklarade för och nackdelar med radhus . Tack vare han köpte vi ett underbart radhus . Super nöjda Läs mer
  • Saman H sålde sitt hus med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-16

Storvreta
    Jag har sålt mitt hus genom Adrianne jag har han är bästa mäklare i hela Uppsala Läs mer
  • Ola A sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-16

Fålhagen
    Allt fungerade bra, framförallt information och kontakter. Professionellt Läs mer
  • Filip B sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-14

Centrum/Kapellgärdet
    Adrian sålde vår lägenhet för önskat pris när andra mäklare sagt att vi kan förvänta oss en förlust. Läs mer
  • TAHA M
    TAHA M skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-05

Jag har gjort två affärer med Adrian, och efter första trodde jag redan att det inte gick och bli bättre men ojoj.
    Ord kan inte beskriva hur tacksam jag är för att jag valde denna mäklare. I en trög marknad gjorde Adrian allt och mycket därtill och jag kan inte ha vart mer nöjd. Rekommenderar starkt Adrian, inte enbart för den otroliga mäklaren han är, men utan för allt extra han gör som inte tillhör hans arbetsuppgifter. Tack för allt! Läs mer
  • Shirin P
    Shirin P sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-07-29

Industristaden/Centrum
    Jätteduktig och trevlig mäklare. Fick ett bra proffsig bemötande,, uppfyllde mina förväntningar
    Jättenöjd ... 🙏 Läs mer
  • Joen A sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-07-29

Främre Luthagen
    Har ingen erfarenhet då jag först gången träffade Adrian när kontrakt skull skrivas under, vilket gick enligt plan.
    Dottern har haft kontakten med Adrian.
    Jag har inte hört något annat än bra.
    Så här långt ett stort tack, en fastighets affär är inte klare förrän pengarna är på baken så vi har ett par dagar kvar, ingen anledning att tro annat än att detta fortsätter enligt plan. Läs mer
  • Mohammad A sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-07-27

Industristaden/Centrum
    Jag tycker att han är duktig och tydlig
    Han är rakt på saken och duktig att förhandla för att hitta lösning som gör
    Både partner nöjda Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala