Adrian Javaher
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Läs vad 177 Läs vad Adrian Javaher

• Constantina C sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-11-27

Jag har sålt en lägenhet i Uppsala.
    Adrian har varit tillmötesgående och mycket kunnig. Han hjälpte oss med olika förslag och sköte affären på ett mycket tillfredställande sätt.
    Jag rekommenderar honom starkt till alla som behöver en mäklare. Läs mer
  • Theodoros C sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-11-26

Jag har sålt en lägenhet i centrala Uppsala. Mina förväntningar var att kunna sälja lägenheten snabbt och till ett bra pris samt att bli bemött på ett professionellt sätt av min mäklare.
    Adrian Javaher uppfyllde alla mina förväntningar, han har varit en super professionell och samtidigt mycket trevlig mäklare. Han hade bra idéer och kom med kloka förslag som gjorde att alla mina förväntningar infriades.
    Jag rekommenderar starkt Adrian till framtida uppdrag. Läs mer
  • Maria C sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-11-25

Jag har sålt en lägenhet. Andrian har varit professionell och hjälpsam . Jag är mycket nöjd med Andrian . Jag varmt rekommenderar Andrian Läs mer
  • Victor E sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-11-25

Salabacke
    Jag har sålt en 2 rumare i salabscke! Tycker Adrian har varit jätte bra😀 Läs mer
  • Ludwig P sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-11-21

Med Adrian kände jag mig otroligt nöjd genom hela försäljningen. Han var rak , ärlig och målinriktad! Med ett otroligt stort engagemang så lyckades han överträffa alla förväntningar! Kommer anlita Adrian vid min försäljning i framtiden och kan verkligen rekommendera Adrian! Läs mer
  • Dominic Hans-Adam I köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-11-03

Främre Luthagen
    Vid köpet av en mindre lägenhet fick jag god hjälp av Adrian (som verkar ha långa dagar). Ett stort tack för ett hjälpsamt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Monica W sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-10-22

Gränby
    Adrians möten och kontakter har varit väldigt positiva under hela försäljningsprocessen av min bostadsrätt. Läs mer
  • Warsame O sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-10-03

Industristaden/Centrum
    Väldigt duktig mäklare som är lyhörd. Håller oss uppdaterade kring affären hela tiden och vill hitta en lösning. Vi är väldigt nöjda / Warsame Läs mer
  • Linda B köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-20

Centrum
    Otroligt snabb och väldigt förstående för mina småkrångliga behov. Läs mer
  • Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-18

Salabacke