Adrian Javaher
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 192 Läs vad Adrian Javaher

• Kriti S köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-21

Centrum
    Köpt en bostad i innerstan och blivit bemött på ett jätte bra sätt. Fick lägenheten snabbare än förväntat och allt gick smidigt! Väldigt vänlig och professionell. Det var lite svårt med kommunikation ibland men i helhet är jag otroligt nöjd! Läs mer
  • Anna-karin A sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-21

Årsta
    Jag upplever honom som mycket trevlig och engagerad. Läs mer
  • Malin S sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-11

Adrian har varit väldigt engagerad och tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Hjälpsam, positiv och proffsig mäklare! Läs mer
  • David J sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-07

Centrum - Industristaden
    Sålde just min bostadsrätt. Fantastisk service och riktigt trevligt bemötande. Profesionalism på högsta nivå. Rekommenderar Adrian starkt. Talks the talk and walks the walk. Läs mer
  • Olivia S
    Olivia S sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-06

Centrum - Fålhagen
    Redan vi vårt första möte med Adrian kände vi ett stort förtroende! Vi träffade flera mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet, men han var den enda som gav oss hopp om att vi skulle kunna få ut nästan det vi gav när vi köpte och priserna peakade. Och han lyckades! Han har även varit duktig på att hela tiden informera oss i de olika stegen om vad som händer. Väldigt tryggt! Sen är han en jättetrevlig kille också som det har varit roligt att samarbeta med!
    Skulle anlita honom igen vid behov! Läs mer
  • Andreas M sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-06

Gränby
    Strålande bemötande och engagemang. Kunde inte önskat något mer. Grymt jobbat och stort tack! Läs mer
  • Ulrika L sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-18

Salabacke
    Aktiv, energisk och trevlig plus tillgänglig nästan dygnet om. Läs mer
  • Andreas Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-15

Centrum - Industristaden
    Jag köpte en 2:a. Adrian är en kompetent person och väldigt trevlig. Han gjorde sig alltid tillgänglig för frågor och gjorde sitt yttersta för att svara på dem. I och med det uppfylldes förväntningarna jag hade. Läs mer
  • Sven N
    Sven N sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-13

Nyby
    Adrian är väldigt duktig mäklare med fokus på rätt saker, kommunikation, flexibilitet, ärlighet och upplevdes proffsig i sitt agerande. Mina förväntningar var att kunna sälja lägenheten till bästa pris och hade därmed inte bråttom till avslutad försäljning. Adrian hittade dock snabbt ett par intressenter och försäljningen kunde avslutas innan visning till ett mycket bra slutpris. Det var viktigt för mig att bli bemött på ett professionellt sätt av min mäklare, vilket jag blev.
    Adrian var hjälpsam i alla steg och alltid snabb på att svara. Kan varmt rekommendera, super trevlig och proffsig 👍 Läs mer
  • Ted N
    Ted N sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-12

Adrian är väldigt duktig mäklare med fokus på rätt saker, kommunikation, flexibilitet, ärlighet och enkla processer. Oerhört proffsig vid försäljning av våran lägenhet.
    Hjälpsam i alla steg och alltid snabb på att svara. Kan varmt rekommendera, super trevlig och proffsig 👍 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher