Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Adrian Javaher
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 100 kunder tycker om Adrian Javaher

• Joakim J skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi är mycket nöjda över det arbetet Adrian gjort i samband med försäljningen av vår lägenhet i Luthagen. Han är extremt kunnig och brinner för det han gör. En trevlig person som alltid är kontaktbar för att snabbt kunna svara på frågor och håller en uppdaterad om läget genom hela processen. Kan varmt rekommendera Adrian till andra som letar efter mäklare! Läs mer
  • Payam A sålde sin bostad med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fantasiskt bemötande, perfekt kommunikation. Lyssnar och tar till sig ens önskemål och tankar. Jobbar verkligen för att nå kundens önskemål. En ung hungrig mäklare som verkligen vill få ut det mesta för din skull. Läs mer
  • Oliver N skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi hade tur som fick Adrian som vår mäklare! En extremt trevlig och god person som hela tiden var mån om att vi som säljare skulle bli nöjda i slutändan, vilket vi uppskattar väldigt mycket. Vi fick lägenheten såld snabbt och skulle rekommendera honom tusen gånger om! :)

/Oliver & Louise Läs mer
  • Janet F
    Janet F sålde sin bostad med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian har varit mycket aktiv och engagerad i försäljningsprocessen av min lägenhet i Uppsala. Han är extremt trevlig och tillmötesgående och har aldrig tvekat att göra det lilla extra, både för mig och spekulanterna. Han har också varit mycket tillgänglig och hållit kontakt utanför vanliga kontorstider när så har behövts.
    En toppen bra mäklare, helt enkelt. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-12-10 Adrian J svarar Janet F
    Hej Janet!
    Ja tackar så mycket för dina fina ord.
    Det har varit en spännande resa detta! :)
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning från början till slut.

Tack för ditt tålamod och ditt förtroende återigen bästa Janet!
    Sköt om dig nu så ses vi snart igen! :)
  • Jonas H sålde sin bostad med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian sålde min Lgh i Uppsala. Närvarande mäklare med ett skickligt sätt att hantera såväl säljare som spekulanter.
    Flexibel och lösningsorienterad under hela försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Adrian till er försäljning! Läs mer
    2018-12-10 Adrian J svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Hoppas allt står väl till!
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord och att jag fått möjligheten till att både hjälpa till med ditt tidigare köp och försäljning.
    Jag önskar er all lycka till i livets framtid så ses vi och hörs snart igen!

Må bäst Jonas!
  • Amir E köpte sin bostad med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte min bostad av Adrian. Väldigt professionell och tillgänglig, bra bemötande och tar sig tiden att svara på alla frågor. Jag kände mig trygg under hela processen.

Stort tack! Läs mer
    2018-12-04 Adrian J svarar Amir E
    Tjenna Amir,
    Va roligt att höra Amir.
    Du har köpt en fantastisk bostad och jag är mer än säker på att du kommer stortrivas.

Bara att ringa ifall jag kan hjälpa dig ytterligare.
    Lycka till med allt nu.
  • Patrik Stefan Birger B sålde sin bostad med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Supertrevlig, snabb kontakt och inget mer att önska Läs mer
    2018-12-04 Adrian J svarar Patrik Stefan Birger B
    Hej Patrik!
    Tack för dina fina ord.
    Det värmer verkligen!

Önskar dig en fantastisk tisdag!
  • Ebba T sålde sin bostad med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt lägenhet i Uppsala, 58 kvm (2rok)
    - tydlig och konkret kommunikation
    - snabb
    - trevlig och positiv
    - enkel att kommunicera och samarbeta med
    Mycket nöjd med Adrian! Läs mer
    2018-12-04 Adrian J svarar Ebba T
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord Ebba!
    Ni har gjort arbetet väldigt enkelt för mig genom ert bemötande!

Tusen tack och sköt om er så ses vi snart igen!
  • Erik H
    Erik H sålde sin bostad med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och duktig! Höll oss väldigt bra uppdaterade genom hela säljprocessen vilket uppskattas som säljare. Läs mer
    2018-12-04 Adrian J svarar Erik H
    Tack för för dina fina ord Erik!
    Har varit ett sant nöje att få hjälpa er.

Må bäst så ses vi snart igen!
  • Ingegerd M sålde sin bostad med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian är positiv och lätt att samarbeta med.
    Han driver uppdraget effektivt och snabbt och svarar alltid på mina frågor direkt.

Jag är nöjd med hans insatser
    för uppdraget

Ingegerd Malmgren Läs mer
    2018-12-04 Adrian J svarar Ingegerd M
    Hej Ingegerd,
    Hoppas allt står väl till.
    Tack så mycket för dina fina ord och för att du tagit dig tiden att skriva! :)

Sköt om er så ses vi snart igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher