Adrian Javaher
Registrerad mäklare sedan 2017-07-27
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 212 Läs vad Adrian Javaher

• Shewit N sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-10

Gränby
    Adrian är en engagerad och kommunikativ mäklare. Han hade en kontinuerlig dialog med mig under försäljningsprocessen och uppdaterade mig löpande. Framför allt var han alltid tillgänglig. Han sålde min 2a innan första visning hållits vilket var över förväntan! Läs mer
  • Tobias J sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-02

4:a
    Svartbäcken
    Adrian hjälpte oss att väldigt snabbt sälja vår bostadsrätt. Adrian är väldigt trevlig och man känner sig speciell i mötet med honom. Han förklarade och beskrev sitt arbetssätt jättebra. Jag tycker att han överträffade mina förväntningar på en mäklare.

Vi är jättenöjda med Adrian och vi kommer att rekommendera honom till andra som ska sälja. Läs mer
  • Rikard T sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-16

Gottsunda
    Sålde min 3a efter ett år med svårigheter hos annan mäklare.
    Adrian tog sig an objektet och fick iväg det på en vecka! Grymt imponerande!
    Han är målinriktad, effektiv och rapporterar löpande om minsta lilla info som dyker upp under processen.
    Varmt bemötande och transparent i hur han arbetar. Man känner sig helt klart trygg.

Om det skulle bli ytterligare affärer i framtiden är han absolut mitt förstahandsval! Läs mer
  • Malin P sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-14

Gränby
    Pålitlig, lägger ner sin tid och själ i jobbet.
    Ärlig med saker så att man känner sig trygg som kund Läs mer
  • Baran M sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-13

Centrum - Industristaden
    Adrian hjälpte mig och min sambo att flytta ut ur vår bostad i Industristaden, vilket gick i rekordfart trots corona-tider.

Från första mötet till avslut så har vi förvånats på ett positivt sätt hur proffsig och lättillgänglig han har varit, vi hade förhoppningar om att vi hade hittat Uppsalas bästa mäklare och det kan jag med säkerhet säga att Adrian verkligen är!
    Trevlig, professionell och mer tillgänglig än 7Eleven.
    Det självklara valet för den som vill sälja sin lägenhet!

Med vänliga hälsningar,
    Baran & Hanna Läs mer
  • Monika P sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-12

Gränby
    Sålt lägenhet på Tövädersgatan, Uppsala. Dock fick inte det förväntade priset troligen beroende på Corona och ev höjning av hyra framöver
    Mycket bra bemött. Trevigt.
    Förväntningarna var ett högre pris
    Sammanfattningsvis mycket trevlig mäklare, lätt att ha att göra med. Nåbar när frågor uppkommer.
    Monika Pettersson Läs mer
  • Filip S sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-04

Fålhagen
    Adrian har från dag ett varit otroligt proffsig i sitt bemötande mot mig som säljare och jag har känt mig trygg hela vägen. Lägenheten såldes till ett pris som var över mina förväntningar och det är tack vare hans hårda arbete och målmedvetenhet i att hitta rätt köpare.

Jag har i mitt letande efter lägenheter varit i kontakt med många mäklare och det blir väldigt tydligt hur Adrian utmärker sig. Alltid tillgänglig, på gott humör och superproffsig.

Den som inte anställer Adrian för att sälja sin bostad gör ett stort misstag. Uppsalas bästa mäklare! Läs mer
  • Emma B köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-19

4:a
    Sävja
    Har köpt radhus. Bra service och väldigt tillmötesgående. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Mesut T köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-09

3:a
    Allt var bra tills vi fick nycklarna till lägenheten. När vi såg lägenheten tom så var det stora fettfläckar på tapeterna i sovrummen(ca 1.5 m). På ett skåp i badrummet så ramlade färgen så fort man rörde ytan. Jag hade frågat på visningen om det var något fel på lägenheten och blev då informerat om att det inte var det. Jag tycker att antingen mäklaren har dolt det eller visste inte var han sålde. Läs mer
  • Haddis A sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-07

Centrum - Industristaden
    Adrian var min mäklare när jag sålde min bostadsrätt på ett rum och kök. Det man snabbt märker med Adrian är att man kan ha förtroende för honom, han är tillförlitlig och man känner sig liksom trygg i att låta honom sköta saker - för han gör dem riktigt bra. Han är också snabb på att återrapportera och kommunicera med sin klient med jämna mellanrum så att man inte behöver undra hur allt går. Han är inkännande och är mån om att höra med kunden på vilket sätt denna vill göra saker samtidigt som han inte rädd för att säga till när man som kund behöver få en reality check i sina förväntningar - det gör att han lyckas genomföra fastighetsaffärer över förväntan på marknader när de är som värst, även i relativt stillastående marknader som under Corona. Jag var dessutom en extra jobbig klient i denna affär eftersom jag halvvägs igenom vissa säljförberedelser etc hittade en lägenhet som jag och min sambo ville köpa och därför var tvungna att utan förvarning sälja min lägenhet direkt utan att ens hinna lägga ut den på hemnet. Adrian lyckades hitta mig en köpare på rekordtid, vilket möjliggjorde för mig och min sambo att hinna köpa vår drömlägenhet innan det försvann till en annan köpare. Jag kan rekommendera Adrian utan några som helst förbehåll. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher