Adrian Javaher

Adrian Javaher

Adrian Javaher är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Adrian Javaher har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 246 omdömen med ett betyg på 4.8. Adrian Javaher har haft 80 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 246 Läs vad Adrian Javaher

• 2020-11-29
    Köpt lägenhet. Mycket trevlig och samtidigt kunnig. Jag är mycket nöjd med bemötandet!
    Johan E
    • 81.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
  • 2020-11-16
    Proffsig, noggrann. Han tar hand om sina kunder. Jag fick min lägenhet såld innan visning. Jag fick det jag ville.
    Viktor P
    • 57.0 m²
    • Svartbäcken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
  • 2020-11-11
    Kompetent, kundinriktad och engagerad mäklare som jobbar för att säljare och köpare ska få bästa förutsättningar för att lyckas med sin fastighetsaffär
    Kent A
    • 4:a
    • 113.0 m²
    • Höganäs
  • 2020-11-11
    Vi rekommenderar starkt Adrian, både lättillgänglig och ärlig med sina råd!
    Ingrid S
    • 75.0 m²
    • Svartbäcken
  • 2020-10-30
    I both sold and bought my apartment with Adrian, and his experience and professionalism showed. He exceeded my expectations for a mäklare, and he was able to anticipate my questions and offer sound advice. Communication has been incredibly easy, and I always felt any concerns were well addressed. It has been the best experience I have yet had with a mäklare, and I would recommend him with high regard.
    Clelia R. L
    • 66.0 m²
    • Höganäs
  • 2020-10-24
    Adrian är proffs. Vilket man inte kan säga om alla mäklare. Rekommenderas starkt.
    David L
    • 79.3 m²
    • Centrum
  • 2020-10-23
    Uppsalas bästa och trevligaste mäklare 100%. Adrian sålde en lgh i centrala Uppsala till mig, den gick innan visning. och jag är nöjd! Återkopplar alltid, oerhört trevlig och professionell. Rekommenderar starkt!
    Peter L
    • 66.0 m²
    • Centrum
  • 2020-10-18
    Adrian Javaher är supertrevlig. Lösa problem på ett effektivt sätt. Jag kan inte vara mer nöjd.
    Günther H
    • 45.0 m²
    • Kapellgärdet
  • 2020-10-16
    Super trevlig! Men kontrollera alla uppgifter och räkna med att du får göra all research själv.
    Hanna V
    • 53.0 m²
  • 2020-10-16
    Hej Vi köpte en villa och kontaktade Adrian för att sälja vår bostad. Det behövde gå fort och till rätt pris, det fixade Adrian jättebra. Är super nöjd med den servicen han gav oss.
    Annika L
    • 121.0 m²
    • Sävja
    sålde sitt hus med hjälp av Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte