Adrian Javaher
en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Marknadsgatan 7H
754 45 Uppsala — Visa karta

Vad tror Adrian att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 78 kunder tycker om Adrian Javaher

• Pernilla H skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Maximalt nöjd genom hela försäljningsförloppet av min tvåa genom Adrian Javaher. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian hjälpte oss att sälja vår lgenhet. Han är mycket trevlig och drivande för att få igenom affären, dock upplevde vi honom som stressad och forcerad vid kontraktskrivandet, dessutom hade han inte fått till mitt namn rätt på kontraktet. Inte så hög kvalitet på prospekttexten. Bra återkoppling under säljprocessen. Läs mer
    2018-10-19 Adrian J svarar Linda H
    Hej Linda! Tack för din fina rekommendation samt att du tagit dig tiden att skriva.
    Jag ber hemskt mycket om ursäkt ifall ni upplevde mig stressad, de var inte min mening.
    Det kan bli lite ont om tid ibland,
    ni kanske märkte det själva när ni var sena att det kan bli lite stressigt. Då måste jag bara försöka förhålla mig till tiden som är utsatt.
    Men jag ska absolut tänka på det framöver!:)
    Jag ska även lyfta frågan med kvalitén på prospekten så det blir bättre också.

Allt gott! :)
  • Pierre W
    Pierre W skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian sålde min bostadsrätt i dessa svåra tider och har gjort en utmärkt jobb.
    En trevlig och skön kille!
    Med vänlig hälsning,/Pierre Läs mer
    2018-10-16 Adrian J svarar Pierre W
    Hej Pierre!
    Vad glad jag blir över din fina rekommendation.
    Uppskattar verkligen att du tagit dig tiden att skriva.

Lycka till med de projekt du har framför dig nu så ses vi snart igen!
    I vanlig ordning så är det bara att ringa ifall jag kan hjälpa till med något.
  • Markus E
    Markus E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet i centrala Uppsala. Han hade en väldigt tydlig plan för hur försäljningen skulle gå till och det var lätt att förstå de olika momenten - och på vilket sätt de skulle leda till en lyckad försäljning.
    Dessutom så har Adrian varit väldigt tillgänglig där han t.ex. har ordnat flertalet extra visningar för de spekulanter som inte kunde komma på de ordinarie visningarna. I slutändan var det en av de spekulanterna som köpte lägenheten.
    Slutligen, Adrian är väldigt trevlig som person och lätt att prata med. Det bidrar till att man känner att det går att fråga Adrian om vad som helst som man undrar över, och att han är ett bra stöd. Läs mer
    2018-10-16 Adrian J svarar Markus E
    Tjenna Markus!
    Det har på riktigt varit ett sant nöje att få jobba ihop med dig genom hela denna process och resa.
    Jag uppskattar verkligen din tillit och de dialoger vi haft!
    Tusen tusen tack för din fina rekommendation samt att du tagit dig tiden att skriva då jag vet att du har fullt upp.

Kör hårt med boken nu så ses vi snart igen!!
    Må bäst Markus!
  • Emma P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Fick snabbt svar och höll god kontakt under hela affären. Supernöjd! Läs mer
    2018-10-16 Adrian J svarar Emma P
    Det gör mig väldigt glad att du känner dig nöjd Emma!
    Alltid roligt att få hjälpa till och ett stort grattis till ditt köp!
    Tack så mycket för din fina rekommendation och sköt om dig så ses vi snart igen!
  • Marjan A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde en lägenhet via Fastighetsbyrå, Adrian Javaher.
    Fick förtroende för honom genom hans professionella förhållningssätt.
    Kunde ha en rak dialog med honom gällande olika möjligheter med objekten och han var alltid ärlig!
    Det var väldigt lätt att nå honom, även under hans semester, för rådgivning inför delar av försäljningsprocess.
    Topp betyg till Fastighetsbyrå och deras medarbetare Adrian Javaher. Läs mer
    2018-10-16 Adrian J svarar Marjan A
    Hej Marjan!

Tack så hemskt mycket för din fina rekommendation och för att du tagit dig tiden att skriva.
    Ni har gjort jobbet väldigt enkelt för mig med er tillit.
  • Pia R skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Då jag arbetar som ekonomisk förvaltare mot Brf/Bf har jag haft kontakt med Adrian i ett ärende/försäljning.
    Mycket trevligt bemötande, snabb handläggning, svarar alltid på mobil och mail. Skötte affären till belåtenhet mot båda parter! Läs mer
    2018-10-16 Adrian J svarar Pia R
    Tusen tack för dina fina ord Pia, det har varit ett sant nöje att få samarbeta med er.
    Vi hörs säkert framöver!

Sköt om dig!
  • Arkadiusz S skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte en tvåa från Adrian. Vi var mycket nöjda med honom då han verkligen var till hands när vi hade frågor mm. Läs mer
    2018-10-04 Adrian J svarar Arkadiusz S
    Tacks å mycket för att du tagit dig tiden att skriva!
    Jag hoppas eran dotter trivs i sin fina nya bostad.

Bara att ringa mig ifall de är något! :)
  • Amir e skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en min första bostad av Adrian. Han är en supertrevlig och driven mäklare som ser till både köpare och säljare blir nöjda. Återkopplingen har varit utnärkt från start till slut och han skötte sig helt exrmplariskt under hela processen.

Jag rekommenderar honom starkt om man vill ha en professionell och driven mäklare. När jag säljer min bostad i framtiden kommer definitivt att ta hjälp av Adrian.

Stort tack! Läs mer
    2018-10-04 Adrian J svarar Amir e
    Hej Amir!
    Tack för dina fina ord, det värmer verkligen.
    Det har varit väldigt roligt att få jobba med en såpass påläst person som dig själv.
    Det är bara att ringa mig ifall jag kan hjälpa till med något ytterligare annars så ses vi tillträdet!

Ta väl hand om dig så ses vi snart igen!
  • Cecilia B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig mäklare, initialt mycket bra ordning på handlingarna och snabb med att svara på frågor. Jag upplevde att han stundtals hade svårt att svara på frågor om lägenheten och längre fram i processen var han svår att få tag i. Läs mer
    2018-09-24 Adrian J svarar Cecilia B
    Hej Cecilia!
    Hoppas allt är bra.
    Detta var inte alls kul att läsa måste jag säga och jag ber verkligen om ursäkt för att det upplevts på detta vis.
    Jag strävar alltid efter att överträffa mina kunder förväntningar, säljare som köpare.
    Men denna gång har de uppenbarligen inte gått vägen.

Jag tar med mig din feedback och ser till att bli lite bättre till nästa gång.
    Tack för att du tagit dig tiden att skriva.
    Jag hoppas iallafall att ni kommer stortrivas i er nya bostad och de är bara att ringa mig ifall jag kan hjälpa till med något framöver.

Trevlig kväll!
  • Valentina G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian har hjälpt mig med försäljning av min bostadsrätt och det var första gången man var i den sitsen. Den omtanken, stöd och passion han har visat i sitt arbete och resultatet med dagens bostadsmarknad, han är verkligen bästa mäklaren i Uppsala. Verkligen varmt rekommenderar honom till dig som går i tankar att sälja din bostad. Läs mer
    2018-09-24 Adrian J svarar Valentina G
    Wow Valentina!
    Tusen tack för dina super fina ord.
    Det har varit väldigt roligt att få samarbeta med dig och du gjorde mitt jobb väldigt enkelt.
    Jag önskar dig all lycka framöver för dina nya äventyr och vet att du kommer klara det galant.
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var engagerad, hjälpsam och väldigt trevlig. Läs mer
    2018-09-24 Adrian J svarar Viktor B
    Tjenna Viktor!

Va glad jag blir.
    Grymt jobbat med ditt första köp och jag är säker på att du kommer stormtrivas i din nya fina bostad!
    Vi ses snart igen på tillträdet.

Sköt om dig tills dess och flyg lugnt! :)
  • Anett L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt lägenhet. Han är trevlig, rak, förstående, lyssnade. Rekommenderas! Mvh Anett Läs mer
    2018-09-24 Adrian J svarar Anett L
    Hej Anett!

Tack för dina fina ord och att du tagit dig tiden att skriva.

Sköt om er nu så ses vi på tillträdet!
  • Mia V
    Mia V skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Gullig kille som gör ett bra jobb!! Hurra!!! lägenheten är såld Läs mer
    2018-09-24 Adrian J svarar Mia V
    Hej Mia!

Ja de där gick ju smidigt och kul att du är nöjd!
    Bara att ringa mig ifall jag kan hjälpa dig med något! :)

Ses på tillträdet!
  • Gerd B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande, pratar dock något för fort. Något för honom att tänka på. Gerd o Mats Bergström Läs mer
    2018-09-17 Adrian J svarar Gerd B
    Hej Gerd!

Tack för dina rekommendation och feedback.
    Ska absolut ta åt mig av detta! :)
  • Cecilia B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig, tillmötesgående, business-minded Läs mer
    2018-09-17 Adrian J svarar Cecilia B
    Tack för dina fina ord Cecilia!

Tack för tålamodet och hoppas det gick bra på sittningen! :)
  • Anna-Lisa Elfrida B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde vår farmors lägenhet med hjälp av Adrian på Svartbäcksgatan i Uppsala. Adrians första intryck var varm, glad och framåtanda som kändes helt rätt i försäljningen.
    Adrian rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-09-16 Adrian J svarar Anna-Lisa Elfrida B
    Hej Anna-Lisa!

Hoppas allt är bra och tack för eran fina rekommendation.
    Uppskattar att du tagit dig tiden att skriva.

Ni har mitt nummer så de är bara att ringa ifall jag kan hjälpa till med något ytterligare.
    Trevlig söndag! :)
  • Ylva E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsig och trevlig! Kan rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-16 Adrian J svarar Ylva E
    Tack för din fina rekommendation Ylva!

• Markus L
    Markus L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En mycket trygg, närvarande och duglig ung man som det är lätt som säljare att tycka om. Dessutom har han en föredömlig envishet avseende att se till att objekt blir sålda. Jag har genom åren sålt både hus och bostadsrätt med hjälp av olika mäklare. Adrian är den bäste. Detta är både jag och hustrun överens om. Han har helt uppenbart en mycket god framtid inom mäklarbranschen. Läs mer
    2018-09-16 Adrian J svarar Markus L
    Otroligt många tack för era fantastiskt fina ord.
    Det har varit ett sant nöje att både få möjligheten att hjälpa till med ert köp och eran försäljning.
    Ni har gjort jobbet väldigt enkelt för mig genom ert trevliga bemötande.
    Jag önskar er all lycka i livets framtid och jag vet att ni kommer göra succé som husägare.

• Mia V skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Då affären inte är avslutad väntar jag med slutlig utvärdering. Dock kan jag ge en eloge till hans Slips val 😊. Mvh Mia vKÅ Läs mer
    2018-09-12 Adrian J svarar Mia V
    Mia du är bäst!:)

Affären är nu bindande men jag förstår att du vill invänta tillträdet.
    Ser fram emot din slutliga utvärdering! :)

Vi ses och hörs snart igen!:)
  • Tim S skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde vår 3 rums lgh i centrala Uppsala. Förutom att den såldes till ett riktigt bra pris var hela processen smidig och Adrian är väldigt enkelt att ha att göra med.

Vi rekommenderar Adrian mycket starkt! Läs mer
    2018-09-12 Adrian J svarar Tim S
    Tjenna Tim!

Tusen tack för att du tagit dig tiden att skriva.
    Det har varit ett sant nöje från början till slut att få jobba med er.
    Lite tråkigt att ni flyttar härifrån för det hade varit roligt att få jobba med er framöver men vem vet vad som händer i framtiden. ;)

Tack för allt och vi ses snart igen!
  • Caroline G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt bostad.
    Bra och trevligt bemötande av mäklaren, han var alltid tillgänglig när vi kontakta honom och han mötte absolut våra krav.
    Vi skulle absolut anlita honom vi senare försäljning i framtiden. Läs mer
    2018-09-12 Adrian J svarar Caroline G
    Hej Caroline!
    Va roligt att höra och tack att du tagit dig tiden att skriva.

Ni har köpt en fantastisk fin lägenhet.
    Hälsa med dig och sköt om er tills vi ses snart igen! :)
  • Per-Ove H skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag anlitade Adrian för att under hösten 2017 sälja min mors bostadsrätt. Prisfallet och marknadsosäkerheren ledde till en långvarig proces med många visningar innan ett avslut kunde nås våren 2018.

Jag har enbart positiva omdömen om Adrian. Han hanterade de uppkomna problemen med uthållighet, alltid saklig och påläst. Han är dessutom en trevlig person med förståelse för av kunden upplevda problem. En oreserverad rekommendation alltså! Läs mer
    2018-08-28 Adrian J svarar Per-Ove H
    Tacksam för din fina rekommendation Per-Ove!
    Det har varit lärorikt att få jobba med och spännande dialoger har vi haft.

Hoppas allt flyter på och att du fortsätter leverera i alla schackturneringar vilket jag absolut inte misstror att du gör!

Ha det så gott nu och det är bara att höra av dig ifall jag kan hjälpa till med något mer!
  • Christina R skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt 2,5 rums lhet centralt i Uppsala. Mäklaren gav ett seriöst intryck med intresse, kunskap och stor vetskap om bostaden. Mkt bra bemötande! Jag har stora krav på en mäklare och Adrian uppfyllde dessa med att vara påläst, kunnig och ordnade upp det som körde ihop sig vid kontraktsskrivningen. På totalen är jag mycket nöjd med mäklarens insats. Läs mer
    2018-08-28 Adrian J svarar Christina R
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord Christina!
    Det har varit väldigt roligt att få kunna bidra till ert fantastiska köp och träffa hela familjen! :)
    Du kommer stortrivas!

• Anni G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt en trea och mäklaren var mycket trevlig och hjälpsam! Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-08-19 Adrian J svarar Anni G
    Tack för din fina rekommendation Anni och grattis till din fina köp.

Jag vet att du kommer stortrivas!

Bara att ringa ifall det är något!

Trevlig söndag! :)
  • Linda E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har bara positivt att säga om Adrian. Han har varit väldigt hjälpsam och gjort att jag känt mig trygg i försäljningen av bostadsrätten. All kontakt har varit bra. Fått snabba svar och alltid blivit vänligt bemött. Läs mer
    2018-08-19 Adrian J svarar Linda E
    Stort tack för din fina rekommendation samt att du tagit dig tiden att skriva!
    Alltid kul att få hjälpa till och är de något ni behöver hjälp med eller funderar över så är de bara att ringa!

Önskar dig en fortsatt trevlig söndag och hälsa med dig!
  • Irina T
    Irina T skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej! Adrian såna som dig fins en på miljoner!!
    Adrian sålde nyss våran bostad och han är bara best🌹
    Vi blev super nöjda såklart och önskar Adrian bara det besta i livet och tackar han för allt jobb och tid han har lagt på oss Tusen tack ska du ha för allt Och Gud med dig🙏🏻🌹👋🏻 Läs mer
    2018-08-17 Adrian J svarar Irina T
    WOW!
    Tusen tack för era fantastiskt fina ord.
    Det har varit ett sant nöje att få jobba med er och hoppas vi kan hålla kontakten framöver.

Jag önskar er all lycka till framöver och det är bara att ringa ifall jag kan hjälpa till med något.
    Se till att ha en riktigt trevlig resa nu så ses vi snart igen!

Sköt om er!
  • Mats M skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en lägenhet son jag bott i 40 år. Mäklaren bemötte mig på ett bra och trevligt sätt. Han skickade information varje vecka. Mina förväntningar på slutpriset var lägre, men Adrian såg till att jag fick ett högre slutpris än jag räknat med.
    Jag är mycket nöjd med Adrian som mäklare. Läs mer
    2018-08-17 Adrian J svarar Mats M
    Hallå Mats!

Vad roligt att höra Mats!
    Känns väldigt bra att jag lyckades överträffa dina förväntningar.
    Det har varit väldigt roligt och lärorikt att få samarbeta med dig.

Tack så mycket för din fina rekommendation och lycka till med allt byggande (Inte för att du kommer behöva det dock)

Sköt om dig Mats så ses vi och hörs snart igen!
  • Beata S skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian sålde en tvårummare till oss. Han är en super trevlig mäklare som angagerar sig i 200% och lite till:). Proffsig i sitt arbete helt enkelt. Läs mer
    2018-08-16 Adrian J svarar Beata S
    Hej bästa Beata!

Va roligt att ni är nöjda men ni blir inte av med mig ännu!;)
    Jag ska se till att resten av denna process blir så smidig som möjligt för er också!

Vi håller kontakten och om inte annat så ses vi inom kort.
    Hälsa familjen och GRATTIS återigen till ert fantastiska köp!
  • Martin V skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bemötandet från Adrian var väldigt bra. Oerhört trevlig och professionell. Uppskattade tillgängligheten, det märktes att han var driven och ville göra ett bra jobb.

Det som man önskat var att vi kunnat få upp priset ytterligare lite men tror att det till största del berodde på den lite sämre marknaden än brister hos Adrian. Läs mer
    2018-08-16 Adrian J svarar Martin V
    Hej Martin!

Tack för eran fina rekommendation och för ni tagit er tiden att skriva!

Jag försökte verkligen påverka alla faktorer jag kunde påverka men de är svårt att gå emot marknaden i vissa fall!
    Jag tackar för ett väldigt trevligt samarbete och önskar er all lycka i era nya äventyr som komma skall!

Sköt om er så ses vi snart igen!
  • Peter P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde en lägenhet i Uppsala. Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt. Han la upp en strategi hur vi skulle gå till väga i vår försäljning. Så jag är nöjd med hans arbete i denna affär.
    Mvh Peter Läs mer
    2018-08-16 Adrian J svarar Peter P
    Hej Peter!

Tack så mycket för din fina rekommendation och för ert förtroende.
    Sköt om er så ses vi snart igen,
  • Paola A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Toppenmäklare som gjorde att allt gick så smidigt och enkelt. Väldigt nöjda. Läs mer
    2018-08-06 Adrian J svarar Paola A
    Tack för dina fina ord Paola!
    Väldigt kul att få träffa er och vi ses snart igen!

Sköt om er :)
  • Elin S
    Elin S skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde min etta i juni efter att ha försökt 6 månader med andra mäklare. Adrian hjälpte mig att få den såld snabbt och på ett smidigt och proffsigt sätt. Han är alltid snabb på att svara på frågor och funderingar och har verkligen gjort ett fint jobb. Stort tack! Läs mer
    2018-07-17 Adrian J svarar Elin S
    Hej Elin! :)
    Hoppas allt står väl till med er.
    Jag uppskattar verkligen dina fina ord, att jobba med dig har varit ett rent nöje.
    I vanlig ordning så är de bara att ringa mig ifall jag kan hjälpa till med något.
    Sköt om er och tack återigen för att du tagit dig tiden att skriva.
    Trevlig sommar nu så ses vi och hörs snart igen.
  • Eva P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte våran bostad 2016. Då vi nu skulle sälja två år senare räknade vi med en förlust affär. Vi hade i princip redan valt mäklare men Adrian lyckades med en väldans artighet övertyga oss att träffa han och tack för det.
    Adrian lyckades sälja till ett rekordpris i föreningen som vi inte ens trodde skulle vara möjligt på en bra marknad.
    Hans tillgänglighet och pedagogiska förmåga särskiljer helt klart Adrian från de andra 4 mäklare vi träffat.

Vi är evigt tacksamma! Läs mer
    2018-07-17 Adrian J svarar Eva P
    Hej bästa Eva!
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord.
    Just det telefonsamtalet vi hade kommer jag nog bära med mig väldigt länge. :)
    Jag tackar så hjärtligt för ert förtroende och vet att våra vägar kommer korsas igen.
    Ni gjorde mitt jobb väldigt enkelt.
    Önskar er fantastisk sommar så hörs vi snart igen,
    hälsa med dig!
  • Maria T skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Positiv entusiastisk engagerad
    och kunnig, snabb att svara vid kontakt. Hjälpsam på alla sätt. Läs mer
    2018-07-17 Adrian J svarar Maria T
    Hej Maria!
    Tack för ert förtroende och hoppas ni vart nöjd med slut resultatet!
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian skötte försäljningen av vår 3a i Uppsala sommaren 2018. Trots sval marknad lyckades Adrian landa en affär snabbt och det märks att han tänker taktiskt kring planeringen av försäljningen.
    Bra bemötande och väldigt tillgänglig! Läs mer
    2018-06-26 Adrian J svarar Tobias L
    Hej Tobias!

Tacksam för att du tagit dig tiden att skriva samt för din fina rekommendation.
    Önskar er en trevlig sommar så ses vi snart igen!
  • Christina K skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En mäklare alla borde välja, starka rekommendationer. Läs mer
    2018-06-20 Adrian J svarar Christina K
    Tusen tack Christina för din fina rekommendation! :)
  • Jesper L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Det är en tuff marknad som skiljer agnarna från vetet. Genom ett beslutsamt och dedikerat arbete lyckades Adrian sälja lägenheten till ett i sammanhanget klart acceptabelt pris.
    Han har varit tillgänglig, tillmötesgående, serviceminded, resonerande och hungrig genom hela processen. Adrian är ambitiös och jag är övertygad om att han kommer att lyckas och nå sina framtida mål inom yrket.
    I en sviktande marknad blir valet av mäklare än viktigare. Adrian har våra starkaste rekommendationer! Läs mer
    2018-06-20 Adrian J svarar Jesper L
    Hej Jesper!
    Tackar ödmjukast för dina super fina ord och för att du tagit dig tiden att skriva.
    Det har varit ett rent nöje att få samarbeta med er och jag hoppas våra vägar korsas många gånger om framöver.

Jag önskar er en fantastisk resa och se till att koppla av nu!

• Malin J skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte vår första lägenhet genom Adrian. Blev bra bemött, så vi är otroligt nöjda! Läs mer
    2018-06-15 Adrian J svarar Malin J
    Hej Malin!

Tack för dina ord! :)
    Jag tror ni kommer stor trivas i eran nya bostad! :)

• Ulrica E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt lägenhet. Trevligt bemötande Inte för på Snabb Läs mer
    2018-06-07 Adrian J svarar Ulrica E
    Tack så mycket Ulrica! :)
    Du kommer stor trivas i din nya bostad!

Vi ses och hörs inom kort igen!
  • Boa E skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte bostadsrätten före vi hade lyckats sälja vårt hus - det var kanske mindre bra! Resultatet blev en hel del jobb för Adrian, men det löste han alldeles utmärkt! Utåtriktad med ett glatt humör var han mycket bra för oss.
    Tillsammans med vår andre mäklare - Peter Olsson - som även han fungerade bra så blev resultatet en smidig lösning.
    Liselott Bergström på Swedbank var en alldeles utmärkt lösning på våra bankaffärer - smidig och empatisk och med stor kunskap!
    I ett tufft marknadsläge nådde vi inte ända fram - trots detta så blev affären av med ett ett hyfsat ekonomiskt utfall. Läs mer
    2018-06-06 Adrian J svarar Boa E
    Hej bästa Boa! Det har varit så kul att få hjälpa er med ert köp av bostad.
    Väldigt bra att Peter löste situationen med eran försäljning också.
    Ni har alltid fått en på glatt humör och man har till och med lärt sig ett och annat spanskt! :)
    Jag tror ni kommer stortrivas i eran nya bostad och inom kort kommer jag förbi och hälsar på er på nytt!

Sköt om er nu och hälsa Lisa så ses vi snart igen!
  • Philip S
    Philip S skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian var säljande, pålitlig, förstående och samtidigt ödmjuk inför våra önskemål. Han vägledde oss genom hela processen. Han var alltid anträffbar och svarade alltid utförligt på våra frågor. Adrian sålde våran lägenhet till REKORDPRIS i en marknad med nedåtgående priser. Vill ni anlita en mäklare som överträffar alla förväntningar på alla punkter kan vi varmt REKOMMENDERA Adrian Javaher. Vi kommer anlita Adrian vid nästa försäljning. Lycka till! Läs mer
    2018-06-06 Adrian J svarar Philip S
    Tusen Tack för dina fina ord!
    Alltid väldigt roligt att få hjälpa till.
    Det har varit väldigt roligt och smidigt att få jobba ihop med er!
    Vi ses snart igen!

Önskar er fantastisk Nationaldag!
  • Therese L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian sålde en villa till oss. Han var kunnig, påläst, trevlig och respektfull. Läs mer
    2018-05-26 Adrian J svarar Therese L
    Tack för eran rekommendation!
    Vi ses snart igen!:)
  • Janna G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian är otroligt professionell, ambitiös och tillmötesgående! Kan varmt rekommendera honom om ni planerar att sälja er bostad. Läs mer
    2018-05-26 Adrian J svarar Janna G
    Tusen tack för dina fina ord!
    Har var väldigt roligt att få jobba med er!:)
  • Agneta B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har sålt en villa i Uppsala relativt centralt. Adrian Javaher hatr ngett ett stort förtroende redan från början varför vi gav honom uppdraget. Han har skött detta på ett föredömligt sätt helt utan anmärkningar. Dessutom har han ett mycket trevligt sätt att bemöta sina kunder på, han är artig och kunnig, intresserad av sitt objekt och att lära sig om det. Dessutom arbetar han oerhört mycket för att fullfölja sitt uppdrag.
    Vi kommer personligen att sakna den nästan dagliga kontakten med Adrian men räknar med en fortsatt kontakt mellan varven . Han kan varmt rekommenderas av oss. Läs mer
    2018-05-24 Adrian J svarar Agneta B
    Hej Agneta!
    Att få jobba med er har varit
    väldigt lärorikt och inspirerande.
    Väldigt tacksam för detta.
    Tack för era fina ord och jag hoppas verkligen att vi håller kontakten framöver.
    Vad än ni behöver hjälp med så kontaktar ni mig när ni än vill.

• Eva-Britt A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian är kunnig och påläst när det gäller fastighetsmarknaden, mycket trevlig och lyssnar på kundens önskemål och anstränger sig för att tillmötesgå kundens intresse. Vi ör mycket nöjda med den hjälp vi fått och kan varmt rekommendera Adrian till andra kunder.
    Han sålde våran bostadsrätts radhus till det pris vi förväntade oss. Läs mer
    2018-05-21 Adrian J svarar Eva-Britt A
    Hej Eva-Britt!

Tusen tack för din rekommendation.
    Ni har gjort jobbet väldigt enkelt för mig.
    Alltid tillmötesgående och glada vilket förenklar arbetet för mig. :)
    Tack för förtroendet och det har varit underbart att få jobba med er!

Vi ses och hörs inom kort igen!:)
  • Mattias T skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trots en vikande bostadsmarknad lyckades Adrian sälja vår bostadsrätt till ett riktigt bra pris.

Men viktigast av allt. Adrian är alltid pigg, alert och trevlig samt att han har en mycket god servicenivå.

Nästa gång jag säljer en fastighet kommer jag att anlita dig!

Tack. Läs mer
    2018-05-18 Adrian J svarar Mattias T
    Hej Mattias!
    Tack så mycket till att jag fick förtroendet att förmedla eran bostad.
    Det har varit ett sant nöje att få dela denna resa med er.
    Jag önskar er all lycka till framöver och hoppas vi får möjligheten att jobba ihop igen.

Det är jag som ska säga tack!
  • Patrik B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Som köpare upplevde vi Adrian mycket förtroendeingivande - han är saklig, engagerad och väldigt trevlig! Läs mer
    2018-05-18 Adrian J svarar Patrik B
    Hej Patrik!

Tack så mycket för dina fina ord.
    Det var väldigt trevligt och roligt att få jobba mer er.
    Jag önskar er all lycka till i ert nya boende.

• Lena L
    Lena L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde vår 4:a i Sala Backe.
    Blev väldigt bra bemött av Adrian. Trevlig och kunnig. Pigg och glad. Skulle absolut rekommendera andra att anlita Adrian och skulle jag sälja igen skulle jag helt klart vända mig till honom igen. Läs mer
    2018-05-14 Adrian J svarar Lena L
    Hej Lena!
    Va glad jag blir,
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord.
    Jag skulle gärna vilja jobba med er igen också!
    Tack för att tog dig tiden att skriva.

Lena L gillar detta
  • Matilda H skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket glad och trevlig. Lätt att ha att göra med och var alltid tillänglig, mycket proffisionell. Fick lägenheten såld för mer än vad jag hade räknat med, trots dagens tröga marknad. Kan verkligen rekomendera Adrian som mäklare! Läs mer
    2018-05-02 Adrian J svarar Matilda H
    Hej Matilda!

De har varit väldigt roligt att få jobba med dig!
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva!

Dennis Stenström
Alex Baz