Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Asha Khan
Asha Khan
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ena dagen är aldrig den andra lik! Som mäklare får man möjligheten att möta så mycket olika människor i olika situationer som innebär att man får agera som många typer av yrkesroller till vardags. Varje dag är ett nytt äventyr där jag får chansen att hjälpa mina kunder med den största affären de gör i sitt liv, säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden upptäcker jag helst världen, umgås med nära och kära samt tränar.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en bostadsrätt i centrala Uppsala med vackra detaljer från sekelskiftet. Läs mer

Läs vad 68 Läs vad Asha Khan

• Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-20

Årsta
    Jag har sålt en lägenhet och har fått gott stöd och hjelp att sälja denna.
    Asha har varit ett tryggt stöd under denna tid som inte har varit helt lätt.
    Hon är proffsig och pushar inte på. Beslut måste ibland mogna fram.
    Tycker det har varit en bra upplevelse och vi har haft en bra dialog och hon har varit förstående. Kan rekommendera henne varmt som mäklare. Läs mer
    2019-05-21 Asha K svarar Anna H
    Hej Anna!

Tusen tack för att du tagit dig tiden att skriva. Jag är tacksam över att du skrivit en sådan fin rekommendation! En lägenhetsförsäljning är inte en lätt resa och jag är här för att göra den resan lite lättare för dig som säljare.

Vi ses på tillträdet!

Mvh Asha.
  • Mattias A köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-10

Eriksberg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev väldigt trevligt bemött. Jag önskade mig en hörnlägenhet och det fick jag. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-05-21 Asha K svarar Mattias A
    Hej Mattias!

Stort tack för du tagit dig tiden att skriva. Det glädjer mig att du är nöjd med ditt köp och hoppas du kommer stormtrivas i din nya lägenhet.

Mvh Asha.
  • Marie E köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-07

Stabby/Luthagen
    Vi köpte en 1:a i Stabby och är mycket nöjda med bemötande från mäklaren ifrån första stund . Det har varit mycket enkelt att kommunicera via Mail och vi fick hela tiden svar mycket snabbt.
    Vi är mycket nöjda med Asha som mäklare! Läs mer
    2019-05-09 Asha K svarar Marie E
    Hej Marie!

Stort tack för din fina rekommendation! Hoppas allt kommer gå bra med flytta för Maja och att hon kommer trivas i bostaden. Ha det jättebra och tveka inte att höra av er om det är några frågor eller funderingar.

Mvh Asha.
  • Gülan Y köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-05

Årsta
    Från början till slut var allting toppen. Läs mer
    2019-05-09 Asha K svarar Gülan Y
    Hej Gülan!

Tusen tack för att du tagit dig tiden att skriva denna rekommendation. Hoppas ni kommer stormtrivas i er nya bostad.

Mvh Asha.
  • Serkan A köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-05

Årsta
    Jag köpte ett lagenhet. Hon var duktig, hjälpsam, tack för allting. Läs mer
    2019-05-09 Asha K svarar Serkan A
    Hej Serkan!

Stort tack för att du tagit dig tiden att skriva dessa vänliga. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

Mvh Asha.
  • Arnela H köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-04-08

Bellman
    Har sålt min tvåa på Nyby och köpt en stor femma i Bellman. Mäklaren var helt underbar och verkligen tog sin tid och svarade på sms när som kunde vara mitt i natten. Hon gjorde allt arbete kring lägenheterna så grymt bra. Hade rekommenderat henne till allt och alla verkligen. Asha bästa mäklaren jag någonsin träffat Läs mer
    2019-04-09 Asha K svarar Arnela H
    Hej Arnela!

Tusen tack för din fina rekommendation och att du tagit dig tiden att skriva. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa till med försäljningen av er bostad och att få hjälpt er att hitta ert nya hem. Tack för ett mycket gott samarbete! Jag önskar er ett stort lycka till med det framtida boendet!

Mvh Asha.
  • Stefan R sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-04-02

Eriksberg
    Hon är saklig, smidig, effektiv och trevlig. Läs mer
    2019-04-03 Asha K svarar Stefan R
    Hej Stefan!

Stort tack för att du tagit dig tiden att skriva och för din rekommendation. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet!

Mvh Asha.
  • Asmatullah F sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-03-28

Vänge
    Smidigt och enkelt. Mäklaren var tydlig och hjälpsam och lätt att ta tag på. Läs mer
    2019-04-01 Asha K svarar Asmatullah F
    Hej Asmatullah!

Stort tack för du tagit dig tiden att skriva och din fina rekommendation. Det har varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen av er bostad.

Mvh Asha.
  • Jonna E köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-03-25

Svartbäcken
    Personligt och proffsigt bemötande! Läs mer
    2019-04-01 Asha K svarar Jonna E
    Hej Jonna!

Tack för dina fina ord och grattis ännu en gång till köpet. Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad.

Mvh Asha.
  • Sara N köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-03-24

Salabacke
    1. Jag har köpt en bostadsrätt på Johannesbäcksgatan 84C via Fastighetsbyrån med Asha Khan som mäklare.

2. Jag och min sambo blev väldigt varm mottagna av Asha som välkomnade oss med er härlig personlighet blandat med en fin professionalitet som mäklare.

3. Mina förväntningar var att hon skulle svara på frågor, vara insatt i bostaden och låta oss få titta runt lite själva i bostaden- Samtliga punkter levde hon upp till.

4. Asha är en utmärkt mäklare som blandar en stark och härlig personlighet med det en mäklare ska kunna veta om en bostad som ska säljas.
    Hon kändes genuin och jordnära, har varit tillgänglig för att svara på frågor under hela resan från visning till budgivning till påskrivning av papper på lägenheten.
    Hon tog sig tid att gå igenom sånt som man inte alltid har koll på när det gäller bostäder- Det är viktigt, speciellt när man köper sin första lägenhet.
    Kan varmt rekommendera Asha Khan som mäklare. Läs mer
    2019-04-01 Asha K svarar Sara N
    Hej Sara!

Stort tack för dina varma ord och den fina rekommendationen. Det var ett sant nöje att få hjälpa er att hitta ert nya boende. Jag hoppas ni kommer stormtrivas i lägenheten. Tveka inte på att höra av er om ni har ytterligare frågor eller funderingar.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher