Asha Khan
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ena dagen är aldrig den andra lik! Som mäklare får man möjligheten att möta så mycket olika människor i olika situationer som innebär att man får agera som många typer av yrkesroller till vardags. Varje dag är ett nytt äventyr där jag får chansen att hjälpa mina kunder med den största affären de gör i sitt liv, säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden upptäcker jag helst världen, umgås med nära och kära samt tränar.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en bostadsrätt i centrala Uppsala med vackra detaljer från sekelskiftet. Läs mer

Läs vad 76 Läs vad Asha Khan

• Agneta S sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-11-07

Luthagen
    Sålt bostadsrätt.
    Asha har varit snabb och saklig i kontakten med oss. Jag har känt mig trygg i hennes sätt att sköta affären. Läs mer
    2019-11-12 Asha K svarar Agneta S
    Hej Agneta!

Tusen tack för dom vänliga orden. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet!

Mvh Asha khan.
  • Per Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-10-30

Luthagen
    Asha gjorde ett bra jobb trots att det var trögt att hitta köpare till den lilla studentlägenheten. Läs mer
    2019-11-12 Asha K svarar Per Erik S
    Hej Per Erik!

Tack så mycket för att du tagit dig tiden att skriva samt förtroendet från ert håll.Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er. Vi ses på tillträdet!

Mvh Asha khan.
  • Johanna H
    Johanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-28

Kapellgärdet
    Jag köpte en etta (bostadsrätt) vid Kapellgärdet juli 2019 och var mycket nöjd med bemötandet av mäklaren. Asha svarade snabbt och tydligt på alla frågor jag hade, och var helt klart den av de olika mäklare jag hade kontakt med i mitt bostadsletande jag fått mest förtroende för. Mycket tydlig, trevlig och skicklig och hjälpte verkligen till med att göra hela processen så enkel och väl utförd som möjligt.

Det var första gången i mitt liv jag köpt en bostad, så jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig, men blev positivt överraskad och är otroligt nöjd. Läs mer
    2019-09-02 Asha K svarar Johanna H
    Hej Johanna!

Jag uppskattar att du tagit dig tiden att skriva och stort tack för din rekommendation. Det glädjer mig att du känner dig positivt överraskad och nöjd med min insats. Jag hoppas nu att du kommer bli lika nöjd med din nya bostad.

Lycka till med allt!

• Kristina H
    Kristina H köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-28

Kapellgärdet
    Vi köpte en etta på Kvarngärdet i Uppsala. Asha var kompetent, snabb och tydlig. Jag önskar dock att denna utmärkta mäklare slutar säga (och slutar också att göra!) att hon jobbar dygnet runt. Det ökar inte det professionella intrycket, utan gör att jag funderar på hur hennes arbetsgivare tar hand om sina anställda.

Bortsett från det - bra jobbat, Asha! Läs mer
    2019-09-02 Asha K svarar Kristina H
    Hej Kristina!

Tack för din fina rekommendation samt att du tagit dig tiden att skriva. Det är svårt när man har så roligt på jobbet som jag har. :) Men stort tack för att du påpekar detta och jag tar till mig.

Jag hoppas Johanna kommer att stormtrivas i bostaden och lycka till med inflyttningen.

• Åsa E
    Åsa E sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-12

Gränby
    Vi sålde vår bostadsrätt med Asha som mäklare. Vi är nöjda, Asha har alltid varit snabb i kommunikationen/återkoppling och tydlig, rak och trevlig. Vi kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-08-14 Asha K svarar Åsa E
    Hej Åsa!

Stort tack för din fina Reco och för ett mycket gott samarbete. Önskar er lycka till med framtida boende. Vi ses på tillträdet!

• Lina K
    Lina K sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-04

Fålhagen
    1:a Torkelsgatan i Uppsala.
    Professionellt och trevligt bemötande under hela processen att sälja min lägenhet. Bra kommunikation! Läs mer
    2019-08-05 Asha K svarar Lina K
    Hej Lina!

Stort tack för rekommendationen och att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen.

Mvh Asha.
  • Johan Christer H sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-06-15

Eriksberg
    Har sätt till att försäljningen har varit enkel och smidig att genomföra. Läs mer
    2019-07-18 Asha K svarar Johan Christer H
    Hej Christer!

Stort tack för du tagit dig tiden att skriva och för ert förtroende. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa till och önskar er all lycka i livets framtid!

Mvh Asha.
  • Martin L sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-06-13

Sommarro
    Professionell och trevlig i sitt bemötandet, både mot mig som säljare och mot köpare. Tillmötesgående, flexibel och anpassningsbar.
    Rekommenderar. Läs mer
    2019-07-18 Asha K svarar Martin L
    Hej Martin,

Stort tack för din rekommendation. Uppskattar verkligen att du tagit dig tiden att skriva!

Mvh Asha.
  • Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-20

Årsta
    Jag har sålt en lägenhet och har fått gott stöd och hjelp att sälja denna.
    Asha har varit ett tryggt stöd under denna tid som inte har varit helt lätt.
    Hon är proffsig och pushar inte på. Beslut måste ibland mogna fram.
    Tycker det har varit en bra upplevelse och vi har haft en bra dialog och hon har varit förstående. Kan rekommendera henne varmt som mäklare. Läs mer
    2019-05-21 Asha K svarar Anna H
    Hej Anna!

Tusen tack för att du tagit dig tiden att skriva. Jag är tacksam över att du skrivit en sådan fin rekommendation! En lägenhetsförsäljning är inte en lätt resa och jag är här för att göra den resan lite lättare för dig som säljare.

Vi ses på tillträdet!

Mvh Asha.
  • Mattias A köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-10

Eriksberg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev väldigt trevligt bemött. Jag önskade mig en hörnlägenhet och det fick jag. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Läs mer
    2019-05-21 Asha K svarar Mattias A
    Hej Mattias!

Stort tack för du tagit dig tiden att skriva. Det glädjer mig att du är nöjd med ditt köp och hoppas du kommer stormtrivas i din nya lägenhet.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher