Asha Khan
en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ena dagen är aldrig den andra lik! Som mäklare får man möjligheten att möta så mycket olika människor i olika situationer som innebär att man får agera som många typer av yrkesroller till vardags. Varje dag är ett nytt äventyr där jag får chansen att hjälpa mina kunder med den största affären de gör i sitt liv, säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden upptäcker jag helst världen, umgås med nära och kära samt tränar.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en bostadsrätt i centrala Uppsala med vackra detaljer från sekelskiftet.
Marknadsgatan 7H
754 45 Uppsala — Visa karta

Vad tror Asha att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 46 kunder tycker om Asha Khan

• Kajsa B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Asha. Det var första gången som vi sålde en bostad och vi kände oss väldigt trygga med Asha. Hon var lätt att få kontakt med, svarade fort och kunde svara bra på alla våra frågor. Dessutom är hon väldigt glad och trevlig, flexibel och kunnig. Vi är mycket nöjda med Asha och försäljningen av vår bostadsrätt! Läs mer
    2018-11-13 Asha K svarar Kajsa B
    Hej Kajsa!

Stort tack för din fina rekommendation och att du tagit dig tiden att skriva. Det har varit ett nöje för mig att få hjälpt till med försäljningen av er bostad. Tack för ett mycket gott samarbete! Ni har gjort mitt jobb enkelt för mig genom ert trevliga bemötande genom affären. :) Jag önskar er ett stort lycka till med det framtida boendet och hoppas ni kommer trivas superbra där!

• Axel A skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt lgh. Supertrevlig mäklare. Läs mer
    2018-11-13 Asha K svarar Axel A
    Hej Axel!

Tack för din fina rekommendation och stort grattis till bostaden.

• Saga S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket mycket bra och seriös mäklare. Kände mig förstådd och hon hjälpte med att förklara alla möjliga frågor inför mitt första bostadsköp (lägenhet). Läs mer
    2018-11-13 Asha K svarar Saga S
    Hej Saga!
    Tusen tack för dom fina orden! :) Jag blir väldigt glad att du känner dig så nöjd.
    Det har varit ett nöje att få hjälpt till med ert köp. Jag hoppas ni kommer stormtrivas i Uppsala och den nya bostaden. Uppskattar verkligen att ni tagit er tiden att svara på RECO. Ses vid tillträdet! :)

• Martyna Z
    Martyna Z skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt bostad på Stenhagen. Jag tyckte jag blev bemött av mäklaren väldigt dåligt med rätt tydlig ålderdiskriminering, dumförklaringar och patroniserande uttryck från hennes sida, betedde sig väldigt oseriöst mot mig (t.ex. uttryck så som "väldigt instagramvänlig pärm" vid påskrivning av kontraktet, ändringar av tider 1400 gånger, obesvarade frågor samtal och mejl, ändringar i sista minuten, ville jag skulle vänta att kunna få en fysisk kopia av mitt kontrakt tills dagen jag skulle betala handpenningen, felgiven infromation, ville inte gå genom besväret att jag skulle kunna ha min sambo och mig båda skriva på som ägare till lägenheten utan jag fick skriva på själv, fula knep för att avsluta affären så fort som möjligt, vidhållning av papper, försökte tvinga fram en fullmakt från min sida fast jag kategoriskt sa nej, skickade inte min påskriven kopia av alla slutpapper till en vecka senare, förväntade sig att jag skulle springa till kontoret och skriva på dokument hon glömde be mig att skriva på tidigare, osv).
    Jag förväntades att behandlas med grundläggande respekt som människa och som en kund, men behandlades istället som ett idiotförklarat barn och fick dessutom stressa höger och vänster för att få affären att gå igenom, med mer hinder än hjälp från mäklaren. Vissa saker i journalen stämmer inte heller med sanningen. Hela affären kändes som på skoj från hennes sida, en sån affär vill man känna sig trygg i och det kan jag absolut inte säga att jag var. Älskade bostaden men mäklaren var det stora negativa i det hela.
    Sammanfattning: Kommer starkt rekommendera alla jag känner att inte använda Fastighetsbyrån då de kanske hamnar med en liknande mäklare. På en skala av 1-10, en definitiv -2. Läs mer
    2018-11-13 Asha K svarar Martyna Z
    Hej,
    Jag vill börja med att tacka för att du tagit dig tiden att skicka in ditt RECO.

Mitt mål har alltid varit att ha Uppsalas högsta kundnöjdhet, vilket jag under en längre period även haft. Det är jättetråkigt att din upplevelse av resan har uppfattats enligt ovan, då det inte går i linje med mina mål eller vad mina andra kunder har för uppfattning.

Här nedan kommer jag med några förtydligande och då en del av den information du skrivit tyvärr är felaktigt förtydligar jag vad som är korrekt.

Vill vara väldigt tydlig med att inte skett någon typ av åldersdiskriminering, dumförklaringar och patroniserande uttryck från min sida. För att lätta upp stämningen vid mina kontraktsskrivningar brukar jag skoja till det och säga att våra pärmar är Instagram vänliga och det brukar leda till att alla skrattar. Det var oavsett inte alls meningen att det uttrycket skulle uppfattas på ett negativt sätt.

Jag blir förvånad över en del saker du skrivit, då jag dagen efter avtalsskrivningen lämnade det fysiska avtalet till dig. Anledningen till att jag personligen lämnade det till dig var för att du skulle få det snabbare än via posten. Detta var endast en extra service för att göra dig nöjdare och inte alls meningen att det skulle uppfattas på något sätt som en negativ sak.

Jag har inte fått informationen om att din sambo skulle stå med som ägare från dig alls, det är absolut första gången det nämns här ovan. Det var synd att jag inte fick denna information i ett tidigt skede under processen, för då hade jag kunnat kommit med bästa rekommendationerna för er med det i åtanke.

Kort inpå tillträdesdagen informerade du oss att du inte kunde komma på tillträdet. Med tanke på hur kort inpå det var och för att underlätta processen för dig kom mina assistenter med samma rekommendation till dig som de gör alla våra köpare när de inte kan vara med på tillträdesdagen. Dvs att ge en fullmakt till ansvarig mäklare som kan sköta tillträdet som du inte kan närvara på åt dig, så du sedan kan hämta nycklar osv när det passar dig istället. Jag blir lite förvånad över att du skriver att det varit mig som du talat med, när hela diskussionen varit med våra assistenter. Det var oavsett inte alls meningen att det uttrycket skulle uppfattas på ett negativt sätt.

Du skriver att vi inte skickat likvidavräkningen till dig förrän en vecka senare och det är såklart helt felaktigt. Tillträdesdagen var en fredag och handlingarna postas alltid närmaste arbetsdag efter och i detta fall var det på måndag, men tyvärr verkar det som att posten tagit lång tid på sig att leverera det till dig. Då du inte kunde vara med på tillträdet och inte ville ge ut en fullmakt ställde vår assistent upp och hjälpte dig när du skulle signera tillträdeshandlingarna, tyvärr missade de att ta fram journalen som vi alltid lämnar ifrån oss. Vid tillträdet insåg jag detta och för att återigen underlätta det för dig postade jag journalen med likvidavräkningen till dig med en frankerad och klar kuvert, så du enkelt kan posta det tillbaka till oss vid tillfälle. Vi har aldrig haft något krav om du fysiskt måste lämna det tillbaka till oss. Det var oavsett inte alls meningen att det uttrycket skulle uppfattas på ett negativt sätt.

Det är oerhört tråkigt att du känner som du gör, men jag har verkligen gjort mitt bästa för att underlätta processen för dig under resans gång. Dessvärre verkar det som att mina insatser för att underlätta saker och ting för dig inte uppfattats positivt från din sida. Jag tar mig till av det som vi kan påverka och kommer att fortsätta jobba mot att ha Uppsalas högsta kundnöjdhet och tackar igen för ditt RECO.

2018-11-15 Martyna Z svarar Asha K
    Hej Asha!

Tack för ditt svar.
    Jag vill i min tur vara tydlig att det du kanske inte anser vara patroniserande, är just det.

Ja, du lämnade avtalet till mig, så som vi bestämde från början och du försökte ändra på sen. Vi kom överens att du skulle ge mig avtalet senare samma dag, vilket du sen försökte backa ut ur och jag fick insistera att jag inte ville vänta en vecka för att få avtalet.

Jag diskuterade med dig mer än en gång om att ha fler än en person som skulle skriva på avtalet - du hänvisade om och om igen till att personen skulle behöva bo där. Tack, det förstod jag efter du förklarade det 4 gånger. Jag nämnde också detta under avtalspåskrivningen, där jag tydligt sa att vi ville fixa så jag skrev på för min sambo och mig själv (då de inte kunde närvara under påskrivningen), men eftersom du hela tiden dumförklarade mig och förklarade samma sak om och om igen (jo, jag förstår att bostadsföreningen stadgar säger de som skriver på båda måste bo där), blev det att jag fick skriva på själv. Du sa själv under mötet då jag skrev på avtalet att du missuppfattade det hela och det klickade inte att sambon också skulle skriva på.

Jag är medveten, och uppskattar dina assistenternas snabba svar på mejlen och deras hjälp i frågan. Men jag skrev från första början jag vägrade ge dig en fullmakt, och när jag kom för att skriva på avtalet, fick jag en fullmakt framför mig, som enligt en av dina assistenter, du bad de att skriva och ge mig att skriva på. Jag vill även påpeka du var länkad i varenda mejl - så det är absolut inte så du inte visste korrespondensen tog plats eller vad sades i den.

Jag håller absolut inte med att det är "såklart helt felaktigt". Ja, påskrivningen var på en fredag morgon - vilket ger er också tid att skicka det på fredag om ni verkligen ville - och jag fick inte likvidavräkningen förrän en vecka senare. Det känns bara lite fult att skylla på posten här, då även om den har sina brister så kommer brev skickade inom Sverige fram inom 1-2 dagar. Om det verkligen skickades på måndag (vilket jag starkt tvivlar), borde jag inte ha fått brevet så sent som jag gjorde.

Jag håller med det är oehört tråkigt att känna så här, men håller absolut inte med att du gjorde ditt bästa för att underlätta processen.

Martyna
    2018-11-16 Asha K svarar Martyna Z
    Hej Martyna,

Vill börja med att ännu en gång tacka för ditt svar.

Mitt mål är att alla mina kunder ska vara supernöjda med mig och det är jätte tråkigt att du inte känner så. Jag kan inte spola tillbaka tiden, men kommer att göra mitt yttersta för att vi nu och framåt kan vända på detta till en så bra resa som möjligt och förhoppningsvis få detta till ett positivt avslut.

Önskar dig en bra dag och tack igen för ditt svar.

Mvh Asha
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej!

Vi köpte en lägenhet på Kummingatan 19 i Uppsala.
    Vi hade aviserat vart vi ville köpa lägenhet, hon hade det i tankarna sen när det läraktigt dök upp en så hörde hon av sig direkt, det kändes verkligen som vi blev ihågkomna och kul att en mäklare är så trovärdig och jordnära på samma gång.

Vi tyckte att köpet av lägenheten gick riktigt smidigt och Asha har verkligen koll på läget, en mäklare som är jordnära och personlig, tar reda på saker och återkommer inom utsatta datum/klockslag. Hon arbetar hårt för att ta reda på saker tex jagar styrelsen i Brf mm.

Kan varmt rekommendera denna duktiga mäklare.

Så sammanfattningsvis en mycket duktig och komplett mäklare med en personlighet vi gillade mycket skarpt!

Med vänlig hälsning,
    Andreas & Sara Läs mer
    2018-11-05 Asha K svarar Andreas D
    Hej Andreas och Sara!

Tack för er fina rekommendation samt att ni tagit er tiden att skriva. Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er hitta lägenhet! Det har även varit ett rent nöje att få jobba er och jag hoppas jag får komma och se hur lägenheten ser ut när ni är klara med renoveringarna! :)

• Ivar A
    Ivar A skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt en 3:a i Årsta Uppsala åt min pappa. Det var hur smidigt som helst och snabbt gick det också. Mäklaren var jätteduktig och mycket info om händelseförlopp under försäljningen. Har haft jättebra kontakt med mäklaren under hela resan. Kort sagt, vi blev jättenöjda både min pappa och jag. Läs mer
    2018-10-31 Asha K svarar Ivar A
    Hej Ivar!

Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen. Stort tack för ett mycket gott samarbete och dom fina orden.

• Maria H skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig tjej tillmötesgående och engagerad glad och trevlig skulle jag behöva hjälp i framtiden så kontaktar jag Asha 😊 Läs mer
    2018-10-02 Asha K svarar Maria H
    Hej Maria!

Tack för ett mycket gott samarbete och dina fina ord! :)

Jag hoppas verkligen våra vägar korsas framöver!

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt vår lägenhet i Sala Backe. Bra bemötande, snabb och engagerad, lägger ned sin själ i jobbet. Rekommenderar henne! Läs mer
    2018-10-02 Asha K svarar Fredrik H
    Hej Fredrik!

Tack så mycket till att jag fick förtroendet att förmedla eran bostad. Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i den nya bostaden.

• Matilde H skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har fått hjälp med att sälja vår trea i Uppsala för att flytta till större. Vi bestämde oss för att sälja när vi såg en lägenhet som vi ville ha på Hemnet. Under tre veckor lyckades Asha med gott humör fixa allt från fotografering till visning till försäljning. Genom hennes kompetens och snabbhet fick vi lägenheten vi ville ha samt vår egen såld till ett bra pris. Vi är så nöjda! Läs mer
    2018-10-02 Asha K svarar Matilde H
    Hej Matilde!

Det har varit ett stort nöje från början till slut att få jobba med er. Stort tack för din fina rekommendation samt att du tagit dig tiden att skriva! Jag hoppas ni kommer att stormtrivas i den nya bostaden.

• Katrin J
    Katrin J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Min mamma hamnade på äldreboende och då kontaktade vi fastighetsbyrån och Asha Khan för att sälja hennes tvåa på stenhagsv 91. Kände förtroende för Asha direkt. Vi körde igång med lite renovering och planerade för visning men tyvärr dog min mamma bara ett par dagar före första visningen. I och med det fick ju allt skjutas upp då bouppteckningen måste bli klar innan försäljning. Asha tog reda på hur vi skulle gå till väga med allt och fick oss att ändå känna tillförsikt. Vi tycker att Asha Khan mer än väl levt upp till våra förväntningar. Hon har varit mycket professionell och fått oss att känna oss trygga. Mvh Katrin Jonsson Läs mer
    2018-10-02 Asha K svarar Katrin J
    Hej Katrin!

Det har varit en resa för oss båda och jag tackar för ett mycket gott samarbete genom hela resan. Tack för din fina rekommendation och uppskattar att du tagit dig tiden att skriva.

• Angelica P skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte en bostad genom Asha. Mycket proffsigt bemötande, lätt att nå dygnets alla timmar och snabb på att återkoppla. Bara positivt 😊 Läs mer
    2018-10-02 Asha K svarar Angelica P
    Hej Angelica!

Tack för dom fina orden. Jag hoppas ni kommer stormtrivas i bostaden :)

• Christoffer I
    Christoffer I skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej jag har köpt en lägenhet på fålhagsleden och mäklaren bemötte mig super bra. Hon var trevlig, utförlig och nyanserad. Ett 10/10 betyg från min sida! Läs mer
    2018-09-14 Asha K svarar Christoffer I
    Hej Christoffer!

Tack så mycket! Jag hoppas du kommer trivas jättebra i din nya bostad.

• Erik F
    Erik F skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har sålt en bostadsrätt, två rum och kök, med snabbt och bra resultat. Bemötandet från Asha har genomgående varit professionellt och positivt.
    Då vi flyttat till en annan del av landet skötte hon allt praktiskt åt oss, så som bokning av flyttstädning och med fullmakt slutförde försäljningen på tillträdesdagen.
    Asha höll oss uppdaterade under hela försäljningsprocessen vilket kändes tryggt för oss.
    Vi kan i högsta grad rekommendera Asha till alla som funderar på att sälja sin lägenhet. Läs mer
    2018-09-11 Asha K svarar Erik F
    Hej Erik!

Tack för dina fina ord! Det har varit ett stort nöje för mig att få jobba med dig och Bonita. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!

• Annelie Å skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig, korrekt och påläst mäklare. Kom med konkreta tips.

Vi tyckte att mäklaren presenterade bostadsrätten på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-09-11 Asha K svarar Annelie Å
    Hej Annelie!

Tack så mycket! Jag hoppas ni kommer trivas superbra i eran nya bostad.

• Niklas Å skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Positiv och glad. Tillmötesgående och med bra koll på objektet till salu, det hon inte visste på plats kollade hon upp och kompletterade med snabbt efter visningen via sms. Läs mer
    2018-09-03 Asha K svarar Niklas Å
    Hej Niklas!

Tack för dom vänliga orden! Jag hoppas du kommer trivas jättebra i din nya lägenhet.

• Paulina L skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt en lägenhet. Jag bemötte mäklaren som trevlig, påläst och lämpade sitt språk till sina köpare.
    Jag trodde mäklare var tråkiga och stela men hon var verkligen inte det!
    Jättebra! Läs mer
    2018-09-03 Asha K svarar Paulina L
    Hej Paulina!

Vad roligt att höra att du tycker allting fungerat bra och att du fått en ny bild av mäklare :) Jag hoppas du kommer stormtrivas i din nya lägenhet!

Mvh Asha khan.
  • Wielfried M
    Wielfried M skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde en lägenhet. Hon var mycket aktiv och föreslog nya strategier för att locka köpare. Hon svarade på alla frågor och visa alltid mycket engagemang.
    Duktig på att ge råd. Läs mer
    2018-07-18 Asha K svarar Wielfried M
    Hej Wielfried!

Det har varit jätteroligt att få samarbeta med dig. Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad.

Ha en fortsatt bra sommar!

• Joachim N
    Joachim N skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köp av lgh Bernadottevägen 1b. Tydlig info och tog sig tid att visa lgh en gång till. Läs mer
    2018-07-18 Asha K svarar Joachim N
    Hej Joachim!

Hoppas Jennifer kommer stormtrivas i den nya bostaden.

Ha en fortsatt bra sommar!

• Mia H skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket trevlig glad, positiv och tillmötesgående Läs mer
    2018-07-18 Asha K svarar Mia H
    Hej Mia!

Tack för dom fina orden.

Ha en riktigt bra fortsatt sommar!

• Marie S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt en, 1 rum och kök, lägenhet i Salabacke.
    Har inte haft kontakt med Asha mer än en fråga jag hade på ett sms jag fick, min make och dotter har haft den mesta kontakten. Jag fick svar på mitt sms samma dag. Jag har fått många sms under tiden om antal besökare på Hemnet och en del annat, samma sms som övriga i min familj. Läs mer
    2018-06-13 Asha K svarar Marie S
    Hej Marie!

Jag hoppas ni tyckt det varit bra med dom kontinuerliga uppdateringarna från mig.

• Jesper L skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha hjälpte mig att sälja en etta i Luthagen. Väldigt tidigt i processen la vi fram en strategi för att maximera chanser för en bra försäljning. I en instabil och avvaktande marknad lyckades hon hjälpa mig att få det absolut högsta möjliga pris för lägenheten. Hon är duktig, tillgänglig och väldigt trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2018-06-13 Asha K svarar Jesper L
    Hej Jesper!

Tack för dom vänliga orden. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa dig med försäljningen.

• Åsa B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha har varit mycket professionell i sitt arbete som mäklare. Jag har visat stor oro under försäljningen på grund av att visningen och det har ju gällt alla visningar under det senaste halvåret, har varit dåligt besökta. Jag har ställt många frågor som Asha har besvarat på ett mycket bra och inkännande sätt. Hon är en mycket kunnig mäklare.
    Med vänlig hälsning, Åsa Bergström Läs mer
    2018-05-03 Asha K svarar Åsa B
    Hej Åsa,

Tack för dina fina ord och ett bra samarbete!

Mvh Asha khan.
  • Kent D skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha är väldigt professionell med en hög förståelse för den stress och påfrestning det innebär att sälja sin bostad.

Asha är lugn och lyssnar på kundens behov och är väldigt ärlig i sin kommunikation.
    Både jag och min fru rekommenderar varmt henne och kommer att kontakta henne för framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-03-06 Asha K svarar Kent D
    Hej Kent!

Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av eran bostad.

Jag hoppas att ni kommer trivas jättebra i ert nya boende.

• Miranda L skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha Khan kändes proffsig och trygg och gjorde sitt bästa för att hjälpa oss i en svår marknad för bostadssäljare. Läs mer
    2018-02-21 Asha K svarar Miranda L
    Hej Miranda,

Tack för ett gott samarbete! Det har varit jätteroligt att få hjälpa er med eran bostadsförsäljning.

• Anita T skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    första mötet: hon verkade inte så engagerad, honhade ju kunnat hälsa/heja när hon öppnar porten och sätter ut visningsskylten. Vi står och väntar utanför. Hälsar när vi kommer in i lgh.
    Första intrycket sådär!!!!!!!
    Men när det visar sig att jag var intr blev det mkt bättre.

(Slutsats: ett första intryck är mkt viktigt) Läs mer
    2018-02-09 Asha K svarar Anita T
    Hej Anita!

Det är väldigt tråkigt att höra att du känner så, men uppskattar din feedback. Det blev tyvärr en liten missförstånd till en start när vi sågs, men tar till mig detta och fortsätter att utvecklas.

Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad!

• Ida L skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevligt bemötande och bra service! Läs mer
    2018-02-08 Asha K svarar Ida L
    Hej Ida!

Tack så mycket!

Jag hoppas du kommer trivas superbra i ditt nya boende.

• Åke J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi vill tacka Asha Khan För ett jättebra jobb med försäljningen av vår lägenhet vi är så nöjda och vill varmt rekommendera Asha Kahn. Margita och Åke. Läs mer
    2018-01-19 Asha K svarar Åke J
    Tack Åke och Margita! Det har varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen av er bostad.
    Jag hoppas ni kommer stormtrivas i ert nya boende!

• Sylvia S
    Sylvia S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha var den bästa och ärligaste mäklaren jag träffade. Har jagat några bostadsrätter, tyvärr blev jag "ignorerade". Asha svarade direkt när jag skickade e-mejl till henne. Då vet jag att jag har hittat rätt mäklare och lägenhet.

Tusen tack. Oron att bli hemslösa är löst. Tack Asha att du fanns i "right time with the right apartment." God jul o gott nytt år! Läs mer
    2018-01-09 Asha K svarar Sylvia S
    Hej Sylvia!

Tack för dina fina ord. Det har varit jättekul att få jobba med dig och jag hoppas att ni kommer få det jättebra i din bostad.

God fortsättning!

• Maria J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande. Trevlig. Bra samordning med banken. Bra feedback då hon ringde då det var stiltje under budgivn. Läs mer
    2017-11-06 Asha K svarar Maria J
    Hej Maria!

Tack för dina vänliga ord. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!

• Åsa N skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsigt bemötande under hela försäljningen. Asha gjorde att man förväntar sig av en mäklare och lite till. Jag skulle absolut rekommendera henne vidare. Läs mer
    2017-08-24 Asha K svarar Åsa N
    Hej Åsa!
    Tack för dom vänliga orden. Jag hoppas ni kommer trivas superbra i er nya bostad.
  • Lennart L skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Så långt vi nu är i processen så har Asha varit proffassionell. Hon har den kompetens jag som kund förväntar mig och hon är noggrann i utförandet av sitt arbete. Läs mer
    2017-08-24 Asha K svarar Lennart L
    Hej Lennart!
    Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • Britt Marie J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra bemötande och ett trevligt sätt. Asha höll oss hela tiden uppdaterad om försäljningsprocessen vilket gav oss möjlighet att ge feedback.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hennes arbete och vill verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2017-08-24 Asha K svarar Britt Marie J
    Hej Britt Marie!
    Tack så mycket för ett gott samarbete.
  • Nazli S
    Nazli S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En mkt trevlig och en mkt säker, glad, lyhörd och positiv ung tjej som hoppar in och tar över när våran gamla mäklare slutar sin anställning hos fastighetsbyrån. Hon verkar brinna passionerat för sitt jobb och hon med ett otroligt trevligt bemötande och oerhört mycket kunskap hjälpt oss att få våran lgh såld väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderar Asha starkt! Läs mer
    2017-07-19 Asha K svarar Nazli S
    Tack Nazli för dina fina ord! Det har varit ett stort nöje för mig att få jobba med dig och Åsa. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

• Christian B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha hjälpte oss snabbt och smidigt med alla detaljer kring försäljningen av vår lägenhet. Snabba och tydliga svar både via mail och telefon. Läs mer
    2017-07-19 Asha K svarar Christian B
    Tack så mycket Christian! Hoppas ni får det jättebra i ert nya hus!

• Elsa F skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jättebra!! Asha tog emot mig med stor professionalitet och med glimten i ögat. Väldigt bra koll på allt. Jag är mycket nöjd med min erfarenhet av mitt köp av ett första boende. Läs mer
    2017-07-19 Asha K svarar Elsa F
    Hej Elsa,

Tack så mycket!

Jag hoppas du kommer få det jättebra i din första egna bostad.

• Raimo O skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande.Förberedd på sitt uppdrag.Kunnig på sitt område Läs mer
    2017-05-12 Asha K svarar Raimo O
    Tack så mycket Raimo!

• Elias C skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha var effektiv och trevlig, och i allmänhet bra att ha att göra med. Vi fick snabba svar på alla frågor vi hade, och hela transaktionen kändes trygg. Läs mer
    2017-05-12 Asha K svarar Elias C
    Tack så mycket Elias! Jag hoppas ni kommer stormtrivas i er nya bostad.

• Henry R skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag upplever Asha som kunnig, effektiv och lyhörd för sina klienters behov. Läs mer
    2017-05-12 Asha K svarar Henry R
    Tack så mycket Henry! Jag hoppas du trivs bra i ditt nya boende.

• Torbjörn R skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Korrekt och seriös ................................................................................ Läs mer
    2017-03-24 Asha K svarar Torbjörn R
    Tack så mycket Torbjörn!
  • Nils-erik H skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpare av bostadsrättslägenhet i uppsala februari 2017 Läs mer
    2017-03-24 Asha K svarar Nils-erik H
    Tack Nils-Erik!
  • Johan E
    Johan E skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha har varit en mycket duktig mäklare. Hon är snabb och effektiv, tydlig och pålitlig, men även vänlig och inlyssnande. Det kändes som om Asha på ett diskret och professionellt sätt hjälpte oss igenom vår försäljning. Högsta betyg till Asha alltså! Läs mer
    2017-03-24 Asha K svarar Johan E
    Tack så mycket för dom fina orden! Det har varit jättekul att få jobba med er och jag hoppas ni kommer storm trivas i ert nya boende.
  • Bo J
    Bo J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha gjorde ett utmärkt jobb i en väldigt pressad situation. Hon fick hastigt ta över uppdraget från en annan mäklare som plötsligt lämnade Fastighetsbyrån. Läs mer
    2017-03-08 Asha K svarar Bo J
    Tusen tack Bo! Det har varit jätteroligt att få jobba med er.
    Lycka till med allt.
  • Sigrid A skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha var engagerad och kompetent. Vi är väldigt nöjda med hennes insats i en period då hon hade mycket att göra med ett annat uppdrag. Läs mer
    2017-01-18 Asha K svarar Sigrid A
    Tack så mycket Sigrid! Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i ert nya boende.
  • Torild B
    Torild B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha Khan har varit trevlig, alltid svarat när jag ringt och behövt komma i kontakt med henne. Hon har visat en god kunskap inför uppdraget och gett oss som kund ett mycket vänligt bemötande. Jag rekommenderar gärna henne. Läs mer
    2016-11-30 Asha K svarar Torild B
    Tack för dina vänliga ord Torild! Hoppas allting har gått bra med flytten och att Frida trivs bra.
  • Carl M skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har inga större synpunkter annat än att AK var en mycket professionell mäklare. Läs mer
    2016-11-01 Asha K svarar Carl M
    Tack så mycket Carl! Stort lycka till med ditt nya boende.
    Mvh, Asha Khan.
  • Dino C skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Smidigt, enkelt och tryggt. Bra kontakt med mig som kund. Jag har gärna henne som mäklare i framtiden. Läs mer
    2016-11-01 Asha K svarar Dino C
    Tack så mycket Dino! Lycka till med ditt nya boende.
    Mvh, Asha Khan.
Dennis Stenström