Asha Khan

Asha Khan

4.7 i betyg av 90 omdömen

Asha Khan är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Asha Khan har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 90 omdömen sedan 2016-10-14. Asha Khan har haft 17 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ena dagen är aldrig den andra lik! Som mäklare får man möjligheten att möta så mycket olika människor i olika situationer som innebär att man får agera som många typer av yrkesroller till vardags. Varje dag är ett nytt äventyr där jag får chansen att hjälpa mina kunder med den största affären de gör i sitt liv, säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden upptäcker jag helst världen, umgås med nära och kära samt tränar.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en bostadsrätt i centrala Uppsala med vackra detaljer från sekelskiftet.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 90 Läs vad Asha Khan

• Asha hjälpte oss att sälja vår bostadsrättslägenhet, en 3a i Salabacke. Bemötandet från och dialogen med Asha fungerade mycket bra genom hela processen. Marknaden gjorde att vi fick sänka våra förväntningar något under processen, men resultatet blev till slut utifrån det myckrt bra. Vår upplevelse var överlag mycket bra och skulle rekommendera att anlita henne. /Joel & Louise
    Joel W sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-10-09
    • 3:a
    • 72.0 m²
    • Salabacke
    2020-10-09
  • Vi har sålt en lägenhet 3,5 med uthyrningsdel. Vi är mycket nöjda med Asha Khan. Hon var mycket engagerad och vi fick ett bra förtroende för henne.
    Margareta Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 4:a
    • 71.3 m²
    • Kapellgärdet
    2020-09-08
  • Asha hjälpte mig att sälja min bostad i Fålhagen. Allt gick smidigt. Asha är kunnig och är väl informerad samt återkopplar och ger snabba svar. Väldigt nöjd!
    2020-09-08
  • Jag och mina föräldrar köpte nyligen en lägenhet i Rosendal. Asha var mycket tillmötesgående, svarade snabbt och utförligt på våra funderingar och hon levde mer än väl upp till mina förväntningar. Affären gick fort och enkelt till och det uppskattas! Toppbetyg!
    Elsa A köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-08-22
    • 32.0 m²
    • Rosendal
    2020-08-22
  • Vi köpte en bostadsrätt (1 rok i Luthagen, Uppsala) av Asha Khan. Hon var mycket tillmötesgående och ordnade en tidigare visning då lght var noterad som kommande. Hon svarade mycket snabbt på våra frågor både på telefon och mail trots att det oftast var utanför kontorstid. Smidig kontraktsskrivning mm. Sammanfattningsvis gav hon ett mycket seröst och bra intryck från första början som höll ända in i mål!
    Erik L köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-08-10
    • 28.0 m²
    • Luthagen
    2020-08-10
    Hej Erik! Tack för dom vänliga orden och för att du tagit dig tiden att skriva. Jag hoppas William kommer trivas jättebra i er nya bostad. Mvh Asha Khan.

Visa svar
  • Sålt en bostadsrätt, mäklaren jobbar hårt har ett väldigt personligt bemötande. Proffsig och sakkunnig
    Mattias H sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-07-27
    • 3:a
    • 77.2 m²
    • Malma Backe
    2020-07-27
    Hej Mattias! Tack för din rekommendation och för förtroendet att hjälpa till med försäljningen av din bostad. Du och Eva har gjort mitt jobb enkelt för mig genom ert trevliga bemötande genom affären. Allt gott! Mvh Asha Khan.

Visa svar
  • Sålt en lägenheten med hjälp utav Asha lyckades vi uppnå det pris jag ville ha, Asha har under hela tiden varit väldigt proffsig och alltid varit positiv. Mina förväntningar på Asha var just att hon skulle hjälpa mig uppnå de pris jag ville ha för min bostad, det lyckades hon leverera väldigt bra. Asha är definitivt en mäklare jag kommer använda mig av vid framtida försäljningar. 10/10
    Viktor G sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-07-21
    • 32.0 m²
    • Rosendal
    2020-07-21
    Hej Viktor! Stort tack för din rekommendation och att du tagit dig tiden att skriva. Det har varit ett nöje för mig att få hjälpt till med försäljningen av din bostad. Tack för ett mycket gott samarbete! Allt gott! Mvh Asha Khan.

Visa svar
  • köpt bostadsrätt av Asha Khan....Trevlig tjej, snabb återkoppling vid frågor. Jättebra vid visning av lägenhet, visade alla förråd o div i huset... tumme upp, MVH Helena Kumpula Affären gick snabbt och smidigt.
    Helena K köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-07-14
    • 2:a
    • 63.5 m²
    • Årsta
    2020-07-14
    Hej Helena! Tack så hemskt mycket för de fina orden och hoppas att ni kommer trivas i den nya bostaden. Allt gott! Mvh Asha Khan.

Visa svar
  • Tydlig och snabb återkoppling. Koll på läget trevlig ingen prestige
    Anna A köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-07-09
    • 2:a
    • 60.3 m²
    • Årsta
    2020-07-09
    Hej Anna! Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva. Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Allt gott! Mvh Asha Khan.

Visa svar
  • Jag tycker Asha gör ett grymt bra jobb allt igenom. Kände mig väl bemött och omhändertagen under hela processen.
    Jonathan B köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-06-22
    • 43.0 m²
    • Luthagen
    2020-06-22
    Hej Jonathan! Stort tack för dessa fantastiska ord. Det har varit riktigt roligt att få hjälpa dig hitta din nya bostad.Jag hoppas verkligen att du kommer trivas jättebra i nya lägenheten. Allt gott! Mvh Asha Khan.