20 rekommendationer

Asha Khan
en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22
753 80 Uppsala — Visa karta

Vad tror Asha att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 20 kunder tycker om Asha Khan

• Åke J
    Åke J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi vill tacka Asha Khan För ett jättebra jobb med försäljningen av vår lägenhet vi är så nöjda och vill varmt rekommendera Asha Kahn. Margita och Åke. Läs mer
    2018-01-19 Asha K svarar Åke J
    Tack Åke och Margita! Det har varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen av er bostad.
    Jag hoppas ni kommer stormtrivas i ert nya boende!

• Sylvia S
    Sylvia S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha var den bästa och ärligaste mäklaren jag träffade. Har jagat några bostadsrätter, tyvärr blev jag "ignorerade". Asha svarade direkt när jag skickade e-mejl till henne. Då vet jag att jag har hittat rätt mäklare och lägenhet.

Tusen tack. Oron att bli hemslösa är löst. Tack Asha att du fanns i "right time with the right apartment." God jul o gott nytt år! Läs mer
    2018-01-09 Asha K svarar Sylvia S
    Hej Sylvia!

Tack för dina fina ord. Det har varit jättekul att få jobba med dig och jag hoppas att ni kommer få det jättebra i din bostad.

God fortsättning!

• Maria J
    Maria J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande. Trevlig. Bra samordning med banken. Bra feedback då hon ringde då det var stiltje under budgivn. Läs mer
    2017-11-06 Asha K svarar Maria J
    Hej Maria!

Tack för dina vänliga ord. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad!

• Åsa N
    Åsa N skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsigt bemötande under hela försäljningen. Asha gjorde att man förväntar sig av en mäklare och lite till. Jag skulle absolut rekommendera henne vidare. Läs mer
    2017-08-24 Asha K svarar Åsa N
    Hej Åsa!
    Tack för dom vänliga orden. Jag hoppas ni kommer trivas superbra i er nya bostad.
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Så långt vi nu är i processen så har Asha varit proffassionell. Hon har den kompetens jag som kund förväntar mig och hon är noggrann i utförandet av sitt arbete. Läs mer
    2017-08-24 Asha K svarar Lennart L
    Hej Lennart!
    Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
  • Britt Marie J
    Britt Marie J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra bemötande och ett trevligt sätt. Asha höll oss hela tiden uppdaterad om försäljningsprocessen vilket gav oss möjlighet att ge feedback.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hennes arbete och vill verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2017-08-24 Asha K svarar Britt Marie J
    Hej Britt Marie!
    Tack så mycket för ett gott samarbete.
  • Nazli S
    Nazli S skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En mkt trevlig och en mkt säker, glad, lyhörd och positiv ung tjej som hoppar in och tar över när våran gamla mäklare slutar sin anställning hos fastighetsbyrån. Hon verkar brinna passionerat för sitt jobb och hon med ett otroligt trevligt bemötande och oerhört mycket kunskap hjälpt oss att få våran lgh såld väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderar Asha starkt! Läs mer
    2017-07-19 Asha K svarar Nazli S
    Tack Nazli för dina fina ord! Det har varit ett stort nöje för mig att få jobba med dig och Åsa. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

• Christian B
    Christian B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha hjälpte oss snabbt och smidigt med alla detaljer kring försäljningen av vår lägenhet. Snabba och tydliga svar både via mail och telefon. Läs mer
    2017-07-19 Asha K svarar Christian B
    Tack så mycket Christian! Hoppas ni får det jättebra i ert nya hus!

• Elsa F
    Elsa F skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jättebra!! Asha tog emot mig med stor professionalitet och med glimten i ögat. Väldigt bra koll på allt. Jag är mycket nöjd med min erfarenhet av mitt köp av ett första boende. Läs mer
    2017-07-19 Asha K svarar Elsa F
    Hej Elsa,

Tack så mycket!

Jag hoppas du kommer få det jättebra i din första egna bostad.

Mvh Asha Khan
  • Raimo O
    Raimo O skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande.Förberedd på sitt uppdrag.Kunnig på sitt område Läs mer
    2017-05-12 Asha K svarar Raimo O
    Tack så mycket Raimo!

Mvh Asha Khan
  • Elias C
    Elias C skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha var effektiv och trevlig, och i allmänhet bra att ha att göra med. Vi fick snabba svar på alla frågor vi hade, och hela transaktionen kändes trygg. Läs mer
    2017-05-12 Asha K svarar Elias C
    Tack så mycket Elias! Jag hoppas ni kommer stormtrivas i er nya bostad.

• Henry R
    Henry R skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag upplever Asha som kunnig, effektiv och lyhörd för sina klienters behov. Läs mer
    2017-05-12 Asha K svarar Henry R
    Tack så mycket Henry! Jag hoppas du trivs bra i ditt nya boende.

• Torbjörn R
    Torbjörn R skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Korrekt och seriös ................................................................................ Läs mer
    2017-03-24 Asha K svarar Torbjörn R
    2017-03-24 Asha K svarar Nils-erik H
    Tack Nils-Erik!
  • Johan E
    Johan E skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha har varit en mycket duktig mäklare. Hon är snabb och effektiv, tydlig och pålitlig, men även vänlig och inlyssnande. Det kändes som om Asha på ett diskret och professionellt sätt hjälpte oss igenom vår försäljning. Högsta betyg till Asha alltså! Läs mer
    2017-03-24 Asha K svarar Johan E
    Tack så mycket för dom fina orden! Det har varit jättekul att få jobba med er och jag hoppas ni kommer storm trivas i ert nya boende.
  • Bo J
    Bo J skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha gjorde ett utmärkt jobb i en väldigt pressad situation. Hon fick hastigt ta över uppdraget från en annan mäklare som plötsligt lämnade Fastighetsbyrån. Läs mer
    2017-03-08 Asha K svarar Bo J
    Tusen tack Bo! Det har varit jätteroligt att få jobba med er.
    Lycka till med allt.
  • Sigrid A
    Sigrid A skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha var engagerad och kompetent. Vi är väldigt nöjda med hennes insats i en period då hon hade mycket att göra med ett annat uppdrag. Läs mer
    2017-01-18 Asha K svarar Sigrid A
    Tack så mycket Sigrid! Jag hoppas ni kommer trivas jättebra i ert nya boende.
  • Torild B
    Torild B skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Asha Khan har varit trevlig, alltid svarat när jag ringt och behövt komma i kontakt med henne. Hon har visat en god kunskap inför uppdraget och gett oss som kund ett mycket vänligt bemötande. Jag rekommenderar gärna henne. Läs mer
    2016-11-30 Asha K svarar Torild B
    Tack för dina vänliga ord Torild! Hoppas allting har gått bra med flytten och att Frida trivs bra.
  • Carl M
    Carl M skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har inga större synpunkter annat än att AK var en mycket professionell mäklare. Läs mer
    2016-11-01 Asha K svarar Carl M
    Tack så mycket Carl! Stort lycka till med ditt nya boende.
    Mvh, Asha Khan.
  • Dino C
    Dino C skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Smidigt, enkelt och tryggt. Bra kontakt med mig som kund. Jag har gärna henne som mäklare i framtiden. Läs mer
    2016-11-01 Asha K svarar Dino C
    Tack så mycket Dino! Lycka till med ditt nya boende.
    Mvh, Asha Khan.
Alex Baz