Asha Khan
Registrerad mäklare sedan 2016-06-14
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-14
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att ena dagen är aldrig den andra lik! Som mäklare får man möjligheten att möta så mycket olika människor i olika situationer som innebär att man får agera som många typer av yrkesroller till vardags. Varje dag är ett nytt äventyr där jag får chansen att hjälpa mina kunder med den största affären de gör i sitt liv, säljare som köpare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden upptäcker jag helst världen, umgås med nära och kära samt tränar.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en bostadsrätt i centrala Uppsala med vackra detaljer från sekelskiftet. Läs mer

Läs vad 81 Läs vad Asha Khan

• Jonathan B köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-22

Luthagen
    Jag tycker Asha gör ett grymt bra jobb allt igenom. Kände mig väl bemött och omhändertagen under hela processen. Läs mer
  • Andrea Paola C köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-11

3:a
    Centrum
    My partner and I have bought an apartment recently, Asha was our broker and we are very satisfied with the help she provided. We are not fluent in swedish and she took the time to explain the whole process and the relevant documentation. She was always available to answer our questions. In general we had a very good experience with her and we can recommend her. Läs mer
  • Peter G köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-04-17

4:a
    Årsta
    Köpt lägenhet å sålt lägenhet. Är riktigt nöjd allt gick snabbt och smidigt . Mäklarn var riktigt trevlig och motiverad på sitt jobb som gjorde detta bra . Läs mer
  • Barbro K sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-04-04

Luthagen
    Realistisk och noggrann. Lyssna på vad vi önskade. Svarade snabbt på all kontakt. Var tydlig.
    Blev inte sur när vi ändrade oss vid första besöket. Bara önskade oss välkommen tillbaka och därför kom vi tillbaka. Gav goda råd . Kunde ställa upp med visning av lägenhet inom 4 timmar. Fantastiskt och då blev lägenheten såld.
    Vi är mer än nöjda med den trevliga och duktiga mäklaren. Alla förväntningar som vi hade innan på mäklaren uppfylldes.
    Ordning och reda. Läs mer
  • Klas K sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-04-04

Luthagen
    Sålde bostadsrätt i Uppsala, Luthagsesplanaden.
    Professionellt (påläst och förberedd), förtroendegivande bemötande.

Kommunikativ och bra balanserad dialog med vettiga råd under hela processen.

Bra avslut till "rätt" pris för köpare och säljare. Läs mer
  • Agneta S sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-11-07

Sålt bostadsrätt.
    Asha har varit snabb och saklig i kontakten med oss. Jag har känt mig trygg i hennes sätt att sköta affären. Läs mer
    2019-11-12 Asha K svarar Agneta S
    Hej Agneta!

Tusen tack för dom vänliga orden. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet!

Mvh Asha khan.
  • Per Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-10-30

Luthagen
    Asha gjorde ett bra jobb trots att det var trögt att hitta köpare till den lilla studentlägenheten. Läs mer
    2019-11-12 Asha K svarar Per Erik S
    Hej Per Erik!

Tack så mycket för att du tagit dig tiden att skriva samt förtroendet från ert håll.Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er. Vi ses på tillträdet!

Mvh Asha khan.
  • Johanna H
    Johanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-28

Kapellgärdet
    Jag köpte en etta (bostadsrätt) vid Kapellgärdet juli 2019 och var mycket nöjd med bemötandet av mäklaren. Asha svarade snabbt och tydligt på alla frågor jag hade, och var helt klart den av de olika mäklare jag hade kontakt med i mitt bostadsletande jag fått mest förtroende för. Mycket tydlig, trevlig och skicklig och hjälpte verkligen till med att göra hela processen så enkel och väl utförd som möjligt.

Det var första gången i mitt liv jag köpt en bostad, så jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig, men blev positivt överraskad och är otroligt nöjd. Läs mer
    2019-09-02 Asha K svarar Johanna H
    Hej Johanna!

Jag uppskattar att du tagit dig tiden att skriva och stort tack för din rekommendation. Det glädjer mig att du känner dig positivt överraskad och nöjd med min insats. Jag hoppas nu att du kommer bli lika nöjd med din nya bostad.

Lycka till med allt!

• Kristina H
    Kristina H köpte sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-28

Kapellgärdet
    Vi köpte en etta på Kvarngärdet i Uppsala. Asha var kompetent, snabb och tydlig. Jag önskar dock att denna utmärkta mäklare slutar säga (och slutar också att göra!) att hon jobbar dygnet runt. Det ökar inte det professionella intrycket, utan gör att jag funderar på hur hennes arbetsgivare tar hand om sina anställda.

Bortsett från det - bra jobbat, Asha! Läs mer
    2019-09-02 Asha K svarar Kristina H
    Hej Kristina!

Tack för din fina rekommendation samt att du tagit dig tiden att skriva. Det är svårt när man har så roligt på jobbet som jag har. :) Men stort tack för att du påpekar detta och jag tar till mig.

Jag hoppas Johanna kommer att stormtrivas i bostaden och lycka till med inflyttningen.

• Åsa E
    Åsa E sålde sin lägenhet med hjälp av Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-12

2:a
    Gränby
    Vi sålde vår bostadsrätt med Asha som mäklare. Vi är nöjda, Asha har alltid varit snabb i kommunikationen/återkoppling och tydlig, rak och trevlig. Vi kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-08-14 Asha K svarar Åsa E
    Hej Åsa!

Stort tack för din fina Reco och för ett mycket gott samarbete. Önskar er lycka till med framtida boende. Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher