Läs vad 13 Läs vad Benjamin Alizadeh

• 2021-01-15
    Benjamin sålde min lägenhet till ett rekordpris. Kompetent mäklare som genuint vill sina kunders bästa.
    Kan mycket starkt rekommendera honom och kommer absolut att använda mig utav honom igen i framtiden.
    Mansor E
    • 63.7 m²
    • Gottsunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Alizadeh en del av Fastighetsbyrån Uppsala
  • 2021-01-15
    Jag är OERHÖRT glad att jag valde Benjamin som min mäklare! Han var från början trevlig, stöttande och pedagogisk. Han var utmärkt engagerad genom hela processen.

Lägenheten såldes för ett pris som levde upp till mina förhoppningar och överträffade mina förväntningar! Det gick helt enkelt både bättre och smidigare än jag hade trott. Rekommenderar varmt att anlita Benjamin!

Benjamin hjälpte mig att sälja min etta i Sommarro.
    Hannah S
    • 37.8 m²
    • Sommarro
  • 2021-01-10
    Väldigt bra genomförd affär, smidigt och proffisionellt bemötande, kan varmt rekomendera vidare.
    Henrik S
    • 32.0 m²
    • Rosendal
  • 2021-01-06
    Jag upplevde Benjamin som en lyhörd och duktig mäklare. Köpte lägenheten innan visning och med stort engagemang och driv lyckades vi genomföra en affär .
    Mvh nöjd köpare i Hällbygatan
    Ahmed M
    • 22.5 m²
    • Luthagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Alizadeh en del av Fastighetsbyrån Uppsala
  • 2020-12-03
    Jag har sålt en lägenhet och vi är mycket nöjda med Benjamin.

Han har varit snabb och tydlig i sina kontakter med oss.
    Maja H
    • 4:a
    • 108.5 m²
    • Ulleråker
  • 2020-11-19
    Professionell och bra mäklare som levde upp till alla våra förväntningar!
    Fredrik F
    • 52.2 m²
  • 2020-11-02
    Engagerad, kunnig, hjälpsam och trevlig.
    Kan varmt rekommendera Benjamin till andra.
    Han hjälpte oss med försäljning av våran bostad, det gick snabbt och problemfritt. Profssigt och seriöst hanterad försäljningsprocess.
    Vänligen, Alen.
    Alen Z
    • 3:a
    • 84.0 m²
    • Stenhagen
  • 2020-10-27
    Har sålt en tvåa på Ekeby Hus i Uppsala. Benjamin Alizadeh har hela tiden visat sig som en kompetent mäklare. Han har varit kunnig, hjälpsam och trevlig. Då affären gick snabbt och problemfritt fram blev resutatet över mina förväntningar. Jag är mycket nöjd.
    Leonardo R
    Leonardo R
    • 56.0 m²
    • Ekeby
  • 2020-10-13
    Sålt en bostadsrätt,
    En snabb o bra mäklare, Har gått undan med försäljningen o fick mer än jag trodde för lägenheten:) Kan varmt rekommendera Benjamin till andra! Så han levde upp till mina förväntningar!
    Lena M
    • 4:a
    • 101.5 m²
    • Ekeby
  • 2020-10-07
    Sålde en 1a i Uppsala och enligt mig så var intresset och engagemanget utmärkt. Jag har blivit bra bemött och skulle rekommendera andra att använda sig av honom. Trevlig, hjälpsam.
    Jimmy R
    • 22.5 m²
    • Luthagen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte