Benjamin Alizadeh

Benjamin Alizadeh

Benjamin Alizadeh är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Benjamin Alizadeh har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Benjamin Alizadeh har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 75 omdömen med ett betyg på 4.9. Benjamin Alizadeh har haft 75 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 72% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 75 Läs vad Benjamin Alizadeh

• köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Alizadeh en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Sävja
    2022-08-12 Verifierad kund
    Jag tyckte Benjamin gjorde ett fantastisk jobb från start till slut. Rekomenderar honom starkt vidare och kommer utan tvekan att använda mig utav honom i framtiden, både vid köp och försäljning! 10/10.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Alizadeh en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Fålhagen
    2022-07-22 Verifierad kund
    Väldigt positiv och härlig energi! Han trodde på försäljningen och kämpade på tills vi fick det resultat vi ville ha, även i en klurig marknad!
    • Kvarngärdet
    2022-07-21 Verifierad kund
    Benjamin var jättebra hela vägen!

Han var väldigt lätt att kommunicera med och helt pålitlig.

Benjamin är ett proffs med god personlig kompetens! Jag kommer att arbeta med Benjamin i framtiden också.
    • Sävja
    2022-06-15 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med. Ringde tillbaka enl ök. Smidigt
    • Stenhagen
    2022-06-09 Verifierad kund
    Ett bra första intryck och god bemötande, trevlig och snabb på sin sak. Förklarar tydligt och väldigt mån om sina kunder
    • Stenhagen
    2022-06-06 Verifierad kund
    Super nöjd med Benjamins insatser
    • Salabacke
    2022-05-23 Verifierad kund
    Super proffsig och rolig. Snabba att svara . Lätt att prata med
    • Centrum
    2022-04-12 Verifierad kund
    Benjamin är en mäklare som fokuserar på att både säljare och köpare ska ha en angenäm upplevelse. Min erfarenhet är att det inte är så vanligt, såklart så har han den affärsmässiga uppgörelsen med säljaren men som köpare får man all hjälp man kan behöva. När man som säljare/köpare står färdig för att skriva på så lotsar Benjamin oss genom pappersarbetet på ett suveränt sätt.
    Efter att både sålt och köpt via Benjamin så kan jag inte annat ge honom min allra bästa rekommendationer.
    • Gränby
    2022-03-24 Verifierad kund
    Professionell, trevlig och engagerad! Rekommenderas!
    • Gränby
    2022-03-18 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt bra och professionellt sätt.