Cornelia Widmark

Cornelia Widmark

Cornelia Widmark är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Cornelia Widmark har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Cornelia Widmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 176 omdömen med ett betyg på 4.9. Cornelia Widmark har haft 58 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 176 Läs vad Cornelia Widmark

• sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Kapellgärdet
    2022-06-28 Verifierad kund
    Cornelia och vi hade en bra dialog och hon levde upp till alla förväntningar som vi hade och gjorde lägenhetsaffären till en trygg affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Kapellgärdet
    2022-06-27 Verifierad kund
    Hon var jätte bra , mycket hjälpsam.
    • Fålhagen
    2022-06-17 Verifierad kund
    Under hela processen uppträdde Cornelia Widmark mycket professionellt. Hon har dessutom en avslappnad och trevlig stil. Jag rekommenderar starkt Cornelia till personer som är i färd med att välja mäklare eller som är missnöjda med vald mäklare.
    • Fålhagen
    2022-06-11 Verifierad kund
    Cornelia har varit väldigt tillmötesgående och har alltid varit lätt att få tag på om man har frågor eller vil ha hjälp med något.
    • Sävja
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jätte nöjd med hela processen från början till slut och Cornelia var fantastiskt som person!
    2022-05-28 Verifierad kund
    Lyhörd och skicklig, väldigt trevlig att ha att göra med!
    2022-05-22 Verifierad kund
    Alltid ett grymt bemötande från Cornelia från dag ett.

Vi har haft kontakt under ca 3år, från att jag funderade på att sälja till att nu 3år senare sälja innan visning. Aldrig varit några problem att få tag på henne, och hon hör av sig för att stämma av läget då och då.

Jag rekommenderar henne stark som mäklare, och kommer personligen kontakta henne igen vid köp/försäljning av bostad.

Bästa mäklaren i Uppsala!!
    2022-05-20 Verifierad kund
    Så bra bemötande och enkel process utan konstigheter, toppenmäklare!
    • Luthagen
    2022-05-06 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett väldigt varmt och positivt sätt! Jag fick förtroende för Cornelia på en gång! Cornelia visade runt i lägenheten och förklarade allt på ett bra sätt. Under själva köpet gick vi igenom allt väldigt utförligt och alla funderingar blev besvarade. Allt var väldigt smidigt!
    • Luthagen
    2022-05-06 Verifierad kund
    Mycket bra återkoppling och verkligen hängiven för att få ens bostad såld! Spelade ingen roll om det var tidig morgon eller sen kväll, hon var alltid villig att hålla i visningar.