Cornelia Widmark
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 19 Läs vad Cornelia Widmark

• Lisa J sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-26

Salabacke
    Cornelia hjälpte oss att sälja vår 4:a i Salabacke.
    Då vi inte befunnit oss i Sverige har valet av mäklare varit viktigare än någonsin för oss.
    Cornelia bemötte oss personligt, trevligt och på ett sätt där det blev tydligt att hon lyssnat på våra frågor och behov vid den första kontakten. Det blev avgörande för vårt val!
    Då vi hade väldigt specifika önskemål om hur försäljningen skulle gå till med alltifrån marknadsföring till tillträde mm, kan vi inte mer än ge henne högsta betyg. Hon har hela tiden genom försäljningen lyssnat, väglett oss och mött oss där vi önskat!
    Cornelias bästa egenskaper är att hon är proffsig, kommunikativ, lyssnande med ett personligt engagemang. Läs mer
  • Robin S sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-24

Centrum - Fålhagen
    Cornelia hjälpte oss att sälja vår lägenhet till ett pris över förväntan. Att hon gjorde det på ett personligt och ändå proffsigt sätt var bara bonus! Stort tack! Läs mer
  • Jörgen P köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-21

Årsta
    Cornelia hjälpte oss med ett köp av lägenhet. Hon var från första mötet mycket trevlig och tillmötesgående och vi fick ett mycket stort förtroende för henne.

När det blir aktuellt med nya fastighetsaffärer kommer vi anlita Cornelia för detta. Läs mer
  • Gunilla C sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-19

Sålde min tvårumslägenhet, vilket gick otroligt smidigt! Cornelia gjorde ett fantastiskt jobb med att få ihop spekulanter och få in bud, och lägenheten såldes mycket snabbare än väntat, och dessutom för mer än förväntat.

Jag fick ett väldigt bra intryck, min mäklare var proffsig och trevlig utan att kännas 'säljig', vilket är det bästa betyg jag kan ge! Läs mer
  • Andreas R sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-17

Kapellgärdet
    Sålde lägenhet i Uppsala.
    Cornelia gjorde ett jättebra jobb och höll mig uppdaterad under hela processen, jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Hjalmar J sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-10

Svartbäcken
    Sålt en 27kvm bostadsrätt i Uppsala. Jag fick ett professionellt bemötande av min mäklare genom hela processen. Jag tycker att min mäklare överträffade mina förväntningar eftersom hon bl.a. bemödade sig genom extra schemalagda visningar och privata visningar. Jag tror att hängivenheten resulterade i ett högre slutpris för min lägenhet, och sammanfattningsvis är jag därför mycket nöjd med insatsen från Cornelia. Läs mer
  • Eva-britt H
    Eva-britt H köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-23

Kapellgärdet
    Träffades en gång, vid försäljningen. Läs mer
  • Hampus H köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-21

Kapellgärdet
    Jag köpt en bostadsrätt! Cornelia bemötte mig väl från början och allt gick väldigt smidigt. Trevlig och servicerinriktad! Läs mer
  • Mathias E köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-12-21

Kungsängen
    Jag har köpt en lägenhet och tycker att allt flöt på bra. Budgivningen var bra skött och allt därefter också. Läs mer
  • Axel D köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-12-04

Salabacke
    Jag har köpt en 2a i Uppsala. Jag blev bemött av mäklaren på vett väldigt positivt sätt. Upplevelsen men köpet var mycket bra, fick mycket stöd och svar på frågorna jag hade under hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher