Cornelia Widmark

Cornelia Widmark

4.9 i betyg av 48 omdömen

Cornelia Widmark är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Cornelia Widmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 48 omdömen sedan 2019-08-29. Cornelia Widmark har haft 34 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 48 Läs vad Cornelia Widmark

• Jag har köpt en etta till min son. Jag tycker att mäklaren var tillgänglig, fick bra hjälp i olika frågor. Uppdaterade hela tiden hur det såg ut på ett objektivt sätt. Värnande om säljare och mig som köpare. Jag är mycket nöjd med köpet av lägenheten och med hjälpen från mäklaren.
    Kerstin L köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-10-16
    • 31.9 m²
    • Fålhagen
    2020-10-16
  • Köpt en lägenhet (3a) med hjälp av Cornelia. Informativ och kunnig med gott bemötande. Rekommenderas!
    Rakel S köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-28
    • 3:a
    • 71.3 m²
    • Kapellgärdet
    2020-09-28
  • Sålde en lägenhet i Uppsala, 1a inne i stan. Väldigt engagerad och bra mäklare. Mycket nöjd med upplevelsen.
    Joakim M sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-25
    • 33.0 m²
    • Centrum
    2020-09-25
  • Sålt en lgh i Uppsala. Så glad att jag valde Cornelia. Superbra, trevlig, proffsig, serviceminded, kunnig, rätt strategier... listan kan göras lång Jag har känt mig fullkomligt trygg. Bästa mäklaren 😍
    Merit N sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-24
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Tunabackar
    2020-09-24
  • Jag och min sambo köpte våran första lägenhet och Cornelia var mäklaren. Eftersom att allt var så pass nytt för oss var hon otroligt noga med alla steg som vi hade framför oss och förklarade så att vi hängde med. Vi kände oss trygga i att fråga henne vad som helst. Otroligt trevlig och proffsig mäklare! Upplevelsen var bra från första till sista stund.
    Matilda S köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 2:a
    • 54.5 m²
    • Luthagen
    2020-09-09
  • Cornelia Widmark hjälpte oss att köpa en lägenhet på Börjegatan 52A. Otroligt hjälpsam och en riktig glädjespridare! Riktigt serviceminded och gav oss en väldigt bra upplevelse av vårt första lägenhets köp. Rekommenderar starkt.
    David S köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 2:a
    • 54.5 m²
    • Luthagen
    2020-09-09
  • God samarbetsförmåga vid köp av lägenhet i Uppsala. God kommunikation.
    Moa P köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-03
    • 25.5 m²
    • Gränby
    2020-09-03
  • Mäklaren har varit otroligt tillmötesgående och ställt upp ett flertal gånger, exempelvis mött upp mig vid lägenheten så att jag har kunnat reka saker innan tillträdesdatum. Hon svarar alltid snabbt på mail och vill det bästa för både säljaren och köparen. Kunde inte haft en bättre upplevelse!
    Jenny K köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-01
    • 37.0 m²
    • Fålhagen
    2020-09-01
  • Vi köpte en lägenhet till vår dotter, som ska plugga i Uppsala, av Cornelia. Från första visningen gick vi stort förtroende för henne och hon har varit ett otroligt fint stöd genom hela affären. Under dagen vi var ner till Uppsala kollade vi på 6 lägenheter och genom Cornelias bemötande blev vi såld på lägenheten direkt och bestämde oss där och då att det här var lägenheten för vår dotters fösta egna boende.
    Linda P köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 25.5 m²
    • Gränby
    2020-08-31
  • Jag har köpt en bostadsrätt i centrala Uppsala, av mäklare Cornelia Widmark. Cornelia har skött hela affären på ett bra sätt, där hon drivit, strukturerat och genomfört de olika stegen i affären på ett mycket bra sätt. Cornelia har upplyst oss om vad vi behövt veta och återkommit som hon lovat, med svar på våra frågor.
    Efwa N köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Widmark en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 24.4 m²
    • Främre Luthagen