Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Dennis Stenström
Dennis Stenström
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11
I Uppsala finns allt – vackra promenadstråk, goda kommunikationer, utmärkta shoppingmöjligheter, en rad mysiga caféer, bra restauranger och såklart Fastighetsbyrån! Vi på Fastighetsbyrån Uppsala har mångårig erfarenhet av marknaden och har med åren kommit att bli en av de ledande aktörerna. På vårt kontor är vi 25 medarbetare varav 12 experter på bostadsrätter och 5 specialiserade villamäklare. Vi har en stark tro att våra medarbetare ska göra det som de är bäst på, det vill säga fastighetsmäklare ska sälja hem med högsta möjliga kvalitet och våra assistenter hjälper till med allt runt omkring en förmedlingsprocess. Läs mer

Läs vad 92 kunder tycker om Dennis Stenström

• Andreas J sålde sin bostad med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Redan under vårt första möte fick jag förtroende för Dennis och det sätt han föreslog att försäljningen av min lägenhet skulle ske. Hans tålamod och lugn gjorde att jag inte behövde vara orolig under processen. I slutändan blev det också som han förutspått, en snabb försäljning och ett bra resultat! Läs mer
  • Sindy skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis sålde mig min första bostad förra året, en två i Årsta. Professionell, otrolig pedagogisk och tydlig i all sin kommunikation. Han gjorde verkligen hela processen så smärtfri. Tack Dennis, ser fram emot att kunna kontakta dig när det blir dags för mig och min sambo att flytta till större! Rekomenderas VARMT! Läs mer
  • Abbas S köpte sin bostad med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Enkel att förstå honom. Bra bemötande. Man känner sig trygg . Läs mer
  • Jenny W skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt ett radhus i Årsta, mycket bra samarbete och bemötande. Smidig affär och bra rådgivning. Stor förståelse för problem som kan uppstå. Rekommenderas! Läs mer
  • Thomas N skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis var en synnerligen angenäm bekantskap med ett väldigt ödmjukt sätt, väldigt flexibel och med en exceptionell tillgänglighet. Läs mer
  • Amir N
    Amir N skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en lägenhet i Uppsala, mäklaren var tydlig och jätte bra, han var duktig och kunde sin tjänst, han gick genom fastighet, förmedling och allt. han var tydlig och svarade på alla frågor som jag och säljaren ställde upp. Läs mer
  • Emellie G skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Dennis har gjort ett fantastiskt arbete med vårat köp av ny bostad men även försäljningen av vår gamla! Visat på stort angagemang och bra kommunikation under hela processen! ⭐️ Läs mer
  • Agnes Z sålde sin bostad med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi är mycket nöjda med kontakten med Dennis och försäljningen av lägenheten gick över förväntan Läs mer
  • Inger J skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevligt bemötande, bra engagemang, man kände sig väl omhändertagen och affären sköttes på ett utomordentligt sätt./ Inger Läs mer
  • Gunilla F skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde en lägenhet i Uppsala.
    Min mäklare Dennis Stenström på Fastighetsbyrån i Uppsala var mycket trevlig och skötte fastighetsförsäljningen på ett mycket proffsigt sätt. Affären överträffade mina förväntningar, och jag är mycket glad över att ha haft Dennis som min mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher