Dennis Stenström
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
I Uppsala finns allt – vackra promenadstråk, goda kommunikationer, utmärkta shoppingmöjligheter, en rad mysiga caféer, bra restauranger och såklart Fastighetsbyrån! Vi på Fastighetsbyrån Uppsala har mångårig erfarenhet av marknaden och har med åren kommit att bli en av de ledande aktörerna. På vårt kontor är vi 25 medarbetare varav 12 experter på bostadsrätter och 5 specialiserade villamäklare. Vi har en stark tro att våra medarbetare ska göra det som de är bäst på, det vill säga fastighetsmäklare ska sälja hem med högsta möjliga kvalitet och våra assistenter hjälper till med allt runt omkring en förmedlingsprocess. Läs mer

Läs vad 132 Läs vad Dennis Stenström

• Tommy E sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-13

Nyby
    Jag anlitade Dennis eftersom han hade sålt denna lägenhet tidigare till min huvudman och hade all information om lägenheten. Bra service och snabb affär blev också till ett bra pris. Läs mer
  • Hannes E köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-04

Salabacke
    Köpt en 1:a och Dennis bemötte mig bra och var trevlig. Var tydlig med att båda parterna skulle vara nöjda efter affär. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och anpassade sig eftersom det var första gången jag köpte en bostad. Därför gick han bland annat igenom kontraktet väldigt noga. Jag är jättenöjd med fastighetsbyrån :) Läs mer
  • Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-01

Salabacke
    Vi har sålt vår tvåa i Salabackar med hjälp av Dennis. Som har varit en suverän kille. Han har varit både lyhörd och ödmjuk, hjälpt och förklarat det vi inte har förstått. Skulle vi sälja något mer skulle vi anlita Dennis.

MVB Peter och
    Berit Läs mer
  • Felicia J köpte sitt hus med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-25

Dennis har varit extremt lätt att kommunicera med. Vi köpte ett hus för första gången och upplevde att det var ett smidigt köp då Dennis var tydlig och tillgänglig under hela processen- även efter vi flyttade in till huset. Läs mer
  • Hans Yngve W sålde sitt hus med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-23

Björklinge
    Har genom Dennis sålt en villa. Dennis är kunnig och har ett trevligt bemötande. Han är väldigt aktiv och har en bra dialog under hela processen. Läs mer
  • Jan Gösta M köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-01

Har genom Dennis köpt en lägenhet och sålt en villa. Dennis har vi hela tiden haft en bra dialog med. Han är kunnig och har ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Hannes A sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-23

Salabacke
    Dennis är en enormt proffsig, seriös och lyhörd mäklare. Han uppdaterade oss om läget kontinuerligt vilket fick oss att känna oss väldigt trygga i våran försäljning.
    En mäklare som gör allt för sina säljare och aldrig tummar på kvaliteten.
    Vi kommer garanterat att anlita Dennis vid våran nästkommande försäljning.
    Kan starkt rekommendera Dennis till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • Selma A sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-23

Salabacke
    Vi sålde vår lägenhet via Dennis Stenström. Dennis är en riktig stjärna!
    Han fick oss att känna oss trygga sedan första dagen tills kontraktet skrevs.
    Dennis är en mycket proffsig och duktig mäklare. Han höll oss informerade och uppdaterade varje dag och var alltid tillgänglig.
    Vi är mycket glada och tacksamma över att Dennis ville fullfölja vårt uppdrag och sålde vår lgh.
    Om vi kommer sälja mer i framtiden så blir det helt klart via Dennis och ingen annan. Det finns få mäklare som är så proffsiga och seriösa som Dennis Stenström. Läs mer
  • Firoozeh K köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-19

Slavsta
    Mäklaren Dennis har varit med i hela processen från då när jag anmälde mitt intresse tills jag köpt. Fick tydliga information och proffesionellt sätt att göra allt smidigare för oss båda köparen och säljaren. Han har ett vänligt sätt. Jag rekommenderar Dennis Stenström .
    Hälsningar/ Fia Läs mer
  • Shaimaa S sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-19

Centrum
    Otroligt trevligt att haft Dennis som mäklare och vilket tålamod han har. Positiv, lyhörd och professionell, rekommenderar varmt honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher