Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Dennis Stenström
Dennis Stenström
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08
I Uppsala finns allt – vackra promenadstråk, goda kommunikationer, utmärkta shoppingmöjligheter, en rad mysiga caféer, bra restauranger och såklart Fastighetsbyrån! Vi på Fastighetsbyrån Uppsala har mångårig erfarenhet av marknaden och har med åren kommit att bli en av de ledande aktörerna. På vårt kontor är vi 25 medarbetare varav 12 experter på bostadsrätter och 5 specialiserade villamäklare. Vi har en stark tro att våra medarbetare ska göra det som de är bäst på, det vill säga fastighetsmäklare ska sälja hem med högsta möjliga kvalitet och våra assistenter hjälper till med allt runt omkring en förmedlingsprocess. Läs mer

Läs vad 112 Läs vad Dennis Stenström

• Dan Erik Gustav K
    Dan Erik Gustav K köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-01

Salabacke
    Jag köpte en bostad i Uppsala för att jag behövde ha nära till plugget. Mäklaren Dennis var väldigt trevlig och hjälpsam på visningen och uppfyllde dom förväntningarna som jag hade. Han gav all information och talade ärligt om vad han tyckte om bostaden och området.

Min upplevelse är att jag är väldigt nöjd! :) Läs mer
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-28

Luthagen
    Jobbade på under hela sommaren för att få min lägenhet såld. Läs mer
  • Annika E sålde sitt hus med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-20

Vi är mycket nöjda. Dennis har skött uppdraget på ett utmärkt sätt. Han är lyhörd, affärsmässig och mycket bra på återkoppling. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Evy Å sålde sitt hus med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-07

Storvreta
    Kunnig, trevlig, omtänksam gör ett bra jobb ☺ Läs mer
  • Gunilla B sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-05

Korrekt. Trevlig. Förtroendeingivande. Läs mer
  • Jacob P köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-06-24

Industristaden/Centrum
    Jag köpte en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande av mäklaren.
    Då detta var min första bostadsaffär hade jag inga speciella förväntningar mer än att få bra hjälp och det fick jag. Läs mer
  • Gustav A köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-14

Fålhagen
    Jag tycker allting gick bra och smidigt. Läs mer
  • Lena B A köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-14

Fålhagen
    Köpt bostadsrätt . Mkt bra bemött av mäklare. Trevlig kunnig hjälpsam mäklare .Rekommenderas vid bostadsaffärer . Läs mer
  • Emma D köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-04-11

Salabacke
    Vi har nyligen köpt vår första bostadsrätt. Dennis var mycket tillmötesgående och förstående. Han svarade på alla våra frågor och guidade oss väl genom hela processen. Läs mer
  • Kip S
    Kip S sålde sitt hus med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-04-10

Järlåsa
    Vi sålde vårt fina hus som vi endast använde som ett fritidshus.
    Mäklaren Dennis kan jag bara ge högsta betyg, fantastisk mäklare som verkligen vart engagerad och även lyssnat på våra behov.
    Trevlig och bra att ha att göra med :) Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher