Dennis Stenström
Registrerad mäklare sedan 2015-07-08
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-15
2019-08 - 2020-07
I Uppsala finns allt – vackra promenadstråk, goda kommunikationer, utmärkta shoppingmöjligheter, en rad mysiga caféer, bra restauranger och såklart Fastighetsbyrån! Vi på Fastighetsbyrån Uppsala har mångårig erfarenhet av marknaden och har med åren kommit att bli en av de ledande aktörerna. På vårt kontor är vi 25 medarbetare varav 12 experter på bostadsrätter och 5 specialiserade villamäklare. Vi har en stark tro att våra medarbetare ska göra det som de är bäst på, det vill säga fastighetsmäklare ska sälja hem med högsta möjliga kvalitet och våra assistenter hjälper till med allt runt omkring en förmedlingsprocess. Läs mer

Läs vad 143 Läs vad Dennis Stenström

• Karin P köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-20

Luthagen
    Kompetent, trevlig och snabba svar genom hela processen. Läs mer
  • Monica O sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-12

2:a
    Gottsunda
    Dennis är en engagerad och kunnig mäklare. Han har hållit oss uppdaterad kring marknaden och förutsättningar för vår bostadsrätt. Vi har sålt under en minst sagt osäker period. Dennis har haft förslag på lösning som visat sig vara helt rätt. Han har alltid varit tillgänglig när vi haft frågor. Vi är mycket nöjda och vi ger honom våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Sarah Ingar Margareta L sålde sitt hus med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-12

Gamla Uppsala
    Dennis hjälpte oss med försäljning av vårt radhus. Ett proffsigt, tydligt och trevligt bemötande hela vägen. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Linda A köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-05

4:a
    Ekeby
    Vi köpte en bostadsrätt. Dennis var kunnig, tillmötesgående och mycket trevlig. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Zhwan K köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-29

2:a
    Nyby
    Köpte en 2a i Nyby. Super enkel att ha och göra med, superbra service! Läs mer
  • Marcus L köpte sitt hus med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-07

Björklinge
    Köpt hus genom Dennis. Mycket proffsig i sitt engagemang som mäklare. Läs mer
  • Aila L köpte sitt hus med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-06

Björklinge
    Väldigt påläst och saklig. Lätt att få tag på och ringde alltid upp. Skulle verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Bo Sivert Rutger L sålde sitt hus med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-03

Skyttorp
    Mycket bra mäklare.Bra pris.Jättenöjda Läs mer
  • Urban B sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-25

4:a
    Ekeby
    Har lyckats sälja våran bostad trots corona tider. Han har hela tiden haft ett professionellt bemötande. Läs mer
  • Agneta Å sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-25

Luthagen
    Sålt lägenhet och det gick snabbt och smidigt med mäklarens hjälp. Stort plus för fina bilder och bra beskrivning i annonsen. . Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher