Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Elsa Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-02

Läs vad 33 Läs vad Elsa Johansson

• Emma R köpte sin lägenhet med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-21

Rickomberga
    Jag köpte en liten tvåa i Rickomberga. Elsa svarade snabbt på alla mina frågor och ordnade en tid för visning väldigt snabbt och smidigt. Hon informerade mig hela vägen och jag är mycket nöjd med hennes arbete och bemötande. Läs mer
    2019-02-21 Elsa J svarar Emma R
    Hej Emma,

Tack så hjärtligt för rekommendationen. Önskar er all lycka i nya bostaden! Trevlig dag!

• Rebecca O
    Rebecca O skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-11

VARNING!
    Kan inte rekommendera denna mäklare vid köp av bostad då mäklaren ifråga verkar sakna god mäklarsed och är oärlig gentemot köpare. En otroligt dålig och oproffsig affär som har lett stor ekonomisk skada vilket jag inte önskar att någon ska behöva utsättas för. Läs mer
  • Annica Elisabeth Marion E sålde sin bostad med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-01-30

Sålt ett hus och blir alltid bra bemött av Elsa, lyhörd, lugn och sprider positiv energi. Hon har varit vår mäklare två gånger nu och skulle välja henne igen om det skulle bli aktuellt. Vi har roliga minnen tillsammans samt lite mindre roliga minnen men det kan vi nog skratta åt sen,,, Läs mer
    2019-01-30 Elsa J svarar Annica Elisabeth Marion E
    Hej Annica,

Tackar ödmjukast för de fina orden! Det har varit lika trevligt båda gångerna att få hjälpa er med försäljningen av er bostad. Jag måste bara säga att jag önskar er all lycka i nya boendet och att minnena kommer leva kvar :)

Fastighetsbyrån
  • Leif Patrik O sålde sin bostad med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-01-26

Det är andra gången vi anlitar Elsa för att sälja vårt andra hus. Enkel o lättsam att ha att göra med på ett proffsigt sätt. Alltid tillgänglig för att besvara frågor. Läs mer
    2019-01-30 Elsa J svarar Leif Patrik O
    Hej Patrik,

Tackar hjärtligast för rekommendationen! Jag känner mig väldigt glad över att ni valde mig som mäklare ytterligare än gång när det var dags att sälja. Tackar även för förtroendet och för att det varit mycket trevligt att få hjälpa er i försäljningen. Stort lycka till i nya boendet!

• John J
    John J köpte sin bostad med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-12-15

Jag skulle vilja utfärda en varning till ALLA som köper eller säljer en lägenhet via Elsa. Hon har tillsammans med sin vän (säljaren) lurat mig och min fästmö totalt i vad som borde klassas som en trygg affär. Genom att både hon och säljaren varit mycket oärliga, vilseledande och manipulativa under hela försäljningen av en bostadsrätt i en omfattning som vi fortfarande flera veckor efter fortfarande inte tror ska kunna hända när man köper av en seriös mäklarfirma. Vi sitter därmed med två lägenheter, en som vi inte kan flytta in i och en som vi inte kan sälja. Detta har även resulterat i att vi har en 6-12 månader lång hävningsprocess mot Elsas vän säljaren samt en pågående reklamation mot Elsa.

Vi hoppas att denna mäklare som brustit i en omfattning som gör henne direkt olämplig att vara mäklare kommer förlora sin licens efter att vi anmält henne till FMI sådant att inte fler utsätts för det hon utsatte oss för. Liten tröst i det hela…

Jag skulle starkt avråda alla att vare sig köpa eller sälja via Elsa. Läs mer
  • Rodrigo Alexis H sålde sin bostad med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-12-10

Bra bemötande, tillgänglig och direkt kommunikation.

Elsa sålde vår fritidshus och det gick över förväntan. Läs mer
  • Eva T sålde sin bostad med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-12-06

Sålt lägenhet m hjälp av Elsa som verkligen har ställt upp t 100% . Elsa levde upp t mina förväntningar ♡ glad, positiv o mkt tillmötesgående. Läs mer
  • Thord H
    Thord H sålde sin bostad med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-12-05

Sålt villa

Väldigt trevligt bemötande.

Hade låga förväntningar på priset men efter Elsas besök steg förväntningarna . Vilket Elsa levde upp till.

Upplevelsen var en professionell och kunnig mäklare. Läs mer
  • Friederike M
    Friederike M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-12-03

Vi köpte vår första lägenhet med Elsa som mäklare och hon var otrolig hjälpsam i hela processen. Vi var jätte nöjda även om vi betalde lite mer än vi hade tänkt ursprungligen. :) Läs mer
    2018-12-03 Elsa J svarar Friederike M
    Hej Friederike!
    Tackar så hjärtligt för er fina rekommendation och jag hoppas att ni trivs super bra i er nya bostad!

Med vänliga hälsningar,
    Fastighetsbyrån
  • Linda S köpte sin bostad med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-11-14

Köpte bostad utanför Uppsala. Bemötandet var trevligt, tillmötesgående och ärligt.
    Fick snabbt svar vid frågor och funderingar samt en välvilja att hjälpa till. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher