11 rekommendationer

Elsa Johansson
en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22
753 80 Uppsala — Visa karta

Vad tror Elsa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Elsa Johansson

• Eytan M
    Eytan M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Seriös, och gör jobbet på bästa sätt. Läs mer
    2018-07-13 Elsa J svarar Eytan M
    Hej Eytan,
    Tackar så mycket för rekommendationen och det har varit riktigt trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Önskar er en riktigt trevlig sommar!
    Med vänliga hälsningar
    Elsa
  • Gunilla W
    Gunilla W skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt ett fritidshus i järlåsa.
    Trevligt bemötande och kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-06-14 Elsa J svarar Gunilla W
    Hej Gunilla,
    Tackar så hjärtligt! Hoppas ni får en riktigt trevlig sommar i fritidshuset :)
    Med vänliga hälsningar
    Elsa
  • Aida M
    Aida M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Andra gången som Elsa fick uppdraget till min lägenhetsförsäljning att jag kan säga att jag är mer en bara nöjd.
    Med tanken hur marknaden var under vinter 2017 2018 så var det inte så lätt att få sin lägenhet såld. Elsa gjorde det och dessutom så fick jag enormt stort stöd från henne för att hitta rätt på mitt nya boende. En sån service som tar mycket dyrbar tid och kunskap om man inte är insatt i bostadsmarknaden.

Elsa är fantastisk kompetent på sitt arbete och ser alltid till att kunden är nöjd även efter hennes uppdrag avslutat.

Vilken mäklare ,vilken människa🙌

AMAIZIIIIIIIING Läs mer
    2018-05-21 Elsa J svarar Aida M
    Hej,
    Tackar och bockar! Det har varit ett nöje att få hjälpa er i er bostadsförsäljning för andra gången :) Önskar er lycka till i nya bostaden!
  • Peter T
    Peter T skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa har sålt min mammas lägenhet och allt har skötts mycket proffsigt och med ett resultat snabbare och bättre än väntat. Elsa har alltid svarat snabbt, oavsett om det är på tel., sms eller e-mail och hon har ordnat bra med alla detaljer runt försäljningen och med all pappershantering, besiktningar, nyckelhantering osv på ett bra och korrekt sätt. Jag kan varmt rekommendera Elsa och hon inger ett bra förtroende för både säljare och köpare. Lycka till med framtida försäljningar Elsa! Läs mer
    2017-12-04 Elsa J svarar Peter T
    Hej Peter,
    tackar så hjärtligt för att jag fick förtroendet att hjälpa er i försäljningen av er mors lägenhet och tack för de fina orden!!
  • Joey B
    Joey B skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Var mycket engagerad och anträffbar i alla lägen, löste de hinder och problem som uppstod snabbt och effektivt. Läs mer
    2017-10-13 Elsa J svarar Joey B
    Tack så mycket! Det har varit super trevligt att samarbeta med dig och hjälpa dig i försäljningen av din bostad!
    Med vänliga hälsningar Elsa Johansson
    Fastighetsbyrån
  • Milan G
    Milan G skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra upplägg, smidigt genomförande, resultat långt över förväntan.
    Mäklaren (Elsa Johansson) var kompetent, lyhörd och flexibel.
    Hon skulle få toppbetyg även med mindre gynnsamt utfall, rekommenderas starkt.
    Andra gången vi använde Fastighetsbyrån i Uppsala, gillar deras proffsiga sätt. Läs mer
  • Manfred E
    Manfred E skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa tog hand om försäljningen av vårt sommarhus smidigt och galant från början till slut! Hon var lyhörd för våra önskemål och återkopplade alltitid mycket snabbt på våra mailfrågor. Vi känner oss mycket nöjda, framförallt för att hon sammanförde oss med rätt köpare. Jag kan varmt rekommendera Elsa! Läs mer
  • Mikaela O
    Mikaela O skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa har varit jätte fin i sitt bemötande och lagt ned både själ och hjärta för att det ska bli så bra som möjligt med både visningar och annonsering. Hon har varit lätt att få tag på och alltid informerat tydligt om vad som sker. Proffsiga tips om hur den bästa och mest ekonomiska försäljningen ska bli. Jag kan varmt rekommendera Elsa!!

/Mikaela Ohlström Läs mer
  • Lukas G
    Lukas G skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Lyckades få tag i henne snabbt vid första försöket då budgivningen på lägenheten redan var igång. Kunde då boka in en egen visning senare samma dag. Bra, snabbt, effektivt. Läs mer
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Intresserad, vänlig, tillmötesgående, trevligt bemötande Läs mer
  • Aida M
    Aida M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Professionell, service minded, duktig, håller informerat sin kund hela tiden, anträffbar, jordnära trevlig att göra affärer med !
    Bästa mäklaren jag nånsin haft ! Läs mer
    2016-12-16 Elsa J svarar Aida M
    Tackar så hjärtligt för de fina orden!
    Med vänliga hälsningar Elsa Johansson
Alex Baz