Elsa Johansson

Elsa Johansson

4.6 i betyg av 84 omdömen

Elsa Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Elsa Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 84 omdömen sedan 2016-12-16. Elsa Johansson har haft 64 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 73% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 84 Läs vad Elsa Johansson

• Sålde koloni stuga. Från första träffen till kontraktskrivning med köparen tog det 22 dagar. Snabb, kunnig om marknaden, effektiv och lätt att ha med att göra.
    Melissa G sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-29
    • 25.0 m²
    • Tunabackar
    2020-09-29
  • Elsa hjälpte oss med att sälja vår lägenhet i Rosendal, Uppsala! Elsa var utmärkt som mäklare på alla sätt och vis. Vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera henne varmt!
    Aleksandar V sålde sin lägenhet med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-12
    • 2:a
    • 60.0 m²
    • Rosendal
    2020-09-12
  • * köp av kolonistuga * Fantastiskt glad o trevlig mäklare - oklanderligt bemötande * Tillgänglig o närvarande. Positiv o kunnig. Mäklaren levde upp till alla förväntningar. Hörde av sig under hela processen. * Jag har en mycket positiv upplevelse av mäklaren och skulle gärna anlita henne till ev framtida uppdrag.
    Gunnel L köpte sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-10
    • 35.0 m²
    2020-09-10
  • Hej jag har köpt ett hus Ganska nöjd med mäklaren
    Ibrahim T köpte sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-09
    • 120.0 m²
    2020-09-09
    Hej Ibrahim, Tack för rekommendationen och hoppas att ni trivs super bra i nya huset och det ska bli spännande att se hur det ser ut efter era planer på renovering. Är du säker på att ni är ganska nöjda och inte super nöjda med mig :) Ha det gott! Med vänliga hälsningar Elsa Johansson Fastighetsbyrån

Elsa J

Visa svar
  • Kolonihus Blivit mycket bra bemött och hon har varit snabb på att svara och informera. I början blev jag lite orolig då allt skulle gå så snabbt (process känslomässigt) men förstod ändå snart varför och processen blev bra. Osäkert om det hade kunnat ge bättre utfall och tror jag kan vara ganska nöjd.
    Ulrica H sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-06
    • 16.8 m²
    2020-09-06
  • Hej hon uppgör sitt jobb på bästa sätt mvh Araz
    Araz A köpte en tomt med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-04
    2020-09-04
  • Försäljning av fritidshus Ett första bemötande med att Elsa såg att det fanns en potential till en bra affär. Min förväntan var att först få information om hut och vad en e.v. försäljning skulle innebära. Elda beskrev och vi kom överens om en kommande försäljning. I och med en annonserad visning av en grannfastighet var Elsa snabb med att få till att även min fastighet var till salu. Det gav ett snabbt resultat. En snabb affär som börjar som en uppvärmning och blir ett riktigt motionslopp. Nu ser jag fram emot avslutningen.
    Solveig Margareta G sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 69.0 m²
    • Järlåsa
    2020-09-03
  • Everything seems very easy with Elsa, we bought a plot and she did everything with professionalism and with smile. I recommand Elsa and Fastighetsbyrån team.
    Sébastien Lionel D
    Sébastien Lionel D köpte en tomt med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-09-03
  • Bra bemötande och påläst! Trevlig och serviceinriktad!
    Veronica A köpte sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-08-29
    • 130.0 m²
    • Gamla Uppsala
    2020-08-29
  • Fantastiskt utfört med både köpare och kund i tanken. Rekommenderar fullt ut att använda denna mäklare.
    Linus S sålde sin lägenhet med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-08-24
    • 5:a