Elsa Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 65 Läs vad Elsa Johansson

• Eva Annika S sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-26

Knutby
    Trevlig, drivande på ett positivt sätt.
    Försäljningen gick väldigt snabbt.
    Nöjd kund
    ES Läs mer
  • Christer Olov E sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-11

Gamla Uppsala
    Jag sålde ett hus och är jättenöjd.
    Mäklaren gjorde ett toppenjobb.
    Tog ut en kund som hon trodde på och det blev affär inom 24 timmar till det pris jag satt.
    Vad mer kan man begära? Läs mer
  • Oscar C sålde sin lägenhet med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-07

Elsa var mycket lätt att ha och göra med, hon lyckades sälja ett objekt i ett område där försäljningen inte riktigt har tagit fart och på en skakig marknad till ett accepterat pris. Mycket nöjd. Läs mer
  • Nils W köpte sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-06

Sunnersta
    Köpte en småhusfastighet som förmedlades av Elsa. Elsa var genom hela processen trevlig och professionell. Allt löpte på enligt plan. Läs mer
  • Maj W sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-27

Tunabackar
    Har sålt en kolonistuga med arrendetomt i Uppsala till rekordpris för området.
    Elsa kan området , har sålt flera objekt där.
    Hon skötte allt perfekt från första mötet med henne, fotograf som tog fina bilder, presentation av objektet och info till presumtiva köpare.
    Snabbhet från första visningen , budgivning och kontraktsskrivning.
    Är mycket nöjd med Elsas arbeta och insatser. Läs mer
  • Maria Therése B sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-24

Björklinge
    Vi sålde vår villa genom Elsa. Professionellt bemötande och med ett superengagemang hittade Elsa rätt köpare.
    Vi är mycket nöjda med försäljningen! Läs mer
  • Kent Olof W sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-12-11

Sålde mitt hus ute på landet, 20 km från Uppsala. Vi hade från början fin kontakt, öppna diskussioner om vad som var bra och mindre bra med mitt objekt, fördelar och nackdelar. Vi kunde kommunicera olika strategier, vi övervägde olika vägar under resan gång, jag fick kloka råd och hon lyssnade på mina synpunkter, jag tycker vi hade ömsesidig respekt.
    Slutligen blev huset sålt till det pris som jag ville ha, till köpare som jag gillade. Hon hittade det perfekta paret som tar över mitt livsprojekt, min älsklingsbaby och som kan fortsätta utveckla detta paradis som betytt så mycket för mig, min familj och min karriär. Jag vill gå vidare och jag vet att de som tar över är de rätta att fortsätta. Elsa sa när vi skrivit och allt va klart, ” jag vill krama om er allihopa”... och det var nog vad vi alla kände, fast det blev aldrig något kramkalas. Den gången, men det blir ett möte till så man vet aldrig... Läs mer
  • Mats Peter K sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-11-04

Nyby
    Proffsig, personlig och affärsmässig.
    Full poäng från oss! Läs mer
  • Minna Kristiina P sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-10-24

Skyttorp
    Rekommenderar verkligen Elsa! Hennes bemötande, engagemang, kunskap och professionalitet var super. Kan varmt rekommendera henne till alla som planerar sälja eller köpa bostad.
    Familjen Pennhage Läs mer
  • Jan Nichlas P sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-10-22

Skyttorp
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare och kan verkligen rekommendera henne. Trevligt proffesionellt bemötande, serviceinriktad, kunnig, sympatisk, engagerad från första kontakten till försäljningen var klar. Mvh Nicklas och Minna Pennhage Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher