en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Marknadsgatan 7H
754 45 Uppsala — Visa karta

Vad tror Elsa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 21 kunder tycker om Elsa Johansson

• Lillemor F skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt hus väldigt bra bemött från första stund
    j Läs mer
  • Susanne J skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt min pappas fastighet , jag blev väl bemött av Elsa hon har skött allt exemplarisk , kontakt, visningar , återkoppling och sedan tillslut kontraktsskrivning , varit lugn och haft ett fantastiskt tålamod då bomarknaden har varit lite svajig mvh Susanne Läs mer
  • Thomas J skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Försäljningen, med allt vad det innebär, fungerade utmärkt.
    Tydliga och regelbundna kontakter.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Rahm skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa är mycket intelligent och professionell att sälja och köpa ett hus. Starkt rekommenderad! Läs mer
    2018-10-15 Elsa J svarar Rahm
    Hej Rahm,

Tackar hjärtligt för de fina orden. Önskar er en trevlig dag!

• Nils Erik A skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och engagerad mäklare som är lyhörd för både säljare och köpare Läs mer
    2018-10-15 Elsa J svarar Nils Erik A
    Hej Erik,
    Tackar så mycket för den fina rekommendationen! Önskar er all lycka i nya boendet!
    Elsa Johansson
  • Reine Johan Wincent L skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kan varmt rekommendera Elsa Johansson till den som ska sälja sin bostad. Vi har bara positiva erfarenheter av hennes vilja och engagemang vid försäljning av vår villa. Läs mer
    2018-10-01 Elsa J svarar Reine Johan Wincent L
    Hej Johan,

Jag får tacka så mycket för de fina orden och hoppas att ni nu har det super bra i nya bostaden! Önskar er all lycka!

• Eva-Britt W skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt kolonistuga/kolonilott.
    Bra bemötande.
    Allt fungerade enl. förväntan. Läs mer
    2018-09-20 Elsa J svarar Eva-Britt W
    Hej Eva-Britt,

Vad trevligt att allt gått enligt förväntan och hoppas ni får många härliga somrar i kolonistugan:)

• Eva T skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrätt o haft mycket god hjälp av vederbörande. Hon har varit hjälpsam o tillmötesgående o gett tydlig information om händelseförloppet. Glad o trevlig under hela tiden o påläst inför kontraktsskrivningen. Jag är mycket nöjd o skulle gärna ta hjälp av Elsa igen. Läs mer
    2018-09-17 Elsa J svarar Eva T
    Hejsan Eva,

Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er med försäljningen, ni har varit så positiva och glada :)

• Hanna K skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt ett fritidshus, ett äldre torp. Då blir det kanske extra mycket att kolla upp.
    Frågorna från mig har varit många och de har rört både hus, tomt och omgivning. Elsa har imponerat på mig på många sätt. Hon har svarat kunnigt och om hon varit osäker har hon återkommit till mig snabbt då hon skaffat sig information. Alltid trevlig och inlyssnande! Allt detta var väldigt avgörande för mitt beslut att köpa huset! Läs mer
    2018-09-17 Elsa J svarar Hanna K
    Hej Hanna,

Tackar ödmjukast för rekommendationen. Jag hoppas ni kommer trivas bra där ute i fritidshuset :)

• Tommy W skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och profesionell på alla sätt och vis👍 Läs mer
    2018-08-24 Elsa J svarar Tommy W
    Tackar vänligast att jag fick hjälpa er med försäljningen av erat mycket fina radhus! Önskar er all lycka och en trevlig dag!

med vänliga hälsningar
  • Eytan M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Seriös, och gör jobbet på bästa sätt. Läs mer
    2018-07-13 Elsa J svarar Eytan M
    Hej Eytan,
    Tackar så mycket för rekommendationen och det har varit riktigt trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Önskar er en riktigt trevlig sommar!
    Elsa
  • Gunilla W skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt ett fritidshus i järlåsa.
    Trevligt bemötande och kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-06-14 Elsa J svarar Gunilla W
    Hej Gunilla,
    Tackar så hjärtligt! Hoppas ni får en riktigt trevlig sommar i fritidshuset :)
    Elsa
  • Aida M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Andra gången som Elsa fick uppdraget till min lägenhetsförsäljning att jag kan säga att jag är mer en bara nöjd.
    Med tanken hur marknaden var under vinter 2017 2018 så var det inte så lätt att få sin lägenhet såld. Elsa gjorde det och dessutom så fick jag enormt stort stöd från henne för att hitta rätt på mitt nya boende. En sån service som tar mycket dyrbar tid och kunskap om man inte är insatt i bostadsmarknaden.

Elsa är fantastisk kompetent på sitt arbete och ser alltid till att kunden är nöjd även efter hennes uppdrag avslutat.

Vilken mäklare ,vilken människa🙌

AMAIZIIIIIIIING Läs mer
    2018-05-21 Elsa J svarar Aida M
    Hej,
    Tackar och bockar! Det har varit ett nöje att få hjälpa er i er bostadsförsäljning för andra gången :) Önskar er lycka till i nya bostaden!
  • Peter T skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa har sålt min mammas lägenhet och allt har skötts mycket proffsigt och med ett resultat snabbare och bättre än väntat. Elsa har alltid svarat snabbt, oavsett om det är på tel., sms eller e-mail och hon har ordnat bra med alla detaljer runt försäljningen och med all pappershantering, besiktningar, nyckelhantering osv på ett bra och korrekt sätt. Jag kan varmt rekommendera Elsa och hon inger ett bra förtroende för både säljare och köpare. Lycka till med framtida försäljningar Elsa! Läs mer
    2017-12-04 Elsa J svarar Peter T
    Hej Peter,
    tackar så hjärtligt för att jag fick förtroendet att hjälpa er i försäljningen av er mors lägenhet och tack för de fina orden!!
  • Joey B skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Var mycket engagerad och anträffbar i alla lägen, löste de hinder och problem som uppstod snabbt och effektivt. Läs mer
    2017-10-13 Elsa J svarar Joey B
    Tack så mycket! Det har varit super trevligt att samarbeta med dig och hjälpa dig i försäljningen av din bostad!
    Med vänliga hälsningar Elsa Johansson
    Fastighetsbyrån
  • Milan G skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra upplägg, smidigt genomförande, resultat långt över förväntan.
    Mäklaren (Elsa Johansson) var kompetent, lyhörd och flexibel.
    Hon skulle få toppbetyg även med mindre gynnsamt utfall, rekommenderas starkt.
    Andra gången vi använde Fastighetsbyrån i Uppsala, gillar deras proffsiga sätt. Läs mer
  • Manfred E skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa tog hand om försäljningen av vårt sommarhus smidigt och galant från början till slut! Hon var lyhörd för våra önskemål och återkopplade alltitid mycket snabbt på våra mailfrågor. Vi känner oss mycket nöjda, framförallt för att hon sammanförde oss med rätt köpare. Jag kan varmt rekommendera Elsa! Läs mer
  • Mikaela O
    Mikaela O skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Elsa har varit jätte fin i sitt bemötande och lagt ned både själ och hjärta för att det ska bli så bra som möjligt med både visningar och annonsering. Hon har varit lätt att få tag på och alltid informerat tydligt om vad som sker. Proffsiga tips om hur den bästa och mest ekonomiska försäljningen ska bli. Jag kan varmt rekommendera Elsa!!

/Mikaela Ohlström Läs mer
  • Lukas G skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Lyckades få tag i henne snabbt vid första försöket då budgivningen på lägenheten redan var igång. Kunde då boka in en egen visning senare samma dag. Bra, snabbt, effektivt. Läs mer
  • Ulrika F skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Intresserad, vänlig, tillmötesgående, trevligt bemötande Läs mer
  • Aida M skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Professionell, service minded, duktig, håller informerat sin kund hela tiden, anträffbar, jordnära trevlig att göra affärer med !
    Bästa mäklaren jag nånsin haft ! Läs mer
    2016-12-16 Elsa J svarar Aida M
    Tackar så hjärtligt för de fina orden!
    Med vänliga hälsningar Elsa Johansson
Dennis Stenström