Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Elsa Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 50 Läs vad Elsa Johansson

• Mats Olof B sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-02

Björklinge
    Sålt kedjehus i Björklinge.
    Elsa var trevlig hjälpsam å lätt att få tag i så var hon snygg oxå. 😎😉 Läs mer
  • Bengt-Olof S köpte sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-09-02

Järlåsa
    Jag har köpt ett året runt boende fritidshus, hon var trevlig och hjälpsam. Och allt gick prickfritt. Läs mer
  • Stefania B
    Stefania B sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-30

Tunabackar
    Kolonilott
    Kontinuerlig information och kontakt, vänlig, snabb och serviceinriktad
    Realistisk Läs mer
  • Annika B sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-28

Björklinge
    Vi fick hjälp att sälja vårt hus och vi upplevde henne som kunnig, trevlig och bra att ha att göra med. Fick snabb hjälp med alla våra frågor. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Mats S sålde sin lägenhet med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-14

Utmärkt kommunikation

Rekommenderas som mäklare!! Läs mer
    2019-08-19 Elsa J svarar Mats S
    Hej Mats,

Tackar så hjärtligt att jag fick förtroendet av er att förmedla er lägenhet! Önskar er all lycka till i nya bostaden och vi ses på tillträdet! Tills dess ha det riktigt bra!

Fastighetsbyrån
  • Ella F köpte sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-08-12

Järlåsa
    Vi köpte ett hus med hjälp av Elsa och tycker att hon var väldigt trevlig att jobba med. Vi fick svar på våra frågor inom rimliga tider och var varmt och väl mötta.
    Tack för hjälpen Elsa. Läs mer
    2019-08-19 Elsa J svarar Ella F
    Hej Ella och Berit,

Tackar ödmjukast för rekommendationen! Hoppas ni kommer trivas alldeles utmärkt i nya boendet! Gratulerar än en gång till köpet!

Fastighetsbyrån
  • Bjã¶rn L köpte sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-07-25

Burvik
    Köpt bostad. Blev mycket väl bemött. Svar på frågor enligt förväntan. Allt problemfritt för oss. Läs mer
    2019-07-26 Elsa J svarar Bjã¶rn L
    Hej!

Tackar så hjärtligt och gratulerar till köpet! Passar på att önska er en mycket trevlig tid i nya bostaden!

Fastighetsbyrån
  • Britt Ingegerd L sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-07-23

Burvik
    <det blev en snabb affär, så det är svårt att säga Läs mer
    2019-07-23 Elsa J svarar Britt Ingegerd L
    Hej,
    Tackar så hjärtligt för rekommendationen! Det gick rätt snabbt där och det kan bli så ibland när rätt köpare dyker upp. Kändes som att ni var super nöjda med att sälja innan lördagsvisningen då vi kom väldigt bra överens om pris etc med köparna. Tackar för förtroendet och önskar er en trevlig dag! Vi ses på tillträdet!
    Fastighetsbyrån
  • Bo G sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-07-17

Börje
    Mina kontakter med Elsa på fastighetsbyrån vid försäljning av mitt sommarhus har varit enbart positiva.
    Hon utförde en saklig värdering av huset och hon hanterade alla kontakter med besiktningsmän, fotograf och publicering på Hemnät med ackuratess.
    På det hela taget har affären hittills genomförts på ett sätt som jag förväntade mig!
    Bo Gustavsson Läs mer
    2019-07-29 Elsa J svarar Bo G
    Hej Bosse!
    Tackar så mycket för rekommendationen! Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er i försäljningen och jag tycker att vi haft en väldigt bra kontakt under hela försäljningsprocessen. Ser framemot att träffa er på tillträdet! Önskar er en fortsatt trevlig sommar tills dess!

• LUIS JONATHAN G
    LUIS JONATHAN G köpte sin lägenhet med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-07-10

Nyby
    Köpte en lägenhet I nyby och hade en fin upplevelse och bemötte mer en mina förväntningar då Elsa va jätte proffesionel Läs mer
    2019-07-29 Elsa J svarar LUIS JONATHAN G
    Hej Jonathan,

Tackar och bockar! Önskar er en mycket trevlig tid i er nya bostad!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher