Elsa Johansson

Elsa Johansson

Elsa Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Elsa Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Elsa Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.7. Elsa Johansson har haft 62 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 103 Läs vad Elsa Johansson

2021-07-30
    Elsa har hjälpt, guidat och varit tillgänglig för mig under hela processen.
    2021-07-24
    Elsa är en trevlig och glad mäklare som man får stort förtroende för.
    2021-07-23
    Bra bemötande gick väl enligt förväntningar. Har bara haft tele kontakt överlag var det bra
    Hej Bernt, Tack för att du rekommenderar mig trots att vi bara haft telefonkontakt då du befunnit dig uppe i Kiruna :) Ha det gott! Med vänliga hälsningar Elsa Johansson Fastighetesbyrån Elsa Johansson
    • Årsta
    2021-07-21
    Vi har upplevt att Elsa är proffsig och kunnig i allt hon gjort för vår affär. Vi är väldigt nöjda med bemötande, kommunikation, och utfallet av försäljningen och kan varmt rekommendera Elsa för fastighetsaffärer i Uppsala.
    • Järlåsa
    2021-06-24
    Mycket trevligt bemötande, gjorde proffsigt intryck saklig lugn. Hade inte så stora förväntningar men allt gick smidigare än vad vi trodde, Elsa svarade alltid på frågor via mail eller telefon med andra ord fanns alltid tillgänglig.
    • Vattholma
    2021-06-24
    Snabb och professionell.

bra kontakt.
    • Vattholma
    2021-06-22
    Jättetrevlig, tillmötesgående och bra! Bästa mäklaren och jag har träffar väldigt många genom året.
    • Skyttorp
    2021-06-03
    Jag har köpt en villa. Elsa är en trevlig och väldigt driven mäklare som kunde hålla en hög nivå service och kommunikation mellan mig och säljaren. Hon är också väldigt lyhörd, vilket hgjälper att identifiera köparnas behov. Köpet gick snabbt och smidigt, och jag är inte säker att det hade gått på samma sätt med en annan mäklare.
    Claudio
    2021-06-03
    Vi fick ju byta mäklare mitt i uppdragen men det funkade helt ok med Elsa.
    Hej Monica, Jag har fullförståelse för att det blev påfrestande att behöva byta mäklare mitt under pågående försäljning. Jag gjorde det bästa för att styra upp situationen och tackar för att ni är nöjda med min prestation. Önskar er det bästa och vi ses på tillträdesdagen! Med vänliga hälsningar Elsa Johansson Fastighetsbyrån Elsa Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Salabacke
    2021-05-27
    Köpt Blixtgatan 6 och såld Byggmästargatan 1d
    Blivit bra bemött, Elsa upplevs lyhörd lugn och saklig.
    Jag kan varmt rekommendera hennes till andra som vill köpa eller sälja sin bostad.