Elsa Johansson
Registrerad mäklare sedan 2016-09-14
Aktiv på Reco.se sedan 2016-12-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 71 Läs vad Elsa Johansson

• Hakim S sålde en tomt med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-24

Almunge
    Elsa har hjälpt oss att sälja våra tomt, hon är så trevlig, kunnig, bra lyssnare och kooperativ.
    Elsa höll i till sitt ord när det gällde det ungefärligt priset vilket var jätte uppskattat.
    Vi har tidigare köpt en bostadsrätt via Fastighetsbyråns och denna var våra andra affär, en förstärkning till vårt förtroende på er. Läs mer
  • Vahik A köpte sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-17

Köpte en kolonilott i Uppsala.

Jättetrevligt bemötande.

Fick direkt återkoppling varje gång behövde jag svar för mina frågor.

En mycket trevlig och glad person. Topp betygg! Läs mer
  • Laila M sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-30

En utmärkt mäklare, som informerade om allt under försäljningsperioden dessutom en mycket trevlig och kunnig person! Läs mer
  • Thorsten H sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-25

Elsa är en trevlig och ambitiös person som hade full kontroll över försäljningen. Allt gick snabbt och mycket bra, jag är nöjd. Tack så mycket! Läs mer
  • Matz K sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-07

Sålt en kolonistuga, mycket trevligt bemötande vid första mötet.
    Som säljare satt vi upp ett lägstapris och Elsa presenterade omgående köpare och affären blev klar på nån dag.
    Både min fru och jag är mycket nöjda på det sätt Elsa genomförde denna affär och vi önskar henne all framgång i mäkleriet. Läs mer
  • Anita W sålde sin lägenhet med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-04-08

2:a
    Årsta
    Har sålt en 2rumslägenhet! Mycket bra bemötande. En engagerad mäklare som levde upp till mina förväntningar. Elsa var fantastisk tycker jag. Läs mer
  • Eva Annika S sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-26

Knutby
    Trevlig, drivande på ett positivt sätt.
    Försäljningen gick väldigt snabbt.
    Nöjd kund
    ES Läs mer
  • Christer Olov E sålde sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-11

Gamla Uppsala
    Jag sålde ett hus och är jättenöjd.
    Mäklaren gjorde ett toppenjobb.
    Tog ut en kund som hon trodde på och det blev affär inom 24 timmar till det pris jag satt.
    Vad mer kan man begära? Läs mer
  • Oscar C sålde sin lägenhet med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-07

3:a
    Elsa var mycket lätt att ha och göra med, hon lyckades sälja ett objekt i ett område där försäljningen inte riktigt har tagit fart och på en skakig marknad till ett accepterat pris. Mycket nöjd. Läs mer
  • Nils W köpte sitt hus med hjälp av Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-06

Sunnersta
    Köpte en småhusfastighet som förmedlades av Elsa. Elsa var genom hela processen trevlig och professionell. Allt löpte på enligt plan. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher