en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Marknadsgatan 7H
754 45 Uppsala — Visa karta

Vad tror Frida att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Frida Jakobsson

• Padra S skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Frida är supertrevlig och kompetent mäklare. Lyhörd och jobbar hårt. Vi är väldigt nöjda med det tiden Frida la ner för att sälja vår bostad. Vi fick det priset vi efterfrågade på en vikande marknad. Läs mer
  • Karin E skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Frida hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Vi kunde inte ha hittat en bättre mäklare! Det kändes rätt redan från första stund. Hon är väldigt tillmötesgående, är alltid lätt att få tag på trots att hon förstås är upptagen då och då. Hon ringer alltid upp så fort hon kan! Hon är engagerad glad och proffsig på samma gång, vilket är oerhört viktigt när man gör en så stor affär. Vi kommer definitivt vända oss till Frida igen om/när vi gör en bostadsaffär igen. Läs mer
  • Dêrsîm S skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt Lägenhet.
    Bemötande var trevligt och vänligt.
    Mina förväntningar var att man är saklig, lämnar rätt information och når bar!
    Vi var jätte nöjda och vi rekommenderar Frida Jakobsson utmärkt! Läs mer
    2018-10-09 Frida Jakobsson svarar Dêrsîm S
    Supertack för de fina orden Dêrsîm! Roligt att höra att ni är så nöjda och jag hoppas verkligen att allt har gått bra med inflyttningen!

Vi hörs!
    /Frida
  • Lennart O skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt en bostadsrätt. Vänlighet och i de allra flesta fall tydlighet. I vissa fall icke fullständig info. Men generellt sett bra Läs mer
    2018-10-09 Frida Jakobsson svarar Lennart O
    Hej Lennart!

Tack för den fina rekommendationen. Tar med mig din feedback och fortsätter utvecklas. Hoppas att du trivs i nya bostaden!
    Med vänlig hälsning,
  • Cecilia A skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Frida sålde vår bostadsrätt i Uppsala i somras. Otroligt nöjda med allting från första kontakt till avslut. Så engagerad, trygg, trevlig och jordnära. Frida, du är en stjärna! Givet val nästa gång vi flyttar. Tusen tack för allt och all lycka i framtiden! Läs mer
    2018-09-21 Frida Jakobsson svarar Cecilia A
    Stort stort tack för de fina orden Cecilia! En fröjd för mig att få hjälpa er i er bostadsförsäljning. Stort lycka till med flytten så ses vi snart :)
  • Gunn J skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt min systers bostadsrätt i Nyby. Väldigt trevligt bemötande. Förväntningarna har uppfyllts. Läs mer
    2018-09-21 Frida Jakobsson svarar Gunn J
    Tack för den fina rekommendationen Gunn!
    Ha en trevlig helg så hörs vi nästa vecka.
    Mvh, Frida
    Frida Jakobsson gillar detta
  • Evin B skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har köpt lägenhet i uppsala. Vi blev mycket bra bemötta av Frida, hon gav bra införmation och förklarade på ett bra och grundligt sätt. Hon hjälpte till med kontakterna med säljaren . Sammanfattningsvis ä vi väldigt nöjda med frida och hennes arbete hon gjorde så att hela äfaren gick bra och smidikt utan krongel. Läs mer
    2018-09-03 Frida Jakobsson svarar Evin B
    Tacksam för din fina rekommendation Evin! Hoppas allt har gått bra med flytten och att sönerna trivs i bostaden. Ha det så fint och tveka inte att höra av er om det är några frågor!
  • Ingegerd H skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en tvåa i Fålhagen. Jag blev väldigt bra bemött av Frida.Det gick snabbt och smidigt som jag hoppades att det skulle. Sammantaget har allt gått snabbt och smidigt. Mycket bra! Läs mer
    2018-09-03 Frida Jakobsson svarar Ingegerd H
    Hej Ingegerd!
    Tack för de fina orden. Hoppas allt går bra med flytten och att du kommer trivas lika bra i den nya bostaden!
    Mvh,
  • Martin H skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Frida hjälpte oss att sälja våran lägenhet och överträffade alla våra förväntningar. Hon jobbade stenhårt hela sommaren med att kontakta eventuella köpare innan vi ens lagt ut den på Hemnet.

Hon är oerhört lyhörd samt proffsig och jobbar stenhårt för att man ska bli nöjd, kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-09-03 Frida Jakobsson svarar Martin H
    Tusen tack för den fina rekommendationen Martin! En stor ära att jag fick sköta försäljningen av er fina bostad! Hoppas allt går bra med flytten och så syns vi här inom kort :)
    Med vänliga hälsningar,
  • Peder Z skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Försäljning fritidshus
    Väldigt bra bemötande vid första kontakten
    Lyhörd lättsam kunnig alltid tillgänglig Läs mer
    2018-08-16 Frida Jakobsson svarar Peder Z
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen Peder!
    Varma hälsningar,
  • Henrik M skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt en etta på 33kvm i Fålhagen Uppsala. Min första egentligen kontakt med mäklare (tog över lägenheten från min far) och visste inte mycket alls om lägenhetsförsäljning men Frida har varit väldigt tydlig och hjälpsam genom hela processen. Jag är supernöjd med Frida som mäklare och fick lägenheten såld till ett pris som jag är väldigt nöjd med. Skulle verkligen rekommendera Frida till andra som står för att sälja sin bostad. Läs mer
    2018-08-16 Frida Jakobsson svarar Henrik M
    Hej Henrik!
    Vad roligt att ni är nöjda!
    Stort lycka till med flytten så hörs vi inom kort!
    /Frida
Dennis Stenström