Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Frida Jakobsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 13 kunder tycker om Frida Jakobsson

• Erik A
    Erik A sålde sin bostad med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag behövde en lägenhet med ett rum till och vi hittade på en av flera visningar en mäklare som kunde verkligen allt om lägenheten och föreningen, super trevlig och engagerad. Hon gjorde absolut det bästa jobb för både säljarna och oss.
    Hon hjälpte mig köpa och sälja min nuvarande bostad. Gav mig bra råd och jag kände alltid att jag hade koll på läget med gott med info, var alltid engagerad på visningarna och efteråt.
    Rekommenderar verkligen mäklaren Frida och företaget! Läs mer
  • Katarina G sålde sin bostad med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har sålt min bostadsrätt. Fick ett otroligt trevligt o proffesionellt bemötande och känner stort förtroende för henne. Fick det pris jag ville ha så jag är nöjd

Med vänlig hälsning, Katarina Göthberg Läs mer
    2018-12-04 Frida Jakobsson svarar Katarina G
    Tusen tack för de fina orden Katarina!
    Så glad att jag fick äran att lära känna dig och Carola och för förtroende att hjälpa er med försäljningarna!
    Stor kram!
  • Padra S sålde sin bostad med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Frida är supertrevlig och kompetent mäklare. Lyhörd och jobbar hårt. Vi är väldigt nöjda med det tiden Frida la ner för att sälja vår bostad. Vi fick det priset vi efterfrågade på en vikande marknad. Läs mer
    2018-11-13 Frida Jakobsson svarar Padra S
    Hej Padra!
    Tusen tack för dom fina orden och blommorna! :) Värmer i hjärtat att veta att ni är så nöjda!
    Hoppas verkligen flytten går bra och att ni kommer trivas i nya lägenheten!
    Det har varit en stor ära och nöje att få hjälpa er med försäljningen.
    Uppskattar verkligen att ni tagit er tiden att svara på RECO. Ses vid tillträdet!
    //Kram från Frida
    Padra S gillar detta
  • Karin E sålde sin bostad med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Frida hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Vi kunde inte ha hittat en bättre mäklare! Det kändes rätt redan från första stund. Hon är väldigt tillmötesgående, är alltid lätt att få tag på trots att hon förstås är upptagen då och då. Hon ringer alltid upp så fort hon kan! Hon är engagerad glad och proffsig på samma gång, vilket är oerhört viktigt när man gör en så stor affär. Vi kommer definitivt vända oss till Frida igen om/när vi gör en bostadsaffär igen. Läs mer
    2018-11-13 Frida Jakobsson svarar Karin E
    Tusen tack för era fantastiskt fina ord, och för det goda fikat, Karin och Ercan!
    Det har varit ett sant nöje att få lära känna er och hjälpa er med försäljningsprocessen.
    Hoppas allt går bra med flytten och är det något ni undrar över så är det så klart bara att ringa :)!

Ha det fint så länge så syns vi inom kort :)
    //Kram från Frida
  • Dêrsîm S skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt Lägenhet.
    Bemötande var trevligt och vänligt.
    Mina förväntningar var att man är saklig, lämnar rätt information och når bar!
    Vi var jätte nöjda och vi rekommenderar Frida Jakobsson utmärkt! Läs mer
    2018-10-09 Frida Jakobsson svarar Dêrsîm S
    Supertack för de fina orden Dêrsîm! Roligt att höra att ni är så nöjda och jag hoppas verkligen att allt har gått bra med inflyttningen!

Vi hörs!
    /Frida
  • Lennart O skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt en bostadsrätt. Vänlighet och i de allra flesta fall tydlighet. I vissa fall icke fullständig info. Men generellt sett bra Läs mer
    2018-10-09 Frida Jakobsson svarar Lennart O
    Hej Lennart!

Tack för den fina rekommendationen. Tar med mig din feedback och fortsätter utvecklas. Hoppas att du trivs i nya bostaden!
    Med vänlig hälsning,
    Frida
  • Cecilia A skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Frida sålde vår bostadsrätt i Uppsala i somras. Otroligt nöjda med allting från första kontakt till avslut. Så engagerad, trygg, trevlig och jordnära. Frida, du är en stjärna! Givet val nästa gång vi flyttar. Tusen tack för allt och all lycka i framtiden! Läs mer
    2018-09-21 Frida Jakobsson svarar Cecilia A
    Stort stort tack för de fina orden Cecilia! En fröjd för mig att få hjälpa er i er bostadsförsäljning. Stort lycka till med flytten så ses vi snart :)
  • Gunn J skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt min systers bostadsrätt i Nyby. Väldigt trevligt bemötande. Förväntningarna har uppfyllts. Läs mer
    2018-09-21 Frida Jakobsson svarar Gunn J
    Tack för den fina rekommendationen Gunn!
    Ha en trevlig helg så hörs vi nästa vecka.
    Mvh, Frida
    Frida Jakobsson gillar detta
  • Evin B skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi har köpt lägenhet i uppsala. Vi blev mycket bra bemötta av Frida, hon gav bra införmation och förklarade på ett bra och grundligt sätt. Hon hjälpte till med kontakterna med säljaren . Sammanfattningsvis ä vi väldigt nöjda med frida och hennes arbete hon gjorde så att hela äfaren gick bra och smidikt utan krongel. Läs mer
    2018-09-03 Frida Jakobsson svarar Evin B
    Tacksam för din fina rekommendation Evin! Hoppas allt har gått bra med flytten och att sönerna trivs i bostaden. Ha det så fint och tveka inte att höra av er om det är några frågor!
  • Ingegerd H skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en tvåa i Fålhagen. Jag blev väldigt bra bemött av Frida.Det gick snabbt och smidigt som jag hoppades att det skulle. Sammantaget har allt gått snabbt och smidigt. Mycket bra! Läs mer
    2018-09-03 Frida Jakobsson svarar Ingegerd H
    Hej Ingegerd!
    Tack för de fina orden. Hoppas allt går bra med flytten och att du kommer trivas lika bra i den nya bostaden!
    Mvh,
    Frida