Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Frida Jakobsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 17 kunder tycker om Frida Jakobsson

• Daniel O sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-12

60.8m²
    Salabacke
    Mycket trevlig mäklare med bra service och snabb återkoppling vid frågor! Läs mer
    2019-02-15 Frida Jakobsson svarar Daniel O
    Tack för rekommendationen Daniel!
    Glädjer mig att du är nöjd med försäljningen!

Allt gott! :)
  • Maria K sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-12

62.7m²
    Centrum
    Frida var lyhörd och empatisk som person. Vi hade en toppenfin kommunikation och hon hade god kontakt med oss genom hela vår försäljning. Vi kan starkt rekommendera Frida som ansvarig Mäklare. Läs mer
    2019-02-15 Frida Jakobsson svarar Maria K
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen Maria!
    Jag är så glad att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen.
    Hoppas allt gick bra med inflytten för Ida! :)

Stor kram,
    Frida
  • David K sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-11

52m²
    Sommarro
    En lysande människa och en utmärkt mäklare! Läs mer
    2019-02-15 Frida Jakobsson svarar David K
    Tusen tack David för den fina rekommendationen och att du tog dig tiden :)
    Glad att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen!
  • Eric B köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-02-04

69.5m²
    Ulleråker
    Trevligt och bra bemötande! Kändes väldigt tryggt för mig och min sambo att köpa vår första lägenhet med Frida som mäklare. Läs mer
    2019-02-08 Frida Jakobsson svarar Eric B
    Tack för de fina orden Eric!
    Hoppas ni trivs superbra i nya lägenheten! :)
    Allt gott,
  • Erik A
    Erik A köpte sin bostad med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-12-07

Jag behövde en lägenhet med ett rum till och vi hittade på en av flera visningar en mäklare som kunde verkligen allt om lägenheten och föreningen, super trevlig och engagerad. Hon gjorde absolut det bästa jobb för både säljarna och oss.
    Hon hjälpte mig köpa och sälja min nuvarande bostad. Gav mig bra råd och jag kände alltid att jag hade koll på läget med gott med info, var alltid engagerad på visningarna och efteråt.
    Rekommenderar verkligen mäklaren Frida och företaget! Läs mer
    2018-12-11 Frida Jakobsson svarar Erik A
    Tusen tusen tack för rekommendationen och de fina orden Erik! Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er att både köpa och sälja. Hoppas verkligen att ni kommer trivas i nya bostaden nu! :)
  • Katarina G sålde sin bostad med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-11-25

Har sålt min bostadsrätt. Fick ett otroligt trevligt o proffesionellt bemötande och känner stort förtroende för henne. Fick det pris jag ville ha så jag är nöjd

Med vänlig hälsning, Katarina Göthberg Läs mer
    2018-12-04 Frida Jakobsson svarar Katarina G
    Tusen tack för de fina orden Katarina!
    Så glad att jag fick äran att lära känna dig och Carola och för förtroende att hjälpa er med försäljningarna!
    Stor kram!
  • Padra S sålde sin bostad med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-10-18

Frida är supertrevlig och kompetent mäklare. Lyhörd och jobbar hårt. Vi är väldigt nöjda med det tiden Frida la ner för att sälja vår bostad. Vi fick det priset vi efterfrågade på en vikande marknad. Läs mer
    2018-11-13 Frida Jakobsson svarar Padra S
    Hej Padra!
    Tusen tack för dom fina orden och blommorna! :) Värmer i hjärtat att veta att ni är så nöjda!
    Hoppas verkligen flytten går bra och att ni kommer trivas i nya lägenheten!
    Det har varit en stor ära och nöje att få hjälpa er med försäljningen.
    Uppskattar verkligen att ni tagit er tiden att svara på RECO. Ses vid tillträdet!
    //Kram från Frida
    Padra S gillar detta
  • Karin E sålde sin bostad med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-10-18

Frida hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Vi kunde inte ha hittat en bättre mäklare! Det kändes rätt redan från första stund. Hon är väldigt tillmötesgående, är alltid lätt att få tag på trots att hon förstås är upptagen då och då. Hon ringer alltid upp så fort hon kan! Hon är engagerad glad och proffsig på samma gång, vilket är oerhört viktigt när man gör en så stor affär. Vi kommer definitivt vända oss till Frida igen om/när vi gör en bostadsaffär igen. Läs mer
    2018-11-13 Frida Jakobsson svarar Karin E
    Tusen tack för era fantastiskt fina ord, och för det goda fikat, Karin och Ercan!
    Det har varit ett sant nöje att få lära känna er och hjälpa er med försäljningsprocessen.
    Hoppas allt går bra med flytten och är det något ni undrar över så är det så klart bara att ringa :)!

Ha det fint så länge så syns vi inom kort :)
    //Kram från Frida
  • Dêrsîm S skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-10-05

Köpt Lägenhet.
    Bemötande var trevligt och vänligt.
    Mina förväntningar var att man är saklig, lämnar rätt information och når bar!
    Vi var jätte nöjda och vi rekommenderar Frida Jakobsson utmärkt! Läs mer
    2018-10-09 Frida Jakobsson svarar Dêrsîm S
    Supertack för de fina orden Dêrsîm! Roligt att höra att ni är så nöjda och jag hoppas verkligen att allt har gått bra med inflyttningen!

Vi hörs!
    /Frida
  • Lennart O skrev om Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2018-10-05

Sålt en bostadsrätt. Vänlighet och i de allra flesta fall tydlighet. I vissa fall icke fullständig info. Men generellt sett bra Läs mer
    2018-10-09 Frida Jakobsson svarar Lennart O
    Hej Lennart!

Tack för den fina rekommendationen. Tar med mig din feedback och fortsätter utvecklas. Hoppas att du trivs i nya bostaden!
    Med vänlig hälsning,

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala