Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Frida Jakobsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 43 Läs vad Frida Jakobsson

• Amanda A köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-07-15

Svartbäcken
    Köpt på Torbjörnsgatan 20. Riktigt bra mäklare, rakt på sak och ärlig mot både säljare och köpare! Läs mer
    2019-07-18 Frida Jakobsson svarar Amanda A
    Roligt att höra att du är så nöjd Amanda!
    Hoppas du trivs i nya lägenheten och tveka inte att ringa om det är några funderingar :)
    Ha en superfin sommar!
    Frida
  • Anna Britt Buss S köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-07-12

Nyby
    Köpt 3 rumslägenhet. Mäklaren gjorde sitt jobb på ett trevligt och noggrant sätt Eftersom lägenheten låg intill min nuvarande och jag gärna ville ha den blev budgivningen intensiv och priset lite högt. Läs mer
    2019-07-18 Frida Jakobsson svarar Anna Britt Buss S
    Stort tack för rekommendationen Anna Britt.
    Hoppas flytten går smidigt och att du trivs i andra sidan av huset!

Frida
  • Fredrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-06-23

Kungsängen/Industristaden
    Sålde lägenhet. Proffsigt och trevligt bemötande. Bra på att hålla oss underrättade om händelseförloppet, särskilt i samband med visningar och kontakten med budgivare. Rekommenderar Frida varmt som mäklare vid försäljning av bostad. Läs mer
    2019-07-18 Frida Jakobsson svarar Fredrik W
    Stort tack för du tagit dig tiden att skriva Fredrik och för ert förtroende.
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa till och önskar er all lycka till i Norrköping!

/Frida
  • Elin H sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-06-23

Kungsängen/Industristaden
    Frida sålde vår lägenhet och vi upplevde henne som en mycket proffsig och lyhörd mäklare som gärna gjorde det lilla extra för att det skulle bli så bra som möjligt. Skulle definitivt rekommendera henne till andra som letar efter en duktig mäklare. Läs mer
    2019-07-18 Frida Jakobsson svarar Elin H
    Hej Elin,
    Tack så hemskt mycket för din fina reco och för ert förtroende.
    Har varit väldigt roligt och smidigt att få jobba ihop med er.

Jag önskar er all lycka till med flytten och behöver du hjälp med något så kontaktar du mig med detsamma.

Vi ses snart!
  • Ferdane K
    Ferdane K köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-06-22

Gränby
    Köpte brf.
    Vi fick ; Jätte trevligt bemötande, snabb svar, smidigt, professionell affär !

Varmt rekommenderar!

Mvh/Ferdane Kocbay Läs mer
    2019-07-01 Frida Jakobsson svarar Ferdane K
    Tack snälla Ferdane för den fina rekommendationen!
    Hoppas dottern trivs bra i bostaden.

Ha en superfin sommar!
  • Filip K sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-06-11

Främre Luthagen
    Försäljning av 1:a på 30 kvm.

Mycket trevlig mäklare som gjorde ett gott intryck från dag ett.

Utförde en rimlig värdering av lägenheten vilket tydligt återspeglades i lägenhetens slutpris.

Arbetade hårt för att få det pris som jag förväntade mig! Läs mer
    2019-06-11 Frida Jakobsson svarar Filip K
    Stort tack för rekommendationen Filip!
    Så roligt att allt gick så smidigt och att vi fick ett riktigt bra slutpris!
    Tveka inte att ringa vid ev frågor. :)

Frida
  • Hasan M köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-06-03

Sävja
    I bought an apartment through Frida Jakobsson. Excellent service with lots of knowledge. Highly recommended. Läs mer
    2019-06-04 Frida Jakobsson svarar Hasan M
    Thank you Hasan for your kind words!
    I really hope you will enjoy your new apartment!
    Best regards,
    Frida
  • Louise L köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-31

Svartbäcken
    Bra tydlig och trevlig ...................... Läs mer
    2019-06-04 Frida Jakobsson svarar Louise L
    Stort tack för att du tog dit tiden att skriva Louise!
    Hoppas verkligen att du trivs i nya lägenheten!
    Tveka inte att återkomma till mig vid ev frågor.
    Frida
  • Emma B köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-21

Sommarro
    Köpt 2a i Sommaro, mitt första lgh-köp
    Otroligt vänlig mäklare
    Enda som jag tyckte var knepigt var när vi gick igenom kontraktet och hon helt enkelt läste upp allt ordagrant innantill, istället för att förklara vad det betydde. Läsa kan man ju göra själv, men inte säkert att man förstår allt. Läs mer
    2019-05-21 Frida Jakobsson svarar Emma B
    Tack Emma för rekommendationen, så glad att jag fick hjälpa till med köpet av din första lägenhet!
    Tack för kommentaren gällande avtalet, tar med mig det och förbättrar till framtiden!
    Tveka inte att höra av dig om det är några frågor :)

Vänliga hälsningar,
    Frida
  • Karin C sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-05-20

Herrhagen
    Jag anlitade Frida vid försäljning av min lägenhet . Hon är glad och positiv vilket jag uppskattar. Hon kändes ärlig och rättfram. Läs mer
    2019-05-21 Frida Jakobsson svarar Karin C
    Stort tack Karin för din rekommendation, uppskattar verkligen att du tog dig tiden att skriva!
    Så glad att försäljningen blev så smidig och bra, ses på tilltädet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher