Helena Wadström
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 25 Läs vad Helena Wadström

• Erik B sålde sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-26

Sålt radhus.
    Bemötts proffesionellt. Hon var lättillgänglig och kommunikativ. Kändes tryggt.
    Rekommenderar verkligen henne. Läs mer
  • Jenny L sålde sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-13

Skyttorp
    Har sålt ett hus på 215 kvm
    Bra bemötande, rak på sak, bra planering.
    Hon gav lite för mycket förhoppningar bara. Läs mer
  • Cornelia G köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-03

Herrhagen
    Tillmötesgående, kunnig, villig att medla ordentligt mellan budgivare och säljare. Trevligt bemötande! "la sig i" lagom mycket på visningen. Snabba svar under hela processen. Mycket bra mäklare! Läs mer
  • Jennie-lee Marie L sålde sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-23

Almunge
    Vi anlitade Helena till att sälja vårat hus i almunge.
    Vi fick ett jättefint bemötande av henne och hon gjorde allt för att vi skulle känna oss trygga.
    Vi är supernöjda med Helenas jobb med försäljningen trots att marknaden svek i slutändan.
    Vi skulle rekommendera Helena starkt som mäklare. Läs mer
  • Anette K köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-13

Knutby
    Jag har såld ett hus. Jag förväntade mig att Helena skulle sköta kontakten med spekulanterna och all annonsering.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med Helena som mäklare. Läs mer
  • Kjell S köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-12-08

- Kunnig
    -Snabb på att svara
    -vänligt bemötande
    -lätt att få kontakt Läs mer
  • Margareta K sålde sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-11-04

Knutby
    Villaförsäljning
    Väldigt bra bemött
    Förväntade mig kanske snabbare/direkt feedback på alla mina frågor, vilket skedde till största delen.
    Rekommenderar denna mäklare till andra Läs mer
  • Bert P sålde sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-10-29

Börje
    Mäklaren sålde min industrifastighet. Kände mig trygg hela tiden, proffsigt bemötande och bra återkoppling under hela försäljnings processen. Jag är fullt belåten över mäklaren, allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Mikael A sålde sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-10-02

Sunnersta
    Villa,
    bra bemötande rak tydlig ärlig lyhörd.
    Pratade om objektet och inte sig själv.
    God kommunikation meddelade hela tiden hur försäljningen/uppdraget fortskred. Läs mer
  • Mattias W köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-10-01

Nåntuna/Vilan
    Jag köpte en stuga i uppsala som står på arrenderad mark. Huset var förberett för försäljning ("på gång") men låg inte ute för försäljning. Jag tyckte mäklaren hade väldigt dålig koll på vad ett arrendet är och hade rena gissningar om huset som blev direkt felaktiga och som med lätthet kunde kollas upp på annat håll. Situationen kändes irriterad. Min upplevelse är att det hade vart tiofalt smidigare att få prata med säljaren direkt som var trevlig och enkel att prata med. En affär som kunde vart smidig blev betydligt krångligare när uppgifter inte kom fram i tid.
    Ett plus ändå var att mäklaren var snabb på att få fram en visning och relativt snabb på att svara när man sökte henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher