Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Uppsala Helena Wadström
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 8 kunder tycker om Helena Wadström

• Lars K köpte sin bostad med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt ett hus av Helena vilket hon skötte proffsigt och säkert Läs mer
  • Annie Ardung S skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en tomt med fritidshus av Helena. Bemötandet var bra men inte överdrivet. Helt ok alltså. Hade inte så mkt frågor och det var inget krångel heller. Allt flöt på. Läs mer
  • Samuel B
    Samuel B skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Helena sålde min lägenhet på ett snabbt o effektivt sätt. Hon är väldigt hjälpsam, ambitiös och det märks att hon älskar sitt jobb. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Helena sålde vår lägenhet på knappt en vecka. Proffsig, tillgänglig och trevlig. Kommer rekommendera henne till alla vi känner som funderar på att sälja! Läs mer
  • Lena L skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    BR Uppsala, proffsigt hanterat Läs mer
  • Lena Elisabeth E skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    sålde ett hus, mycket kunnig och trevlig hon levde upp till mina förväntningar.Värd all beröm . Läs mer
  • Gun-britt T skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kunnig, serviceinriktad, snabb, följer upp, trevlig. Läs mer
  • Amanda S sålde sin bostad med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde en obebyggd tomt. Jag kände mig väl bemött hela tiden. Min förväntan var att få hjälp att sälja tomten till dagens marknadsvärde och mitt intryck är att Helena jobbat hårt för att få detta till stånd genom aktivt uppsökande arbete av potentiella köpare. Visserligen uppstod en jobbig situation med en potentiell köpare som betedde sig illa.Jag hade helst sluppit den erfarenheten helt egentligen, men nu blev det som det blev och det gick bra i slutändan. Helena hanterade situationen väl, och mitt helhetsintryck är gott. Helena är en trevlig mäklare som hanterar stort som smått på ett proffsigt och samtidigt varmt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher