Helena Wadström
Registrerad mäklare sedan 2018-06-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 29 Läs vad Helena Wadström

• Britt-marie L sålde sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-14

Alunda
    Har sålt en villa på landet..
    Fått den infon jag behövt. Läs mer
  • Magnus B sålde sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-10

Storvreta
    Duktig erfaren och bra upplägg. Fick mer betalt än vad jag väntat mig. Läs mer
  • Erik L köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-24

Helena har agerat professionellt Och trevligt genom hela vårt husköp. Läs mer
  • Stéphanie L
    Stéphanie L köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-18

Kåbo
    Vi köpte fastighet i centrala Uppsala. Helena var - som sig brukar - den mäklare som säljaren valt. Vanligtvis brukar det kännas precis så - att mäklaren är "säljarens representant", men Helena gav en helt annan känsla. Tillmötesgående, sympatisk, kunnig och framförallt ett professionellt och oberoende bemötande som jag tror fick både säljande och köpande part känna sig sedda och viktiga i processen. Högsta betyg! Läs mer
  • Erik B sålde sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-26

Sålt radhus.
    Bemötts proffesionellt. Hon var lättillgänglig och kommunikativ. Kändes tryggt.
    Rekommenderar verkligen henne. Läs mer
  • Jenny L sålde sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-13

Skyttorp
    Har sålt ett hus på 215 kvm
    Bra bemötande, rak på sak, bra planering.
    Hon gav lite för mycket förhoppningar bara. Läs mer
  • Cornelia G köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-03

Herrhagen
    Tillmötesgående, kunnig, villig att medla ordentligt mellan budgivare och säljare. Trevligt bemötande! "la sig i" lagom mycket på visningen. Snabba svar under hela processen. Mycket bra mäklare! Läs mer
  • Jennie-lee Marie L sålde sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-23

Almunge
    Vi anlitade Helena till att sälja vårat hus i almunge.
    Vi fick ett jättefint bemötande av henne och hon gjorde allt för att vi skulle känna oss trygga.
    Vi är supernöjda med Helenas jobb med försäljningen trots att marknaden svek i slutändan.
    Vi skulle rekommendera Helena starkt som mäklare. Läs mer
  • Anette K köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-13

Knutby
    Jag har såld ett hus. Jag förväntade mig att Helena skulle sköta kontakten med spekulanterna och all annonsering.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd med Helena som mäklare. Läs mer
  • Kjell S köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2019-12-08

- Kunnig
    -Snabb på att svara
    -vänligt bemötande
    -lätt att få kontakt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala

Adrian Javaher