Johan Gelin

Johan Gelin

Johan Gelin är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Johan Gelin har varit registrerad mäklare sedan 2008-09. Johan Gelin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Gelin har haft 28 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 42 Läs vad Johan Gelin

• 2022-10-25 Spontant omdöme
    Jag valde mäklare med omsorg.
    Det måste stämma både med huset
    och mig. Jag var en krävande kund.

Fick tips om Johan av en av
    hans fd kollegor.

Från vårt första samtal blev jag peppad
    att ge järnet och göra mitt bästa med
    styling och städning.

Trots stigande inflation och höjd ränta sålde
    Johan huset till ett högre pris än jag hoppats
    och till mina drömköpare. Några
    som älskade fastigheten och hade kunskap
    och kapital att förvalta den.

En annan mäklare hade avslutat affären tidigare
    men Johan tog hänsyn till alla mina önskningar .

Johan är hederlig och har driv.

Bäste mäklaren i området.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Luthagen
    2022-10-17 Verifierad kund
    Jag vände mig till Johan, rekommenderad av en just pensionerad mäklare. Han är vänlig, trygg och seriös och var ett värdefullt stöd den extremt besvärliga hösten 2022, när rörligheten på bostadsmarknaden plötsligt stannade upp.
    Johan är en mäklare jag vill varmt rekommendera!
    • Sunnersta
    2022-09-01 Verifierad kund
    Johans bemötande var genomgående både vänligt och professionellt. Vi kände att försäljningen av vårt hus var i riktigt goda händer och vi fick huset sålt på ett par veckor trots ett svårt läge på marknaden vid tillfället. Johan kommunicerade bra, ställde upp på extra visningar och höll vad han lovade. Jag kan varmt rekommendera att anlita honom som mäklare.
    • Storvreta
    2022-06-27 Verifierad kund
    Johan skötte sitt uppdrag föredömligt med tydlig kommunikation och ett förtroendeingivande sätt. Vi kan varmt rekommendera Johan som mäklare.

/Carina & Daniel
    • Stenhagen
    2022-06-26 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och informativ kring objektet. Kändes engagerad.
    Hoppades på bra information, som han gav. Och om han inte visste så tog han reda på svaret. Väldigt rak både mot oss köpare men även mot säljaren, som han säkerställde vad som låg på deras ansvar för utflytt och avlämnande av lägenhet vid dag för kontraktskrivande.
    • Kåbo
    2022-05-01 Verifierad kund
    Tack för ett jättefint och hjälpsamt bemötande och trygg upplevelse genom köpprocessen - mycket uppskattat!
    • Nåntuna
    2022-04-25 Verifierad kund
    Har alltid tagit hjälp av Johan Gelin vid försäljning. Rekommenderas varmt!
  • Xue Z
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Gelin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Nåntuna
    2022-04-25 Verifierad kund
    He is a very nice person and treated us with a lot of patience.
    • Herrhagen
    2022-04-16 Verifierad kund
    Johan är en trevlig, mycket noggrann,påläst, kunnig och korrekt mäklare som har koll på läget! Vi har en mycket bra kontakt och jag litar på att han har koll på allt.
    • Sommarro
    2022-03-27 Verifierad kund
    Johan är en utomordentligt mäklare som ser till allas bästa. Jag upplever Johan som otroligt professionell och seriös, vilket tydligt märks i hans arbete.

Hjälpen vi fick av Johan i vårt bostadsköp resulterade även i att han fick sälja vår tidigare bostad. Det tycker jag talar för sig själv. Det har varit en trygghet att ha Johan som mäklare.