Johan Gelin

Johan Gelin

Johan Gelin är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Johan Gelin har varit registrerad mäklare sedan 2008-09. Johan Gelin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Gelin har haft 21 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 20 Läs vad Johan Gelin

2021-09-14
    Rak på sak. Verkar ärlig och pålitlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Gelin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Salabacke
    2021-09-12
    Vi kom överens om priset,han ville gå ut med det jag var villig att släppa den för och inte ha lägre pris för att locka fler besökare.jag gick med på det,fick sänka priset till ett fast pris,då blev den såld omgående.Johan har lång erfarenhet och han förstod min situation, han har varit väldigt hjälpsamm.Jag kommer att rekommendera honom till mina vänner. MVH Niclas
    • Salabacke
    2021-09-10
    Jag tycker att Johan var bra.
  • Håkan E
    sålde en tomt med hjälp av Johan Gelin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Almunge
    2021-09-06
    Mäklaren har bemött oss som säljer proffsigt. Mäklaren har levt upp till våra förväntningar. Eftersom det var en tomt så ter sig försäljningen lite annorlunda. Jag har varit mycket aktiv mot tilltänkta kunder eftersom jag har mycket information som omgärdar försäljning av tomt med både El , Avlopp och vatten.
    Helt okay försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Gelin en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2021-08-23
    Johan gav ett mycket bra intryck vid första mötet, lugn saklig och mycket sympatisk.
    Min sammanfattning av Johan är, hans kompetens erfarenhet och lugna sätt fick mig att ha fullt förtroende för hans arbete med försäljningen av min fastighet.
    Kommer att rekommendera Johan till vänner och bekanta vid fastighetsaffärer-
    • Bärby Hage
    2021-07-10
    Jag fick det bemötande som jag förväntade mig av en kompetent mäklare.

Jag förväntade mig korrekta informationer och en bra kommunikation vid prisförhandlingen och detta fick jag.

Johan Gelin är saklig korrekt och sympatisk och jag rekommenderar honom gärna i andra fastighetsaffärer.

Björn Finn
    2021-07-08
    Hej! Jag fick ett fint bemötande av Johan första gången och de bara följt på👌 Skulle stark rekommendera johan till alla
    • Rasbo
    2021-07-03
    Han har varit bra och väldigt kunnig.
    • Vattholma
    2021-06-26
    Johan har ett trevligt bemötande och fanns tillgänglig för frågor. Han svarade snabbt när vi hörde av oss.
    • Luthagen
    2021-06-10
    Proffsig pålitlig o bra att ha att höra med på alla sätt.