Laziz Khalmatov

Laziz Khalmatov

Laziz Khalmatov är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Laziz Khalmatov har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Laziz Khalmatov har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 5.0. Laziz Khalmatov har haft 21 försäljningar sen 2020-11 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-11 - 2021-06

Läs vad 20 Läs vad Laziz Khalmatov

• köpte sin lägenhet med hjälp av Laziz Khalmatov en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Kungsängen
    2021-07-20
    Engagerad mäklare som ville få till en snabb o bra affär både för säljare och köpare.
    Den dagen det är dags för oss att sälja kommer jag söka upp honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Laziz Khalmatov en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Kungsängen
    2021-07-05
    Vi fick ett mycket positivt intryck av Laziz vid vårt första möte. Laziz var påläst beträffande marknaden i just vårt område och förberedelserna inför försäljning gick mycket bra.
    Laziz agerande vid "privata" visningar före den officiella visningen var professionellt genomförda och resulterade i avslut före den "riktiga" visningen.
    Laziz motsvarande mer än väl våra förväntningar både på agerande vid försäljningen som slutpris.
    • Höganäs
    2021-06-25
    Mycket trevligt bemötande, inger stort förtroende. Snabb återkoppling på våra frågor via sms, mail eller telefon.
    • Salabacke
    2021-06-17
    Trevlig och professionell.

Fick min lgh såld till ett pris som var högre än vad jag förväntat mig.
    • Kåbo
    2021-06-04
    Köpte min första lägenhet och fick väldigt bra vägledning i köp-processen och hjälp med lånelöfte av mäklaren. Trevlig och hjälpsam. Mycket nöjd.
    2021-06-04
    Laziz gjorde ett väldigt bra jobb med att sälja bostaden till oss. Vänligt bemötande, snabba svar, och bra koll på allt man undrar kring köpet
    • Kåbo
    2021-05-18
    Laziz sålde min lägenhet i Kåbo, Uppsala. Under hela försäljningsprocessen har han varit mycket driven och engagerad. Han har varit noga med att uppdatera mig om vad som sker. Han har skött allt vad gäller visning och kontraktskrivning på ett smidigt sätt. Jag rekommenderar Laziz!
    2021-05-12
    Proffsig, lyhörd och mån om sina kunder!
    • Sävja
    2021-05-04
    Bra mäklare i omöjliga Corona omständigheter! Rekommenderas!
    2021-05-03
    Laziz sålde våran lägenhet i Årsta. Toppen bemötande, alltid tillgänglig och med ett stort leende. Rekommenderar Laziz varmt.