Laziz Khalmatov

Laziz Khalmatov

Laziz Khalmatov är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Laziz Khalmatov har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Laziz Khalmatov har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 125 omdömen med ett betyg på 4.9. Laziz Khalmatov har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

125 omdömen om Laziz Khalmatov

Shamil I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Laziz Khalmatov en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Nedre Kungsholmen

Super nöjd med Laziz dom mäklare! Laziz är kunnig, går extra milen för sina kunder.

Anton S
Thorildsplan

Laziz var driven och visade stort engagemang. Jag kände mig trygg genom hela processen.

Martin P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Laziz Khalmatov en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmstorg

Upplevde Laziz som en duktig, ambitiös och ärlig mäklare. Laziz besvarade alla mina frågor och ledde mig genom hela processen på ett tryggt sätt. Har inga negativa kommentarer alls.

Ida K
Kungsholmstorg

Laziz är super duktig! Rekommenderar verkligen!

Alba M
Thorildsplan

Andra gången vi väljer Laziz som mäklare och vi är supernöjda! Smidig och trygg process från början till slut!

Marie F
Fridhemsplan

Mycket trevlig och professionell. Hög kännedom om marknadsläget och processen.i helhet. Stort engagemang och en regelbunden återkoppling gav trygghet och förtroende - både för säljare och köpare. Mycket nöjd.

Rosemarie V
Nedre Kungsholmen

Tillgänglig, professionell och bra återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Laziz Khalmatov!

Lars Martin A
Kungsholmstorg

Trevlig och pålitlig mäklare. Kan rekommenderas vid framtida försäljningar

Joachim B
Nedre Kungsholmen

Laziz är väldigt engagerad, lyhörd och förtroendeingivande. Jag är mycket nöjd över att jag valde Laziz som mäklare när jag sålde min bostad.

Samuel L
Kungsholmstorg

Har både köpt av och sålt lägenhet med Laziz. Han är en närvarande, lyhörd och aktiv mäklare. Man kan sätta sig i baksätet så löser han affären.