Lovisa Österberg

Lovisa Österberg

Lovisa Österberg är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Lovisa Österberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Lovisa Österberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 324 omdömen med ett betyg på 4.9. Lovisa Österberg har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

324 omdömen om Lovisa Österberg

Anna W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Lovisa och jag möttes för snart 1,5 år sedan när jag tittade på ett alternativ till min lägenhet. Det blev inte den lägenheten men det blev Lovisa som hjälpte mig att sälja min lägenhet och hon förmedlade också den lägenhet som jag snart kommer att flytta in i. Att förmedla lägenheter i den tid som råder med tröga processer och svårbedömd marknad är inte lätt. Lovisa har i både sälj- och köpprocessen uppvisat stor professionalitet, gett stöd och uppmuntran i rätt lägen, haft stort tålamod och har alltid funnits tillgänglig...

Mathilda S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Anneberg - Älvsåker

Lovisa är påläst, kunnig och informativ. Hon är trevlig. Matchade mina förväntningar. Är mycket nöjd.

Svar från Lovisa Österberg

Så himla roligt att höra att du är mycket nöjd med allt Mathilda. Så roligt att få hjälpa dig och tack för att vi hade ett fint samarbete under en lägre tid. Även att när vi satte igång försäljningen så gick det väldigt smidigt och att det matchade dina förväntningar. :D Så roligt och tack för din Reco!

Oddbjörn F
Sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

L lyssnar, kunnig, noggrann, har idéer, duktig på att sy ihop affärer. Ger bra info.

Svar från Lovisa Österberg

Tack för din rekommendation Oddbjörn. Det har varit roligt att både få hjälpa dig med din försäljning och köp av ny bostad. Tack för ett fint samarbete!

Gun Å
Kungsbacka

Lovisa har hela tiden varit mycket tillmötesgående o vänlig, professionell helt enkelt. Eftersom jag bor på annan ort har hon helt anpassat visningar efter mina önskemål. Hon har också mellan dessa gjort mätningar av vissa mått i lägenheter som var speciellt viktiga för mig. Hon svarade upp på alla eventuella förväntningar vi hade och var väl förberedd då vi skrev kontrakt. Jag skulle gärna återvända till Lovisa om jag kommer i en situation då jag skall sälja och rekommenderar henne gärna till vänner och bekanta som är i behov av mäklare

Svar från Lovisa Österberg

Vilken fin rekommendation Gun, tack snälla verkligen! Vad roligt att höra att du gärna rekommenderar mig vidare till vänner och bekanta, det värmer att höra. Det har varit så roligt att få hjälpa dig och tack för en trevlig och god kommunikation genom hela processen. Önskar dig all lycka med din försäljning i Uppsala! Ha nu en fin dag och återkom om du har någon vidare fråga!

Karl H
Kungsbacka

Trevligt bemötande. Fick all information jag behövde för att gå vidare, innan jag lämnade visningen. Så man behöver inte känna att man ska få en överraskning innan man flyttar in, för hon går igenom allt i en lugn takt så att man får ut så mycket som möjligt under tillfället.

Svar från Lovisa Österberg

Vilken fin reco Karl, tusen tack! Har varit så roligt att få hjälpa dig med köpet av din första bostad och jag hoppas verkligen att du kommer att trivas. Tveka inte att återkomma om du har någon fråga. :D

Kurt Roland A
Köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Trevligt bemötande och ger ett mkt positivt intryck.

Svar från Lovisa Österberg

Tack snälla Kurt för din reco. :D Tack för en trevlig dialog och att ni var förstående med säljarens sitts genom affärens gång. Vad roligt att det gick att få ihop de olika försäljningskedjorna och att ni blev nya ägare av denna trevliga bostad. Jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra som säljaren gjort.

Anette B
Kungsbacka

Noggrann och tydlig vid kontraktskrivning. Vänlig i bemötande. Bra vid visningen: Lyhörd när vi ville titta själva och mär vi ville ha hennes hjälp med frågor. Bra kommunikation med kollegan som ska sälja vårt hus.

Svar från Lovisa Österberg

Vilken fin rekommendation Anette, tack snälla! Tack för en trevlig dialog genom affärens gång och jag tror verkligen ni kommer att trivas när ni kommer på plats. Lycka till nu med er försäljning av huset. :D

Oddbjörn F
Kungsbacka

Trevlig, lyssnar, idérik, söker och hittar lösningar utan att vara påträngande.

Svar från Lovisa Österberg

Tack så mycket Oddbjörn för din rekommendation. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med både försäljning och köp av din nya bostad. Tack för ett gott samarbete och jag hoppas du kommer att trivas i din nya bostad.

Nathalie A
Kungsbacka

Super trevlig och proffsig, levde verkligen upp till förväntning!

Svar från Lovisa Österberg

Så fint omdöme Nathalie, stort tack verkligen! Det har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen av bostaden. Skulle det vara något framåt så är det bara att återkomma! Ha en fin dag!

Fredrik J
Kungsbacka

Mycket trevlig och positiv. Lätt att kommunicera med, bra på att återkoppla och hålla en uppdaterad. Alltid tillgänglig. Toppen!

Svar från Lovisa Österberg

Tack snälla Fredrik för din reco. Så roligt att du är nöjd med mig som din mäklare, tack för ett fint samarbete och att du var flexibel med visningar. Vi ses på tillträdet av bostaden!