Lovisa Österberg

Lovisa Österberg

Lovisa Österberg är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Lovisa Österberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 89 omdömen sedan 2019-09-04. Lovisa Österberg har haft 55 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 89 Läs vad Lovisa Österberg

• Vi har sålt en 1:a på 26 kvm i centrala Uppsala. Vår upplevelse av vår mäklare Lovisa är att hon är professionell kompetent, strukturerad, positiv, återkopplande. vi är nöjda med alla steg inför försäljningen.
    Lena E sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-10-22
    • 26.0 m²
    • Centrum
    2020-10-22
  • Lovisa hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Under hela processen har hon varit tillgänglig och engagerad. Vi kan varmt rekommendera Lovisa!
    Pamela L sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-10-14
    • 3:a
    • 81.5 m²
    • Höganäs
    2020-10-14
  • Jag köpte min första lägenhet och Lovisa var hur bra som helst, rekommenderar henne till alla
    Kevin H köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-10-08
    • 60.5 m²
    • Nyby
    2020-10-08
  • Lovisa har varit bra stöd från början till slut, skulle göra en värdering av lägenheten och slutade med en försäljning av den. Hon är trevlig och positiv när man har kontakt med henne. Är nöjd med hela affären som jag haft med henne!
    Eleonor K sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2020-10-06
    • 4:a
    • 106.0 m²
    • Storvreta
    2020-10-06
  • Lovisa hjälpte oss under försäljningen av vår lägenhet i Uppsala. Hon är en mycket trevlig och professionell mäklare som har ett stort engagemang och vi rekommenderar henne starkt.
    Joacim F sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 3:a
    • 81.5 m²
    • Höganäs
    2020-10-05
  • Köpt en 1:a åt min son på Hjalmar Brantingsgatan i Uppsala. Trevligt bemött. Ordning och reda. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Bra kontakt både för mig och min son.
    Kerstin N köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 20.0 m²
    • Fålhagen
    2020-10-05
  • Köpt en bostadsrätt med hjälp av Lovisa. Lovisa har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam under hela processen. Då det uppstod oförutsedda händelser kring lägenheten var Lovisa även då väldigt hjälpsam med att reda ut situationen. Kan rekommendera Lovisa starkt.
    Elias W köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 56.7 m²
    2020-10-01
  • Trevlig och hjälpsam. Kunnig.
    Fredrik H köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 43.0 m²
    • Eriksberg
    2020-10-01
  • Lovisa är otroligt kompetent, lyhörd och hjälpsam, och det har varit väldigt lätt att jobba med henne! Min etta såldes på ett snabbt och smidigt sätt och jag har känt mig väl införstådd med alla steg i processen.
    Christoffer P sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 35.0 m²
    • Fålhagen
    2020-09-30
  • Bra mäklare som är tydlig och rak i sin kommunikation. Hon har varit närvarande under hela försäljningen med god kunskap om bostadsmarknaden. Jag har känt mig trygg under hela förfarandet.
    David H sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    • 43.0 m²
    • Salabacke