Registrerad mäklare sedan 2019-04-30
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-04
2019-07 - 2020-06

Läs vad 57 Läs vad Lovisa Österberg

• Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-07-01

Sålt lägenhet. Snabb och smidig affär. Flexibel mäklare. Läs mer
  • Michael W sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-30

Slavsta
    Det gick snabbt och smidigt
    Över förväntan Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Michael W
    Hej Michael!

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva.

Det finns inget bättre för mig att höra än att min säljare är nöjd med vårt samarbete och att det blev ett resultat över förväntan.
    Jag vill även tacka dig för din tillgänglighet och flexibilitet under hela processen vilket var en bidragande faktor till en lyckad affär.

Önskar dig en fin sommar och ring om jag kan hjälpa dig med något.
    Bästa hälsningar
  • Caroline B
    Caroline B sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-29

2:a
    Lovisa hjälpte oss att sälja vår lägenhet, vilket gick snabbt och smidigt när det väl var dags. Mycket bra bemötande, tydlig, alltid tillgänglig och vi hade tät kommunikation under hela tiden, även under tiden som lägenheten låg som "på gång". Kan varmt rekommendera Lovisa. Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Caroline B
    Hej Caroline,

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva.

Vad kul att höra ni är nöjda med hela processen då det är viktigt för mig att skapa en trygg affär för mina säljare. Stort tack för ert samarbete och behöver ni hjälp med något framöver är ni varmt välkomna att kontakta mig. Jag hoppas även att ni kommer trivas otroligt fint i din nya bostad.

Önskar dig en fortsatt fin dag! :D

Bästa hälsningar
  • Ismet M
    Ismet M köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-26

Svartbäcken
    Professionellt och smidigt bemötande. Allt sköttes smidigt och korrekt. Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Ismet M
    Hej Ismet!
    Hoppas allt är fint med dig. Tack så mycket för din fina reco. Vill tacka dig med för ett gott samarbete och en smidig affär.
    Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig.

Om det skulle vara något så är jag alltid ett telefonsamtal bort.
    Allt gott! :D
  • Johan Å köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-12

6:a
    Vårt bostadsköp gick jättesmidigt, Lovisa tog hand om allt. Hon svarade på våra frågor och vi har haft en helt positiv upplevelse. Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Johan Å
    Hej Johan!
    Stort tack för ert fina omdöme. Det har varit så roligt att få hjälpa er och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya bostad. Om ni önskar hjälp med något så är jag bara ett telefonsamtal bort.

Ta hand om er!
  • Thomas U köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-08

5:a
    Centrum
    Vi har köpt en Bostadrätt ett 5:a i Uppsala. Mäklare var mkt positiv, glad och snabb på att höra av sig. Ordnade en förhandsvisning på ett mkt flexibelt sätt. Jag är nöjd med affären och alla dess delar Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Thomas U
    Hej Thomas!
    Hoppas allt är fint med er och att ni nu har kommit på plats i bostaden.
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Det är otroligt roligt att höra att du är nöjd med affären och alla dess delar.
    Tack för ett väldigt gott samarbete!

Om det skulle vara något som dyker upp så är det bara att ringa mig.
    Önskar er en fin sommar i er nya bostad!

Hälsningar Lovisa Österberg
  • Maud E köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-05

3:a
    Som mäklare var Lovisa aktiv och uppmärksam. Höll oss hela tiden informerade och svarade snabbt på våra frågor. Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Maud E
    Hej Maud!
    Hoppas allt är fint med er och att ni nu har kommit på plats och trivs i er nya bostad.
    Tack så jättemycket för den fina recon, det har varit jätteroligt att få hjälpa er. tack så mycket för ett gott samarbete.
    Om det skulle vara något så är jag alltid ett samtal bort.

Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Emma L köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-29

Fålhagen
    Trevlig, kunnig, tillgänglig. Hjälpsam och svarar på alla frågor. Bra och tydlig i förklarande av alla steg som genomförs. Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Emma L
    Hej Emma!
    Hoppas allt är bra och tack för din fina reco! :)

Det har varit väldigt roligt att få möjligheten att samarbeta med dig, och tack för allt.
    Hoppas du kommer stortrivas i din nya bostad.
    Är det något jag kan hjälpa till med så ringer du mig direkt.
  • Ann-ida F köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-21

3:a
    Höganäs
    Jättefin visning av lägenhet och hjälp med allt längs vägen till köp och inflytt! Läs mer
    2020-07-01 Lovisa Ö svarar Ann-ida F
    Tack så mycket för din fina reco Ann-ida. Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig och jag tror verkligen du kommer trivas jättebra i din nya bostad. Om du skulle få några frågor eller funderingar så är det bara att ringa mig.

Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-15

Svartbäcken
    Allt var superbra, inga problem eller konstigheter alls! Läs mer
    2020-06-30 Lovisa Ö svarar Johan K
    Hej Johan!
    Tack så himla mycket för din rekommendation. Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig både med att sälja din bostad men även att vi hittade en fin bostad som du köpte av mig. Tack så jättemycket för ett fint samarbete genom båda processerna. Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.

Allt gott! :D

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala