Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 38 Läs vad Lovisa Österberg

• Olivia G sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-28

Fålhagen
    Snabb och smidig affär! Vi är nöjda Läs mer
  • Victoria P sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-25

Vi har sålt en Bostadsrätt men hjälp av Lovisa. Hon har varit ett jätte bra stöd för oss och svara på alla våra frågor som vi haft och gjort så att vi har känt oss trygga under hela processen. Läs mer
  • Carl L
    Carl L sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-19

Årsta
    Har full kontroll på hela processen. Och det har inte varit några tveksamheter under resans gång. Läs mer
  • Torsten S köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-18

Nyby
    Lgh i Uppsala.
    Lovisa var engagerad, snabb, lättillgänglig, resultatorienterad. Läs mer
  • Isabel O sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-15

Salabacke
    Sålt min bostad, mycket bra bemötande o kände mig trygg o fick mycket tydlig o uppdaterad information inför försäljning. Hon förstod min situation som ensamstående gravid kvinna o jag kände genuint bemötande av henne att hjälpa mig sälja min lght o minska min oro över en försäljning med hormoner o allt. Läs mer
    2020-03-16 Lovisa Ö svarar Isabel O
    Hej Isabel!
    Tack så mycket för din fina reco. Det har varit jättefint att få lära känna dig och hjälpa dig med din försäljning. Tack så mycket för ett gott samarbete. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad och om det skulle vara något så är det bara att ring mig.

Önskar dig all lycka i framtiden, ha en fortsatt fin dag! :D
  • Lennart F sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-04

Löten
    Vi har sålt en lägenhet på Heidenstamsgatan 35. Har inte träffat Lovisa personligen men upplevde henne som mycket trevlig och kompetent. Gav ett positivt bemötande. Läs mer
    2020-03-04 Lovisa Ö svarar Lennart F
    Hej Lennart!

Jag tackar så mycket för dessa fina ord.
    Det har varit väldigt roligt att få möjligheten att samarbeta med er.

Önskar er all lycka till och jag hoppas att Sandra hittar en fin lägenhet i Stockholm.
    Ha det fint! :)
  • Sandra F sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-02

Löten
    Sålt lägenhet 1.a. Mycket bra bemötande från mäklaren, trevlig, tydlig och engagerad! Förväntade mig att min lägenhet blev marknadsförs på bästa sätt och det tycker jag att min mäklare levde upp till. Hon var alltid tillgänglig och duktig på att återkoppla. Läs mer
    2020-03-03 Lovisa Ö svarar Sandra F
    Hej Sandra,

Tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det har varit jätteroligt att få hjälpa er med försäljningen och jag vill även passa på att tacka för ert förtroende.
    Tack så mycket för ett fantastiskt samarbete och jag önskar dig all lycka med att hitta en ny bostad i Stockholm.
    Det är bara att ringa om ni önskar hjälp med något.

Lovisa Österberg
  • Emma I sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-26

Centrum - Höganäs
    Sålt en lägenhet och är nöjd med hela förloppet. Bra bemötande och lätt att få kontakt med mäklaren. Lyhörd inför våra önskningar och vår situation. Gjorde en bra värdering av lägenheten som visade sig stämma bra med marknaden. Läs mer
    2020-03-03 Lovisa Ö svarar Emma I
    Hej Emma,

Tack så mycket för din fina reco.

Det finns inget bättre för mig att höra än att mina säljare är supernöjda med vårt samarbete. Jag vill även passa på och tacka för er tillgänglighet och flexibilitet under hela processen vilket var en bidragande faktor till en lyckad affär.

Behöver du hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. :)

Allt gott!

Lovisa Österberg
  • Anders I sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-26

Centrum - Höganäs
    Lovisa har hjälpt oss att sälja vår 3: a i Höganäs. Lovisa är engagerad, glad och positiv. Man kände genast att hon kommer att göra allt för att hjälpa oss med försäljningen. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Lovisas insats. Läs mer
    2020-03-03 Lovisa Ö svarar Anders I
    Hej Anders,

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva.

Vad kul att höra ni är nöjda med hela processen då det är viktigt för mig att skapa en trygg affär för mina säljare. Stort tack för ert samarbete och behöver ni hjälp med något framöver är ni varmt välkomna att kontakta mig.

Allt gott!

Lovisa Österberg
  • Andreas B köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-02-22

Salabacke
    Bra bemötande av både köpare o säljare. Läs mer
    2020-02-24 Lovisa Ö svarar Andreas B
    Tack så mycket för den fina recon Andreas!
    Jag hoppas verkligen att David kommer trivas i bostaden.

Ha det fint! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala