Lovisa Österberg

Lovisa Österberg

Lovisa Österberg är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Lovisa Österberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Lovisa Österberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 168 omdömen med ett betyg på 5.0. Lovisa Österberg har haft 65 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 168 Läs vad Lovisa Österberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2021-07-31
    Ett positivt bemötande en bra genomgång av objektet.
    Sammantaget en bra upplevelse.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2021-07-27
    Lovisa har gjort ett utmärkt jobb! Hon har hela tiden informerat om processens alla steg och alla valmöjligheter. Vi har även uppskattat alla hennes råd och service vi fått. Försäljningen gick smidigt och vi blev helnöjda med slutresultatet!
    2021-07-26
    Mäklaren var oerhört trevlig och väl bemötande. Hon fick mig som kund att känna mig välkommen.

Hon var tydlig med fel i lägenheten och var snabb på att svara.
    2021-07-26
    Gör affären till en angenäm resa.
    • Rosendal
    2021-07-23
    Mycket trevligt bemötande! Hon är dessutom väldigt service inriktad och påläst.
    • Nyby
    2021-07-22
    Lovisa was king enough to explain each and every step in the process of selling a house in sweden. We felt very comfortable to have her as our broker and made a swift and nice deal for us.
    • Nyby
    2021-07-21
    Allt gick snabbt och smidigt från visning till avtalsskrivning , jag är mycket nöjd med Lovisas bemötande och med all information jag fick om
    lägenheten ,Vilket gjorde att jag kunde ta ett snabbt beslut om lägenhetsköpet
  • sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    2021-06-21
    Vi fick en väldigt bra magkänsla efter första mötet med Lovisa. Det kändes tryggt att låta henne sälja vårat hus. Samtidigt som hon hade ett professionellt bemötande så utstrålade hon samtidigt mycket glädje och positivitet. Hon uppfyllde alla förväntningar som vi hade.
    2021-06-21
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Lovisa.
    Alltid tillgänglig, stor energi, positiv och alltid glad!
    Hon levde absolut upp till våra förväntningar och vi kan verkligen rekommendera henne till andra i samma situation.
    • Herrhagen
    2021-06-17
    trevligt bemött. Skall få hjälp med deklarationen pga av försälningen ochköpet Milstensvägen 44 nästa år.hoppas det kommer att gå bra. om lovisa inte är säker på frågor fär hon hjälp av mer erfarna mäklare-- inget hum hum om de. betryggande.