en del av Fastighetsbyrån Uppsala

4.7 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Malin Fagerström

• Rolf E
    Rolf E skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag upplever Malin som serviceminded och noggrann. Om hon sedan står på säljarens eller köparens sida hade jag lite svårt att få en uppfattning om.
    2015-08-05 Malin F svarar Rolf E
    Hej Rolf och tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Jag strävar alltid efter att tillvarata både säljarens och köparens intressen vid en försäljning och jag hoppas att du och sonen känner att ni fått den information och hjälp ni behövt gällande köpet!
  • Emanuel L
    Emanuel L skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra och trevlig mäklare. Bra på att svara på frågor och förklara.
    2015-07-21 Malin F svarar Emanuel L
    Tack för det Emanuel! Det är extra roligt att hjälpa till och förklara samt svara på frågor med så trevliga kunder som du och Karin! Ha en skön sommar så ses vi i september!
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi fick ett mycket bra intryck av Malin, hon var kompetent och noggrann med alla detaljer. Det kändes också tryggt att veta att Fastighetsbyrån har en stor kundbas och det gick väldigt snabbt att sälja vår lägenhet till ett bra pris.
    2015-07-21 Malin F svarar Mikael T
    Härligt att höra att ni är nöjda Mikael! Det var ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Hälsa familjen så gott!
  • Sara A
    Sara A skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Malin var engagerad och duktig. Hon kände för oss och gjorde sitt bästa
    2015-07-21 Malin F svarar Sara A
    Va roligt att ni är känner er nöjda med min insats Sara! Jag kan lova att jag gjorde mitt bästa efter rådande förutsättningar. Vi ses i september igen men jag vill redan nu passa på att önska er all lycka inför er spännande tid med flytt utomlands!
  • Rasmus Å
    Rasmus Å skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket bra och engagerad. Enda kruxet var att jag trodde budgivningen var klar och sen kom nytt bud. Inget hon kunde påverka dock förmodar jag.
    2015-07-21 Malin F svarar Rasmus Å
    Tack Rasmus! Jag trodde liksom du att budgivningen hade nått sitt slut men den budgivare som valt att stanna i budgivningen ringde mig och meddelade att han ångrat sig och ville lägga ett till bud. Enligt lag är jag skyldig att framföra detta till säljaren. Det var skönt att vi snabbt efter detta kunde komma till ett avslut och skriva kontrakt. Jag hoppas att du känner dig nöjd och att du kommer trivas i lägenheten! Vi ses om några veckor när det är dags för tillträde.
  • Freddie L
    Freddie L skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag tycker det har varit ett utmärkt arbete från start till slut. Jag är jättenöjd med både min mäklare och företaget i stort och kommer absolut tipsa vänner och bekanta om fastighetsbyrån.
    /Freddie
    2015-07-21 Malin F svarar Freddie L
    Tack för dina fina ord Freddie! Va roligt att du är nöjd! Jag hoppas att du kommer att trivas i er nya lägenhet och att allt går bra med den lilla som är på väg!
  • Ida R
    Ida R skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej, min upplevelse av Malin Fagerström var väldigt bra. Hon var trygg och säker.
    Mitt köp kändes enkelt och tryggt.
    2015-04-21 Malin F svarar Ida R
    Hej Ida och tack för det goda omdömet! Hoppas renoveringen går bra och att du ska trivas i lägenheten!
  • Curt R
    Curt R skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevligt och vänligt bemötande. Hjälpsam. Korrekt och proffesionell.
    2015-04-21 Malin F svarar Curt R
    Hej Curt! Kul att ni känner er nöjda! Det var kul att jag kunde vara behjälplig i ert bostadsletande och att det dök upp en lägenhet som passade er till slut!
  • Ann-christin S
    Ann-christin S skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Gott bemötande på alla sätt. Alltid tillgänglig med snabba svar. Visade oss intresse och vänligt bemötande.
    2015-04-21 Malin F svarar Ann-christin S
    Tack Ann-Christin, kul att du är nöjd!
  • Hans A
    Hans A skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Malin har haft ett suveränt bemötande och även ställt upp när hon var på utbildningshelg utomlands.
    2015-04-07 Malin F svarar Hans A
    Tack Hans, va kul att ni är nöjda! Hoppas att Gabriel ska trivas i sin nya bostad! Hälsa Värmland
Elenor Jansson
Alex Baz