15 rekommendationer

Philip Stråkander
en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22
753 80 Uppsala — Visa karta

Vad tror Philip att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 15 kunder tycker om Philip Stråkander

• Peter L
    Peter L skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Philip utstrålade kunskap, noggrannhet och ett lugn. Han kändes pålitlig öppen för lösningar. Läs mer
    2017-12-07 Philip S svarar Peter L
    Stort tack för att jag fick hjälpa till! Vi ses på tillträdet. Ha det bra tills dess =)
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag tycker att Philip var en engagerad och bra mäklare. Han levde verkligen upp till våra förväntningar på en mäklare. Läs mer
    2017-12-07 Philip S svarar Susanne H
    Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er. Vi ses på tillträdet. Ha det bra tills dess!
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi är otroligt nöjda med Philips bemötande. Professionell och lättsam att ha att göra med. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2017-12-07 Philip S svarar Magnus J
    Tack Magnus! Ett sms från er en fredag 22:30 ledde till kontrakt lördag 15:00 och ett nytt hem för er. Hoppas det går bra med försäljningen av er bostad. Vi ses på tillträdet =)
  • Eva S
    Eva S skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag vill VERKLIGEN ge Philip Stråkander det högsta betyg som går att ge. Han har varit helt fantastisk som säljare åt oss. Han har sms:at, mailat och ringt oss och informerat om allt vi ville/behövde veta. Alltid varit glad och tillmötesgående. Jag kan med varm hand rekommendera honom till flera kunder. Jag har passat på och skrutit om honom till mina vänner.
    Jag skulle utan tvekan välja honom som säljare om jag skulle sälja någon mer lägenhet. Jag önskar honom STORT LYCKA TILL i fortsättningen med alla försäljningar.
    Hälsningar Eva Läs mer
    2017-12-05 Philip S svarar Eva S
    Stort tack Eva! Det har verkligen varit en ära att få guida er på distans och hjälpa till med försäljningen av er bostad. Även stort tack för den fina blomman jag fick av er. Den står och pryder mitt skrivbord =) Ha det så gott och hoppas vi ses på golfbanan någon dag!
  • Bert P
    Bert P skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi fick väldigt bra bemötande och kände oss jätte trygga i uppdraget som vi gav till Philip med vår husförsäljning .Vi blev uppdaterade under hela säljnings projektet och Philip var glad och trevlig vid varje kontakt med oss. Vi kan varm rekommendera honom och önskar honom lycka till i fortsättningen. Läs mer
    2017-12-05 Philip S svarar Bert P
    Hej Bert! Stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa till. Hoppas ni har det bra. Vi ses på tillträdet =)
  • Hotan M
    Hotan M skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Väldigt bra bemötande med ett stort fokus på att sälja in lägenheten till spekulanter, vilket resulterade i ett bra slutpris. Alltid lätt att nå och villig att svara på små som stora frågor. Jag rekomnenderar verkligen Philip som mäklare. Läs mer
    2017-10-18 Philip S svarar Hotan M
    Tack Hotan! Det har varit jätte roligt att få hjälpa er! Vi ses inför tillträdet. Ha det bra tills dess.
  • Mina R
    Mina R skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi fick ett bra bemötande av mäklaren där han var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Och kunde råda oss på ett bra vis vid funderingar. Han levde upp till våra förväntningar och vi är nöjda med val av mäklare. Läs mer
    2017-09-14 Philip S svarar Mina R
    Stort tack för förtroendet. Lycka till framöver!
  • Ilja G
    Ilja G skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Otroligt proffesionellt bemötande och en fantastisk kunskap inom ämnet, en oerhört kunnig och ansvarsfull mäklare!

Absolut något att rekommendera för andra!

//ilja Läs mer
    2017-09-14 Philip S svarar Ilja G
    Stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa till!
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bemötandet jag fick av mäklaren var efter förväntan mycket god. Jag upplevde honom professionell och kunnig i sitt arbete som då resulterade i att jag kände mig trygg i bostadsaffären och det är otroligt viktigt för mig. Jag är nöjd över hur resultatet av försäljningen blev och därmed tycker jag att allt gick som jag velat och har inget mer att tillägga. Tack Läs mer
    2017-09-07 Philip S svarar Sandra N
    Sandra, tack för dina fina ord. Det är jag som ska tacka som fick vara en del av försäljningen. Lycka till i framtiden!
  • Oskar W
    Oskar W skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevlig och engagerad. Tycker det fungerade bra och smidigt genom hela processen. Läs mer
    2017-09-07 Philip S svarar Oskar W
    Tack Oskar. Väldigt kul att få hjälpa till med försäljning av er fina lägenhet. Hälsa och tacka Rebecca =)
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Philip Stråkander har varit mycket hjälpsam, tillgänglig och förtroendeingivande i samband med försäljningen av min bostadsrätt. Uppdraget utfördes professionellt och med gott resultat.

Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2017-09-07 Philip S svarar Tobias J
    Tack för rekommendationen. Super kul att få hjälpa till med både försäljning och köp av er nya lägenhet. Lycka till i Stockholm!
  • Leif H
    Leif H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En positiv upplevelse. Trevlig duktig och tillmötesgående mäklare med rätt inställning Läs mer
    2017-09-07 Philip S svarar Leif H
    Tack Leif! Super kul att få hjälpa till med försäljningen av er tomt =)
  • Sara E
    Sara E skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket hjälpsam och flexibel. Läs mer
    2017-09-07 Philip S svarar Sara E
    Tack så mycket! Lycka till i framtiden =)
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Fantastiskt bemötande! Philip är trevlig, utåtriktad och seriös. Sedan är det bara kul att han är östgöte precis som jag!

Tack! Läs mer
    2017-07-11 Philip S svarar Andreas H
    Tack Andreas. Jätte kul att jag fick hjälpa till. Stort lycka till med nya huset!
    Mvh Philip Stråkander
  • Patric H
    Patric H skrev om Philip Stråkander en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har aldrig träffat han. Vi fick inte mycket information. Läs mer
    2017-07-11 Philip S svarar Patric H
    Hej Patrik. Va tråkigt att du känner så. Anledningen att jag inte träffat er och givit er lika mycket information är för att er bror företrätt er genom en fullmakt. Mvh Philip Stråkander
Alex Baz
Dennis Stenström