Registrerad mäklare sedan 2019-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 6 Läs vad Tolga Mavi

• Ann-sofie G köpte sitt hus med hjälp av Tolga Mavi en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-15

En perfekt visning. Var ärlig och återkom med svar på våra frågor.
    Även budgivning var smidig. Inget krångel. Läs mer
  • David H sålde sitt hus med hjälp av Tolga Mavi en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-06-08

Det gick snabbt och bra, mycket duktig kille som verkligen vill det bästa för säljaren. Rekommenderar verkligen :) Läs mer
    Tolga M gillar detta
  • Mattias M köpte sitt hus med hjälp av Tolga Mavi en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-05-15

Vattholma
    Vi upplevde Tolga som trevlig och professionell. Höll en en aktiv kontakt med oss köpare.
    I budgivningen fanns det med en omständlig budgivare, som vi tycker att Tolga hanterade bra. Läs mer
  • Louise B sålde sitt hus med hjälp av Tolga Mavi en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-27

Tolga sålde vårt hus (renoveringsbehov) under tidspress och lyckades bra med det. Läs mer
  • Mikael N sålde sitt hus med hjälp av Tolga Mavi en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-03-23

I samband med försäljningen av vårt hus har Tolga jobbat hårt för att få till bästa möjliga affär för oss, trots svåra förutsättningar, dels pga snäv tidsram samt framförallt pga Coronautbrottet med allt det fört med sig och gjort det på bästa möjliga sätt. Läs mer
    2020-03-23 Tolga M svarar Mikael N
    Tack för att jag fick förtroendet Mikael! Det har varit en stor ära att få hjälpa till under dem tidpressade förutsättningarna. Det glädjer mig att ni vart nöjda med affären!
    Ser fram emot många framtida samarbeten.
  • Lille-mor Carola L sålde sitt hus med hjälp av Tolga Mavi en del av Fastighetsbyrån Uppsala

2020-01-24

Vattholma
    Vi har sålt en villa i Vattholma och jag är väldigt nöjd med mäklaren som mycket trevligt lättsam och väldigt bra på att informera, jag trodde inte att det skulle gå så smidigt och fort så jag han inte vara orolig. Jag kommer absolut att rekommendera Tolga till andra som ska sälja han får högst betyg. Carola Läs mer
    2020-03-23 Tolga M svarar Lille-mor Carola L
    Tack så jätte mycket för dem fina orden Carola och tack för att jag fick förtroendet för att hjälpa till med försäljningen av er bostad. Det var en ära att få hjälpa er. Det glädjer mig verkligen att ni blev nöjda med min insats. Ser fram emot att få hjälpa dig flera gånger i framtiden.
    Tolga M gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Uppsala