Alla kategorier Mäklare Uppsala Uppsala Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Uppsala

Fastighetsbyrån Uppsala, sid 2

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Uppsala? Eller kanske undrar du bara hur mycket din bostad kan vara värd? Vi på Fastighetsbyrån kan det här med bostadsaffärer och kan hjälpa dig med allt vad gäller fastigheter och boende i Uppsala!

Vi är 12 medarbetare som sitter på Marknadsgatan 7H i Gränby C och mellan oss har vi både specialister på bostadsrätter och villor. Vill du köpa en fastighet här i området har vi koll på vad som är, och kan bli, till salu och var vi kan hitta just ditt drömboende. För dig som vill sälja erbjuder vi en komplett mäklartjänst med marknadsföring i flera kanaler, ett väl utbyggt register av potentiella köpare och kvalitet i alla led.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Uppsala!

Läs vad 1159 kunder tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

• Åsa E

2019-08-12

Åsa E skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi sålde vår bostadsrätt med Asha som mäklare. Vi är nöjda, Asha har alltid varit snabb i kommunikationen/återkoppling och tydlig, rak och trevlig. Vi kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2019-08-14 Asha K svarar Åsa E
    Hej Åsa!

Stort tack för din fina Reco och för ett mycket gott samarbete. Önskar er lycka till med framtida boende. Vi ses på tillträdet!

Mvh Asha.
  • 2019-08-12

Ella F skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Vi köpte ett hus med hjälp av Elsa och tycker att hon var väldigt trevlig att jobba med. Vi fick svar på våra frågor inom rimliga tider och var varmt och väl mötta.
    Tack för hjälpen Elsa. Läs mer
    2019-08-19 Elsa J svarar Ella F
    Hej Ella och Berit,

Tackar ödmjukast för rekommendationen! Hoppas ni kommer trivas alldeles utmärkt i nya boendet! Gratulerar än en gång till köpet!

• 2019-08-10

Emma E skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet.
    Amir har varit en bra och lyhörd mäklare. Han har gett tydliga svar på mina frågor och gett mig all tänkbar information. Han är trevlig, glad och lyhörd. Läs mer
    2019-09-13 Amir E svarar Emma E
    Hej Emma,
    Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning och jag vill passa på och tacka dig för ditt samarbete. Behöver du hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Sköt om dig och må bäst! :)

• 2019-08-09

Tea Ö skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    En väldigt professionell mäklare som är väldigt mån om att både köpare och säljare ska vara nöjda. Kunde inte blivit bättre bemött! Väldigt hjälpsam med allt. Läs mer
    2019-09-13 Amir E svarar Tea Ö
    Hej Tea,
    Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag hoppas du trivs i din nya fina lägenhet. Behöver du hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Sköt om dig och må bäst! :)

• 2019-08-09

Anders L skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag önskade en snabb och smidig affär vilken han levererade. Kompetent och vänlig. Kan starkt rekommendera Alex Baz. Läs mer
  • Patrik S

2019-08-08

Patrik S skrev om Peter Olsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mycket proffsig och lyhörd, jag fick ut det bästa pris pga av Peters kompetens :-) Peter har lagt upp ribban högt i Svartbäcken kommer att ta många år innan detta kommer tillbaka....

Fast jag visste redan att min lägenhet är i mycket toppskick. Pga att Peters kompetens så har jag hört värdet per kvm till 30 190 kr till hela 46 196 kr slå det i svartbäcken augusti 2019!!!

Kommer absolut anlita Peter Olsson när jag kommer och göra min nästa försäljning av lägenhet eller hus.

Kan absolut rekommendera Peter till allt o alla mina vänner :-)

// Patrik Läs mer

Soma Awat A skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Det var jättebra tack för affären
    Jag rekommendera
    Amir ekbatani Läs mer
    2019-09-13 Amir E svarar Soma Awat A
    Hej Soma,
    Tusen tack för din rekommendation och att du tog tiden att skriva.

Jag hoppas ni trivs i ert nya hem. Tveka inte på att återkomma om jag kan hjälpa med något framöver. Sköt om er och må bäst! :)

Sara S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Amir har hjälpt oss sälja en bostadsrätt, en etta där vår son bott i tre år under studenttiden.
    Amir har bemött oss väldigt vänligt och professionellt. Det var han som tog första kontakten långt innan vi ens hade tänkt tanken att det var dags. Sen höll han kontakten, vi skulle förmodligen ha glömt bort oss annars.
    Våra förväntningar var typ att sälja lägenheten till ungefär det pris vi gav tre år tidigare. Amir uppfyllde dem. Han har varit rak och ärlig och aldrig dröjt med återkoppling.
    Amir är en trevlig och väldigt driven person. Har inget dåligt att säga om honom. Läs mer
    2019-09-13 Amir E svarar Sara S
    Hej Sara,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett sant nöje att få hjälpa till med försäljningen av er bostad. Jag vill även passa på och tacka för er tillgänglighet och fantastiska samarbete vilket var en bidragande faktor till en lyckad försäljning. Om jag kan hjälpa till med annat framöver är jag enbart ett samtal bort. Sköt om er och må bäst! :)

Evy Å skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Kunnig, trevlig, omtänksam gör ett bra jobb ☺ Läs mer

Håkan P skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt lgh i Länna.
    Mycket bra bemötande .
    Allt funka perfekt inget att anmärka på. Läs mer
    2019-08-10 Amir E svarar Håkan P
    Hej Håkan,
    Tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Allt gick smidigt och jag vill även tacka för ert samarbete. Behöver ni hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Lycka till med renoveringen. Må bäst! :)

Salar Ridha G skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en lägenhet i Viktor Rydbergs gatan Amir var mäklare och det var första gång när jag träffade honom han var smart tydlig och lätt att nå . Jag är väldig nöjd med hans affär .
    Tack Amir önska dig allt bäst med ditt jobb . Jag rekommendera honom faktiskt . Läs mer
    2019-08-10 Amir E svarar Salar Ridha G
    Hej Salar,
    Tusen tack för din fina ord och rekommendation.

Riktigt kul att höra att du är nöjd med affären och det glädjer mig att just ni blev köparna av denna bostad. Behöver ni hjälp med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Hoppas ni trivs i er nya bostad. Må bäst! :)

• TAHA M

2019-08-05

TAHA M skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har gjort två affärer med Adrian, och efter första trodde jag redan att det inte gick och bli bättre men ojoj.
    Ord kan inte beskriva hur tacksam jag är för att jag valde denna mäklare. I en trög marknad gjorde Adrian allt och mycket därtill och jag kan inte ha vart mer nöjd. Rekommenderar starkt Adrian, inte enbart för den otroliga mäklaren han är, men utan för allt extra han gör som inte tillhör hans arbetsuppgifter. Tack för allt! Läs mer
  • 2019-08-05

Marianne B skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Allt flöt på bra. Det var ett trevligt möte Läs mer
    2019-08-14 Fastighetsbyrån Uppsala svarar Marianne B
    Tack så mycket Marianne! Hoppas allt gått bra med flytten för Rebecka!
    Tveka inte att återkomma vid ev frågor.
  • 2019-08-05

Gunilla B skrev om Dennis Stenström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Korrekt. Trevlig. Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-08-04

Malin I skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag sålde min lägenhet i Uppsala.
    Amir beskrev hela processen väl och var lätt att få tag på. Han höll mig uppdaterad om vad som hände under hela tiden.
    Jag fick råd om hur jag kunde tänka när det gällde försäljningen av lägenheten. Läs mer
    2019-08-06 Amir E svarar Malin I
    Hej Malin,
    Tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett nöje att få hjälpa till med din försäljning. Om jag kan hjälpa till med annat är jag enbart ett samtal bort. Vi ses på tillträdet snart. Må bäst! :)

• Lina K

2019-08-04

Lina K skrev om Asha Khan en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    1:a Torkelsgatan i Uppsala.
    Professionellt och trevligt bemötande under hela processen att sälja min lägenhet. Bra kommunikation! Läs mer
    2019-08-05 Asha K svarar Lina K
    Hej Lina!

Stort tack för rekommendationen och att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen.

Mvh Asha.
  • Shirin P

2019-07-29

Shirin P skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jätteduktig och trevlig mäklare. Fick ett bra proffsig bemötande,, uppfyllde mina förväntningar
    Jättenöjd ... 🙏 Läs mer
  • 2019-07-29

Joen A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Har ingen erfarenhet då jag först gången träffade Adrian när kontrakt skull skrivas under, vilket gick enligt plan.
    Dottern har haft kontakten med Adrian.
    Jag har inte hört något annat än bra.
    Så här långt ett stort tack, en fastighets affär är inte klare förrän pengarna är på baken så vi har ett par dagar kvar, ingen anledning att tro annat än att detta fortsätter enligt plan. Läs mer
  • 2019-07-27

Mohammad A skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag tycker att han är duktig och tydlig
    Han är rakt på saken och duktig att förhandla för att hitta lösning som gör
    Både partner nöjda Läs mer
  • 2019-07-27

Sanna G skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Är ni på jakt efter en mycket trevlig, hårt arbetande och professionell mäklare i Uppsala, välj Adrian!

På kort tid och på en tvekande marknad lyckades han sälja min bostadsrätt till ett bra pris. Adrian är också mycket lätt att samarbeta och kommunicera med, vilket verkligen har varit ett stort plus under hela säljprocessen.

Jag blev själv rekommenderad att välja Adrian och det är ett val jag också varmt rekommenderar andra till 👌🏻 Läs mer
  • Sarah O

2019-07-27

Sarah O skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Amir som varit ett otroligt bra stöd och en grym mäklare. Har blivit väldigt bra bemött och fått alla mina önskemål uppfyllda. Jag kan verkligen rekommendera Amir som mäklare då han är väldigt duktig i det han gör, driven, professionell, samt gör allt för att uppnå dina mål. Läs mer
    2019-08-06 Amir E svarar Sarah O
    Hej Sarah,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning. Jag vill även tacka dig för ditt fantastiska samarbete och flexibilitet som var en avgörande faktor till det resultatet vi lyckades uppnå. Jag hoppas ni har det trevligt på resan och vi hörs snart igen. Må bäst! :)

• 2019-07-26

Anna Pia Carola C skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte en bostadsrätt. Väldigt bra bemötande, lugn trevlig o kunnig. Läs mer
    2019-08-06 Amir E svarar Anna Pia Carola C
    Hej Carola,
    Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett nöje att göra affär med dig och jag vill passa på och tacka dig för ditt samarbete. Om jag kan hjälpa till med något annat är jag enbart ett samtal bort. Jag önskar dig en fortsatt fin sommar. Må bäst! :)

• 2019-07-26

Jeanette H skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-25

Bjã¶rn L skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt bostad. Blev mycket väl bemött. Svar på frågor enligt förväntan. Allt problemfritt för oss. Läs mer
    2019-07-26 Elsa J svarar Bjã¶rn L
    Hej!

Tackar så hjärtligt och gratulerar till köpet! Passar på att önska er en mycket trevlig tid i nya bostaden!

• Björn L

2019-07-25

Björn L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian har gjort ett fantastiskt jobb med att sälja min tvåa i centrala Uppsala! Kunde inte ha drömt om ett bättre bemötande, service eller resultat! Trevlig, tillgänglig och väldigt pedagogisk när förklarar hur saker och ting fungerar. Har känt mig trygg hela vägen! Läs mer
  • 2019-07-25

Viviane O skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Erfaren och ärlig.
    Hela försäljning gick så snabbt så man hann inte tänka till,
    Svarade och återkopplade oavsett hur sent man ringde.
    Jag rekommenderar Amir, en av Uppsalas bästa mäklare. Läs mer
    2019-07-31 Amir E svarar Viviane O
    Hej Viviane,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog tiden att skriva.

Det var en ära att få hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Jag vill även passa på och tacka för ditt fantastiska samarbete och tillgänglighet. Vi ses snart på tillträdet och önskar dig en fortsatt trevlig och solig sommar! :)

• Alicia K

2019-07-24

Alicia K skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Bra bemötande av Adrian och Fastighetsbyrån trots strul med bostaden. Vi kunde inte varit nöjdare :) Läs mer
  • 2019-07-23

Britt Ingegerd L skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    <det blev en snabb affär, så det är svårt att säga Läs mer
    2019-07-23 Elsa J svarar Britt Ingegerd L
    Hej,
    Tackar så hjärtligt för rekommendationen! Det gick rätt snabbt där och det kan bli så ibland när rätt köpare dyker upp. Kändes som att ni var super nöjda med att sälja innan lördagsvisningen då vi kom väldigt bra överens om pris etc med köparna. Tackar för förtroendet och önskar er en trevlig dag! Vi ses på tillträdet!
  • Tobias B

2019-07-22

Tobias B skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Professionell, kompetent och enkel att få kontakt med vid frågor mm. Läs mer
    2019-07-24 Fastighetsbyrån Uppsala svarar Tobias B
    Tack för din rekommendation Tobias. Hoppas du trivs i nya bostaden!
    /Frida
  • 2019-07-21

Chao X skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    We met Amir at a showing of the apartment. Amir was really kind and easy to work. He helped us to sell our apartment at a good price. We really appreciated to work with Amir and I would strongly recommend Amir to other sellers. Läs mer
    2019-07-31 Amir E svarar Chao X
    Hi Chao,
    Thank you so much for your kind words and your recommendation.

It was an honor to help you sell your apartment and thank you for being such a professional and a great cooperation. Take care and I see you soon. :)

Best regrds,
  • 2019-07-18

Jukka K skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt mitt radhus och Adrian har hjälpt oss med försäljningen. Adrian har varit mycket professionellt och har lyssnat mig och min sambo från första gången vi träffades. Han har också delat med sig sina erfarenheter öppet och ärligt. Kommunikationen mellan oss har varit mycket bra och han har informerat oss under hela säljprocessen på ett korrekt och vänligt sätt. Vi satte ett målpris redan på första träffen och vi fick det tack vare honom.

Förväntningarna var högt uppsatta och Adrian levde upp till dem 100%.
    Om jag flyttar tillbaka till Uppsala någon gång i framtiden vill jag gärna ha kontakt med honom då. Läs mer
  • 2019-07-17

Bo G skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Mina kontakter med Elsa på fastighetsbyrån vid försäljning av mitt sommarhus har varit enbart positiva.
    Hon utförde en saklig värdering av huset och hon hanterade alla kontakter med besiktningsmän, fotograf och publicering på Hemnät med ackuratess.
    På det hela taget har affären hittills genomförts på ett sätt som jag förväntade mig!
    Bo Gustavsson Läs mer
    2019-07-29 Elsa J svarar Bo G
    Hej Bosse!
    Tackar så mycket för rekommendationen! Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er i försäljningen och jag tycker att vi haft en väldigt bra kontakt under hela försäljningsprocessen. Ser framemot att träffa er på tillträdet! Önskar er en fortsatt trevlig sommar tills dess!

• 2019-07-15

Amanda A skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt på Torbjörnsgatan 20. Riktigt bra mäklare, rakt på sak och ärlig mot både säljare och köpare! Läs mer
    2019-07-18 Fastighetsbyrån Uppsala svarar Amanda A
    Roligt att höra att du är så nöjd Amanda!
    Hoppas du trivs i nya lägenheten och tveka inte att ringa om det är några funderingar :)
    Ha en superfin sommar!
    Frida
  • 2019-07-12

Anna Britt Buss S skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpt 3 rumslägenhet. Mäklaren gjorde sitt jobb på ett trevligt och noggrant sätt Eftersom lägenheten låg intill min nuvarande och jag gärna ville ha den blev budgivningen intensiv och priset lite högt. Läs mer
    2019-07-18 Fastighetsbyrån Uppsala svarar Anna Britt Buss S
    Stort tack för rekommendationen Anna Britt.
    Hoppas flytten går smidigt och att du trivs i andra sidan av huset!

Allt gott,
    Frida
  • 2019-07-11

Arash skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålde min lägenhet med Alex Baz och fick ett mycket högre slutpris än vad vi kom överens om. Rekommenderas varmt Läs mer
  • LUIS JONATHAN G

2019-07-11

LUIS JONATHAN G skrev om Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag köpte en lägenhet och det var väldigt lätt med Elsa Johansson, hon var väldigt öppen och lätt att få information från. Fick mig att känna mig väldigt bekväm över allt i allmänhet. hon överträffade mina förväntningar. Jag skulle gärna rekommendera Elsa till någon som vill köpa en lägenhet. Läs mer
  • LUIS JONATHAN G

2019-07-10

LUIS JONATHAN G skrev om Elsa Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte en lägenhet I nyby och hade en fin upplevelse och bemötte mer en mina förväntningar då Elsa va jätte proffesionel Läs mer
    2019-07-29 Elsa J svarar LUIS JONATHAN G
    Hej Jonathan,

Tackar och bockar! Önskar er en mycket trevlig tid i er nya bostad!

• 2019-07-08

Sanna S skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Trevligt bemötande, lätt att nå och väldigt flexibel.
    Han gjorde hela tiden det lilla extra för att sälja min lägenhet och jag kände hela tiden ett stort förtroende för honom.
    Jag rekommenderar alla att anlita Adrian! Läs mer
  • 2019-07-08

Frida L skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Adrian är trevlig, serviceinriktad, öppen, tydlig och snabb i kontakten. Vårt köp av bostad i Årsta har varit enkel och gått mycket smidigt till på grund av honom! Läs mer
  • 2019-07-07

MAHDAD D skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    I sold my apartment via Amir, back in February. I was very unsatisfied with my business with Amir, due to the following reasons:

- Amir contacted me and told me he had a list of customers who would be willing to buy my apartment at a very high price at any time (which later I understood was not true), and therefore asked me to sign a contract with him in order to sell my apartment via him,

- Amir did not discuss the base price with me; he set the base price lower than my minimum expectation, but he assured me that he would be able to sell the apartment at much a higher price, which was not true in the end. In short, he set the price according to his own wish, without really asking my opinion,

- He charged 62,500 SEK for a small one-room apartment (33 kvm), where most brokers in Uppsala charge 40,000 SEK to 50,000 SEK for such a small apartment. The reason I accepted to pay that high price was that he promised to sell the apartment at a very high price, which was not true in the end.

- Despite the high fee, he did not took photographs of my apartments; he used the old photographs from the time when I had purchased the apartment.

My advice to future sellers: be very careful when a broker contacts you and tells you that they have customers for your apartment and if you want to sell your apartment via them. It is better that you go and choose your broker when you are really ready to sell your apartment. Läs mer
    2019-07-31 Amir E svarar MAHDAD D
    Hi Mahdad,
    I want to thank you for taking your time to write your point of view. I respect your thoughts on this matter.

- The first meeting we had was in February 2018 and your apartment was sold in February 2019. During the first meeting I told you about a different way of preparing your apartment for a future sale, so called “up coming sale”. To summarize, we put your ad on our website and work with your apartment every day for finding the potential buyer who is ready pay a good price for your apartment. During the time your apartment was on our website as “up coming sale” I presented to you three different buyers that was ready to pay a record price (2,1’) for your apartment but you chose not to sell because it was not the right time for you.

- The day we put out the add I called you and presented to you different alternatives of base prices and explained the advantages and disadvantages with those and which base price I would recommend and why. I never decide anything, I only give recommendations and it’s always the sellers choice that I follow. I have never decided or done anything without my sellers approval and every seller I had/have can confirm that.

- The commission: Of course there are other brokers that are cheaper and I mentioned that during our first meeting. But they are not offering the same complete service and would not have presented three different buyers that would pay a record price for your apartment. But you chose not to sell for the record price at that time.

- About the photographs/pictures: I always take new photographs of the apartment. In this case you told me that you wanted to use the old pictures because you haven’t done anything with the apartment since you bought it and it looks exactly the same.

I called you November and told you that I have buyers for your apartment and you told me that you are not interested and you’re planning to sell during summer 2019. Then you called me three months later in February and told me that you have found a new potential apartment and wanted to know what you can get for your apartment and how fast it can be sold.

My recommendations to you was:
    1.In this market you should sell your apartment first and then buy. In that case it is easier for you to plan your budget and don’t have to sell your apartment with a tight time table.
    2.If you want to buy first and then sell, you should negotiate and put the moving day (tillträde) at least a few months forward so we can have the time to sell your apartment without any stress.

You chose not follow my recommendations and I did the best possible with the time table that was given me.

My goal is to have 100% satisfied customers, but you are obviously not satisfied with our cooperation and for that I can only apologize. I will take this with me for my future sales and get better every day.

I hope you’re enjoying your new apartment and feel free to call me if there is anything more you would like to discuss.

Best regards,
  • 2019-07-05

Hannu R skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en lägenhet, 3,5:a. Mäklaren Amir och jag diskuterade hela processen vid första träffen: värdering, utgångspris, visningar och försäljning. Jag uppskattade Amirs sätt att hålla mig uppdaterad i alla skeden. Det fanns en plan att hålla sig till, den röda tråden tillförde trygghet. Amir utförde ett mycket gediget jobb och jag är nöjd. Läs mer
    2019-07-17 Amir E svarar Hannu R
    Hej Hannu,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill tacka dig för förtroendet att få hjälpa till med din försäljning. Vi har haft en fantastisk dialog genom hela försäljningsprocessen och det var ett sant nöje att få samarbeta med dig. Trots att du inte bor i Uppsala längre är jag enbart ett samtal bort om du skulle behöva något. Jag önskar dig en fortsatt trevlig sommar. Må bäst! :)

Ramunas O skrev om Helena Wadström en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hello.

We are so happy, because met Helena. She helped us a lot and was very kind and nice in all long process to buy Lydinge Munktorp 21 at Almunge.
    5* for all of you from Fastighetsbyrån.

Ramunas. Läs mer

Farideh G skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har köpt bostad. Jag upplevde att han uppfyllde mina förväntningar för vad är en bra mäklare. Han har varit tydligt, ärligt, tillgängligt flexibelt och mycket trevligt och positivt. Läs mer
    2019-07-17 Amir E svarar Farideh G
    Hej Farideh,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag är glad att just du blev köparen av denna lägenhet. Tack för ditt fantastiska samarbete och hoppas ni trivs i ert nya hem. Om jag kan hjälpa till med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Jag önskar dig en fortsatt trevlig sommar. Må bäst! :)

Maria B skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag har sålt en lägenhet i Stenhagen. Jag blev bra bemött och han gjorde allt så snabbt och enkelt. Det gick bättre än förväntat. Läs mer

Saeid E skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej

Jag köpte en 55 kvm lägenhet.

Han är en jätte bra mäklare, hälpsam med bra införmation och vet bästa sitt jobb.

Jag är mycket nöjd med min nya lägenhet. Jag fick bra service från Amir och jag hade inget oro att följa processen.

MVH
    Saeid Läs mer
    2019-07-17 Amir E svarar Saeid E
    Hej Saeid,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill tacka dig för ditt samarbete och det var ett nöje från min sida att få hjälpa till med ditt köp. Jag hoppas du trivs i ditt nya hem och om jag kan hjälpa till med något framöver är jag enbart ett samtal bort. Jag önskar dig en fortsatt fin sommar. Må bäst! :)

Jens O skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Jag och min sambo var på jakt efter en tvåa nära stationen, och fann en lägenhet som passade våra kriterier. Jag tog kontakt med Adrian och frågade om jag kunde få se objektet innan den ordinarie visningen, vilket gick bra. Adrian visade oss lägenheten i lugn och ro vilket fick oss att känna oss "sedda", vilket vi inte alltid tidigare har gjort på andra visningar. Hursomhelst så fick vi ett väldigt bra intryck av både lägenheten samt Adrian. Adrian behöll kontakten med oss genom hela processen och berättade hur allt låg till vilket underlättade för oss i vår iver. Sammantaget anser vi att Adrian är en utmärkt mäklare som är noga, flexibel och professionell. Dessutom är han riktigt trevlig. Läs mer
  • Isac S

2019-07-03

Isac S skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Han är professionell, noggrann och en mycket trevlig mäklare! Kan starkt rekommendera honom! Läs mer
    2019-07-17 Amir E svarar Isac S
    Hej Isac,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Jag vill även tacka för ert samarbete och jag är glad att just ni blev köparna av denna lägenhet. Hoppas ni trivs i ert nya hem och om jag kan hjälpa till med något framöver är jag enbart ett samtal bort.

Jag önskar er en fortsatt fin sommar. Må bäst! :)
  • Aram N

2019-07-01

Aram N skrev om Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Hej
    Jag köpte en lägenhet i Uppsala / Nybygård som Amir var mäklare till

Jag fick otroligt trevligt bemötande och han var en skicklig, ärlig och respektfull person.
    Jag fick mer än jag hade förväntat mig.
    Hans beskrivning av bostaden var professionell, han förklarade allt och svarade på alla mina frågor. Läs mer
    2019-07-17 Amir E svarar Aram N
    Hej Aram,
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tog dig tiden att skriva.

Det var ett nöje att ha dig som köpare då du är en väldigt respektfull och professionell person. Hoppas du trivs i ditt nya hem och att det går framåt med renoveringen. Om jag kan hjälpa till med annat framöver är jag enbart ett samtal bort. Jag önskar dig en fortsatt fin sommar. Må bäst! :)

• 2019-07-01

Erik Martin O skrev om Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Köpte en bostadsrätt med Alex hjälp.
    Mycket professionellt bemötande och smidig som få.
    Tack! Läs mer
  • 2019-06-30

Åsa M skrev om Adrian Javaher en del av Fastighetsbyrån Uppsala
    Sålt lägenhet i Ulleråker.

Fick ett mycket bra bemötande av Adrian redan från första mötet.
    Han lyckades sälja min lägenhet till utgångspris i ett svårt läge.

Han ringde ofta och såg till att jag var med i alla steg och förstod hur han tänkte vilket gjorde mig trygg som säljare.

Kan mycket varmt rekommendera Adrian som mäklare. Läs mer

Marknadsgatan 7H, 754 45 Uppsala