Ann Ernestam är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

och har varit registrerad mäklare sedan 2004. Ann Ernestam har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 59 omdömen sedan 2014-08-25. Ann Ernestam har haft 18 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 59 Läs vad Ann Ernestam

• Proffsigt, snabb, vänlig. Allt flöt på väldigt smidigt från mäklarens sida.
    Erik H köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-10-20
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Centrum
    2020-10-20
  • Vi sålde vårt parhus med hjälp av Ann, som i hela processen har varit professionell, hjälpsam och kunnig. Vi ha haft ett stort förtroende för henne. Hon har varit lätt att få tag på vilket känns viktigt i en sådan här stor affär.
    Malin L sålde sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-10-06
    • 130.0 m²
    • Västra Bällsta
    2020-10-06
    Tack snälla Malin, det värmer verkligen mitt hjärta med dina fina ord! Ni har varit väldigt duktiga att dra ert strå till stacken!

Visa svar
  • Vi har köpt ett hus. Vi tror att maklare var jätte bra.
    Tatjana K köpte sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • 92.0 m²
    • Brottby
    2020-10-03
  • Kompetent trevlig och erfaren. Hjämpsam ioch tydlig köpeprocrssen. Rekommenderar ann gärna.
    Maria P köpte sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • 142.8 m²
    • Södra Haga
    2020-10-03
    Tack Maria för dina fina rekommendationer! Det uppskattas verkligen!

• Vänlig, kompetent, professionell
    Obioha E köpte sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-10-01
    • 142.8 m²
    • Södra Haga
    2020-10-01
    Tusen tack för dina värmande ord Obioha! Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende!

Visa svar
  • Jag köpte en villa av Ann och allt gick smidigt och bra. Hon är lätt att få tag på och återkopplar snabbt. Kan starkt rekommendera henne!
    Jessica J köpte sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-07-29
    • 86.0 m²
    • Bällstaberg
    2020-07-29
  • En mäklare med ett bra koncept för både köpare och säljare. Ett varmt och ärligt bemötande och återkoppling kontinuerligt från start till mål.
    Stefan N köpte sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-05-06
    • 147.0 m²
    • Tingvalla
    2020-05-06
    Tusen tack Stefan! Det är precis det jag brinner för att alla parter ska bli omhändertagna.

Visa svar
  • Jag har i samband med separation köpt ett renoveringsobjekt av ett dödsbo. Att köpa bostad är en stor affär och det är så mycket att tänka på. Men Ann har varit engagerad, lättillgänglig, sympatisk, hjälpsam, trevlig och ett stort stöd för mig! Hon har (tyvärr) även fått hjälpa till med lite strul efter tillträdet, men det har hon gjort, och hon har visat stort tålamod med oss i denna process, vilket jag är oerhört tacksam över! Jag har bara gott att säga om Ann och hennes arbete och rekommenderar henne varmt!
    Cecilia B köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-04-23
    • 4:a
    • 107.7 m²
    • Centrum
    2020-04-23
    Tack snälla Cecilia! Du har också haft ett stort tålamod gentemot föreningen. Jag är säker på att du kommer att stormtrivas i din nya bostad!

Visa svar
  • Duktig, kunnig, pålitlig, trevlig och ordningsam. Har allt som en bra mäklare ska ha!
    Anne-charlotte Maria B sålde sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-03-26
    • 115.0 m²
    • Lindholmen
    2020-03-26
    Tack snälla för dina fina rekommendationer! Det värmer verkligen!

Visa svar
  • Vi köpte hus i Lindholmen. Ann är proffsig, tydlig och snabb i sin kommunikation. Vi är mkt nöjda.
    Jakob B
    Jakob B köpte sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    2020-02-20
    • 112.0 m²
    • Lindholmen
    2020-02-20
    Tusen tack för dina varma ord! Det betyder verkligen mycket för mig. Lycka till i ert nya fina boende.