24 rekommendationer

Ann Ernestam
en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Tuna torg 4D
186 23 Vallentuna — Visa karta

Vad tror Ann att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 24 kunder tycker om Ann Ernestam

• Viking L
    Viking L skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann Ernestam är fulländad. Representativ, allvetande, professionell, informativ + övriga positiva adjektiv på topp.. En stjärna i himlen och flera på jorden. Läs mer
    2017-06-20 Ann E svarar Viking L
    Vad roligt att ni var nöjda med mitt mäklarjobb! Det betyder mest av allt i mitt yrkesliv. Ha nu en riktigt skön sommar!
  • Terje K
    Terje K skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann är trygg, rak, målmedveten och en mycket kunnig mäklare, ett riktigt proffs.
    Vi har känt oss väl omhändertagna och rekommenderar henne med varm hand.
    STORT TACK ANN! Läs mer
    2017-02-27 Ann E svarar Terje K
    Ett stort tack för mycket bra uppbackning under hela försäljningen. Era rekommendationer och fina ord värmer verkligen i vinterkylan!
  • Monica R
    Monica R skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann är allt du kan önska dig av en mäklare!Hon kommer att göra stor skillnad för din försäljning. Ett proffs som med trygghet lotsar dig genom hela processen med fingertoppskänsla för såväl teknik, estetik och stort sinne för affärer.Rekommenderar dig mer än gärna. Tack för en fantastisk försäljning Ann! Läs mer
    2016-09-26 Ann E svarar Monica R
    Vad roligt att jag kunde göra skillnad! Det är just det som jag brinner för. Jag älskar verkligen alla mina försäljningsuppdrag och försöker alltid att göra det yttersta för varje säljare. Tusen tack, det värmde verkligen!
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Med Ann som mäklare känner jag mig trygg. Hon är rak och ärlig, lyssnar och målar upp bilder samtidigt som hon är oerhört kunnig och påläst. Vi skulle absolut anlita henne igen! Läs mer
    2016-05-27 Ann E svarar Jessica N
    Tack för dina fina ord Jessica! Det var en bra avslutning på veckan. Det piggade verkligen upp. Ni är alltid varmt välkomna tillbaks. Trevlig helg!
  • Jolanta J
    Jolanta J skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har anlitat Fastighetsbyrån i Vallentuna två gånger. Ann Ernestam fick hjälpa oss att sälja vårt hus och vi kände oss trygga igenom hela affären. Ann har överträffat alla våra förväntningar.
    Vi kommer varmt rekommendera Ann och Fastighetsbyrån i Vallentuna till alla våra vänner som funderar på byta bostad. Tack Ann för ett fantastiskt jobb. Läs mer
    2015-12-16 Ann E svarar Jolanta J
    Vad roligt Jolanta att ni var nöjda med min mäklartjänst. Det är det absolut viktigaste för mig i mitt arbete! Det finns inget mer värmande än att få rekommendationer. Stort tack och ha en riktigt God Jul!
    Jolanta L gillar detta
  • Johan S
    Johan S skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bra och trevligt bemötande av Ann. Snabb och smidig affärsuppgörelse. Läs mer
    2015-12-14 Ann E svarar Johan S
    Tack Johan! Det värmer så här i december mörkret. :)
  • Linda C
    Linda C skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann var proffsig och visste precis vad som skulle göras för att få en bra försäljning. Tack, vi är mycket nöjda! Kommer absolut kontakta Ann igen om man ska sälja i framtiden. Läs mer
    2015-08-05 Ann E svarar Linda C
    Tack snälla Linda! Det värmde riktigt mycket :)
    Vi ses på torsdag ca kl 13:00.
  • Else-marie M
    Else-marie M skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann Ernestam ger ett mycket gott bemötande, är kunnig och professionell. Genom hela proessen, alltifrån marknadsvärdering till köparens tillträde har jag känt största förtroende. Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Försäljningen av mitt fritidshus gick snabbt och problemfritt. Min mäklare kändes kunnig och var mycket trevlig! På det hela taget är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • Nina W
    Nina W skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket trevligt bemötande! Väl förberedd, med tydlig presentation, tidsplan och klara mål. Fortlöpande information under hela processen. Proffsigt, som man vill ha det, Tack!! Läs mer
    2015-07-27 Ann E svarar Nina W
    Vad trevligt och snällt skrivit! Du har varit en så behaglig och gulligt säljare! Tusen tack Nina!
  • Leif K
    Leif K skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra och proffsig. Gav ett påläst intryck och kunde representativt visa fastigheten. Läs mer
    2015-07-27 Ann E svarar Leif K
    Tusen tack Leif! Vi ses snart!
  • Margaretha H
    Margaretha H skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Trevlig och informativ, säker på sin sak och känner av hur säljaren känner. Bra på att höra av sig och är nåbar. Läs mer
    2015-07-27 Ann E svarar Margaretha H
    Tusen tack Margaretha! Det var också mycket trevligt att lära känna dig! Du är proffs :)
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hjälpsam och mänsklig. Hade många kunder. Sålde vårat hus på ett bra sätt. Läs mer
  • Ann-charlotte K
    Ann-charlotte K skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    PRoffsig. Hjälpsam. Har inga lösa trådar utan bra kontroll hela vägen.Bra kontakt med alla intresserade och tog snabbt reda på saker som de undrade över. Mycket bra mäklare! Läs mer
    2014-11-27 Ann E svarar Ann-charlotte K
    Tack så jätte mycket för de uppmuntrande orden! Nu orkar jag jobba hela den soliga :) november ut. Det har riktigt kul att förmedla ert hus. Hoppas ni får en mysig 1.a advent på nya orten!
  • Per A
    Per A skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann Ernestam säljer hus. Behöver man säga mer?
    Vi upplevde Ann som en hårt arbetande mycket proffesionell mäklare.
    Ann har även varit mycket hjälpsam efter att vi skrivit färdigt kontraktet.
    Vi skulle välja att arbeta med Ann igen om behovet fanns. Läs mer
    2014-11-27 Ann E svarar Per A
    Super tack Per för den fina rekommendationen! Nu fick jag ny energi! Hoppas att ni får en härlig 1:a advent i er nya bostad. På återhörande!
  • Morgan W
    Morgan W skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    En erfaren och profesionell mäklare som är driven och proaktiv. Vi har mycket goda erfarenheter av samarbetet med henne. Läs mer
    2014-11-27 Ann E svarar Morgan W
    :) Det var ett nöje att förmedla till en sådan trevlig familj! Vi ses,
  • Måns E
    Måns E skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann är mycket kunnig, trevlig bemötande proffesionell i sitt utövande som mäklare. Kommer att rekommendera Ann till alla som är i behov utav en mäklare! Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    utmärkt hjälp med försäljning Läs mer
  • Ingela N
    Ingela N skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Är väldigt väldigt nöjd med Anns jobb med försäljning av vårat hus och hennes hjälp att sedan ordna lägenhet till mej i det område jag ville bo i / Ingela Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Våran första kontakt med Ann Ernestam på fastighetsbyrån i Vallentuna var när vi var på visningen på det hus som vi sedan köpte,och med det sätt hon skötte allting så var det inte ett dugg svårt att välja vem som skulle sälja våran lägenhet.
    Vårat intryck av Anns sätt att jobba är verkligen positivt,otroligt proffsigt och ett genuint intresse av att alla ska bli nöjda med helheten av affären.Så det är utan tvivel som vi har rekommenderat våra vänner som har flyttplaner att kontakta Ann för hjälp med försäljningen. Läs mer
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann är kunnig, mycket tillmötesgående. Ger ett mycket proffesionellt intryck. Inget är besvärligt utan hon hittar alltid lösningar på allt. Läs mer
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Har inte annat än bra omdöme att ge Ann och Fastighetsbyrån i Vallentuna. Hon har sålt två villor åt mig och jag har köpte en genom henne. Jag valde Fastighetsbyrån för att de var kompletta, hade bra presentationer, fotograferingen är absolut bland de bästa, bra försäkringar, ger bra råd längs vägen. På det hela taget en bra mäklare. Vid senaste försäljningen tyckte jag att jag var tvungen att göra en ordentlig värdering av de lokala mäklarna. Det var hårt konkurrens och jag tog hem flera som fick göra sina presentationer samt ge sin kommentar om fastigheten och det slutade med att jag valde Ann precis som gången innan. Läs mer
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    köpte ett hus i Vallentuna.
    bra bemötande snabb och enkel affär!
    kan rekommendera andra att ta konyakt med fastighetsbyrån. Läs mer
  • Johnny Å
    Johnny Å skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Anlitade företaget vid en affär som blev utförd på ett väldigt bra sätt.. Läs mer
Eric Runbäck
Erik Laggar