Ann Ernestam
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 28 kunder tycker om Ann Ernestam

• Eva B sålde sin bostad med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Lövsättra fritidshus. Mäklaren mycket lyhörd och duktig. Vi är helt nöjda med Anne. Vänligen Eva Björk Läs mer
  • Sanela S skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Rekomenderas varmt !
    Bästa mäklare i Vallentuna ! Läs mer
    2018-09-18 Ann E svarar Sanela S
    Tusen tack Sanela, det uppskattas varmt!
  • Elin S skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Proffsig och gör bostadsförsäljningen så "enkel" som möjligt Läs mer
    2018-09-18 Ann E svarar Elin S
    Vad roligt att du hade den upplevelsen av min tjänst. Det var mina mål för din försäljning. Tack för dina fina ord!
  • Martin F skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann utförde vår försäljning på ett mycket proffsigt sätt. Vår övertygelse är att samtlig planering inför försäljning, åtgärder och rekommendationer från Ann, var grunden till en mycket lyckad försäljning Vi fick fortlöpande detaljerad information genom hela försäljningsprocessen. Vår upplevesle är att Ann är mycket strukturerad och inte lämnar något åt slumpen. Ann överträffade våra förväntningar egentligen på alla punkter och vi kan varmt rekommendera Ann till andra som går i säljtankar.

Maria/Martin Läs mer
    2018-02-14 Ann E svarar Martin F
    Maria och Martin, tack för de värmande orden! Det är som roligaste på jobbet när man är riktigt fokuserad för att hålla ihop hela försäljningsprocessen. Det var ett riktigt bra samarbete som också hade stor betydelse. Hoppas att ni hittar en perfekt ny bostad för er familj under våren!
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Viking L skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann Ernestam är fulländad. Representativ, allvetande, professionell, informativ + övriga positiva adjektiv på topp.. En stjärna i himlen och flera på jorden. Läs mer
    2017-06-20 Ann E svarar Viking L
    Vad roligt att ni var nöjda med mitt mäklarjobb! Det betyder mest av allt i mitt yrkesliv. Ha nu en riktigt skön sommar!
  • Terje K skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann är trygg, rak, målmedveten och en mycket kunnig mäklare, ett riktigt proffs.
    Vi har känt oss väl omhändertagna och rekommenderar henne med varm hand.
    STORT TACK ANN! Läs mer
    2017-02-27 Ann E svarar Terje K
    Ett stort tack för mycket bra uppbackning under hela försäljningen. Era rekommendationer och fina ord värmer verkligen i vinterkylan!
  • Monica R skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Ann är allt du kan önska dig av en mäklare!Hon kommer att göra stor skillnad för din försäljning. Ett proffs som med trygghet lotsar dig genom hela processen med fingertoppskänsla för såväl teknik, estetik och stort sinne för affärer.Rekommenderar dig mer än gärna. Tack för en fantastisk försäljning Ann! Läs mer
    2016-09-26 Ann E svarar Monica R
    Vad roligt att jag kunde göra skillnad! Det är just det som jag brinner för. Jag älskar verkligen alla mina försäljningsuppdrag och försöker alltid att göra det yttersta för varje säljare. Tusen tack, det värmde verkligen!
  • Jessica N skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Med Ann som mäklare känner jag mig trygg. Hon är rak och ärlig, lyssnar och målar upp bilder samtidigt som hon är oerhört kunnig och påläst. Vi skulle absolut anlita henne igen! Läs mer
    2016-05-27 Ann E svarar Jessica N
    Tack för dina fina ord Jessica! Det var en bra avslutning på veckan. Det piggade verkligen upp. Ni är alltid varmt välkomna tillbaks. Trevlig helg!
  • Jolanta J skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Vi har anlitat Fastighetsbyrån i Vallentuna två gånger. Ann Ernestam fick hjälpa oss att sälja vårt hus och vi kände oss trygga igenom hela affären. Ann har överträffat alla våra förväntningar.
    Vi kommer varmt rekommendera Ann och Fastighetsbyrån i Vallentuna till alla våra vänner som funderar på byta bostad. Tack Ann för ett fantastiskt jobb. Läs mer
    2015-12-16 Ann E svarar Jolanta J
    Vad roligt Jolanta att ni var nöjda med min mäklartjänst. Det är det absolut viktigaste för mig i mitt arbete! Det finns inget mer värmande än att få rekommendationer. Stort tack och ha en riktigt God Jul!
    Jolanta L gillar detta
  • Johan S skrev om Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Bra och trevligt bemötande av Ann. Snabb och smidig affärsuppgörelse. Läs mer
    2015-12-14 Ann E svarar Johan S
    Tack Johan! Det värmer så här i december mörkret. :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Erik Laggar