Ann Ernestam
Registrerad mäklare sedan 2004-08-02
Aktiv på Reco.se sedan 2014-08-25
2019-07 - 2020-06

Läs vad 53 Läs vad Ann Ernestam

• Stefan N sålde sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-05-06

Bällstaberg
    En mäklare med ett bra koncept för både köpare och säljare. Ett varmt och ärligt bemötande och återkoppling kontinuerligt från start till mål. Läs mer
    2020-05-06 Ann E svarar Stefan N
    Tusen tack Stefan! Det är precis det jag brinner för att alla parter ska bli omhändertagna.
  • Cecilia B köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-04-23

4:a
    Centrum
    Jag har i samband med separation köpt ett renoveringsobjekt av ett dödsbo. Att köpa bostad är en stor affär och det är så mycket att tänka på. Men Ann har varit engagerad, lättillgänglig, sympatisk, hjälpsam, trevlig och ett stort stöd för mig!

Hon har (tyvärr) även fått hjälpa till med lite strul efter tillträdet, men det har hon gjort, och hon har visat stort tålamod med oss i denna process, vilket jag är oerhört tacksam över!

Jag har bara gott att säga om Ann och hennes arbete och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-04-23 Ann E svarar Cecilia B
    Tack snälla Cecilia! Du har också haft ett stort tålamod gentemot föreningen. Jag är säker på att du kommer att stormtrivas i din nya bostad!
  • Anne-charlotte Maria B sålde sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-03-26

Lindholmen
    Duktig, kunnig, pålitlig, trevlig och ordningsam.

Har allt som en bra mäklare ska ha! Läs mer
    2020-03-26 Ann E svarar Anne-charlotte Maria B
    Tack snälla för dina fina rekommendationer! Det värmer verkligen!
  • Jakob B
    Jakob B köpte sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2020-02-20

Lindholmen
    Vi köpte hus i Lindholmen.

Ann är proffsig, tydlig och snabb i sin kommunikation.

Vi är mkt nöjda. Läs mer
    2020-02-20 Ann E svarar Jakob B
    Tusen tack för dina varma ord! Det betyder verkligen mycket för mig.
    Lycka till i ert nya fina boende.
  • Mara Annehilde B sålde sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-12-09

Kårsta
    Vi har sålt en villa med hjälp av Ann. Hon var respektfull och trevlig. Övertygade oss med mycket kunskap om marknaden och hennes professionalitet. Hon svarade snabbt på alla frågor vi hade och som dykt upp under säljningsprocessen. Läs mer
    2019-12-09 Ann E svarar Mara Annehilde B
    Tusen tack för dina fina rekommendationer Mara! Jag önskar dig och din familj en härlig sista jul i er villa!
  • Madelaine P köpte sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-12-03

Markim
    Vi köpte ett hus. Jag tycker att mäklaren var tydlig och mån om både säljare och köpare. Hon var lätt att prata med och väldigt trevlig. Vi är väldigt nöjda med både mäklare, säljare och huset. Läs mer
    2019-12-03 Ann E svarar Madelaine P
    Vad roligt att ni var nöjda med allt! Lycka till i ert fina hus!
  • Kristina A sålde sin lägenhet med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-12-02

2:a
    Bällstaberg
    Sålt Svampskogsvägen 16. Kändes som en kompetent, kunnig mäklare, med ett trevligt bemötande. Läs mer
    Ann E gillar detta
  • Patric H köpte sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-11-22

Tingvalla
    Väldigt proffsig och hela tiden snabb återkoppling på frågor och funderingar. Vi är jättenöjda Läs mer
    2019-11-22 Ann E svarar Patric H
    Tack Patric, det värmer. Jag åkte förbi er fina bostad idag:)
  • Oscar Valentin G
    Oscar Valentin G köpte sin lägenhet med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-10-28

Tingvalla
    Professionell och tydlig. Rekommenderar starkt Läs mer
    Ann E gillar detta
  • Olof T sålde sitt hus med hjälp av Ann Ernestam en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

2019-10-24

Ormsta
    Ann är mycket kompetent, har koll, återkopplar direkt, har bra framdrift utan krångel, är supernöjd med hela affären!!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Eric Runbäck