Emma Brantsjö

Emma Brantsjö

Emma Brantsjö är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Emma Brantsjö har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Emma Brantsjö har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.6. Emma Brantsjö har haft 2 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 29 Läs vad Emma Brantsjö

• köpte sitt hus med hjälp av Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Karby/brottby
    2022-05-22 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kunnig och återkopplade snabbt vid funderingar
    Tack Laila! Hoppas du ska trivas bra i radhuset! Emma Brantsjö
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    • Karby/brottby
    2022-05-22 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande och gick så otroligt snabbt att sälja.

Rekomenderas starkt👍🏻👍🏻
    Tack snälla för fina ord! Jag är glad det gick snabbt med försäljningen, precis som ni ville. Emma Brantsjö
    2015-06-15 Insamlad av företaget
    Jag har inte så stor erfarenhet av mäklarkontakter så att jag kan ge någon mer omfattande bedömning men är helt nöjd med Emma Brantsjös insatser.
    2015-04-24 Insamlad av företaget
    Emma är professionell, trevlig och duktig
    2014-12-27 Spontant omdöme
    Emma gör jätte bra jobb. Hon är en fantastisk människa. Hon är hjälpande. Hon tänker både på säljare och köpare. Hon är typisk Swedbank mäklare som är bra. Vi glömmer inte henne.
    2014-11-11 Spontant omdöme
    jag har köpt ett hus via Emma Brantsjö och det har fungerat väldigt bra. Hon är kunnig och noggrann i det hon gör.
    Jag litade på henne.
    2014-11-09 Spontant omdöme
    Hej! Emma är en trevlig och ärlig försäljare! Jag rekommenderar verkligen Emma Brantsjö!
  • Margareta L
    skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    2014-11-08 Spontant omdöme
    Jag har med Emmas hjälp sålt en fastighet och förbereder nu att sälja ytterligare en fastighet år 2015. Emma är kunnig, håller kontakten och har ett trevligt bemötande.
    2014-10-14 Spontant omdöme
    Det blev strul i början. När visning skulle ske lämnade Emma över visningen till en kollega. Denne missade flertalet moment. Dessutom lämnades huset olåst i fyra dygn vilket Emma inte tyckte var ett stort bekymmer, " Inget hade ju hänt..."
    På det stora hela en okej insats, inget mer.
    2014-10-08 Spontant omdöme
    Vi anlitade Fastighetsbyrån AB och Emma Brantsjö för försäljning av ett sommarställe på Ekerö.
    Det bemötande och den handläggning vi fått i samband med försäljningen har varit över förväntan och helt utmärkt. Allt flöt på utan några incidenter och vi fick hela tiden bra stöd och bra råd.