Emma Brantsjö

Emma Brantsjö

Emma Brantsjö är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Emma Brantsjö har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Emma Brantsjö har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.6. Emma Brantsjö har haft 0 försäljningar sen 2021-03 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 27 Läs vad Emma Brantsjö

2015-06-15
    Jag har inte så stor erfarenhet av mäklarkontakter så att jag kan ge någon mer omfattande bedömning men är helt nöjd med Emma Brantsjös insatser.
    2015-04-24
    Emma är professionell, trevlig och duktig
    2014-12-27
    Emma gör jätte bra jobb. Hon är en fantastisk människa. Hon är hjälpande. Hon tänker både på säljare och köpare. Hon är typisk Swedbank mäklare som är bra. Vi glömmer inte henne.
    2014-11-11
    jag har köpt ett hus via Emma Brantsjö och det har fungerat väldigt bra. Hon är kunnig och noggrann i det hon gör.
    Jag litade på henne.
    2014-11-09
    Hej! Emma är en trevlig och ärlig försäljare! Jag rekommenderar verkligen Emma Brantsjö!
  • Margareta L
    skrev om Fastighetsbyrån Ekerö
    2014-11-08
    Jag har med Emmas hjälp sålt en fastighet och förbereder nu att sälja ytterligare en fastighet år 2015. Emma är kunnig, håller kontakten och har ett trevligt bemötande.
    2014-10-14
    Det blev strul i början. När visning skulle ske lämnade Emma över visningen till en kollega. Denne missade flertalet moment. Dessutom lämnades huset olåst i fyra dygn vilket Emma inte tyckte var ett stort bekymmer, " Inget hade ju hänt..."
    På det stora hela en okej insats, inget mer.
    2014-10-08
    Vi anlitade Fastighetsbyrån AB och Emma Brantsjö för försäljning av ett sommarställe på Ekerö.
    Det bemötande och den handläggning vi fått i samband med försäljningen har varit över förväntan och helt utmärkt. Allt flöt på utan några incidenter och vi fick hela tiden bra stöd och bra råd.
    2014-10-08
    Emma är vänlig och hjälpsam och vill att båda parter ska känna sej nöjda med affären som gjorts
    2014-06-15
    All kontkt Fastighetsbyrån och Emma har varit till full belåtenhet.

Jag har kännt mig trygg,och litar fullständigt på mäklarnas kunskaper vad gäller deras arbetsuppgifter.

Mvh.Johnny