Eric Runbäck

Eric Runbäck

Eric Runbäck är mäklare på Fastighetsbyrån Vallentuna

Eric Runbäck har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Eric Runbäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 256 omdömen med ett betyg på 4.8. Eric Runbäck har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att kunna styra sin egen framgång samtidigt som man hjälper sina kunder.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att viljan alltid finns att lyckas med varje uppdrag! Jag är även en mycket lyhörd, effektiv och resultatorienterad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Motionerar i olika former eller umgås med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
En villa i fritt västerläge med direkt anslutning till en badsjö.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan flytande Rättviksmål!

256 omdömen om Eric Runbäck

Sedan starten hos Reco 2014
Ulf H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Vallbostrand

Vi hade höga förväntningar och Eric levde upp till dem. Han är lätt att få kontakt med, positiv, kunnig och noggrann. Han är dessutom väl inläst på det geografiska läget, i vårt fall gällde det Vallentuna. Och, vår lägenhet är såld.

Marzia A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Centrum

Han var trevlig, och hjälpsam.

Arne N
Sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Älgeby/brottby

Mycket professionell och bra mäklare klarar av alla de problem Jag hade med mitt hus med dödande av försvunna pantbrevet bra jag kan ge mina varmaste rekommendationer att anlita Erik blir väldigt hälsningar

Payman A
Älgeby/brottby

Bra bemötande, vi fick rätt information och hjälp och vi rekommenderar Erik.

Kaveh S
Tingvalla

1 - Honest: I've got no misinformation. 2 - Focused on the case: I've got no salesman's dishonest tricks. 3 - Following through: He followed up with the kommun & the owner of the plot behind the accommodation regarding any future constructions - among other info.

Lovisa K
Sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Garns-ekskogen/brottby

Trevligt bemötande och informativ.

Josefin A
Centrum

Eric har alltid bemött mig vänligt, ödmjukt och proffesionellt. Det var de förväntningar jag hade och han har uppfyllt dem med nedan tillägg. Eric har är proffesionell och trygg i sin yrkesroll och jag känner ett stort förtroende för honom i säljprocessen trots att marknaden är trög. Han är påläst och uppdaterad på marknaden och området. Han är flexibel och har förmåga att tänka i ett brett perspektiv samt tar tag i plötsligt uppkomna händelser/ situationer vänligt men bestämt. Jag är väldigt nöjd!

Andreas R B H S
Rosendal

Det är inte ofta jag ger någon fullt betyg men Eric förtjänar detta. Som mäklare runt vårt köp blev vi så imponerande att vi valde att anlita honom som mäklare till försäljningen av vårt radhus. Ärlighet, detaljkunskap, engagemang och hans lugna pedagogiska sätt i förhållningen till oss både som köpare och säljare gör att vi varmt rekommenderar honom framför många andra aktörer på marknaden.

Susann K
Kragstalund

Köpte hus via Eric. Eric är informativ, kunnig, lugn och trygg. Ger snabba svar och återkoppling. Kan varmt rekommendera Eric som mäklare.

Pernilla L
Köpte sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna

Proffsigt, avslappnat och trevligt. Inga problem att vara flexibel efter önskemål. Snabba svar.