Hanna Magnusson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 67 kunder tycker om Hanna Magnusson

• Caroline E skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket kompetent och serviceminded mäklare som ställer upp för kunden! Ärlig och omtänksam! Läs mer
  • Staffan N skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Personligt och professionellt. Duktig på att hålla mig löpande uppdaterad om status och även diskutera alternativ. Läs mer
  • Ronny S
    Ronny S skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Professionell, hjälpsam och trevlig mäklare. Har återkommit med snabba svar på alla frågor.
    Är mycket nöjd med den kontakt vi haft. Skulle vända mig till henne igen när det gäller fastighetsaffärer. Läs mer
    2016-09-19 Hanna M svarar Ronny S
    Tack Ronny för dina fina ord, roligt att höra att du är nöjd!
  • Eva E skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hanna är en bra mäklare lyssnade på mina önskemål och genomförde dem! Helt underbart. Hanna var också alltid tillgänglig från första kontakten med henne tills pappren var påskrivna. Hon representerar kunnighet och trygghet för mig som kund. Läs mer
    2016-09-19 Hanna M svarar Eva E
    Hej Eva, tack för din fina rekommendation! Det gör mig jätteglad att du är nöjd med mitt arbete i din bostadsaffär! På återseende :)
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Jag är nöjd med Hanna. Hon ätt trevlig, tydlig hjälpsam och lättsam att ha att göra med.
    Tack Hanna Läs mer
  • Kristian K skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hanna Magnusson är en mycket kompetent och bra mäklare som jag fullt rekommenderar.
    Kände mig fullständigt trygg och fick all den information som jag önskade. Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hanna är väldigt trevlig och proffesionell från första gången man träffas. Är otroligt tacksam över den snabba hjälp som jag har fått med försäljningen av min lägenhet ! Läs mer
  • Lennart & Eva A skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Snabba, flexibla, trevliga och noggranna, kände oss väl mottagna och fick förtroende genast, kan varmt rekommendera fastigehtsbyrån. Läs mer
  • Anja B skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Mycket bra bemötande. Lyhörd, bra förståelse för kundens önskemål, förväntningar. Läs mer
  • Tina R skrev om Hanna Magnusson en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
    Hanna var en engagerad mäklare som var lätt att prata med o att få tag på. Hon skötte försäljningen utomordentligt. Vi är jätte nöjda!! Det enda som tog lite tid var att få all info till annonsen rätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vallentuna

Erik Laggar