Fastighetsbyrån Vallentuna

Fastighetsbyrån Vallentuna

• BadgeElevenYears

Välkommen till Vallentuna, en växande kommun i Stockholms norra delar. Här har du vacker och naturskön omgivning, massor av lokala restauranger och caféer men kan samtidigt nå Stockholm med både Roslagsbanan och bussar. Vi på Fastighetsbyrån har kontor mitt i centrum på Tuna Torg 4D. Vi är Stockholms och Sveriges största kedja!...

982 omdömen om Fastighetsbyrån Vallentuna

Sedan starten hos Reco 2013

Sigrun H
Ormsta

Tydlig kommunikation och ingen stress!

Lina E
Solgårdsgärde

Engagerad och lyhörd, mycket nöjda med Erik!

Hui F
Kragstalund

Han är jättebra! Han hjälper oss att hitta bra radhuset!

Eva R
Kragstalund

Känner till området. Tar sig tid för både köparen och säljaren.

Marzia A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Centrum

Han var trevlig, och hjälpsam.

Jan R
Sålde en tomt med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Sjöberg

Niklas har jobbat självständigt. Har han undrat något har han alltid frågat först. Dessutom trevlig att ha att göra med!

Ida A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Centrum

Supertrevlig, engagerad & hjälpsam!

Rami N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Laggar en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Sörgården

Jag kan varmt rekommendera Erik Laggar på Fastighetsbyrån - vilken klippa! Kände en trygghet genom hela processen, snabb återkoppling om det var några frågetecken, superb uppdatering och gjorde det enkelt för oss. Hög klass rätt igenom. Bravo!

Elin B
Köpte sitt hus med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Ekeby

Vi är väldigt nöjda! Sofie har varit påläst om objektet och kunnat svara på alla frågor vi haft. Varit tillgänglig för samtal och alltid trevlig. Stort tack!

Mona M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Södra Haga

Sofie har ett väldigt trevligt bemötande, hon upplevs både professionell vilket skapar trygghet, men också lugn och vänskaplig. Vi uppskattade verkligen att vi fick god tid på oss att själva känna in lägenheten. Sofie fanns där när vi ställde frågor och upplevdes aldrig ”pushig”. Hon gav ett säkert intryck och det gjorde att vi kände oss väldigt trygga i vår affär. När vi hade frågor var hon snabb med återkoppling. Hela affären kändes väldigt trygg och det var en rolig upplevelse! Supermäklare!

Helene S
Ekeby

Superduktig mäklare! Trevlig, lyhörd, väldigt proffsig och bra på sitt jobb! Kan inte vara nöjdare!

Michael N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Södra Haga

Mycket bra erfarenhet av Sofie. Professionell, glad, trevlig och alltid tillgänglig för uppdateringar samt mycket bra kommunikation genom hela säljprocessen, vilket var oerhört viktigt för mig.

Hakan C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Kragstalund

He was very helpful, even though it was hard bad period of selling apartment, he managed to get many visning and at the end he sold:)

Jennie E
Västergården

Proffsigt, smidigt, hjälpsamt och trevligt bemötande från början till slut!

Lisa E
Uthamra

Proffsig, inlyssnande, informativ, tydlig och väldigt trevlig vilket gav ett super bra intryck och en lättsam försäljnings resa. .

Svar från Erik Laggar

Tack Lisa för att jag fick möjligheten att förmedla ert hem på Gläntastigen! Nu ska vi se till att ni hittar någonting! :)

Olle Ingemar J
Kragstalund

Engagerad, och hjälpsam både innan och efter försäljning

Svar från Erik Laggar

Kul att det löste sig med både sälj- och köpprocessen! :) Tack även för förtroendet att förmedla ert hem!

Ylva Maria R
Snapptuna

Så proffsig i alla lägen. Korrekt och trevlig. Tacksam för hennes arbete och insats.

Charlotte W
Köpte sitt hus med hjälp av Sofie Wiksborg en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Snapptuna

Bra bemötande. Lätt att kontakta och bra kommunikation.

Nike F
Kragstalund

Jättetrevligt och proffsigt bemötande. Erik fanns alltid tillgänglig för frågor och höll mig uppdaterad om vad som hände.

Svar från Erik Laggar

Tack Jannike för ditt fina omdöme! Vi ses på tillträdet :)

Eva B
Kragstalund

Som ovan husköpare upplevde jag att vi fick det stöd och hjälp vi behövde för att känna oss trygga.

Svar från Erik Laggar

Tack Eva för ditt omdöme! Lycka till med husförsäljningen i Fagersta! :)

Agneta K
Nyby

En jätte trevlig kille. Mycket kunnig svarar strid på telefon när man söker honom. Kan varmt hjärta välja honom om jag skall sälja eller köpa något

Svar från Niklas Hedin

Stort tack Agneta. Vi hade ett bra samarbete vilket underlättar.

Claes P
Centrum

Har fått hjälp av Erik att förmedla 2 lägenheter. Lugn och metodisk genom hela processen vilket jag tycker känns väldigt betryggande.

Svar från Erik Laggar

Tack Claes för att jag åter fick ditt förtroendet att förmedla ditt hem. :)

Edyta P
Åby Park

Proffsig, engagerad och trevlig.

Svar från Erik Laggar

Tack Edyta för dina fina ord! Snart är det dags för inflyttning :) Vi ses på tillträdet!

Jan J
Södra Haga

Tålmodig och trevlig. Inte påflugen och för ivrig.

Jianglou Z
Centrum

snabbt svarar och bra service. Erik är duktig och kunniga att vara mäklaren

Svar från Erik Laggar

Tack Jianglou för ditt omdöme! Vi ses på tillträdet!:)

Lena F
Centrum

Erik är väldigt lyhörd och hjälpsam. Både för köpare och säljare finns han tllgänglig. Jag kan varmt rekommendera Erik.

Svar från Erik Laggar

Tack så mycket Lena! Är helt övertygad om att Ebba kommer trivas i lägenheten :)

Simon L
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Markim

Niklas visade sig kunnig på visningen, kunde svara på alla frågor. Hade info till och med om grannarna. Under kontraktmötet var han noggrann med detaljerna och förklaringar. Hela processen gick smidigt. (Jag valde inte Exceptionellt bara därför att det var mitt fösta husköp i Sverige och jag vet inte vad är normalt, men jag kan varmt rekommendera Niklas.)

Mikael W
Centrum

Sofie är en extremt proffsig mäklare som sköter sina arbetsuppgifter galant och gör precis det man som kund förväntar sig! Hon är grymt snabb på att följa upp och återkoppla! Kan varmt rekommendera Sofie som mäklare!

Maria M
Centrum

Jag fick ett bra intryck. Hon var vänlig och verkade kunnig och insatt i objektet. Bra uppföljning efter visning och genomförande av affären. Ger ett seriösts och professionellt intryck.

Suzan S
Lindholmen

Vi valde Niklas för våran försäljning då vi behövde någon som hade erfarenhet av området samt var snabb och organiserad då vi behövde en snabb försäljning. Niklas var lätt tillgänglig under hela processen och vi kände oss väl omhändertagna. Både under och efter försäljningen var Niklas alltid redo att svara på våra frågor. Tack

Svar från Niklas Hedin

Stort tack Suzan. Hoppas ni trivs och inte saknar Sverige för mycket.

Johan L
Kragstalund

Lyhörd samtidigt som han vägleder en genom bostads försäljningen med sin erfarenhet. Snabba svar är även självklarhet för Erik.

Svar från Erik Laggar

Tack Johan för förtroendet att förmedla radhuset! Hoppas ni kommer trivas väl i Täby! :)

Tobias M
Garns-ekskogen/brottby

Väldigt bra bemötande, proffsig och trevlig! Jag uppskattade att han ringde innan visningen och presenterade sig och frågade vad vi sökte osv. Jag gillade även hans filmade visning

Svar från Erik Laggar

Tack Tobias för feedbacken! Kul att ni till slut hittade det ni letade efter! :) Vi ses på tillträdet!

Daniel L
Norrgården

Professionell. Bra bemötande. Kunnig.

Arne N
Sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Älgeby/brottby

Mycket professionell och bra mäklare klarar av alla de problem Jag hade med mitt hus med dödande av försvunna pantbrevet bra jag kan ge mina varmaste rekommendationer att anlita Erik blir väldigt hälsningar

Rickard N
Sörgården

Även om jag inte har träffat honom, så verkar han trevlig och vet vad han gör.

Payman A
Köpte sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Älgeby/brottby

Bra bemötande, vi fick rätt information och hjälp och vi rekommenderar Erik.

Erica E
Rosengården

Jag har blivit bemött mycket professionellt, kompetent och vänligt av Sofie. Jag tycker hon är bra på att lyssna in och har ett respektfullt bemötande, samtidigt som hon förmedlar information på ett sakligt sätt som innebär att man får realistiska förväntningar. Helt enkelt en mäklare som - trots sin unga ålder - ingett ett stort förtroende och framför allt varit trovärdig i sitt yrke. En bra kombo med tanke på att det handlar om en av de största affärerna vi gör under våra liv. En toppentjej som har fina förutsättningar oavsett vad hon tar sig för❤️

Annelie F
Nyby

Niklas har hängt med i många år i våra tankar om att flytta. Att då vara startklar när tillslut rätt gård dök upp var perfekt. Allt gick snabbt och smidigt

Svar från Niklas Hedin

Stort tack Anneli. Spännande med nya äventyr.

Anna C
Östra Bällsta

Mycket professionell och driven mäklare.

Kaveh S
Köpte sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Tingvalla

1 - Honest: I've got no misinformation. 2 - Focused on the case: I've got no salesman's dishonest tricks. 3 - Following through: He followed up with the kommun & the owner of the plot behind the accommodation regarding any future constructions - among other info.

Gunnel P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Rosengården

Ok! Inte mer. Han var sen, trevlig, men lite oengagerad. Jag har ff inte fått reda på var förrådet ligger! Vh Gunnel Palm

Maria Madelene K
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Brantsjö en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Rickeby

Genom hela processen har Emma varit professionell och en fantastisk mäklare att hålla i handen. Hon har gjort det där lilla extra och sett till att vår försäljning gick smidigt och bra. Kan varmt rekommendera att använda Emma om ni överväger att sälja!

Svar från Emma Brantsjö

Tack för din Reco Maria, det värmer. Det har vart så fint och följa er i er process. All lycka till i nya huset!

Lovisa K
Sålde sitt hus med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Garns-ekskogen/brottby

Trevligt bemötande och informativ.

Ulf H
Centrum

Kunnig, vänlig, engagerad och hjälpsam. Vi fick all önskvärd hjälp från start till mål med vårt köp av lägenheten.

Svar från Erik Laggar

Tack Uffe för de fina orden! Snart har du lite närmare till dina spelningar också :) Vi ses på tillträdet!

Josefin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Runbäck en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Centrum

Eric har alltid bemött mig vänligt, ödmjukt och proffesionellt. Det var de förväntningar jag hade och han har uppfyllt dem med nedan tillägg. Eric har är proffesionell och trygg i sin yrkesroll och jag känner ett stort förtroende för honom i säljprocessen trots att marknaden är trög. Han är påläst och uppdaterad på marknaden och området. Han är flexibel och har förmåga att tänka i ett brett perspektiv samt tar tag i plötsligt uppkomna händelser/ situationer vänligt men bestämt. Jag är väldigt nöjd!

Eva B
Ekeby

Mycket trevlig, lätt att förstår. Ingav förtroende från första stund. När jag tvivlade - såg han till att jag även skulle fortsätta tro på en försäljning. Återkom med jämna mellanrum med besked hur läget så ut. Jag var hela tiden uppdaterad. Han lyckades - trots att marknaden och ränteläget inte är det bästa. Den bästa mäklaren jag träffat.

Svar från Erik Laggar

Vad glad jag blir för de fina orden Eva! Hoppas du kommer trivas i söderort. :) Ta hand om dig!

Malin W
Centrum

Niklas var duktig, och effektiv , man märkte att han var van att göra köp och sälj processen kort, hörde av sig då och då och frågade om jag fortfarande var intresserad. Det var även viktigt att man fick en bra överenskommelse mellan säljare och köpare.

Jonas L
Lindholmen

Mycket proffsig och bra. Personligt engagerad Bra kännedom lokalt Lätt och ha och göra med och ger ett positivt intryck.............,......................................nendneneneneneneenenenenkn (q

Svar från Erik Laggar

Stort tack för förtroendet att förmedla ditt barndomshem! :)

Tobias H
Kragstalund

Väldigt hjälpsam och trevlig och tillgänglig för alla frågor och funderingar. Ger en ärlig och tydlig bild av processen.

Svar från Erik Laggar

Stort tack Tobias för de fina orden! :) Är helt säker på att ni kommer trivas på Zetterlunds väg. Allt gott!

Gustav L
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Vallentuna
Centrum

Professionell, lugn och tillmötesgående. Gjorde köpprocessen riktigt bra för oss som förstagångsköpare av hus.

Svar från Niklas Hedin

Tack Gustav. Tror ni kommer trivas toppen i ert nya hus.