Emil Wahlberg
Registrerad mäklare sedan 2019-07-03
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 27 Läs vad Emil Wahlberg

• Mona K sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-07-24

Vällingby - Kälvesta
    Han glodde ett bra jobb när han tog över efter en annan mäklare. Läs mer
  • Johan H sålde sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-07-02

Vällingby - Johannelund
    Lyhörd och engagerad i alla delar av bostadsaffären, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Elisabeth P köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-06-20

Vällingby Centrum
    Emil är som mäklare och person en av de trevligaste jag mött. Alltid glad vänlig och hjälpsam. Lätt att få tag i helt enkel underbar. Av mig får han mvh +++ Läs mer
  • Andrew T köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-06-11

Hässelby Gård
    I bought an apartment. Emil went above and beyond to answer all of my questions, and help me through the entire process. I could not have hoped for a better agent. Läs mer
  • Barbro Sonja H skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-06-10

Emil lyckades sälja vår lägenhet under coronapandemin med stor professionalism. Han fick oss att känna trygghet under hela försäljningen. Tack Emil!
    Barbro Läs mer
  • MARCUS Ö
    MARCUS Ö skrev om Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-06-09

Har varit till stor hjälp under köpet av lägenheten! Läs mer
  • Varun G köpte sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-05-14

Vällingby - Kälvesta
    Hi, Emil is very energetic, hard working and flexible person. He listens to his customers and then always makes his selling plan accordingly. He managed to sell our apartment without public viewing and in a decent price in these corona times. We are very happy with Emil's services. Highly recommended! Läs mer
  • Peyman E köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-05-10

Spånga - Bromsten
    Vi köpte en lägenhet i samarbete med Emil och vi är supernöjda med slutresultatet. Ända sedan början har vi ansett att Emil utmärkt sig genom att vara professionell och trevlig i bemötande. Han är social och bra på att kommunicera med både säljarna och oss. Vid frågor hittade han svaren nästan direkt. Han har även med sitt analytiska sinne och sociala kompetens lyckats skapa en bra stämning mellan säljarna och oss. Rekommenderar varmt alla som ska köpa/sälja lägenhet/hus att ha Emil som mäklare.
    Önskar Emil ett stort lycka till i sin fortsatta karriär som mäklare. Läs mer
    2020-05-14 Emil W svarar Peyman E
    Riktigt roligt att höra att ni är så nöjda. Tack så hemskt mycket Peyman!
  • Thekli G köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-05-09

Vällingby - Vinsta
    Vi är jätte nöjd med mäklaren Emil,när vi kommer och behöva en mäklare i framtiden,det är säkert att vi ska välja honom,tack Emil för allt som du gorde,du är den bäst. Läs mer
    2020-05-14 Emil W svarar Thekli G
    Tack igen Thekli! Jättekul att ni känner er nöjda med mig!
  • Tauno P sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-12

2:a
    Slumpade sig så att Emil Wahlberg ringde mig när jag var på väg att sälja lägenheten. Jag ville ha en okomplicerad försäljning där jag behövde inte vara involverad mer än nödvändigt. Emil var från första stund målmedveten och professionell och skötte allt med en bravur. Jag kan säga att det kunde inte blivit bättre än vad det blev. Jag kan bara rekommendera varmt hans service vid försäljning av lägenhet eller villa. Läs mer
    2020-04-29 Emil W svarar Tauno P
    Fantastiskt roligt att höra, tack för det! All lycka till dig i framtiden.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin