Emil Wahlberg är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Emil Wahlberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Emil Wahlberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Wahlberg har haft 26 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 72 Läs vad Emil Wahlberg

• köpte sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Spånga - Bromsten
    2022-06-22 Verifierad kund
    Noggrann, vänlig, konkret och tydlig vid frågor. Förmedlar på ett angenämt sätt, med ett lugn som särskiljer honom positivt i sitt skrå. Känns mer som en kunnig och påläst vägledare snarare än som en försäljare, vilket är till hans fördel (både för köpare och säljare)
    Stort tack Robert för ett mycket fint omdöme! Jag gör alltid mitt bästa för att se till alla parters intressen och roligt att höra att jag lyckades bra med det i det här fallet. Vi hörs och ses! Emil Wahlberg
    • Vällingby - Kälvesta
    2022-06-03 Verifierad kund
    Han är så bra och snäll och hjälpsam
    Tack så mycket Israa! Lätt att vara snäll och hjälpsam när man har att göra med trevliga människor! Vi ses på tillträdet! Emil Wahlberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-05-30 Verifierad kund
    Blev väldigt väl bemött av Emil, men försäljningen forserades lite, för den var inte färdig för försäljning, men Emil trodde sig ha kunder på kö, som ville ha den.
    Tyvärr blev det ingen budgivning alls. Förmodligen för att det var visning för tidigt, men det allmäna läget med räntehöjningar, gjorde att det egentligen var för sent.
    Emil lyckades dock fånga den enda kund som var intresserad, och som till slut höjde sitt bud till utgångspriset.
    Tack för ett fint och ärligt omdöme Magnus! Det är alltid komplicerat att bedöma intresset för en bostad i förväg och ännu svårare i en föränderligt marknad. Min mening var aldrig att forsera försäljningen bara för sakens skull utan snarare säkerställa att huset blev sålt medan marknaden fortfarande var fördelaktig. Det är ju dock din upplevelse som räknas och vill därför be om ursäkt för det. Hoppas att det i vart fall känns bra att affären nu är klar och att ni med spänning kan blicka framåt mot det nya boendet. Vi ses på tillträdet! Emil Wahlberg
    • Vällingby - Kälvesta
    2022-05-28 Verifierad kund
    Väldig professionell och hade redan jättebra koll på allt på första mötet. Han uppdaterade oss hela tiden så man hade koll på läget. Var snabb på att svara på våra frågor oavsett tid och dag.
    Jag skulle verkligen rekommendera han till andra som vill sälja sin bostad.
    Stort tack för ett fint omdöme Jaqueline! Jättekul att ni är nöjda och lite extra kul att det blev ett högt slutpris trots ett lite komplicerat marknadsläge. Emil Wahlberg
    • Hässelby Norra Villastad
    2022-05-04 Verifierad kund
    Jag tycker att Emil är trevlig och att han har gjort ett bra jobb
    Stort tack Jannis! Riktigt kul att vi fick hjälpa er för tredje gången med er bostadsaffär! Emil Wahlberg
  • 2022-03-31 Spontant omdöme
    Redan vid vårat första möte med Emil Wahlberg kände vi att det var honom vi ville anlita och idag kan vi varmt rekommendera Emil.
    Med hans ärlighet, förståelse och erfarenhet kunde vi känna oss trygga i försäljningen.
    säljare på Skattegårdsvägen 178
    Tack Stefan för de fina orden och för ett gott samarbete genom detta! Emil Wahlberg
    2022-03-20 Verifierad kund
    Emil är kunnig, trygg och lyhörd. Han kom med smarta förslag och la ner stort engagemang på försäljningen av vårt hus. Han var proaktiv och höll oss hela tiden väl uppdaterade om vår bostadsaffär. Vi är supernöjda med försäljningen av vår villa i Hässelby och rekommenderar Emil varmt till alla som ska sälja.
    Hej Richard!
    Stort tack igen för en riktigt fin rekommendation! Ja, det brukar lönar sig att tänka lite utanför boxen och jag är jätteglad att det resulterade i ett högt slutpris. Extra kul också att vi nådde så mycket högre prisnivåer än den tidigare mäklaren lyckades med. All lycka till er med nya boendet i Solna!
    • Spånga - Nälsta
    2022-03-09 Verifierad kund
    Emil är professionell och jobbar hårt för att få till en bra affär i alla aspekter
    Tack Mikael! Vi hörs vidare framöver! Emil Wahlberg
    2022-03-07 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående och bra service. Trygg!
    Stort tack för en fin rekommendation Daniel! Nu när ert nuvarande också såldes så blickar vi framåt mot inflytt! Emil Wahlberg
    • Spånga - Solhem
    2022-02-28 Verifierad kund
    Emil var mycket kunnig , hjälpsam och trevlig. Han gav information genom hela processen och säkerställde att allt gick smidigt både för mig som säljare men även tror jag att köparna kände sig omhändertagna.
    Stort tack Lena! Kul med så bra pris också och att vi hittade köpare som jag vet kommer uppskatta ert fantastiska hus. Emil Wahlberg