Emil Wahlberg
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 16 Läs vad Emil Wahlberg

• Knut J köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-05

Spånga Centrum
    Jag har köpt en lägenhet i Spånga

Mäklaren har bemött mig bra och hjälpt mig med allt jag behöver!

Upplevelse mina förväntningar, snabb på att återkomma m.m Läs mer
  • Aleksandra K köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-03-16

Vällingby Centrum
    Tyckte att mäklaren var trevlig. Läs mer
  • Nils L sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-03-16

Spånga Centrum
    Sålt bostadsrätt i Spånga, Sthlm.
    Bemötande mycket bra, Emil trevlig o kunnig.
    Förväntningarna på mäklare var väl som Emil är, även fast Emil var lite mer ödmjuk än andra mäklare jag stött på. are
    Emil o jag pratade om en prisnivå som jag såg som rimlig genom det grundarbete jag gjort ihop med skick på min lägenhet.
    Pris nåddes så därför sålde jag.
    Mycket nöjd med mitt val av mäklare. Jag träffade 3 st innan jag valde Emil. Läs mer
  • Cynthia P sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-26

Vällingby - Vinsta
    förlåt men jag ska skriva på engelska.
    It has been a really interesting journey with Emil. he is both patient and honest, two reasons why I would highly recommend him.
    he sold my appartment in ullvidevagen before visning and was really meticulous. I'm happy to have worked with him on this sell. Läs mer
    2020-02-28 Emil W svarar Cynthia P
    Tack så mycket för de fina orden! Good luck with your new apartment :)
  • Jan Z köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-24

Vällingby Centrum
    Riktigt duktig mäklare noggrann med sitt jobb och väldigt duktig! Rekommenderas starkt tack för bra service Läs mer
    2020-02-28 Emil W svarar Jan Z
    Stort tack Janne! Riktigt kul att du är nöjd!
  • Evet H
    Evet H sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-01-10

Spånga - Bromsten
    Emil är serviceinriktad, korrekt, noggrann, kunnig svarade snabbt på samtal och sms. rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Evet H
    Stort tack för de fina orden Evet! Nu återstår det bara att hitta ert drömhus: Jobbar för fullt med det!
    Emil W gillar detta
  • Alexander M köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-12-29

Hässelby Strand
    han gjorde ett grymt bra jobb när vi köpte en 2a via han. väldigt hjälpsam med allt som hade med köpet att göra Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Alexander M
    Stort tack Alexander! Hoppas ni får trivas i er fina lägenhet. Hälsa Vanessa så hörs vi!
    Emil W gillar detta
  • Birgitta Ann-marie B sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-12-18

Spånga - Solhöjden
    Är genuint intresserad och ger inte upp i lite motvind. Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Birgitta Ann-marie B
    Tusen tack för de fina orden Krissi! Vi ses på tillträdet.
  • Rikard G köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-12-18

Vällingby - Råcksta
    Trevlig kille som hade svar på våra frågor och som följde upp och hjälpte oss efter genomförd försäljning Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Rikard G
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Hoppas ni får stortrivas i er nya lägenhet. Ring om ni behöver nåt och hälsa Dacil från mig.
  • Ruben G köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-12-14

Vällingby Centrum
    Mycket slarv! Bra bemötande och snabba svar. Tur man själv är i branschen. Läs mer
    2020-01-17 Emil W svarar Ruben G
    Tack för din reco Ruben! Vad bra att du tyckte att du fick ett bra bemötande. Jag får ta på mig missödet. Jag hade helt enkelt inte huvudet med mig den dagen. Hoppas du får trivas i din nya lägenhet och hör av dig om du behöver nåt.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin