Emil Wahlberg är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Emil Wahlberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Emil Wahlberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Wahlberg har haft 29 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 34 Läs vad Emil Wahlberg

• 2020-11-26
    Vänlig, mycket organiserad, punktlig, ärlig och framförallt ihärdig. Emil uppnå sina mål med lugn och ro.Jag är mycket nöjd med hur han har hanterat försäljningen av min lägenhet. En mäklare att rekommendera.
  • 2020-11-17
    Emil har varit mycket professionell, duktig och trevlig i sin roll som mäklare. Det har alltid varit lätt att komma i kontakt med Emil. Bra jobbat!
  • 2020-10-31
    Emil gjorde ett fantadtisk jobb och va alltid kontaktbar och gav alltid feedback
    Alexander K
    • 3:a
    • 65.0 m²
    • Hässelby Villastad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
  • 2020-09-09
    Underbar mäklare, otroligt proffsig, duktig och engagerad. Emil är även lätt att få tag på och fifflar inte som andra mäklare! Kan varmt rekommendera Emil
    Harris D
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Vällingby Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Stort tack för din riktigt fina rekommendation Harris! Ett nöje att få hjälpa dig!

• 2020-08-31
    Varit himla nöjd med Emil från början till slut. Han är så hjälpsam och tillmötesgående. Han fick lägenheten sålt på nolltid och helt utan strul. Skulle varmt rekommendera Emil :)
    Stort tack för din fina rekommendation Selma! Ta hand om er så hörs vi säkert framöver.

• 2020-08-19
    Jag uppsökte själv en mäklare, vilken hade en lägenhetsförs. i grannhuset, och hade tur att få tag på Emil Wahlberg. Allt har förlöpt smärtfritt, Emil trevlig, allt problemfritt. Allt har fortskridit på sätt vi hade förväntat.
    Kjell F
    Kjell F
    • 58.5 m²
    • Spånga Centrum
    Det var fint sagt Kjell, tack! Hälsa Maud så ses vi snart på tillträdet!

• 2020-08-16
    Jag har med Emil’s hjälp sålt en bostadsrättslägenhet. Emil’s bemötande var mycket professionellt och trevligt. Mina förväntningar var att få en mäklare som var väl insatt och lätt att nå samt bra på att informera mig om alla olika uppdateringar och Emil uppfyllde alla kriterier. Sammanfattningsvis så vill jag säga att min upplevelse är mycket god och jag är super-nöjd med Emil som mäklare och det jobb han gjort för mig!
    Matilda P
    • 34.0 m²
    • Vällingby - Johannelund
    Stort tack Matilda! Riktigt kul att du är nöjd, vi ses på tillträdet!

• 2020-07-24
    Han glodde ett bra jobb när han tog över efter en annan mäklare.
    Mona K
    • 45.0 m²
    • Vällingby - Kälvesta
    Tack så mycket Mona! Hoppas dottern snart hittar nåt nytt!

• 2020-07-02
    Lyhörd och engagerad i alla delar av bostadsaffären, rekommenderas varmt.
    Johan H
    • 126.0 m²
    • Vällingby - Johannelund
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Wahlberg en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Stort tack Johan! Hälsa Johanna så ses vi på tillträdet!

• 2020-06-20
    Emil är som mäklare och person en av de trevligaste jag mött. Alltid glad vänlig och hjälpsam. Lätt att få tag i helt enkel underbar. Av mig får han mvh +++
    Elisabeth P
    • 58.0 m²
    • Vällingby Centrum
    Tack så hemskt mycket Elisabeth! Alltid lätt att vara trevlig när man har med trevliga kunder att göra. Vi hörs!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte