Jannike Swacke Clarke
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 44 Läs vad Jannike Swacke Clarke

• Lovisa W sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-06

Vällingby - Grimsta
    Rekommenderar Jannike vid försäljning av bostad. Hon är flexibel, genuin och omtänksam. Läs mer
    2020-04-06 Jannike C svarar Lovisa W
    Tack Lovisa för fina rekommendationen. Det var bara roligt att jobba med dig igen. Man blir alltid glad när en köpare är så nöjd och kommer tillbaka när det är dags att sälja igen. All lycka till i framtiden och bara höra av er om ni behöver hjälp med något. Ta hand om er!
  • IDA S skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-03-14

Jag fick hjälp av Jannike att sälja min 2a på 48kvm i Råcksta. Hon har en god förmåga att lyssna på kunden och se till kundens behov. Hon är väldigt kunnig och har ett trevligt bemötande! Kan varmt rekommendera Jannike till alla som är i behov av en proffsig mäklare! Läs mer
    2020-03-16 Jannike C svarar IDA S
    Tack så mycket! Alltid roligt när man får ihop det så bra med en bra köpare. Önskar er all lycka till i framtiden och ni är alltid välkomna att höra av er för hjälp även om det är en annan stad ni flyttar till.
    IDA S gillar detta
  • Jenny-anne T köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-03-05

Vällingby - Grimsta
    Jannike är mycket professionell som mäklare och jag kände stor trygghet att ha henne som bollplank när jag skulle köpa min lägenhet. Hon fanns tillgänglig på telefon och mejl om jag hade några funderingar. Rekommenderar absolut Jannike och kommer att vända mig till henne i framtiden om jag ska sälja/köpa. Läs mer
    2020-03-09 Jannike C svarar Jenny-anne T
    Vilken fin rekommendation! Du är alltid välkommen att höra av dig. Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet!
  • John L sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-24

Hässelby Strand
    Jannike hjälpte mig att sälja min 2:a i Hässelby Strand. Försäljningen gick snabbt och smidigt och Jannike visade en god kännedom om området, vilket skapade en trygghet. Jannike har en positiv energi som är viktig för mej som säljare. Läs mer
    2020-02-24 Jannike C svarar John L
    Tack John för den fina rekommendationen! Bara höra av er om ni behöver hjälp i framtiden. :)
  • Per Johan G
    Per Johan G skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-22

Jag både köpte och sålde min lägenhet genom Jannike. Vid båda tillfällena var jag mycket nöjd med henne. Hon är trevlig, pålitlig och effektiv. 5 stjärnor. Läs mer
    2020-02-24 Jannike C svarar Per Johan G
    Tack Per för fullpotten! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Säg till om ni behöver en ny värdering efter renovering, även om det är på annan ort så kan jag se till att ni får hjälp. Roligt att det gick så bra och vi hittade rätt köpare utan att vara ute med annons på öppna marknaden. Ta hand om er!
  • Sara N sålde sitt hus med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-19

Hässelby Norra Villastad
    Vi sålde ett radhus med hjälp av Jannike. Vår första mäklare blev ersatt med Jannike och hon lyckades, trots att ha blivit inkastad med kort varsel, med att sälja vårt radhus. Vi är nöjda med hennes insats och skulle rekommendera henne till andra kunder. Läs mer
    2020-02-19 Jannike C svarar Sara N
    Tack så mycket Sara! Bara glad att jag kunde hjälpa till! Hojta till sen när ni är klara med renoveringen så hjälper vi med en uppgraderad värdering!
  • Kenth N sålde sitt hus med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-15

Hässelby Norra Villastad
    Sålt ett radhus där vi fick information att vår mäklare slutat bara någon dag innan planerad visning. Blev föreslagen Jannike som ersättare och anlitade henne med kort varsel.
    Trots det utmanande läget tog hon sig an uppgiften och genomförde uppdraget på ett väldigt bra och lösningsorienterat sätt! Läs mer
    2020-02-17 Jannike C svarar Kenth N
    Tack Kenth för fina orden och rekommendationen! Det är bara roligt med utmaningar och det blir alltid extra roligt när man lyckas hitta så bra köpare också. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!
  • Åsa P köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-12-05

Vällingby Centrum
    Köpt en bostadsrätt. Jannike är glad och trevlig och har varit väldigt snabb på att svara på både mail och sms. Läs mer
    2019-12-06 Jannike C svarar Åsa P
    Tack så mycket Åsa! Jag tror du kommer trivas jätte bra i lägenheten.
  • Lena E sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-12-01

Vällingby Centrum
    Jag är mycket nöjd med Jannike som har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt i Vällingby. Hon har varit mycket engagerad och professionell och jag har känt mig trygg i att hon gjort sitt allra bästa för att få lägenheten såld till ett bra pris, vilket hon också lyckades med.

Lena Edlund Läs mer
    2019-12-02 Jannike C svarar Lena E
    Tack så mycket Lena för fina rekommendationen. Alltid roligt att sälja en så fin lägenhet som du hade. Nu ska vi bara hjälpa dig att hitta rätt ny bostad till dig!
  • Matilda E sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-11-15

Hässelby Strand
    Engagerad och helt fantastisk! Läs mer
    2019-11-15 Jannike C svarar Matilda E
    Tack Mathilda för de fina orden! :) All lycka till i framtiden och hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin