Jannike Swacke Clarke är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jannike Swacke Clarke har varit registrerad mäklare sedan 2010-01. Jannike Swacke Clarke har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.9. Jannike Swacke Clarke har haft 24 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 62 Läs vad Jannike Swacke Clarke

• 2020-11-23
    I recently had the pleasure of working with Jannike when looking for my home. From day 1, Jannike was extremely responsive. All throughout the negotiations and closing Jannike was there quickly handling any issues that may have arisen. If the time ever comes when I will be looking for a new home, there isn't any question on who my realtor will be!
  • 2020-11-17
    Jannicke skötte vår försäljning på ett vänligt och proffsigt sätt. Hon lyssnade in våra behov och var flexibel och tillgänglig under processen.
    Anna D
    • 3:a
    • 100.0 m²
    • Spånga - Bromsten
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Tack för fina rekommendationen och förtroendet att sälja ert fina hem!

• 2020-11-11
    Vi är jätte nöjda med Jannickes jobb!!!Hon reagerar snabbt och proffsig!Vi är tacksamma Jannicke för fanstastisk affär!
    Vad glad jag blir att ni är så nöjda med allt. Jag hoppas ni kommer trivas bra!

• 2020-10-29
    Proffsig och förtroendeingivande. Allt gick snabbt och smidigt.
    Inga-märtha Ö
    • 4:a
    • 97.0 m²
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
    Tack så mycket! Glad att höra att ni är så nöjda. Bara höra av er om ni behöver mer hjälp.

• 2020-10-27
    Mycket bra! Flexibel och professionellt bemötande!
    Mostafa Erik G
    • 54.0 m²
    • Hässelby - Lövsta Allé
    Tack så mycket för de fina orden!

• 2020-10-16
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt. Jag har bara positiva åsikter/intryck av Jannike. Hon var påläst och hjälpsam. Det var mitt första bostadsköp och hon förklarade alla stegen mycket väl och om det var steg/händelser i själva köpet som vi inte behövde ta del av så såg hon till att vi inte hamnade där = allt sköttes smidigt. Stort plus att hon verkade trygg och hade ingen påklistrad personlighet.
    Linda B
    • 52.0 m²
    • Vällingby - Grimsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    Vilken fin rekommendation! För mig är det väldigt viktigt att man som köpare får svar på alla sina frågor, speciellt som första gångs köpare, så känns bra att du det känns så bra och tryggt med hela processen. Bara höra av dig om du behöver hjälp i framtiden!

• 2020-10-05
    Vi köpte en trea. Jannike har varit trevligt och engagerad. Jag rekommenderar henne som meklare.
    Elza Z
    • 3:a
    • 77.5 m²
    • Vällingby Centrum
    Tack Elza för fina orden. Hoppas flytten gått bra och att ni kommer trivas där. Ta hand om er!

• 2020-09-24
    Var inte nöjd med den mäklare jag hade från början. Efter byte av mäklarfirma fick jag kontakt med Jannike Swacke Clarke. Samarbetet blev på det sättet jag hade önskat från början. Positiv, rak och informerade hela tiden om vad som hände och hur hon tänkte. Hela affären gick smidigt och säkert. Kände mig trygg och kan verkligen rekommendera Jannike till den som skall göra en lägenhets- eller husaffär.
    Agnetha W
    • 4:a
    • 83.0 m²
    • Hässelby Strand
    Verkligen roligt att du känner dig så nöjd med mig som mäklare, speciellt när du inte fick så bra intryck av den andra mäklarfirman. Jag önskar dig all lycka till i ditt nya hem och hoppas du kommer trivas så bra som du gjort i denna fina lägenhet!

• 2020-09-21
    Sålde min lägenhet med Jannike. Kunde inte valt en bättre mäklare, allt gick snabbt smidigt och kändes framförallt väldigt tryggt.
    Anton H
    • 43.5 m²
    • Vällingby - Grimsta
    Stort tack Anton, roligt att få sälja din fina lägenhet efter så många år av kontakt. Men även om du nu ska köpa nytt i annat område så är det bara höra av dig om du behöver hjälp i framtiden då jag gärna hjälper till. Ta hand om dig och lycka till!

• 2020-09-16
    Köpt en bostadsrätt i Vällingby. Blev väldigt bra bemött av mäklaren. Bra och professionellt arbete Rekommenderas!
    Sinan A
    • 47.0 m²
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
    Tack Sinan för fina orden! Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet. Hojta till om du behöver hjälp i framtiden med något.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte