Jannike Swacke Clarke
Registrerad mäklare sedan 2010-01-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-23
2019-08 - 2020-07

Läs vad 50 Läs vad Jannike Swacke Clarke

• ENES Z skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-07-29

En mäklare som det är tänkt att den ska vara!
    Som köpare kände jag mig trygg genom hela processen. Tack Jannike, du är en sann förebild.
    Enes Ziga, Vällingby Läs mer
    2020-08-10 Jannike C svarar ENES Z
    Det var en väldigt fin rekommendation som värmer mycket! Känns väldigt bra att ni är så nöjda och jag tror verkligen ni kommer trivas i ert nya hem!
  • Zaidoon S
    Zaidoon S köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-06-30

Vällingby - Grimsta
    köpt bostadsrätt genom Jannike.. Allt var lätt o bra enligt planering. bra bemöttande Läs mer
    2020-07-10 Jannike C svarar Zaidoon S
    Tack Zaidoon för fina rekommendationen. Hoppas du kommer trivas!
  • SVEN-ÅKE A
    SVEN-ÅKE A skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-05-19

Jannike hjälpte mig och mina systrar att sälja vår mors lägenhet efter att hon gått bort. Jannike höll både ihop kommunikationen med oss tre barn på ett mycket informativt sätt, samtidigt som hon engagerat och aktivt fick intressenterna att påbörja budgivningen med ett resultat över förväntan. Läs mer
    2020-05-20 Jannike C svarar SVEN-ÅKE A
    Tack för en väldigt fin rekommendation och ett trevligt samarbete! ta hand om er och bara hör av er nästa gång någon av er behöver hjälp i framtiden!
  • Elin L köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-05-01

Vällingby - Råcksta
    Jannike har varit helt ovärderlig i köpet av min nya lägenhet. Allt har varit oerhört smidigt och jag har uppskattat den personliga approach som Jannike utstrålar, det får mig som köpare att känna mig trygg! Läs mer
    2020-05-04 Jannike C svarar Elin L
    Vilken fin rekommendation! Jag hoppas verkligen du kommer trivas och det tror jag att du kommer göra. Hojta till om du behöver hjälp i framtiden med något och ta hand om dig!
  • Cecilia B sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-29

4:a
    Spånga - Sundby
    Sålde en lägenhet i svåra tider men mäklaren var väldigt positiv och hanterade situationen bra. Hon tog sitt arbete på allvar och tillsåg att det blev en försäljning till godtagbart pris. Läs mer
    2020-04-29 Jannike C svarar Cecilia B
    Tack Cecilia för din rekommendation och ett trevligt samarbete! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem. Ni är alltid välkomna på en kaffe om ni har vägarna förbi i området sen. Ta hand om er!
  • Subhankar B köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-27

Hässelby Strand
    Jannike helped me bought an apartment in Hasselby strand. I didnt have any idea about the process to buy an apartment in Sweden. Jannike guided us throughout the process with extremely professional way. She is the one who can give you very honest and transparent advice. If you are looking for a broker, please talk to Jannike. Läs mer
    2020-04-28 Jannike C svarar Subhankar B
    Thank you for such a nice recommendation . I really hope you and your wife will love it there. If there is anything you need in the future please contact me and I will try to helph you. Take care and stay safe!
  • Lovisa W sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-06

Vällingby - Grimsta
    Rekommenderar Jannike vid försäljning av bostad. Hon är flexibel, genuin och omtänksam. Läs mer
    2020-04-06 Jannike C svarar Lovisa W
    Tack Lovisa för fina rekommendationen. Det var bara roligt att jobba med dig igen. Man blir alltid glad när en köpare är så nöjd och kommer tillbaka när det är dags att sälja igen. All lycka till i framtiden och bara höra av er om ni behöver hjälp med något. Ta hand om er!
  • IDA S skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-03-14

Jag fick hjälp av Jannike att sälja min 2a på 48kvm i Råcksta. Hon har en god förmåga att lyssna på kunden och se till kundens behov. Hon är väldigt kunnig och har ett trevligt bemötande! Kan varmt rekommendera Jannike till alla som är i behov av en proffsig mäklare! Läs mer
    2020-03-16 Jannike C svarar IDA S
    Tack så mycket! Alltid roligt när man får ihop det så bra med en bra köpare. Önskar er all lycka till i framtiden och ni är alltid välkomna att höra av er för hjälp även om det är en annan stad ni flyttar till.
    IDA S gillar detta
  • Jenny-anne T köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-03-05

Vällingby - Grimsta
    Jannike är mycket professionell som mäklare och jag kände stor trygghet att ha henne som bollplank när jag skulle köpa min lägenhet. Hon fanns tillgänglig på telefon och mejl om jag hade några funderingar. Rekommenderar absolut Jannike och kommer att vända mig till henne i framtiden om jag ska sälja/köpa. Läs mer
    2020-03-09 Jannike C svarar Jenny-anne T
    Vilken fin rekommendation! Du är alltid välkommen att höra av dig. Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet!
  • John L sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-24

Hässelby Strand
    Jannike hjälpte mig att sälja min 2:a i Hässelby Strand. Försäljningen gick snabbt och smidigt och Jannike visade en god kännedom om området, vilket skapade en trygghet. Jannike har en positiv energi som är viktig för mej som säljare. Läs mer
    2020-02-24 Jannike C svarar John L
    Tack John för den fina rekommendationen! Bara höra av er om ni behöver hjälp i framtiden. :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin