Jannike Swacke Clarke
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 39 Läs vad Jannike Swacke Clarke

• Sara N sålde sitt hus med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-19

Hässelby Norra Villastad
    Vi sålde ett radhus med hjälp av Jannike. Vår första mäklare blev ersatt med Jannike och hon lyckades, trots att ha blivit inkastad med kort varsel, med att sälja vårt radhus. Vi är nöjda med hennes insats och skulle rekommendera henne till andra kunder. Läs mer
    2020-02-19 Jannike C svarar Sara N
    Tack så mycket Sara! Bara glad att jag kunde hjälpa till! Hojta till sen när ni är klara med renoveringen så hjälper vi med en uppgraderad värdering!
  • Kenth N sålde sitt hus med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-02-15

Hässelby Norra Villastad
    Sålt ett radhus där vi fick information att vår mäklare slutat bara någon dag innan planerad visning. Blev föreslagen Jannike som ersättare och anlitade henne med kort varsel.
    Trots det utmanande läget tog hon sig an uppgiften och genomförde uppdraget på ett väldigt bra och lösningsorienterat sätt! Läs mer
    2020-02-17 Jannike C svarar Kenth N
    Tack Kenth för fina orden och rekommendationen! Det är bara roligt med utmaningar och det blir alltid extra roligt när man lyckas hitta så bra köpare också. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem!
  • Åsa P köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-12-05

Vällingby Centrum
    Köpt en bostadsrätt. Jannike är glad och trevlig och har varit väldigt snabb på att svara på både mail och sms. Läs mer
    2019-12-06 Jannike C svarar Åsa P
    Tack så mycket Åsa! Jag tror du kommer trivas jätte bra i lägenheten.
  • Lena E sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-12-01

Vällingby Centrum
    Jag är mycket nöjd med Jannike som har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt i Vällingby. Hon har varit mycket engagerad och professionell och jag har känt mig trygg i att hon gjort sitt allra bästa för att få lägenheten såld till ett bra pris, vilket hon också lyckades med.

Lena Edlund Läs mer
    2019-12-02 Jannike C svarar Lena E
    Tack så mycket Lena för fina rekommendationen. Alltid roligt att sälja en så fin lägenhet som du hade. Nu ska vi bara hjälpa dig att hitta rätt ny bostad till dig!
  • Matilda E sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-11-15

Hässelby Strand
    Engagerad och helt fantastisk! Läs mer
    2019-11-15 Jannike C svarar Matilda E
    Tack Mathilda för de fina orden! :) All lycka till i framtiden och hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Jenny W sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-10-29

Vällingby Centrum
    Jannike fick i uppdrag att sälja min lägenhet. Utöver en ärlig, trygg och väldigt proffsig process har Jannike gett så otroligt mycket mer support. Bland annat full projektledning av målning, styling, besiktning m,m. Något jag själv hade svårt att hantera då jag bor på annan ort.
    Lägenheten såldes snabbt och till ett pris jag är mycket nöjd med. Sammantaget har det varit en väldigt enkel och dessutom trevlig process för mig att sälja min lägenhet genom Jannike och jag har känt mig 100% trygg med hennes kompetens! Läs mer
    2019-10-29 Jannike C svarar Jenny W
    Jag är verkligen glad att du är så nöjd med allt! har varit riktigt trevlig att samarbeta med dig. Självklart gör man det lilla extra när du haft så svårt att vara här i Stockholm för att hjälpa dig. Och det gav verkligen ett lyft för lägenheten tycker jag. Är du i närheten är det bara komma in på en kaffe.

Behöver du hjälp med köpa, sälja el värdering även om det inte är i Stockholm så kan jag alltid ändå hjälpa dig att komma i kontakt med den bästa mäklaren i området. :) Så bara höra av dig till mig!
  • Ejoda S köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-10-24

Spånga - Solhem
    Jag köpte en ny lägenhet i spånga såld min egen . Jannike har varit jätte prefesionelt och hjälpsam . Jag fick jätte bra bemötande och är jätte nöjd med henne . Läs mer
    2019-10-29 Jannike C svarar Ejoda S
    Jag är jätte glad att du är så nöjd med min hjälp både när du köpte och sålde via mig. Jag tror ni kommer trivas jätte bra på nya stället!
  • George C sålde sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-10-14

Spånga - Bromsten
    Jannike is the best broker ever!!!

She is great at communication, always on time to answer and super helpful! Läs mer
    2019-10-22 Jannike C svarar George C
    Thank you so much for such a nice recommendation ! Im glad to help.
  • Leonilda H köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-09-27

Spånga Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt i Spånga och Jannike har varit väldigt tillmötesgående och lyhörd och ställt upp på ett bra sätt.
    En mycket positiv upplevelse att ha Jannike som mäklare. Läs mer
    2019-09-30 Jannike C svarar Leonilda H
    Tack Leonilda. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Om du kommer renovera den så hör av dig efteråt så hjälper jag dig att värdera upp lägenheten för bättre villkor hos banken.
  • Mikhail A köpte sin lägenhet med hjälp av Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-09-26

Vällingby - Råcksta
    Jättetrevlig och kunnig mäklare Jannike. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-09-30 Jannike C svarar Mikhail A
    Tack för fina rekommendationen. Hör av dig om du behöver hjälp i framtiden.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin