Jimmy Armasson

Jimmy Armasson

Jimmy Armasson är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Armasson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Jimmy Armasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 5.0. Jimmy Armasson har haft 63 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 50 Läs vad Jimmy Armasson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Hässelby Strand
    2022-09-21 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och professionell.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket professionell och tog hänsyn till våra behov. Kan verkligen rekommendera!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2022-09-16 Verifierad kund
    Blev mycket trevligt bemött av Jimmy vid vårat första möte.

Vi hade inte några stora förväntningar då vi hade en ganska klar bild om hur marknaden ser ut. Men om vi byter förväntningar till förhoppningar så tycker jag allt har uppfyllts.

Tycker Jimmy hade väldigt bra koll från dag 1 och guidade oss genom hela processen med återkopplingar m.m.
    • Hässelby Strand
    2022-09-02 Verifierad kund
    På bästa sätt allt gjordes perfekt
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jimmy is easy to work with and always ahead of time before you even raise a concern. :)
  • 2022-09-01 Spontant omdöme
    Fick hjälp med försäljning av min lägenhet. Otroligt proffsigt bemötande och hanterande av hela processen från ax till limpa. Inte en stel mäklare som bara vill göra affär utan visar även sina personliga sidor vilket jag uppskattade enormt! 10 av 10 plättar från mig!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Hässelby Norra Villastad
    2022-08-30 Verifierad kund
    Jimmy tog emot oss på en extravisning några dagar innan ordinarie visning efter att vi anmält vårt intresse och han gjorde ett utmärkt intryck på mig genom att vara både kunnig och inlyssnande.
    Jimmy var sedan efte4 vi lagt vårt bud, som accepterades av säljaren, mycket hjälpsam med att få affären i hamn för båda parter.
    Vid genomgången med säljaren och oss tog han god tid på sig och slarvade inte med någon av punkterna vilket Inger trygghet.
    Kort sagt: En utmärkt mäklare som jag hoppas många får chansen att träffa på!
    • Spånga - Solhem
    2022-08-10 Verifierad kund
    Jag berättade att det var mitt första lägenhetsköp och Jimmy har varit supertydlig med varje steg i processen vilket är helt underbart!
    Grattis till en superfin lägenhet Alexandra :) och kul att du uppskattade att jag försökte vara extra tydlig med hur allt går till steg för steg. Vi ses Jimmy Armasson
    • Vällingby Centrum
    2022-08-06 Verifierad kund
    Professionell & trevlig mäklare som fokuserat säljer bostad. Jimmy gå genom i detalj kontrakt etc. Kan rekommenderas!
    Tack Anna-Maija för ett roligt och lättsamt samarbete :) kul att vi fick bostaden såld så du kan köpa ditt hus i Finland. Vi ses på tillträdet. Jimmy Armasson
    • Hässelby Norra Villastad
    2022-08-04 Verifierad kund
    Snabb och duktig mäklare vi var mycket nöjda!
    Tack Johanna!! tack för erat förtroende, vi ses Jimmy Armasson