Jimmy Armasson

Jimmy Armasson

Jimmy Armasson är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Armasson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Jimmy Armasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Jimmy Armasson har haft 1 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 6 Läs vad Jimmy Armasson

• Bibi P
    • Hässelby Strand
    2021-09-15
    Trevlig mäklare. Hjälpsam och snabb att svara på e-post och frågor. Kan rekommendera Jimmy till flera fastighetsköpare
    Tack Bibi det värmer att höra :) vi ses! Jimmy Armasson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Vällingby Centrum
    2021-09-10
    Min mäklare Jimmy Armasson upplevde jag som en proffsig, lugn och mycket trevlig person. Han är kunnig och noggrann men också lättsam och lyhörd för önskemål och smidiga kontakter fortlöpande under säljprocessen. Han har på ett förtroende-fullt sätt sätt fullgjort allt som man kan önska fram till ett avslut. Jag kan varmt rekommendera honom som fastighets-mäklare. Högsta betyg från min sida!
    Tomas Öman
    Tack Tomas för de fina orden! Blir det värmer att läsa detta. Tack för ett gott samarbete och bra kommunikation genom hela affären :) Hälsa Britt inger från mig så ses vi Jimmy Armasson
  • 2021-09-09
    Vi upplevde Jimmy som mycket professionell. Han ställde upp i tid och otid, även på en söndag och visade aldrig några sura miner. Korrekt på alla sätt och vi kände att vi blev mycket väl omhändertagna.
    Tack Anders! Och tack för ni som köpare också var smidiga att ha att göra med. Ha det så fint i Frankrike så hoppas jag vi hörs i framtiden när det är dags att sälja igen. Jimmy Armasson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Armasson en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Spånga - Solhem
    2021-09-08
    Har absolut inget att klaga på. Det har varit snabbt och effektivt på alla sätt.
    Tack Mats, detsamma till er för ett smidigt och enkelt samarbete. Ses på tillträdet. Jimmy Armasson
    • Spånga - Solhem
    2021-08-31
    Mycket trevligt bemötande, mycket tjänstvillig och hjälpte till med alla frågor. Alltid tillgänglig för frågor.

Jag hade stora förväntningar på den kundlista Jimmy refererade till på vårt första möte, men den verkade inte funka då inte så många kom på visningarna.

Vi hade lite misskommunikation då jag trodde att vi bestämt en sak men Jimmy inte hade samma uppfattning av vårt samtal (datum o tider för visningar) men det löste sig på ett trevligt sätt.

Jag hade behövt mer tydlig information om de olika stegen och kostnaderna för tex Hemnet mm, jag känner att jag missade info på det området.

Fotografen tog bra bilder, men hade inga tips om styling. Jimmy hade inte heller så mycket att säga om det till skillnad från min förra försäljning där mäklaren faktiskt stajlade huset.

Överlag är jag mycket nöjd.
    Tack för ett fint samarbete Anette och hoppas ni kommer trivas i nya huset 😃 tar med mig feedbacken till framtiden. Vi ses! Jimmy Armasson
  • 2021-08-25
    Från första mötet fick jag ett väldigt bra intryck och bestämde mig direkt att han var den rätta att sälja min lägenhet. Han var väldigt trevlig och hjälpsam under hela tiden och alltid kontaktbar om jag undrade något. Han slog även säljrekord i vår förening per kvm, det tackar jag för! ;)
    Stort tack för de fina orden Christian! 😁extra kul att det blev en mycket lyckad försäljning också, lycka till med erat nya boende. / Jimmy Jimmy Armasson