Jimmy Solkarin

Jimmy Solkarin

Jimmy Solkarin är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Jimmy Solkarin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 417 omdömen med ett betyg på 4.9. Jimmy Solkarin har haft 123 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 417 Läs vad Jimmy Solkarin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
    2021-07-27
    Jimmy super nice and cool Broker!
    Keep doing this great work!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-07-27
    Jimmy är ärlig, rak och flexibel, vilket inger ett gott förtroende.
    Lägenhetsaffären skedde snabbt och smidigt där både köpare och säljare blev mycket nöjda.
    2021-07-26
    Snabb och smidig försäljning av lägenhet. Trevligt bemötande, bra återkoppling och hög tillgänglighet.
    2021-07-20
    Trevlig, flexibel och tillgänglig!
    2021-06-30
    Han jätte bra person och trevligt .
    2021-06-23
    Jag är toppen nöjd med Jimmy som mäklare. Vänlig och väldigt professionellt bemötande.
    2021-06-23
    He was brilliant and fast at his job. Really appreciate his work.
    Looking forward to collaborate more in the future.
    Thank you Jimmy :)
    • Vällingby Centrum
    2021-06-18
    Vi är nöjda med hans service. Han informerade oss ganska bra om lägenheten, området osv. Han kontaktade oss kontinuerligt om budprocessen och gjorde allt snabbt och bra.
    Tack Alexanter, Speciellt med processen till köpet av bostaden. Everything happens for a reason. Vi ses snart igen, ta hand om dig. Jimmy Solkarin
    • Vällingby - Vinsta
    2021-06-17
    Jag jättenöjd med Jimmy. Han är ärlig, trevlig och har koll på läget. Känner mig väldigt trygg.
    Tack Özlem och vad roligt det är att läsa din rekommendation! Att du är/känner dig trygg är något jag alltid strävar efter. Vi ses snart igen :)! Jimmy Solkarin
    • Hässelby Gård
    2021-06-09
    Efter att ha stått flera år stått som "På gång" så gick allt fort och vi hade en köpare redan innan vi hade hunnit prata med Jimmy nu ville vi bara ha hjälp med skrivandet för kontraktet. Han verkade besviken att vi hade gått förbi gått hela processen och hittat en köpare och till ett lägre pris än vad han trodde han kunde få ut åt oss. När vi väl möttes på kontoret så var han dock tillbaka till sitt professionella jag och var helt professionell. Det uppskattades mycket från min sida
    Hej Johan, Tack för din fina reco! Jag blev lite besviken då mitt mål är att alltid få maximalt betalt. Jag förstod lite senare att det inte var det viktigaste för Er. Stort grattis till försäljning och vi ses snart igen. Jimmy Solkarin