Jimmy Solkarin är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Jimmy Solkarin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 354 omdömen sedan 2015-04-23. Jimmy Solkarin har haft 115 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 354 Läs vad Jimmy Solkarin

• Vi sålde för mycket mer än förväntat innan vi ens hade haft öppen visning. Trevlig, förtroendeingivande och mycket snabb i kommunikation. Rekommenderar honom starkt om ni ska sälja lägenhet.
    2020-10-29
  • Han är trevlig och duktig så jag kan rekommendera honom för er som vill sälja bostadsrätter. Jag är jätte nöjd att han sålde min bostadsrätt.
    Said M sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-10-09
    • 45.0 m²
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
    2020-10-09
    Tack Said för ditt tålamod! Utöver det så lyckades vi få till ett rekord pris. Ses snart igen!

Visa svar
  • Mycket bra hantering av bostadsförsäljningen från början till slut. Professionell och trevlig !
    2020-10-04
    Tack Berndt för att du hörde av dig och valde mig som mäklare, det betyder väldigt mycket, speciellt när ordföranden av föreningen väljer att sälja via mig. Grattis till det nya rekordet i föreningen!

Visa svar
  • Sålt en tvåa 47 kvm och köpt en tvåa i samma hus 51 kvm 20 kvm terrass Bra Köpet gick snabbare än beräknat pga en köpare dök upp snabbare än beräknat Dito
    Renée B sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • 47.0 m²
    • Vällingby - Råcksta
    2020-10-04
    Tack Renée för att jag både fick hjälpa dig att köpa och sälja! Hoppas att du trivs i din fantastiska lägenhet.

• Very satisfying and professional
    Kanth L
    Kanth L köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-10-02
    • 3:a
    • 71.0 m²
    • Hässelby Strand
    2020-10-02
    Thank you Kanth, and I am also glad i could help you to see the apartment again before to check the cleaning. Hope you guys are satisfied with the process. Welcome to Hässelby Strand!

Visa svar
  • Har sålt en lägenhet i Hässelby. Jimmy var mycket trevlig och mycket professionell , fick lägenheten såld fort. Kunnig i bostadsområdet.
    Ella B sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-09-25
    • Hässelby Gård
    2020-09-25
    Hej Ella, Tack för Recon. Det var en vädligt smidig affär, tack vare mitt register av tidigare budgivare i föreningen. Allt gott

Visa svar
  • Jimmy sålde vår 4an i Hässelby gård och han gjorde det så proffsig att vi blev själva överraskade med försäljningen. Tackar Jimmy Solkarin.
    Ali H sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-09-11
    • Hässelby
    2020-09-11
    Vad kul att försäljningen gick smidigt och till ett bättre pris än vad ni hade räknat med! Jag passar på att gratulerar till ert nya köp av huset på Riddersviksvägen.

Visa svar
  • I bhought an apartment with Jimmy and my experience was amazing with his attention and super professional way of conducting all the process, and again im very glad for that. With the broker agency also super smooth.
    Eduardo D köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-09-10
    • Vällingby - Råcksta
    2020-09-10
    Thank you Eduardo, and I am glad that you are happy with my and Fastighetsbyrån. I look forward to follow up the complete renovation of the apartment. Good luck!

Visa svar
  • Sålt min lägenhet i Sundby. Jimmy var en fantastisk mäklare, jag trodde inte såna fanns.
    Anita L
    Anita L sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-09-01
    • 115.5 m²
    • Spånga - Sundby
    2020-09-01
    Tack Anita för förtroendet och vad kul att grannarna rekommenderade dig att kontakta mig. Jag är glad för din skull och tacksam för tålamodet. Vi ses den 25/9. Allt gott

Visa svar
  • Köpt lgh. Snabbt och smidigt. Jimmy är en varmhjärtad och mycket inkännande person! Det var en trygg upplevelse att köpa bostad via Jimmy!
    Mattias G
    Mattias G köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-08-24
    • 53.0 m²
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2020-08-24
    Tack Mattias för de fina orden! Ta hand om dig och hälsa barnen.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte