Jimmy Solkarin är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Jimmy Solkarin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 516 omdömen med ett betyg på 4.9. Jimmy Solkarin har haft 111 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 516 Läs vad Jimmy Solkarin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Vällingby - Johannelund
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag blev väldigt positivt bemött och kände mig trygg med Jimmy som mäklare under hela säljprocessen.
    Han är professionell, kunnig och super trevlig och resultatet blev en snabb och smidig försäljning över förväntan!
    Jag kommer definitivt rekommendera Jimmy till andra säljare.
    Tack Oliwia för både din fina rekommendation och även förtroendet. Jimmy Solkarin
    • Hässelby
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jimmy har varit magisk från start till slut. Han är väldigt professionell och lever upp till sitt goda rykte.
    Tre starka egenskaper:
    - Lyhörd
    - Svarar alltid på sms eller samtal
    - Ser till att det blir en bra affär
    Tusen tack Sebbe för att du gav mig energi från början till slut. Extra kul att vi fick ett otroligt bra pris och över förväntan. Jimmy Solkarin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-06-06 Verifierad kund
    Vi tycker att Jimmy är väldigt kompetent och vi känner oss väl bemött. Han är snabb på att svara och vi är nöjda med att ha honom som mäklare.
    Tack för att ni valde att jobba med mig som mäklare och tack för att ni jobbade minst lika hårt inför försäljningen.

Vi ses snart igen.
    • Vällingby Centrum
    2022-06-05 Verifierad kund
    Tack så jättemycket för min lägenhet. Gracias Jhimmy por venderne el Departamento eres el mejor vendedor
    Gracis Alex och lycka till med renoveringen. Jimmy Solkarin
    • Hässelby Strand
    2022-06-03 Verifierad kund
    Väl bemötta, trevlig visning. Eftersom vi bor i huset var det inget nytt för oss. Vi kände lägenhetens planering, föreningen osv. s å det var lätt både för mäklare och köpare.
    Tack för din fina rekommendation och tack för att ni ger mig förtoendet att hjälpa till med er försäljning. Jimmy Solkarin
    • Vällingby Centrum
    2022-06-03 Verifierad kund
    Han är jätte trevlig och hjälpsam person.
    Tack snälla Munire. Vi ses snart igen.

Ta hand om dig.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Jimmy är en otrolig grym mäklare. Han kan sin sak och håller dig alltid välinformerad och uppdaterad. Försäljningen gick till väldigt smidigt men även väldigt snabbt. Jag kan starkt rekommendera att ni väljer Jimmy som mäklare.
    Tack Simon för att du valde mig som mäklare och gav mig mandat att göra det bästa för dig. Nytt rekord i föreningen och en trevlig köpare är den bästa kombinationen man kan önska.

Lycka till i Spanien och Cryptovärlden.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket proffsig och trevlig mäklare!
    Tack Hanna för att du utstrålade glädje genom försäljningsprocessen.

Vi ses snart igen.
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2022-05-11 Verifierad kund
    A very nice man who helped me very well.
    Explains everything really well and overall really professional man !
    Hi Nawfal,

Thank you for seeing me as professional, thats what i always strive for.

Enjoy your new apartment.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Kan sitt jobba utmärkt och super duktig
    Tack Dana för förtroendet!

Hälsa familjen!