Läs vad 5 Läs vad Josef Gubrail

• 2021-01-19
    Proffsig från början till start. Alltid hjälpsam och väldigt trevlig. Jag är extremt nöjd med valet att anlita men josef!
    Christopher D
    • 58.0 m²
    • Vällingby Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
  • 2021-01-18
    Josef har under sälj processen hela tiden kommit med goda råd och haft en proffsigt bemötande för att uppnå ett bra och högt försäljningspris.
    John Adam A
    • 1:a
    • 23.0 m²
  • 2021-01-18
    Jag har sålt en 2:a på 42 kvm.

Kom i kontakt med Josef för värdering och blev väldigt bra bemött.

Alla mina förväntningar om annons och visning uppfylldes.

Josef har under hela processen varit lättillgänglig och har alltid kommit med bra förslag till mina tankar och funderingar.
    Han är tillmötesgående och har alltid haft vårat intresse i fokus.
    Mathias Anton Urban F
    • 42.0 m²
    • Hässelby
  • 2020-11-20
    Josef är en hängiven mäklare som verkligen lyssnar. Josef la upp mitt objekt på byråns hemsida och innan den ens hann komma upp på Hemnet så hade Josef hittat en köpare. Nöjd med Josef som mäklare och med slutpriset! Rekommenderar verkligen!!
    Alexander S
    • 59.0 m²
    • Vällingby Centrum
    Tack så mycket Alexander för din fina rekommendation . Stort tack för att jag fick ditt förtroende. Vi säljer lite drygt var femte bostad innan den hamnar på Hemnet, vi jobbar mycket med På Gång :) Hälsningar Josef Gubrail

Visa svar
  • 2020-11-18
    Kompetent, professionell och hårt arbetande. Höll oss informerade under hela processen. Mycket nöjda med mäklarens engagemang och driv.
    Massor med tack för er fina rekommendation! Säg gärna till om jag kan hjälpa er i ert letande efter ny bostad. Hälsningar Josef Gubrail

Visa svar