Josef Gubrail

Josef Gubrail

Josef Gubrail är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Josef Gubrail har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Josef Gubrail har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 5.0. Josef Gubrail har haft 52 försäljningar sen 2020-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-11 - 2021-08

Läs vad 53 Läs vad Josef Gubrail

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2021-09-23
    Josef levde upp till alla mina förväntningar och lite till, hela processen gick så smidigt och han höll mig uppdaterad varje dag. Rekommenderar Josef starkt till alla som går med köp/sälj- tankar!
    2021-09-23
    Mycket bra kommunikation och tydlighet. En uppriktig och ambitiös mäklare. Jag rekommenderar Josef Gubrail.
    • Hässelby
    2021-09-22
    Bra och noggrann mäklare som vill få ut det mesta till dig som kund. Rekommenderar Josef.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Hässelby
    2021-09-21
    Josef is the best broker in Stockholm. Very friendly and helpful. I am really happy to find a good apartment. it's all credit to Josef. if any person buys or sells an apartment, please contact Josef I think you find a good solution.
    • Hässelby Norra Villastad
    2021-09-18
    Jag kan inte mer än vara supernöjd över bemötandet o upplevelsen att ha Josef som mäklare.
    Hade inga höga förväntningar i början, men redan efter första visningen med honom blev jag fast. Han var trevlig och snäll. Redan från början var har ivrig att hjälpa till att hitta en lägenhet som passade mig!
  • Agneta A
    • Hässelby Strand
    2021-09-13
    Proffsig rakt igenom! Förtroendeingivande och trevlig. Informativ och tillgänglig. Man känner sig trygg med att låta Josef sköta sin lägenhetsaffär.
    Jag kan därför varmt rekommendera Josef, vare sig det gäller köp eller sälj.
    2021-09-11
    Riktigt bra mäklare på alla sätt. Väldigt aktiv och snabb.
    2021-09-07
    Med respekt och ödmjukhet samt tillgänglig.
    Jag kommer att rekommendera honom till dem som vill sälja eller köpa
    Fantastiskt det känns tryggt att ha honom på den processen
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
    2021-08-31
    Väldigt fint bemötande, Josef var väldigt lyhörd till de speciella omständigheterna som jag hade med försäljningen av min lägenhet. Han är mycket kommunikativ och såg till att jag alltid hade koll på alla steg under försäljningen. Kände mig mycket trygg i att Josef var väldigt kunnig och gjorde allt i hans makt för att få ett resultat jag var nöjd med. Jag rekommenderar honom helhjärtat!
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
    2021-08-30
    Josef har ett korrekt bemötande, tydlig kommunikation, han är punktlig och trevlig.