Josef Gubrail är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Josef Gubrail har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Josef Gubrail har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 5.0. Josef Gubrail har haft 59 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 108 Läs vad Josef Gubrail

• köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Spånga - Sundby
    2022-09-24 Verifierad kund
    Jag rekommenderar mäklaren Josef till de som ska köpa hus eller lägenhet
    Bra bemötande bra förklaring sch snabb o simidigt affär.
    • Vällingby - Grimsta
    2022-09-06 Verifierad kund
    Josef är skärpt, entusiastisk och hjälpsam. Han tar reda på saker i förväg men är ändå ödmjuk nog att hellre säga att han dubbelkollar en fråga än ger ett tvärsäkert svar på känsla.

Det har varit en fröjd att ha Josef som mäklare.
    • Hässelby
    2022-08-08 Verifierad kund
    1. Han är trevlig.
    2 Mycket bra samtal.
    3 Ganska fort och smidigt.
    4.Kan tipsa en vän.
    Tusen tack Adam! Det gör mig så glad att du är nöjd, det är det viktigaste för mig. Tack för en fin rekommendation!
    Hälsningar Josef
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2022-08-08 Verifierad kund
    This was my very first property purchase, and it couldn't get any better, Josef was always there, helping and assisting me through the whole process. It went out very smooth, and i enjoyed interacting with him, he helped to sort out things with the bank, provided all the needed information and assisted with the papers. Highly recommend Josef for the excellent attitude.
    Wow!! Thank you so much Pavel for those kind words. It means so much! :)
    I hope everything goes well with the new house.
    Thank you for everything and wish you all the best!
    Best regards, Josef
    Josef Gubrail
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Gubrail en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    • Hässelby
    2022-08-02 Verifierad kund
    Mycket bra säljare , jag rekommendera honom till den som vill sälja, han jobba hårt
    Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna en så fin rekommendation, Shamsan - det betyder supermycket för mig. Josef Gubrail
    • Vällingby Parkstad / Råcksta
    2022-07-26 Verifierad kund
    Det kändes väldigt tryggt och säkert att välja Josef, han var proffsig från start till slut!
    Jag rekomenderar honom starkt.
    Tack tack Mansoor för din fina rekommendation. Har varit superkul att få förmedla din fina lägenhet, himla roligt att ni också är nöjda. Josef Gubrail
    • Hässelby Strand
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevligt uppträdande och lämnade upplysande uppgifter om objektet
    Tack för din fina rekommendation Hans! Det är bara kul att kunna finnas där för alla frågor! Lycka till med nya boendet nu! Josef Gubrail
    • Vällingby Centrum
    2022-07-11 Verifierad kund
    Absolut topp. Allt man kan önska sig av en mäklare.
    Tack för ett fint omdöme!
    Vill tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er bostad.
  • Alexandra v
    • Vällingby Centrum
    2022-06-30 Verifierad kund
    Josef är en mäklare utöver det vanliga. Oerhört kompetent, professionell och målinriktad med hjärtat på rätt ställe. För mig som säljare har Josef under hela processen varit lättillgänglig för frågor och funderingar och gjort allt för att mina förväntningar skall uppfyllas, och det har de med råge gjorts, även i en skakig marknad. En toppenmäklare alla i Hässelby-Vällingby borde anlita!
    Tusen tusen tack Alexandra för fina ord och för att jag fick äran att hjälpa dig med denna stora affär. Jag gillar utmaningar och extra kul när vi kunde komma i mål. Alltid roligt att jobba med trevliga kunder också :) Ha det fint så hörs vi! Josef Gubrail
    • Hässelby Strand
    2022-06-15 Verifierad kund
    Fantastiskt mäklaren, bra bemötande, tydligt
    Tack så mycket, riktigt kul att få hjälpa er :) Josef Gubrail