Maria Lucini Lindermyr är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

och har varit registrerad mäklare sedan 2008. Maria Lucini Lindermyr har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 21 omdömen sedan 2017-10-13. Maria Lucini Lindermyr har haft 6 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 21 Läs vad Maria Lucini Lindermyr

• Köpt en bostad via Maria. Maria är snabb på att svara på telefon meddelanden, sms och mejl och ger ett trevligt bemötande. Fin service blev till och med hämtad vid tunnelbanan.
    Veronica H köpte sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-10-18
    • 120.0 m²
    • Hässelby
    2020-10-18
    Tack Veronica! Hoppas att du kommer att finna dig väl tillrätta i ditt fina radhs. Vi ses säkert i Åkermyntan☀️

Visa svar
  • Vi har köpt ett hus genom Maria och det har känts väldigt tryggt och roligt. Skulle verkligen rekommendera henne.
    Linn Kristina Stålberg P köpte sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-06-29
    • 138.0 m²
    • Spånga - Solhöjden
    2020-06-29
    Hej Linn och familjen, tack för den fina rekommendationen! Hoppas att ni får en underbar sommar och trivs i ert fina hem! Med vänlig hälsning Maria Lucini Lindermyr

Visa svar
  • Proffsig, vänlig, kunnig och tydlig, mycket bra bemötande. Rekommenderas! Vi var köpare.
    Camilla L köpte sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-04-19
    • 113.0 m²
    • Spånga - Bromsten
    2020-04-19
    Tack Camilla! Det var så roligt att få hjälpa er att hitta ett hem att växa i med familjen - varmt välkomna till Spånga! Varma hälsningar, Maria

Visa svar
  • Trots lite velande från oss och Coronakris sålde Maria vårt hus. Hon kan området på sina fem fingrar, är otroligt kunnig, alltid nåbar, inga konstigheter, envis, tydlig mao en mkt bra mäklare. Rekommenderar henne varmt!
    Katarina T sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-04-13
    • 114.0 m²
    • Spånga - Solhem
    2020-04-13
    Tack snälla Katarina! Det var ett nöje att få hitta en ny familj som vill ”växa upp” i ert fina hus. Och att ha så välvilliga och hjälpsamma säljare är ju en mäklares dröm. Fortsatt trevlig helg !

Visa svar
  • Jättenöjd! Maria är en toppenmäklare. Alltid tillgänglig, kunnig, envis och positiv.
    Kristiina S sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-03-10
    • 138.0 m²
    • Spånga - Solhöjden
    2020-03-10
    Tack Kristiina och Fredrik. Ni har varit fantastiska att arbeta med - samarbetsviliga till tusen ! Nu hoppas jag att det inte dröjer länge förrän ni får sjöutsikten ni har drömt om.

Visa svar
  • Proffsig, komunikativ, lätt att få tag på och ha dialog med
    Pontus S köpte sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-01-02
    • 112.0 m²
    • Spånga - Flysta
    2020-01-02
    Tack för det trevliga omdömet - det var en fröjd att få hjälpa er - hela familjen - att hitta ert drömhus! Gott Nytt År!

Visa svar
  • Maria hjälpte oss att sälja vårt hus! Hon är kunnig, flexibel och en väldigt driven mäklare. Hon levde upp till alla våra höga förväntningar. Kan varmt rekommendera henne.
    Anna F sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2019-09-28
    • 112.0 m²
    • Spånga - Flysta
    2019-09-28
    Hej Anna, Det var en härlig process från ax till limpa och det är alltid lika roligt att få möta - och kanske överträffa - förväntningarna. Ni gjorde verkligen allt för att underlätta visningarna. ett bra samarbete där även era tålmodiga barn ska ha stort tack. Nu önskar jag er all lycka i det som ligger framför er ! Med vänlig hälsning Maria Lucini Lindermyr

Visa svar
  • Kunnig, ordningsam och lätt att ha kontakt med.
    Carina M sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2019-08-30
    • 134.0 m²
    • Hässelby
    2019-08-30
    Hej Carina, tack för de fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa till och jag gläds åt er "solskenshistoria" när det gäller ert nya hem. Ha en härlig semester nu och koppla av ordentligt !

Visa svar
  • Affären gick väldig snabb och smidig precis innan alla går på semester vi är glada för huset och ägaren var lättnad att sälja det och det rekord snabb för Maria också.
    Fenek L
    Fenek L köpte sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2019-08-29
    • 134.0 m²
    • Hässelby Norra Villastad
    2019-08-29
    Tack Fenek, jag ser fram emot att komma och hälsa på er när ni har renoverat huset. Det gick snabbt och smidigt och jag är glad att ni fick ett hus som ni kan göra om till ert drömhem !

Visa svar
  • Sålt villa. Mäklaren satte sig snabbt in i ärendet. Väl påläst och visade stort engagemang. Genomförde visning och budgivning samt avtal föredömligt.
    Per T sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2019-06-30
    • 153.0 m²
    • Hässelby Södra Villastad
    2019-06-30
    Tack Per, alltid roligt att ha nöjda kunder! Önskar dig en härlig sommar☀️