Maria Lucini Lindermyr

Maria Lucini Lindermyr

Maria Lucini Lindermyr är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Maria Lucini Lindermyr har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Maria Lucini Lindermyr har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.3. Maria Lucini Lindermyr har haft 7 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 23 Läs vad Maria Lucini Lindermyr

• köpte sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2021-03-08
    Köpte ett hus och Maria gav ett seriöst och kunnigt intryck. Överlag har hon varit mycket ordningsam under processen, därför förvånade det mig när hon hävdade att en radonmätning var onödig då huset inte är byggt med blåbetong, man kan väl aldrig veta om det finns markradon utan att kontrollera(?). Nämnde också först efter kontraktsskrivning att hon tyckte att taxeringsvärdet var för högt, på snudd till ok eftersom det är information hon hade innan. Men jag är annars nöjd med insatsen.
    Hej Emil, tack för attjag fick hjälpa er atthittahem! Och, välkomna till Spånga! Jag tror du har missförstått mig angående taxeringsvärdet, det är ju inget jag kan ändra på i min roll som mäklare eftersom det är fastighetsägaren (i detta fall ett dödsbo) som ”äger” frågan och det var ju synligt i beskrivningen. Taxeringsvärdet påverkar idag intee fastighetsavgiften men om vi hade haft fastighetsskatten kvar hade ni varit hjälpta av min kommentar, jag hade kanske bort utveckla den bättre. . Vad gäller radon så råder inget tvång att utföra mätningar ännu utan frågan är fri och ni fick ju fina värden vilket, med tanke på husets konstruktion och läge, var förväntat. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem! Med bästa hälsningar, Maria Maria Lucini Lindermyr
    2021-02-11
    Lyhörd, lösningsorienterad och professionell.
    Tack för det fina ondömet! Hoppas att ni kommer att trivas i Spånga, barnen gör det ju redan så det borgar för en god fortsättning. Vi ses säkert här och där i omgivningarna. Med bästa hälsnngar, Maria Lucini Lindermyr Maria Lucini Lindermyr
    • Hässelby
    2020-10-18
    Köpt en bostad via Maria. Maria är snabb på att svara på telefon meddelanden, sms och mejl och ger ett trevligt bemötande. Fin service blev till och med hämtad vid tunnelbanan.
    Tack Veronica! Hoppas att du kommer att finna dig väl tillrätta i ditt fina radhs. Vi ses säkert i Åkermyntan☀️ Maria Lucini Lindermyr
    • Spånga - Solhöjden
    2020-06-29
    Vi har köpt ett hus genom Maria och det har känts väldigt tryggt och roligt. Skulle verkligen rekommendera henne.
    Hej Linn och familjen, tack för den fina rekommendationen! Hoppas att ni får en underbar sommar och trivs i ert fina hem! Med vänlig hälsning Maria Lucini Lindermyr Maria Lucini Lindermyr
    • Spånga - Bromsten
    2020-04-19
    Proffsig, vänlig, kunnig och tydlig, mycket bra bemötande. Rekommenderas! Vi var köpare.
    Tack Camilla! Det var så roligt att få hjälpa er att hitta ett hem att växa i med familjen - varmt välkomna till Spånga! Varma hälsningar, Maria Maria Lucini Lindermyr
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2020-04-13
    Trots lite velande från oss och Coronakris sålde Maria vårt hus. Hon kan området på sina fem fingrar, är otroligt kunnig, alltid nåbar, inga konstigheter, envis, tydlig mao en mkt bra mäklare. Rekommenderar henne varmt!
    Tack snälla Katarina! Det var ett nöje att få hitta en ny familj som vill ”växa upp” i ert fina hus. Och att ha så välvilliga och hjälpsamma säljare är ju en mäklares dröm. Fortsatt trevlig helg ! Maria Lucini Lindermyr
    • Spånga - Solhöjden
    2020-03-10
    Jättenöjd! Maria är en toppenmäklare. Alltid tillgänglig, kunnig, envis och positiv.
    Tack Kristiina och Fredrik. Ni har varit fantastiska att arbeta med - samarbetsviliga till tusen ! Nu hoppas jag att det inte dröjer länge förrän ni får sjöutsikten ni har drömt om. Maria Lucini Lindermyr
    • Spånga - Flysta
    2020-01-02
    Proffsig, komunikativ, lätt att få tag på och ha dialog med
    Tack för det trevliga omdömet - det var en fröjd att få hjälpa er - hela familjen - att hitta ert drömhus! Gott Nytt År! Maria Lucini Lindermyr
    • Spånga - Flysta
    2019-09-28
    Maria hjälpte oss att sälja vårt hus! Hon är kunnig, flexibel och en väldigt driven mäklare. Hon levde upp till alla våra höga förväntningar. Kan varmt rekommendera henne.
    Hej Anna, Det var en härlig process från ax till limpa och det är alltid lika roligt att få möta - och kanske överträffa - förväntningarna. Ni gjorde verkligen allt för att underlätta visningarna. ett bra samarbete där även era tålmodiga barn ska ha stort tack. Nu önskar jag er all lycka i det som ligger framför er ! Med vänlig hälsning Maria Lucini Lindermyr Maria Lucini Lindermyr
    • Hässelby
    2019-08-30
    Kunnig, ordningsam och lätt att ha kontakt med.
    Hej Carina, tack för de fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa till och jag gläds åt er "solskenshistoria" när det gäller ert nya hem. Ha en härlig semester nu och koppla av ordentligt ! Maria Lucini Lindermyr