Maria Lucini Lindermyr
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 20 Läs vad Maria Lucini Lindermyr

• Linn Kristina Stålberg P köpte sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-06-29

Spånga - Solhöjden
    Vi har köpt ett hus genom Maria och det har känts väldigt tryggt och roligt. Skulle verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-29 Maria L svarar Linn Kristina Stålberg P
    Hej Linn och familjen, tack för den fina rekommendationen! Hoppas att ni får en underbar sommar och trivs i ert fina hem!
    Med vänlig hälsning Maria Lucini Lindermyr
  • Camilla L köpte sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-19

Spånga - Bromsten
    Proffsig, vänlig, kunnig och tydlig, mycket bra bemötande. Rekommenderas! Vi var köpare. Läs mer
    2020-04-20 Maria L svarar Camilla L
    Tack Camilla! Det var så roligt att få hjälpa er att hitta ett hem att växa i med familjen - varmt välkomna till Spånga!
    Varma hälsningar, Maria
  • Katarina T sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-04-13

Spånga - Solhem
    Trots lite velande från oss och Coronakris sålde Maria vårt hus. Hon kan området på sina fem fingrar, är otroligt kunnig, alltid nåbar, inga konstigheter, envis, tydlig mao en mkt bra mäklare. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-04-13 Maria L svarar Katarina T
    Tack snälla Katarina! Det var ett nöje att få hitta en ny familj som vill ”växa upp” i ert fina hus. Och att ha så välvilliga och hjälpsamma säljare är ju en mäklares dröm. Fortsatt trevlig helg !
  • Kristiina S sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-03-10

Spånga - Solhöjden
    Jättenöjd! Maria är en toppenmäklare. Alltid tillgänglig, kunnig, envis och positiv. Läs mer
    2020-03-10 Maria L svarar Kristiina S
    Tack Kristiina och Fredrik. Ni har varit fantastiska att arbeta med - samarbetsviliga till tusen ! Nu hoppas jag att det inte dröjer länge förrän ni får sjöutsikten ni har drömt om.
  • Pontus S köpte sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2020-01-02

Spånga - Flysta
    Proffsig, komunikativ, lätt att få tag på och ha dialog med Läs mer
    2020-01-02 Maria L svarar Pontus S
    Tack för det trevliga omdömet - det var en fröjd att få hjälpa er - hela familjen - att hitta ert drömhus!
    Gott Nytt År!
  • Anna F sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-09-28

Spånga - Flysta
    Maria hjälpte oss att sälja vårt hus! Hon är kunnig, flexibel och en väldigt driven mäklare. Hon levde upp till alla våra höga förväntningar. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-09-30 Maria L svarar Anna F
    Hej Anna,
    Det var en härlig process från ax till limpa och det är alltid lika roligt att få möta - och kanske överträffa - förväntningarna. Ni gjorde verkligen allt för att underlätta visningarna. ett bra samarbete där även era tålmodiga barn ska ha stort tack. Nu önskar jag er all lycka i det som ligger framför er !
    Med vänlig hälsning Maria Lucini Lindermyr
  • Carina M sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-08-30

Hässelby
    Kunnig, ordningsam och lätt att ha kontakt med. Läs mer
    2019-08-30 Maria L svarar Carina M
    Hej Carina, tack för de fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa till och jag gläds åt er "solskenshistoria" när det gäller ert nya hem. Ha en härlig semester nu och koppla av ordentligt !
  • Fenek L
    Fenek L köpte sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-08-29

Hässelby Norra Villastad
    Affären gick väldig snabb och smidig precis innan alla går på semester vi är glada för huset och ägaren var lättnad att sälja det och det rekord snabb för Maria också. Läs mer
    2019-08-29 Maria L svarar Fenek L
    Tack Fenek, jag ser fram emot att komma och hälsa på er när ni har renoverat huset. Det gick snabbt och smidigt och jag är glad att ni fick ett hus som ni kan göra om till ert drömhem !
  • Per T sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-06-30

Hässelby Södra Villastad
    Sålt villa. Mäklaren satte sig snabbt in i ärendet. Väl påläst och visade stort engagemang.

Genomförde visning och budgivning samt avtal föredömligt. Läs mer
    2019-06-30 Maria L svarar Per T
    Tack Per, alltid roligt att ha nöjda kunder! Önskar dig en härlig sommar☀️
  • Sonja Helena P sålde sitt hus med hjälp av Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

2019-05-28

Spånga - Bromsten
    Sålt en villa i Spånga, Stockholm.

Har blivit mycket trevligt bemött.

Förväntningar: snabb affär till begärt pris. Affär över all förväntan.

Mycket nöjd. Proffsig mäklare. Läs mer
    2019-05-28 Maria L svarar Sonja Helena P
    Tack Sonja, det var mycket trevligt att få hjälpa er ! Ha en trevlig sommar tills vi ses igen. Med vänlig hälsning Maria Lucini Lindermyr, Fastighetsbyrån

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Jimmy Solkarin