Nikola Markulic är mäklare på Fastighetsbyrån Vällingby Spånga

Nikola Markulic har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Nikola Markulic har haft 10 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 11 Läs vad Nikola Markulic

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nikola Markulic en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-04-19 Verifierad kund
    Blev hela tiden bemött på absolut bästa sätt, vad de än gällde.
    Kunde inte haft en bättre försäljning av min lägenheten & mycket är tack vare Nikola, som alltid fanns där för mina frågor & funderingar.
    Du har varit en grym samarbetspartner Sarah! Tack så jättemycket för de fina orden. Du höll mig uppdaterad i er process hela vägen vilket gjorde det väldigt smidigt för mig att sälja er lägenhet till ett riktigt bra pris! Alla mäklare förtjänar en kund som Sarah! /Nikola Nikola Markulic
    2022-04-13 Verifierad kund
    Väldigt trevligt, proffsig och mycket bra kommunikation under processen. Rekommenderar starkt!
    Tack så mycket för de fina orden Hao! Det har varit en fröjd att samarbeta med er. Ni är varmt välkomna att ringa i framtiden om det är något mer ni behöver hjälp med! /Nikola Nikola Markulic
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nikola Markulic en del av Fastighetsbyrån Vällingby Spånga
    2022-04-05 Verifierad kund
    Professional and well mannered.
    Patiently answering all the questions we had.
    Thank you so much for the kind words Sahar and Ali! If you have any more questions, dont hesitate to call.
    Best regards, Nikola.
    2022-04-03 Verifierad kund
    Trevlig, snabb återkoppling och mycket hjälpsam :)
    Tack så mycket Ottilia! Alltid lika kul att få hjälpa en förstagångsköpare hitta sin perfekta bostad. Hör av dig om du undrar något mer :) Nikola Markulic
    2022-04-01 Verifierad kund
    Nikola arbetar på ett mycket professionellt och strukturerat sätt där nyckeln ligger i dialog och återkoppling. Nikolas bemötande var av hög kvalitet där han delgivit mig som kund all relevant information som fick mig att känna mig trygg med mitt mäklarval. Nikola är inte rädd för att kavla upp ärmarna och göra det lilla extra för att samtliga parter ska få en så bra upplevelse som möjligt. Diplomatisk, ödmjuk och professionell är tre adjektiv som beskriver min upplevelse av Nikola.
    Tack för de otroligt värmande orden Amar! "It's enough to make a grown man cry". Det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig och hjälpa er med ett bra avslut. Hoppas ni kommer trivas med er nya lägenhet i Riksby.
    Mvh, Nikola.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Toppen mäklare! Vi blev bemötta på alla sätt som vi menade var högst viktiga för oss. Vi kunde höra av oss med frågor dygnet runt, han var tydlig med motpart om våra krav och vi fick sålt lägenheten innan visning. Rekommenderas starkt!
    Ni har varit fantastiska att samarbeta med. Alltid tillgängliga och uppdaterat mig om er situation vilket har underlättat samarbetet. Jag vill ge er 5/5 Recos också! Nikola Markulic
    2022-03-23 Verifierad kund
    Nikola är en trevlig och duktig säljare
    Bra rådgivare, öppen för säljarens önskemål
    Kan varmt rekommendera honom
    Maciej P
    Tack så mycket Maciej!
    Uppskattar verkligen de fina orden. Samarbetet var smidigt och effektivt, en eloge till dig som säljare.

Mvh, Nikola Markulic.
  • Madeleine S
    2022-03-14 Verifierad kund
    Kunnig och otroligt engagerad mäklare som svarade på alla mina frågor och funderingar! Detta gjorde att förtroendet för mäklaren blev mycket bra. Hela processen har skötts proffsigt!
    Det var ett rent nöje att få samarbeta med dig Madde, lycka till med flytten till Haninge! :) Nikola Markulic
    • Hässelby Strand
    2022-02-25 Verifierad kund
    Nikola är hängiven och entusiastisk, tillmötesgående och flexibel. Han har beskrivit de olika stegen under försäljningen på ett bra och förståeligt vis. Vi kände stort förtroende för honom.
    Tack för det fina orden Mikael, det var jättekul att få jobba- och hjälpa er med försäljning så som köp!
    Bara höra av er om ni funderar över något.

Mvh, Nikola Markulic
    • Hässelby Strand
    2022-02-24 Verifierad kund
    Mycket bra, Nikola var väldigt trevlig och tillmötesgående. Snabbt och proffsigt blev det affär.
    Tack så jättemycket Lena!
    Supersmidigt att jobba med er då ni både köper och säljer genom fastighetsbyrån. Bara höra av er om ni undrar något gällande er nya lägenhet!